Hey Cathie, Haha.. met m'n ouders heb ik de 2e test gedaan. Die wisten het als allereerste. Ja, de 1e test met m'n schatje gedaan hoor maar de 2e sliep ik een nachtje bij m'n ouders omdat m'n vriend moest werken en toen heb ik met hun de 2e test gedaan. Tis wel allemaal heel onwerkelijk, ook voor hun want het is nog maar zo pril natuurlijk. Hopelijk is de echo goed maandag! x
Hey lieve tante debsel. Met m'n darmen gaat het prima! Ja, spannend maandag hoor.. brr! Duim maar voor ons. x
Mama Ink! Natuuuuuurlijk duim ik voor jullie Maandag moet je ons meteen laten weten hoe het was hoor! Super dat het lekker gaat meis.... Dan komt dat genieten dadelijk ook vanzelf! Xx
Nou Maaike.. wacht maar tot je test positief is.... over onzekerheid gesproken. Eerst ben je heel blij als je een positieve test in handen hebt en dan ... ben je continu onzeker of het allemaal wel goed zit daarbinnen. Het is en blijft een spannende tijd. Zowel als je probeert zwanger te worden en als je zwanger bent. Maar ik hoop natuurlijk van harte dat je je binnenkort bij mij kan aansluiten ! x
Ja he! 2e ronde was jouw ronde (en toch ook die van miesje?), dus wie weet.... Volgende week kan je me waarschijnlijk opvegen van de spanning! Ik wil zó graag dat het raak is... Beetje ongeduldig, haha Nog 'maar' twee weekjes wachten tot m'n NOD... Xx
Hey Inkie: wat leuk dat je bij je ouders de 2e test hebt gedaan! Gelijjk bewijs hahaha! Maak je niet druk om de echo, die is vast dik in orde! @ Maaike: Ik weet hoe die onzekerheid voelt hoor. Ik was "gelukkig" snel ongi na het ontpillen, met 34 dagen weer ongi. Nu continu 34/33 dagen gehad met cyclus op de laatste keer (41 dagen) na, maar dat geldt niet echt... @ Debsel: kan me voorstellen dat je vriend trots is..mag ook wel hoor, is toch een hele prestatie om dat vol te houden
@ Cathie: we hadden we gepauzeerd tussendoor hoor Niet meteen na elkaar ofzo... Hahahahaha! Ik ga 'm écht niet vertellen dat je dit gezegd hebt, want dan gaat 'ie dadelijk spontaan naast z'n schoenen lopen
Hahaha, ja of hij wil juist meer...des te beter voor jou! Nou, complimenten van mijn kant af hoor... die van mij heeft best een fysiek zware baan, dus die is 's avonds vaak moe..moet ik hem echt overtuigen ...ach het valt ook niet mee af en toe. Maar ze vergeten 1 ding...de rest van de 9 maanden mogen wij zeulen
Die van mij hoeft niet echt overtuigd te worden... Hij zou altijd wel kunnen! Soms moet ik echt effe zeggen "schatje, ik heb even tijd nodig om te herstellen!" hahahaha! Als jouw vent een fysiek zware baan heeft, kan ik me er ook wel wat bij voorstellen hoor. Maar een vluggertje voor het slapengaan kan ook fijn zijn Kleine investering, groot resultaat!
Haha, ja precies...meestal doordeweeks "ff snel" hoor haha... Nou, ik ga lekker filmpje kijken...morgen weer werken..bleeeh Liefs
Ik ga ook de computer 'verlaten'... 't Is mooi geweest! Nog effe lekker lezen en dan lekker tegen elkaar aan kruipen hahahaha! Werk ze morgen! Ik mag ook weer, dus.... Ach: gedeelde smart is halve smart Doei doei! Xx
goedemorgen meiden, werk ze allemaal en ik ben hier vanavond weer te vinden Bij mij nog steeds niks te vinden Wil snel dat het weekend is hahaha! Marr ga er niet vanuit hoor Werk ze allemaal En voor degene die vrij zijn, geniet van je dag Liefs maaike xxx
Nog een paar dagen en dan weet ik gelukkig meer. ze zeggen wel eens dat je het voelt, maar ik denk ook wel dat je lichaam signalen afgeeft, omdat je zo graag wil. Gisteravond was ik zo beroerd en misselijk, echt niet normaal. dat had ik gisterochtend ook al. Maar ik denk eerder dat dat is, omdat ik me zorgen maak dat ik weer de duivels op visite krijg. En juist daarom, zullen deze weer een paar dagen verlaat zijn... Maar ja, moet voor dinsdag wel testen, want heb dinsdag tm donderdag cursus en donderdag avond een uitje van mn vorige baan... dus wanneer het echt zo mocht zijn, wil ik wel heel voorzichtig omgaan met mezelf, en dus niet in tien meter hoge palen gaan klimmen (waar ik overigens nu al nerveus voor ben!) Succes allemaal!
