thnx meissies, oh wat lief van je schoonmoeder zeg Super Thnx debbedebs, laat t straks allemaal weten Tot zo -xxx-
Was gezellig met haar, heb de tijd gewoon uit het oog verloren, was echt heel erg leuk. Maaike, spannend joh! Laat je weten hoe je het vond? Hoe is het met de rest van de ladies? Ik lig er vanavond weer lekker vroeg in... bevalt goed!
Hoi Hoi, zo eindelijk weer even op het forum.....ff lekker bijlezen....is nog steeds rustiger dan twee dagen geleden..pffff....heb ik toch nog een beetje overzicht Mijn mannetje had een gescheurde miniscus en die hebben ze nu gemaakt.....hij ligt lekker op de bank en ik ben helemaal in mijn nopjes. Hij is namelijk fruitteler en 7 dagen in de weekk aan het werk.....Hij gaat tussen 5 en 7 'sochtends naar de boerderij en als ik geen late dienst heb komt hij 's avonds thuis eten.... Heb ie het eten op dan gaat hij weer naar de boerderij en komt vervolgens rond 23:00 uur thuis.... Zie hem normaal dus amper en mag hem nu 2 1/2 week helemaal voor mezelf houden! hihihihihih ik dus erg blij Maandag zet ik hem in de rolstoel en gaan we een dagje naar de ikea.....kinderkamers kijken hahaha.. Erg vroeg, maar nu hebben we tijd. Kijken wat hij mooi vind en als het dan zover is weet ik wat ik kan halen..... Ik ga dus de aankomende weken even lekker genieten! Zo nu weer even terug naar jullie..... Hoe gaat het met iedereen? veel aan het werk zo te merken....... @ maaike Veel plezier zo met het kijken naar de zaal......erg leuk die voorbereidingen hoor! hihi lekker van genieten. @sjaantje Hopelijk zit je weel snel goed in je vel.....dit is niet echt fijn.....hele dikke knuf! @debbedebs Pffff, wat irritant he......dat je niet weet wat je moet denken.. Ik zit zelf al in spanning...wil niet weten hoe jij je dan voelt....... Nou jij ook een hele dikke knuf......en hopelijk heb je snel duidelijkheid. @ladyjoey Macaroni kon bao....? wat is dat nou weer? klinkt lekker Hoe gaat het verder met je meid? @debsel82 hmmmm lekker uit eten! hihihi heb ik ook wel zin in Maar nog niks aangekomen? zelfs afgevallen.ppffff ik voel me echt een plofkont....... Lijkt wel of ik uit mijn broeken knap....terwijl ik ook nog helemaal niks ben aangekomen.... Ik denk dat ik zelf een beetje vocht vast hou...ik ben erg blij als ik thuis ben en dan die gulp even op een kiertje kan...... Hoe gaat het verder met je? En hoe gaat het met alle andere meiden hier op het forum? liefs marleen
Hey marleen! Bij ikea heb ik tot nu toe nog maar een babykamer gezien... vreemd toch? Bij babydump is er heeeel veel keuze, maar de prijzen zijn er ook wel naar hoor Macaroni Kon Bao is macaroni, maar in plaats van een tomatensaus een saus van chilisaus met ketjap, en knoflook en zure uitjes... Hmm, lekker, maar vandaag kon ik het niet eten, naar mijn gevoel veeeeel te pittig, terwijl ik normaal gewoon pepers kan wegeten... je lijf geeft dus echt aan wanneer t te is... haha. Verder gaat het super hier hoor! Hoe is het verder met jou? Beterschap voor je mannetje he! (K)
Ow hmmm klinkt erg lekker die macaroni....wij hebben vandaag oerhollands witte kool stampot met uitjes gegeten en een sausijse wortsje en jus....hihih ook wel eens lekker hoor. Ow ok.....wel appart....je zou denken dat je bij de ikea wel veel dingen zou kunnen vinden....maar goed...een hele dag ikea is ook eigenlijk niks....plakken we er meteen een babyspeciaalzaak achteraan hihihihihi..... Mannetje in rolstoel betekent veel kunnen doen..dus lekker van genieten en waneer pas je je banner aan? je had toch posi getest Nou...ik moet nu even langs me ma en dan kom ik weer ff hier checken xxx marleen
... wanneer ik sowieso de vijf weken gepasseerd ben, en dan misschien wel....ben errug voorzichtig na de eerste twee... ik wacht ff volgende week af maar snap de vrraag veel plezier bij moeders!
