tja en soms weet ik eigenlijk niks te zeggen maar kvindt het gewoon leuk om te klessebessen mja t kan soms ook wel een beetje vermoeiend zijn...dus ik ga jullie nu echt heel eventjes verlaten kga mijn kindje uitlaten(de hond)en dan spreek ik jullie vanaaf weer jullie zijn allemaal hele lieve dinnetjes!dikke kus sjaantje
Mijn god... Gisteren dacht ik dat het erg was... Maar vandaag! Ik ga niet eens proberen op iedereen te reageren hoor Heeft écht geen zin! Ik zal gewoon wel wat "highlights" eruit pikken.... Jeetje..... heb eigenlijk gewoon geen tijd om nog te werken zeg LJ: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik sprak je al even op msn, maar ik vind het ZO ontzettend mega gaaf! Super gefeliciteerd! Meissie: aaah, wat een lieve reactie van je ventje En foto verkleinen kan je heel makkelijk doen. Kies in het linker scherm (menu) hiernaast voor foto verkleinen. Wijst zichzelf. Want ik wil 'm wel zien hoor Debs: je bent al weer aardig tot rust gekomen geloof ik he?! En hoe voel je je nu? Ga je morgen werken of niet? (ik zou jullie bijna gaan smeken morgen allemaal te gaan werken, want het is gewoon niet bij te houden! hahahaha ) En morgenochtend dus testen... Bij jou kan je normaal gezien de klok erop gelijk zetten en nu is er nog niks... Dus die komen ook gewoon niet meer! Ha! Maaike: oe, je gaat ons echt verwennen he, 3 januari! Lekkerrrrrr! Hoe gaat 'ie met jou? Voel je je een beetje beter dan gisteren? Jammer dat ik vandaag niet lekker mee kon kletsen maja, komt ander keertje wel goed! Cathie: hey meis... Al 6 weekjes! Gaat snel he! Super hoor... Ik heb ook wel 'ns zoiets gehoord hoor, dat het echt in de eerste weken het meeste mis gaat. Dus dat we nu al wat 'veiliger' zitten. Das betrekkelijk natuurlijk, maar wel goed om zo te denken. Stress is immers óók niet goed! Bij mij lijkt de buikpijn eindelijk minder te worden. Vind ik wel prettig. Soms ineens weer flink last, maar het is niet meer zo constant aanwezig als eerst. Je werkdag weer een beetje overleefd? Ze hebben je er aardig doorheen geholpen he?! Hahahaha Missy: hey mama Missy! Leuk om het mensen te vertellen he Ik vind het echt super.. Maar we wachten nog effe! Nog 'maar' 4 weekjes.. Hihi! Marleentje: superidee van die hyves hoor! Nu is het 's avonds helemaal een drama bij thuiskomst, dat wel Weet niet waar ik eerst moet beginnen! Voel je je al een beetje lekker zwanger? Sjaantje: lieffie! Ook lekker verslaafd? Hihi! Wat voor hondje heb je ook weer? (of staat ie op je hyves? Ga ik daar loeren ) Inks: HIER BEN IK HOOR! Zussie?! (hihi ) Hoe issie?! En alle andere meissies: HOI Xx en ik ga nu EINDELIJK maar eens koken! Hihi! Liefs, Deb
wij hebben een uber gezinshond debsel een zwarte labrador en het is zo'n schatje! erg he een dag gewerkt en er is weer van alles bij gekomen haha ik moet morge weer werken dus ben ook erg benieuwd morgenaaf! eet smakelijk meissie!dikke kus
Labradors zijn superlief.... Hihi! Nu je 't zegt, volgens mij staat ie inderdaad op je hyves. Leuk joh! Enne... alvast STERKTE voor morgen, want als het net zo druk is als vandaag, denk je alleen maar: Hihi! Xx
Haha ja tid bijna niet bij te houden he Idd morgen niet teveel kletsen, alleen na 17.00 mag hier gekletst worden haha Kus
Ja! Er moet een tijdklok op hihihihi De lasagna staat lekker in de oven! Hmmmm.... Zo lekker! Courgette en een beetje knoflook erdoor.. En dan over een half uurtje lekker smullen. Wel vervelend dat het zo lang duurt, maja! Kussie Xx
wij al klaar,,, mn mannetje is alweer werken... heb t m toch maar verteld... had m een speen gehaald met papa is the best erop... hij was weer blij, maar ook net als ikke voorzichtig blij
Heej LJ, wat fijn dat je manneke ook zo blij was! Ik kan me voorstellen hoor dat jullie toch allebei wel wat voorzichtiger zijn! Maar het gaat zeker goed komen hoor lieverd!
