Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieve meiden,

ik weet het zelf ook echt niet meer! Ongi is nergens te bekennen, afscheiding is nog steeds cremig wit.
    Heb ook geen ongi krampen, maar meer erge ei krampen met uitstraling naar m'n lies! (.)(.) zijn nog steeds erg gevoelig en ook ben ik nog steeds misselijk. Verder heb ik veel last van m'n maag en spierpijnachtige klachten in m'n bovenbenen en bil.
    Pfff, ik wordt hier zo onzeker van! Probeer heel rustig te blijven, maar vindt dat toch wel lastig hoor!

Dikke kus

2. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    goedemiddag meiden,
    ik schaam me rot maar kom net mijn bed uitrollen, was helemaal op! haha

@debbedebs? meis wat raar? of je lichaam houdt je helemaal voor de gek of je bent miss toch zwanger , maar nog niet te zien op de test? ik duim iig voor je

@inks ooeeefff lkkr hoor lasagne, hebben wij gisteren gehad heerlijk!
    @ lady...lkkr shoppen is altijd leuk! en nijmegen is drie kwartiertjes hiervandaan dus ook best hier in de buurt hahah :p

ik ga dit weekend ff shoppen, moet echt ff een broek grotere maat hebben, want mijn spijkerbroek kan nie tmeer dicht? heel erg, maar ik vind dat zo fijn dragen spijkerbroeken, dus toch maar ff shoppen hihi

allemaal fijne dag en voor degenen die moeten werken, SUCCES!
    kusss

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo meiden. Zo ff heerlijk bij de kapper geweest en ik kan weer voor de dag komen :D Ik heb toch maar gekozen voor een spoeling i.p.v. verf. Gewoon voor m'n eigen gevoel had ik zoiets van, spoeling is veiliger. Maar het zit weer goed mijn haar!

Hoe gaat het hier, stelletje kakelkipjes? Ik zit m'n favoriete serie op dvd te kijken. Die is gisteravond toch nog binnen gekomen :D Dus ik ga weer even verder met kijken! De serie heet trouwens Supernatural. Misschien dat een van jullie hem kent. Komt elke zondagavond op tv op net 5.

Ik kom vast en zeker vanavond nog even babbelen hier.

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben lekker ncis aan het kijken ben beetje moe net naar de winkel geweesr en telefoon weg gebracht extern geluid deed het niet meer
    Onder tussen nog mega jeuk en de bulletjes worden er steeds meer van maarja ff weekje creme gebruiken en dan weer terug naar de HA.
    Heb ook beetje pijn in me linker lies /buik steeds steekjes .

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    steekjes zijn goed he melanina, van die speldenprikjes

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!

Zo, lekker een stuk rustiger hiero ;) Zo is het tenminste bij te houden, hihi!

Er hadden meerdere meiden gevraagd hoe het gaat: het gaat goed! Nog steeds erg moe (nu ook eerder gestopt, want zó gaar!) maar buikpijn is een stuk minder. Wel vlagen van misselijkheid, maar niet met overgeven ofzo. Dus das wel lekker. M'n gezichtshuid is wel een beetje onrustig en poepuh :D is ook nog steeds niet alles. "Gelukkig" gaat dat beter als ik zenuwachtig ben en had vandaag een loopbaangesprek dus... kan er weer effe tegen :) :) :)

Hoe gaat het met alle lieffies?
    Xx

7. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @ debbedebs.....
    Echt bale man meid.....Echt naar als je je eigen lichaam niet meer snapt......
    Pffff Hoop nog steeds op het goede.....!

@debsel82
    Inderdaad, als het wat rustiger is, is het wat beter bij te houden hihih
    en die kwaaltjes die je nu omschrijft......herken er veel in. Heb vanmiddag een middagdutje gedaan...eerste keer sinds jaren:s......en mijn gezicht zit onder de pukkels niet normaal meer. Ook wil min stoelgang niet echt op gang komen haha en de misselijkheid begint nu ook al een beetje te werken.....
    Iniedergeval lekker dat je eerder weg mocht vandaag

Ik zal de aankomende tijd vaak hier zitten! Had nog zoveel overuren en mijn mannetje wordt morgen geopereerd dus ben vanaf vandaag gewoon 2 1/2 week vrij! Hiep Hiep hoera.......kan ik lekker uitrusten en goed beginnen:D:d

Ik ga nu even eten koken.....lasagne hihihi....je doet goede ideen op hier op het forum!

