wie kijkt er allemaal nog meer can't buy me love? komt dadelijk om half 8 op rtl 5! is echt verslavend...
verslavend hè?! kwee nie of ik er straks nog ben.. ga vroeg m'n bed in, ben zo moe! en morgen natuurlijk gewoon weer fris en fruitig op het werk verschijnen en moet morgenavond met de hypotheekadviseurs op pad, een borrel bij een klant van ons... Pfff, word er nu al moe van! Nou fijne aaf allemaal en tot snel! XXXXXXXXX
zo ff pauze haha Ga zo ook lekker naar bed ben gewoon kapot, jaaaa wij hebbben een hele lekkere wegzak bank dus dan slaat t wel toe he Kus Maaike
ik vind die gozer die ziba leuk vind ook echt een leuke gozer. en ribbas mag van mij naar huis toe haha Pff heb het koud brrrr dalijk smaken verschillen kijken
Ik ben er ook vandoor meissies! Ben zooooooooooooooooooooo moe! Wordt iig een lekker rustig avondje hier, hahaha! Tot morgen. xxxxx
nou die ribbas had ik allang een schop onder z'n reet gegeven wat een naar mannetje zeg! Pff Hahaha.... volg jij t ook melina? Kus
doei meissies, ik ga er ook vandoor! Slaap lekker allemaal, en check t forum morgenvroeg nog ff! truste lieverds Kus
hihi heb het ook gekeken! kijk het echt elke aaf! die kelly hahaha ! vind die jongen die ziba leuk vind beetje nep maar goed, vond joost en fiona leuk stel~~ Dikke kuss
ik vind die gozer van kelly nep ziba is juist goed vind ik door nog niet met hem te zoenen ze voelt denk ik ook nattigheid hhahaa die stomme kelly trapt er wel met open ogen in en zet dr weer voor piep op tv
hhaha.... meiden ik ga er nu echt vandoor! nog ff hart ik aktie kijken en dan slapen! Slaap lekker allemaal Kussies
Hey meissies, Hier Ink nog effe. Om even in z'n algemeenheid te antwoorden; Heb een fijne dag gehad vandaag. Lekker met foto's bezig, altijd leuk. Vanavond is een vriendinnetje blijven eten (lasagne was goed gelukt! ) en daarna zijn we een eind gaan wandelen lees; EEN HEEL EIND! Hebben er 1.5 uur over gedaan. M'n vriendinnetje was zó kapot (en ik ook ) dat we het laatste stuk door haar vriend weer naar mijn huis zijn gebracht hahahaha.. We gingen naar hun huis kijken dat gebouwd wordt en dat is helemaal aan de andere kant van het grote dorp van ons. Daarna nog even naar de buuf geweest dus veel socialtalking today. Verder is de ongi al over.. geen echt rood gehad, alleen zo'n 4 daagjes bruin en de derde dag heeeel klein beetje rood op m'n tampon. Ik hoorde ook een keer van 'misschien een innesteling' maar dat zal wel niet.. Morgen ga ik met m'n schatje naar de Arbo. Ben heel blij dat ik eindelijk m'n verhaal kwijt kan aan iemand die het weten moet zeg maar.. We zullen zien. Ondertussen sta ik zowat óveral ingeschreven voor een baan. We wachten maar af en ondertussen kom ik mooi ietswat tot rust.. Jullie liggen allemaal al onder de wol denk ik zo.. @Sjaantje; dat zou heel goed je ei kunnen zijn hoor. Ruhne is toch al weer wat anders dan Roene .. voor het oog toch @Debbedebs; kop op he meis, ik denk aan je.. @Maaike; hey chefkok, how are you doing @Debsel; he zussie, lekker zwanger aan het zijn @Cathie; hoi moederke, alles goed.. niet misselijk? @LJ, Missy, Meisje, Marleen; En hoe is het met onze andere zwangere dames? Oja Marleen; geniet van je vrije dagen en sterkte met de operatie van je mannetje! xxx
goedemorgen allemaal.... zo helemaal fris en fruitig voor de foto Hoe is het hier? Met mij een stuk beter... sliep tegen half 10 vanaaf gaan we een zaaltje bekijken waar me miss ons trouwfeestje gaan geven... eens kijken wat ze ons kunnen aanbieden voor ons budget Dus vanaaf snel eten als ik thuis kom en 20.00 daarheen.... daarna zal ik jullie wel even laten weten hoe het was Werk ze allemaal of geniet van je vrije dag.... Liefs Maaike
Morge meiden, hoest met jullie? @Inkie: met dit moederke gaat het goed hoor Misselijkheid blijft tot nu toe weg, ja af en toe ineens een vlaag, maar daar blijft het (gelukkig) bij. @Maaike: jij ook weer vroeg zie ik? Hoe gaat het meis? @Andere meiden: ik heb nog niet bijgelezen, ga ik nu ff doen. Hoest met jullie? Ik zit weer op m'n werk. Heb het zo niet meer naar m'n zin, maar het is ook zo rot om nu te switchen gezien mijn huidige "toestand". Ik ben wel blij als het weer weekend is..
he cathie, kan ik me voorstellen hoor meid, gelukkig slepen we je er doorheen haha Nou ik sta op het punt van vertrekken... Druk dagje al die kids op de foto.... en dan ook nog baby's haha dat word wat! Doei lieverds tot vanavond Kus
hey lady's hoe is het hier! met mij iets minder heb ff een dip ik ben moe niet lekker en het loopt allemaal even niet zoals ik het graag wil...... dus ik hou het ook maar even op een kort berichtje want kheb niet zoveel te vertellen..... fijne dag meiden dikke kus sjaantje
he sjaantje, wat is er aan de hand meissie? gewoon ff een dipje? Denk aan je lieffie en je weet het he? We zijn er voor je! Dikke knuffel voor jou! Kus
Hey Sjaan, wat jammer dat je je zo rot voelt. Maar komt me bekend voor hoor. Daar heb/had ik ook regelmatig last van. Zit nu ook in een dip, maar meer door m'n werk... Geen lekker gevoel nee..