En dan moet je ook nog die hyves van ons bijhouden, whahahaha ! Gaat echt een dagtaak worden allemaal! Hopen dat we snel allemaal zwangerschapsverlof hebben
Wat leuk meis! Nu kunnen jullie er lekker samen van genieten! Ben erg benieuwd naar je test! WAUW, vandaag er gewoon 2 zwangeren bij! Geeft goede moed voor de rest!
Debbedebs en Maaike, kei lief van jullie die woorden. Stél nou dat ik weer in verwachting ben.... (de gyn zegt de 1e 3 maanden ben je ontzettend vruchtbaar na mk ) dan denk ik het toch aan jullie ga verklappen 3 januari... maar heel misschien ook niet haha.. vind het ook weer eng. Maar tot die tijd.. het is nog niet zover, klussen we er weer lekker op los.. zonder jas @meisje; aaahhh wat schattig! Geniet er maar lekker van meis @debsel en de andere; wat heb ik met jullie te doen zeg, jullie waren natuurlijk werken. Het is niet normaal maar volgens mij hebben jullie wel 10 nieuwe blz om bij te lezen haha x van Inkie
you're welcome meis, en 3 jan zou dan wel leuk zijn zeg.... als het bij mij dan ook raak is vertel ik het jullie lekker pas op onze date Hahahah als dat lukt! Ink je verdient het en ga ervoor deze maand lieverd Kus
even iets anders; ik zie bij onze groupshyve dat er gestemd wordt voor iedereen wat ze gaan krijgen qua geslacht maar onze groupshyve kan iedereen zien die in je vriendenlijst staat en stel dat iemand denkt.. wat is dat voor groepshyve met maar 5 leden, ik ga eens even kijken.. dan wordt er 'verklapt' wie er zwanger is.. Ik zeg het maar even want zou het rottig vinden als door onze hyve nieuws wat nog even op zich moet laten wachten bekend wordt.. x
inkie deze hyves is alleen zichtbaar voor leden de inhoud dus zeg maar, alleen als je lid bent zie je wat er staat op de hyves... probeer maar eens te kijken zonder dat je aangemeld bent En je kan alleen lid worden als wij dat toestaan dus "onbekenden" accepteer je niet Snappie? Kus
ik snap het maar dacht dat alle vrienden in je lijst dat konden zien als ze daar heen gingen ik zie nu iets van; zichtbaar voor alleen leden dus zal wel goed zijn! mooi! BLADZIJDE 200! joooooohoooeee
nee verder niemand kan iets zien hoor, ook al staan ze in je "eigen" vriendenlijst, zij zijn geen lid dus ze kunnen lekker niks zien haha Maar snap je wel hoor Kus
ja ik dacht ik zeg het toch effe .. hey deb, geeft niet spreek je snel ow haha, heb je ondertussen gesproken op de chat