Heej meiden, even een snel berichtje tussendoor. Ik ben aan het werk, maar aangezien ik gister niets kon lezen, was ik wel weer heeeel erg benieuwd. Nog steeds spannend he Maaike! dat je maar snel duidelijkheid krijgt. Ik blijf voor je duimen hoor! LadyJoey nog een paar daagjes wachten voordat je kan testen. En je moet zeker voorzichtig met jezelf omgaan. Wij zij de afgelopen dagen veel aan de klus geweest! Had vruchtbaar slijm, dus ik heb er wel een goed gevoel bij! Vanochtend was m'n temp ook een stuk lager dan normaal, dus misschien vandaag m'n ei... We blijven nog even doorklussen Misschien een hele domme vraag, maar wij gaan a.s. maandag naar de Efteling met m'n zusje en vriend en kan ik natuurlijk best een bevrucht eitje in m'n buik hebben. Kan ik dan wel in achtbanen enzo? Ik denk dat ik er toch maar een beetje voorzichtig mee ben, wil echt niks verkeerds doen! Spreek jullie vanavond weer! Liefs Deb
Is geen gekke vraag hoor Deb. Toen ik positief getest had, stond bij ons ook pretpark op de planning en omdat een goede vriendin nergens in durfde wat snel gaat enzo en ik dat juist helemaal geweldig vond, had ik de goede smoes dat ik het anders lullig vond voor haar als ze alleen moest wachten en ben daarom nergens in gegaan. Ik had er ook geen goed gevoel bij maar .. ik kan me voorstellen omdat jij nog niet weet of je in verwachting bent, je beetje in dubio zit.. Ik zou gewoon lekker rustig aan doen.x
Hey Dames, wat ik vandaag heb meegemaakt Op mijn werk is iemand die veel bezig is met pendelen en zij voelt ook pijn bij andere mensen mensen zeg maar. Ze doet ook speciale massages enzo! Zegt ze ineens tegen mij: Maaike ben jij zwanger? Stond ik ff met mijn mond vol tanden.... Haha ik mijn verhaal uitgelegd, zegt ze nou ik heb er een heel positief gevoel bij En 2 naaste collega's zeiden ook dat mijn buik wat voller leek.... tevens stinkt mijn urine gewoom echt overdag Dus ga morgen ff testen, jaja dom dom maar goed toch voor mijn gevoel haha! Gelijk ff test gekocht Ik laat t morgen gelijk weten Liefs Maaike xxx
Huh Dát is bijzonder Maaike! Zou wel gaaf zijn als ze gelijk heeft zeg! Super benieuwd..... Hoor het morgen wel! Hey Debbedebs: als je kijkt bij het topic "domme vragen" dan vind je ook hierop het antwoord. Maarre.... het kan helemaal geen kwaad hoor Belangrijkste is dat je je er prettig bij voelt, dus als het niet goed voelt dan doe je 't gewoon niet! LadyJoey: spannend.... Je laat ons wel wat weten he! Misselijkheid kán natuurlijk een symptoom zijn he.... Ink: hou je zo van snelle dingen? Dan moest je je echt wel flink inhouden in een pretpark dan :S Ach, straks moet je verplicht met je kid(s) naar pretparken en kan je de schade inhalen he! Ow enne.... ik las ergens dat het niet goed is als de mannen strakke boxers dragen. Hoe is het bij jullie mannen? Ik vind het vooralsnog onzin (m'n ventje draagt strakke, maar zodra die thuis komt gaat ie 'los' in z'n trainingsbroek! En 's nachts... NIX ), maar vroeg me af hoe het bij jullie is! Liefs! Xx
hihihi debsel, Mijn mannetje draagt niet echt super strakke maar wel een beetje hahaha! Ik moet zeggen dat ik daar niet zo heel erg mee bezig ben eigenlijk Hij draagt ook geen strakke broeken ofzo Liefs Maaike