Tot vanavond...

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé hallo allemaal!

Jeetje Deb! Denk je ook niet dat je lichaam je voor de gek houdt? Die klachten van jou lijken er namelijk wel heel erg op..
    Ik heb vandaag nergens last van gehad.. Eigenlijk baal ik daar wel van.. Zeker nu ik steeds meer richting mijn NOD ga ga ik er steeds meer aan twijfelen. Ik hoop het zo!
    Was het maar volgende week, dan zou ik alweer iets mee weten!

Dikke x

M'n ventje is nu lekker aant koken, wat? Ik weet 't niet.. Verrassing!

x

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    lieve meiden allemaal ik ben er heel even ik ga vanaaf weer naar een paranormale avond!is altijd erg leuk!maar kwou toch eventjes een berichtje voor jullie achter laten!mijn achterneefje heet dus ruhne....zo schrijf je het en t is idd scandinavich!

verder heb ik nog even een vraag ik heb heel erg nat in mn onderbroek sorry voor de details en het zijn echt van die drellen sorry sorry sorry maar wat betekent dit ik heb mn ei volgens mij al gehad!
    nou meiden ik ben weg dit was echt ff een ego berichtje maar volgende keer zal ik jullie allemaal uitgebreidt schrijven!

dikke kus sjaantje

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey Sjaantje,

Het zou positief kunnen zijn ;) Natte broeken is een zwangerschapsdingetje. Maar pin je er niet teveel op vast. Toch geduld hebben!

Enne... okeej, dacht al zoiets. Heb een Noors vriendinnetje dus hoor wel eens wat namen voorbij komen. Het ziet er nu wel wat 'normaler' uit dan hoe je 't gisteren schreef!

Enne ikheid:

Maak jezelf niet te gek. Je hóeft niet persé vanalles te voelen. Helaas kan je niet anders dan wachten. Sommige vrouwen hebben juist helemaal geen klachten dus.... Zal voor je duimen en smakelijk eten straks!

Lieffies, ik ben KEI-kapot, dus ga er ook vandoor. Vanavond geen Deb op het forum ;)

Spreek jullie morgen weer en denk aan jullie allemaal! (Debs, nog steeds niks?)(Inks, gebeurt er al meer "down there"?!)(Maaike, bijna thuis nu... kussie!)(LJ: al een beetje aan het idee gewend?)(Marleen: lasagna! Lekker zeg ;) ) (Cathie: hoe issie lieffie?! Blij dat je haar leuk is geworden.. Morgen weer werken?) (Missy: luilakje :) )(all the rest... Xxxx!)

Liefs, Deb Xx

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej moppies,

hoe is het met iedereen?

@Inkie, lekker dagje gehad vandaag meis? Is je ongi doorgezet of blijft het hier nu bij? Lastig hoor!

@Debsel, fijn om te horen dat het goed met je gaat lieverd! Fijn dat je op je werk een beetje flexibel kan zijn qua werktijden! En dat het poepuh :) een stuk makkelijker gaat bij spanning, herken ik zekers :) ! Is je gesprek wel goed gegaan?

@Marleen, heerlijk vooruitzicht zeg 2,5 week vrij! Heb je nog leuke plannen? En waar moet je manneke aan geopereerd worden? Wens hem maar sterkte voor morgen!

@Ikheid, spannend he meis die laatste dagen voor NOD. Zenuwslopend :) ! Maar ook al heb je heel veel klachten, dat wil ook niet altijd iets zeggen hoor, dat zie je wel bij mij!

@Cathie, fijn meis zo'n lekker relaxt dagje! En als je haren dan ook weer helemaal goed zitten, helemaal goed! Serie ken ik eigenlijk niet.

@Sjaantje, gefeliciteerd met je achterneefje! Wat leuk zeg! Maar inderdaad wel een erg aparte naam. Hoe is het verder met jou meis?

