Hey meis.... Bloedverlies? Sinds wanneer? Jeetje meis, wat k*t! Ben ff helemaal van mn apropos.... ik denk aan je oke... Dikke kus...
he meiden, gelukkig gaat het allemaal goed lees ik. gelukkig maar. alleen met missy niet. echt klote meid, veel sterkte en laat weten hoe het was. dikke knuffel. @cathie:ik heb dat ook als ik mezelf in bed omdraai dan voel ik dat ook. maar wat het nou precies is weet ik ook niet zeker. ik dacht dat het iets te maken heeft met je spieren. nou ja inieder geval iets waar je geen zorgen om hoeft te maken. hoe is verder meid. @leuk maaike regelen voor een huwelijk. veel plezier verder en succes meid. @inkie: hoe is het allemaal meid. gelukkig heb je een goed gesprek gehad meid. fijn. @ladyjoey:ja dat is overtuigend 100% HCG.haha. leuk meid. ben echt blij voor je. geniet er lekker van. @debsel: he andere zwangere. hoe is gaat het allemaal meid.? sorry als ik iemand ben vergeten, maar kan het eerlijk niet allemaal meer goed volgen, haha. met mij gaat het allemaal weer wat beter. morgen gaan we voor een kinderkamertje kijken en voor een kinderwagen. want de levertijden zijn tegenwoordig best lang. we weten gelukkig al wat we willen. dan kunnen de ouders mee om te betalen, hihi. iedereen verder een fijn weekend gewenst. dikke knuffel mies
Hey meiden, zo hehe, ben uit vergadering zeg..duurde onwijs lang en we zijn nog pas op de helft. Ze hebben het maar gestopt. @Missy: wat lees ik nou meid? Bloedverlies? Sinds wanneer dan? Jeetje meis, schrik me rot! Ik hoop natuurlijk dat het alsnog vals alarm is en dat er niks aan de hand is. Laat even wat weten meis! @LJ: wow! Dat is een positieve test ja! Die had ik de 1e keer al meteen in m'n handen haha! Mooi is dat he? Zo'n dikke streep? @Debbedebs: echt K*t meis! Op naar volgende ronde dan maar?
hoi lieve meiden, ik heb al een paar dagen bloedverlies, maar vanmorgen schrok ik er van....ik heb nog geen last van krampen..maar moet om half vijf voor de echo komen....... kus
Hey meis, ik hoop echt van harte dat het gewoon "loos" alarm is. En half 5 pas? Kon je niet eerder komen? Laat meteen wat weten meis en probeer rustig te blijven voor nu. Is het veel bloed? En is het helderrood?
Ze zitten in een bevalling en de andere is bij een bijscholing? maar goed, of het nu is of straks , al shet mis is maakt dat toch niet uit. Ik hoop echt dat het vals alarm is, maar mijn gevoel zegt van niet het was vanmorgen best veel bloed, nee het is soms helder, maaar de meeste was wat donkerder...ik weet het ook ff niet meer... ik laat iig wat weten,
Als het donker is kan het ook nog oud bloed zijn he? Probeer te ontspannen hoe moeilijk het ook is. Ga lekker op de bank liggen. Weet je mannetje het al of wacht je tot je bij de VK ben geweest?
nee mijn ventje is net in izjn pauze thuis geweest, en die gaat straks ook mee! gelukkig wel.....ik heb thuis kaarsjes aangestoken, en ga idd zo lkkr filmpje kijken en bank hangen senks dat jullie er zijn! echt fijn!
@missy Wat kl*te meid.......ik hoop echt voor je dat het allemaal goed komt....veel sterkte iniedergeval met de echo en fijn dat je man mee gaat! Ik denk aan je! wordt er helemaal naar van pfffff......dikke knuf
Inderdaad lekker doen meid. Lekker onder je dekentje even relaxen..Sterkte vanavond en we horen wel van je hoe het is gegaan..
@cathie Ik ben nu 2 1/2 week vrij ...hihi heerlijk.....Alleen vandaag moet ik even oppassen op twee kids...maardie liggen nu lekker te pitten...dus kan even op het forum Zo weer naar mijn mannetje en dan heb ik vanavond een kampje....pfff En hoe is het met jou cathie? Jij een vrije dag en lekker aan het genieten? of ben je aan het werk? @ladyjoey Werkse zo.....watvoor werk doe jij eigenlijk? ook onregelmatig>? xxx
@ladyjoey... Helemaalsuper trouwens......die test is vet posi....niet een licht streepje....maar een mega super streep hahaha
Hey Marleen, nee ben gewoon weer aan het werk hoor. Probeer nog even die laatste 2 uur door te komen nu...bleeeh, wil echt weekend. Morgen weer een drukke dag voor de boeg, dus die zal zo weer om zijn ook. En jij, jij lekker 2 weken vrij! Zo lekker. Ik heb wel straks 2 weken kerstvakantie, dus daar kijk ik wel naar uit..
Hoi cathie balen hoor......drukke dagen dus..... Maar wat zie ik nou? We liepen eerst gelijk en nu loop je een dagje voor....hihih nou ja ....kan gebeuren he Veel suc6 nog met verder werken.....hopelijk zijn die 2 uurtjes snel voorbij! x
Hai, ja geen idee hoe dat kan die banner. Volgens mij telt ie per 2 dagen ofzo. Blijft ie morgen ook zo zijn...ach, misschien neem ik ooit nog wel een andere, maar kan niet zo snel een leuke vinden.. Drukke dagen zijn op zich niet erg, als het maar leuk druk is..Morgenavond gaan we ook uit eten met vrienden naar een BBQ restaurant. Nog nooit gedaan dus ben wel benieuwd. Moet ik alleen opletten met wat voor soort vlees ik pak.
Oh ja, dit geldt voor ALLE dames hier! Ik las van de week op nu.nl een bericht, dat er momenteel sinds augustus een grote uitbraak is van Salmonella. Misschien is het dus verstandig om voorlopig de kipproducten te laten staan!! Ik ben zelf dol op kip, maar laat het nu ook maar even voor wat het is. Mocht je echt perse kip willen eten, zorg dan dat je hem echt ONWIJS GOED grillt/braadt! Dus dames!! Afblijven dan de kipjes . Niet alleen de zwangeren onder ons, maar ook degene die het aan het proberen zijn. Liefs..
Hé mopkes! Hier ben ik weer. Druk op het werk gehad, vandaag half dagje gewerkt, boodschappen gedaan, honden uitgelaten, huis gepoetst en wassen aan het draaien, manneke komt zo thuis van het werken.. Vanavond lekker bankhangen. Ben erg moe en sinds vandaag erg veel steekjes! Zou ik zwanger zijn of wordt ik komend weekend toch gewoon ongesteld... Ik weet het echt niet! Ik durf geen uitspraken te doen.. Wat lees ik nou? Bloedverlies?! Hoe kan dat nou?! Wat enorm zwaar k*t zeg! Bah bah, ik wordt er helemaal chago, raar lichaam dat lichaam van een vrouw zeg! Echt een jojo... Pfffffffffffffffffffff.. meer kan ik niet zeggen. Dikke x aan jullie allemaal En Deb! Jammer zeg! Echt shit.. Maar hoe hard het ook is, je weet nu wel weer waar je aan toe bent.. Sterkte meis! Ennuh LJ.. hier ben ik weer alles goed hiero, met jou?
Lieve Missy, hoe is het nu met je lieverd? Ik ben me echt kapot geschrokken van je bericht. Ik denk aan je meis! Dikke knuffel! xx