zo meiden ik heb ook aaf nog een dagje werken!en dan weekend! ik heb lekker herfstthee en langetjes(kaneelkoekjes)gekocht en plof ff heerlijk op de bank tot morgen dikke kus
in 1 woord WAUW, zo leuk een themafeest met bediening, onbeperkt drinken en leuke verrassingen tussendoor! Super, voor deze prijs... wij zijn er stiekem al een beetje uit maar gaan wel ff verder kijken natuurlijk ik heb er zo'n zin in Wss wordt het ergens in 2010... joehoe, wat om naar uit te kijken.. ga slapen lieverds Truste... Kussies
Hey meissies, Gelukkig niet zo heel veel bij te lezen na een dag niet online te zijn geweest. Vandaag arbo geweest; super gesprek gehad. Voel me een stuk rustiger. Heb gereageerd op ons hyveforum, het was echt een heel fijn gesprek. En hoe is het met mijn lieve dinnetjes? @debbedebs; wanneer ga je weer testen meis. Had eerlijk gezegd gehoopt dat ik hier goed nieuws zou lezen over jouw test... Hoe is het met alle zwangere dames?! Het zijn er zoveel dat ik het even samenvat En de niet zwangere... nog kwaaltjes die errug lijken op een mama-2bi? Ik ga lekker naar m'n bedje! Heerlijk oogjes dicht en snaveltjes toe.. M'n ventje ligt er al in.. Hij kon z'n ogen niet meer open houden :sad: geen geklus vanaaf meer voor Ink haha! truste meissies! xxx
goedemorgen dames de laatste dag jeehaaa!ben er wel blij om want ben kapot!mijn mannetje kwam vanacht pas terug die ligt nog heerlijk te slapen...dus ik baal als een stekker t liefste kruip ik terug in bed maarja! ik moet zo voor t eerst alleen openen....vind ik beetje eng.... nou meiden dikke knuf en tot vanaaf! kus
Goeiemorgen meiden! Zo laatste dagje werken en dan weer weekend (gelukkig!). Ik heb zo om 10:00 een vergadering die 2 uur duurt, moet notuleren (pffff zo saai). Voordeel daarvan is, dat de ochtend dat ook weer gelijk om is. Hoef ik dus alleen nog de middag door te komen. Ik ga proberen of ik op vrijdag weer vrij kan krijgen, het is hier zo rustig op vrijdag...op af en toe een overleg na dan, maar dat moet te regelen zijn. Hoest met jullie verder? @Debsel: nee, jeukende tepels heb ik nog niet, ja alleen als de bh uit gaat. Even de boel masseren Voelt dan gelijk een stuk prettiger. En ik hoef (nog) geen andere BH te kopen, die ik nu heb kunnen nog net haha! Hey dames, vraagje. Kan ik nu al bandenpijn hebben? Ik heb regelmatig dat als ik me omdraai in bed of uit de auto stap, ik ineens een soort pijn krijg aan de zijkant van m'n BM. Alsof er wat afscheurt ofzo Doet echt zeer een paar seconden en dan is het weer weg.. Enig idee wat het is? Is iedereen vrij hier vandaag, of moeten er nog een paar werken? Degene die vrij zijn alvast fijn weekend en voor de rest, werkse nog even voor vandaag!
goedemorgen meissies, zo lekker geslapen, straks met z'n allen in de bus van het werk om naar de beurs te gaan... wss ben ik pas heel laat thuis met die files en we moeten ook nog bedrijfskleding passen Gelukkig ga ik met de collega's van mijn groep dus worst vast wel gezellie hoe is het hier meiden?! Inkie wat fijn dat je een goed gesprek met iemand hebt gehad die je niet veroodeelt, maar juist met iemand aan wie je je ei kwijt kunt en je snapt Super meis Kus Maaike
Hey hey! Goeiemorgen! Had vanochtend voor de zekerheid nog maar een testje er tegenaan gegooid, maar dit heb ik nog nooit in mijn handen gehad Hij staat in iedergeval in mn fotoboek. @ Cath: Je kan inderdaad al bandenpijn hebben, er groeit iets in je bm, en die is heeeeeel klein, dus die wordt wat groter gemaakt Volkomen normaal dus @ Sjaan: Och gerem... je moet openen... voor het eerst alleen...? Ik heb ff gemist wat dan denk ik... Sorry! @ Maaike: Leuk joh! Oohhh wat spannend ook voor jullie, wordt echt een topdagje voor je meid! @ Debsel: Hoe is t mama? Last van kwaaltjes of valt t mee? @ Debbedebs: Meid, wanneer ga jij nou eens positief testen! @ Marleen: Hoe is het vrouwke? Allemaal goed te doen? Spannend hoor allemaal! @ Ikheid: Hoe is het? Heb je al ff niet meer gesproken, sorry! @ Meis: Hoe is dit keer je gevoel erover? Hetzelfde, of positiever? Ik gun het je zo meisje! @ Ink: Ochgerem, geen klussen voor jou gister... Dan moet je je mannetje vanavond toch maar iets eerder mee naar boven trekken Hoe is het verder met je? Fijn dat het gesprek bij de arbo zo goed is verlopen... Supers! @Missy: Hey meid, jou heb ik ook al even niet gesproken... Hoe gaat het met je, en hoe voel je je? @Melania: En met jou meid, kom je het allemaal een beetje door? Pfff... dat was het rijtje weer! Na de test van vanmorgen ben ik eigenlijk nog positiever, en heb ik het idee dat het helemaal niet meer mis kan gaan, dus de zon straalt vandaag in Limbabwe! Kus!
Goedemorgen, @debbedebs,....heey meis, je voelde het zelf al goed aan he? wel klote hoor! dikke kuss voor jou @LJ heey sow mooie test hoor! Pff ik heb net de VK gesproken, maar waarschijnlijk is het mis bij mij. bloedverlies houd aan, k krijg vandaag nog een echo, maar ben te vroeg om te zien of het hartje klopt, enigste wat ze kan doen, is kijke of er een vruchtje is. ben ff helemaal van de wereld...