En Debs, ik ben morgen weer gewoon werken hoor! Maaike geloof ik ook! Ja, we wilden het jullie natuurlijk niet aan doen om morgen weer zoveel pagina's bij te lezen
ik ga de pc uitzetten. heb lekker mn pyama al aan en ik ga lekker op de bank liggen met een boekje en dalijk s1ngle kijken tot snel ladies ... jullie zijn toppertjes Kus! PS Debs... als je morgen test... laat je dan wat weten?
Ik laat morgenochtend sowieso wat weten, positief of negatief! Geniet van een lekker relaxt avondje meis! Kus
Hahaha, "gelukkig" Jullie gaan morgen weer gewoon werken. Dan zijn het misschien "slechts" 2 pagina's ofzo... Hihihihi! Voel je nog helemaal geen ongi aankomen Debs? Pff..... Is het al morgen? LJ: wat heerlijk dat je mannetje ook zo blij was. Natuurlijk heel voorzichtig, maar toch! Positief denken - dit is ook het beste voor de beeb. Hongerrrr! Zo eindelijk eten! Xx Deb
Smakelijk eten zometeen meis! Lasagne, mmmmm. Ik denk eigenlijk dat ik wel ongi ga worden, denk namelijk dat ik wel ongi krampen heb. Vorige cyclus was 27 dagen, nu een dag later ei, betekent dat ik morgen ongi zou worden. Maar ik blijf toch een ieniemienie beetje hoop houden hoor!
Ja, want had het er daarstraks nog met LJ over: je voelt als je zwanger bent óók een soort van ongi-krampjes. Laag in je buik. Dus dat zegt niks hoor (ik hou hoop! Wil het zóó graag!) M'n ventje is het eten nu aan het opscheppen, dus ik ga aanvallen! Lekker mini-ciabatta-broodjes erbij.... Yummie! Ben effe weg dus! Kussie!
Ik durf er even niets meer over te zeggen! Ik ga maar weer een kaarsje aansteken en over het buikje van m'n boedha wrijven xxx
Hé hallo ladies! Weer 2 zwangere erbij, jeuheuj! Nou deb.. ik ben echt heel erg benieuwd.. Zelf heb ik ook last van die krampjes, die je ook hebt net voordat je ongi moet worden, en ik zou het volgens mijn cyclus pas zondag moeten worden (nee juist niet!) maar waarom heb ik dan nu wel die ongi krampjes? Ze komen met vlagen, soms heb ik ze niet en dan weer wel.. Ik word er zo onzeker van, ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken of hopen.. Pffffffff! X
Als ik ff van de ene kant van kantoor naar de andere kant van kantoor steekt het in mijn buik. Als ik dus spring of hup.. Ik kan er echt geen pijl optrekken en mijn buik... is niet meer plat hoor, die is echt opgezet.. niet om aan te zien (als ik zwanger zou zijn natuurlijk wel..) maar nu weet ik het niet.. Zo.. hoe onzeker kun je zijn? Heel erg dus. X
Dat buikje is helemaal kaal gewreven Hopen dat het werkt! Hihi! Ik zeg er niks meer over en wacht gewoon morgenochtend af meis... Lasagne was HEERLIJK! Zit echt klem zeg Vind dat zó lekker! Xx
Hey meis... Ja die ongi krampjes kunnen echt vanalles zijn. Je kunt er nu nog helemaal niks van zeggen! Ook als je zwanger bent, heb je dat soort krampjes... Maar dus ook als je wél ongi wordt. Hier heb je niks aan, maar het is alles wat ik ervan kan zeggen Hoop natuurlijk voor jou dat het een heel goed teken is he.... Probeer wel te wachten met testen tot (na) je NOD he Liefs