@Missy, wat een stunt zeg gisteravond! Kan me voorstellen dat het een beetje ongemakkelijk was :eek: ! Leuk vooruitzicht toch dat je lekker kan gaan shoppen :) ! Weer een beetje uitgerust?

@LJ, hoe is het lieverd? Kun je het al een beetje beseffen? Lekker gewinkeld vandaag in Nijmegen? Nijmegen vind ik altijd errug gezellig! Heb ik elf ook 4,5 jaar gewoond :) !

@Meissie, fijn dat het goed gaat! Ik heb ook echt heel erge last van gevoelige bovenbenen, zou het door het weer komen dan?

@ Maaike, lekker gewerkt vandaag meis? Morgen nog een dagje en dan hebben we alweer heerlijk weekend :) ! Hoe voel je je verder?

@Melanina, balen zeg dat je uitslag nog niet minder wordt. Hopelijk is het toch snel over!

Hier gaat ie redelijk. Heb veel last van buikkrampjes met uitstraling naar m'n lies, pijnlijke (.)(.), lage rugpijn, zooooooooooooooooooooo moe, spierpijn in bovenbenen en bil, pffff. Misschien toch een griepje onder de leden! Van een ongi is nog niets te bekennen. Maar we zien het allemaal wel, kan er verder toch weinig aan doen! Sorry voor m'n geklaag hoor lieffies! Jullie kunnen me vast wel opbeuren :) .

Dikke kus

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Doe maar lekker rustig aan lieve Debs!
    We spreken je morgen wel weer!
    Kussie

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hai meissies :D
    Hier gaat het goed op mijn buikpijn na en heb zo'n last van buikkrampen... maar kan niet goed naar de wc haha :p
    Ouder was te laat vandaag... aaargghhh alsof wij niet naar huis willen, blijft ze ook nog hangen.... :(
    Maar goed normaal nog 1 dagje maar heb vrijdag studiedag... balen :( :( :(

Morgen komt de fotograaf op het werk, dus op tijd naar bed en morgen vroeg op om te douchen :p

Hoe is t verder hier?
    Kus

14. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meis, dat is wel balen dat je vrijdag nog moet werken zeg! Lekker op tijd naar bed dus de komende dagen!
    xxx

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey meiden,

ff een snel berichtje hier van mij, ben echt kapotmoe, dus vandaag vroeg erin... Ik moet zeggen dat ik er deze keer heel anders in sta dan de vorige twee keren, waarschijnlijk straal ik wel, maar kan m'n mond heel gemakkelijk houden. Mn moeder zag het al aan me, ook omdat ik dus niet meer rook, haha. Ik heb haar voor de gek gehouden dat ik acute bronchites heb en dus moest stoppen van de huisarts... ach, leugentje om bestwil...

Ik ken die klachtjes inderdaad wel, moeilijke stoelgang, heel vermoeid, prikkende ogen, lichte buikpijn, lage rugpijn en een zeer onrustige gezichtshuid.... haha, tja, nu beginnen de puzzelstukjes op de plaats te vallen... wist ik veel ;)
    Debs, je zit nog steeds een dag voor je NOD en off kun je pas na je NOD testen, dus er is nog hoop toch? Geen bloed is moed!

Voor allemaal een hele dikke kus en tot morgen, Joey kruipt zo onder de wol ;)

Kus!

16. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis, zit een dag na m'n NOD. Heb m'n banner aangepast omdat ie weer op dag 1 begon, klopte dus ook niet!
    Doe maar lekker rustig aan lieverd!
    xx

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo lig al met laptoppie op bed en tv aan wie is de chef
    Ben een beetje moe last van steekjes in me buik en krijg steeds meer pukkeltjes die jeuken grrr de zalf helpt dus niks.
    Dus ben goed moe vd jeuk .

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hai meissies, ja idd vroeg naar bed, ik heb ook zo'n last van pukkeltjes, in mijn gezicht maar ook op mijn rug :(
    Ben ook moe hoor... ga zo lekker eten en vroeg naar bed, heb vannacht ook niet al te best geslapen haha...

Kus Maaike

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Klote pukkels!

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere