Jeetje Missy! Wat ontzettend kl*te zeg... Hoop snel te horen dat het mee is gevallen... Denk aan je! Debs: balen lieverd. Ik begrijp er echt niks van hoor! Maar goed... als het zo is, dan is het zo. Kun je weer verder. Maar echt alles wees op het tegendeel LJ: superknal test zeg Lekker gevoel he! Hihi Cathie: je dag weer doorgekomen? Goede tip van de kippies.. Maarre.. ik probeer daar zelf niet al te veel mee bezig te zijn. Ik wil best opletten op wat ik eet, maar het moet geen obsessie worden. Maarrrr... toch bedankt voor het meedenken hoor lieffie! Marleentje: hoe gaat 'ie meis! Sjaantje: Hoe is het gegaan met de winkel te openen? Alles gelukt? Vast wel - je bent tenslotte een kanjer he! Inks: hoe gaat 'ie lieffie? Nog helemaal relaxed na je gesprek gisteren? Wel super dat er zo goed naar je geluisterd wordt he? Niet meer dan normaal hoor lieffie! Dikke kusss! Ik ben er vanavond weer niet en ik ben SUPER blij dat het eindelijk weekend is. Maar ik spiek geregeld wel effe! Dikke knuffel lieffies! Xxx
Heej lieverds, ik wil even iedereen een dikke kus geven! Voor iedereen met wie het momenteel hartstikke goed gaat, maar zeker voor degene die zich even niet zo lekker voelen! Ik denk aan jullie lieverds! Lieve Missy, ik ga voor je duimen! Heel veel sterkte lieverd en ik hoop dat alles helemaal goed komt! xx Ik ben er even vandoor. Druk weekend met onze lieve vrienden voor de boeg, maar ook even afstand van alles nemen. Zondagavond kom ik wel weer even bijlezen! Dikke kus voor mijn moppies!
Tip voor de zwangere onder ons.. en die al een behoorlijk buikje aan het kweken zijn, kijk eens op WWW.BUIKBANDEN.COM Kan je ook zelf ontwerpen! Echt heel erg gaaf! X
lieve meiden, ff snel....het vruchtje zit er nog...ben idd rond de 5.5 week! nu is ht echt afwachten, 50-50 %kans zeg maar, maar het was wel goed dat ze het nog duidelijk zag! ik ga nu naar een feesje..(geen zin in maar jah afleiding) en ik ga zelf positief denken! Super bedankt voor al jullie lieve berichtjes Hou va jullie! kus
oh super meid, dat is toch heel positief. heb aan je gedacht. super dat het vruchtje er gewoon nog inzit. idd meid blijf positief denken. liefs mies
dag schatjes debs; echt klote hoor op naar de volgende ronde en veel klussen hoor LJ; jij hebt echt een vette streep hahah en ik geef je nog een keer een vette FELICITATIE en je vroeg hoe ik het nu voelde aan de ene kant denk ik het zit goed en de andere kant is nog steeds me angst en als ik moet plassen ben ik gewoon nog bang dat ik bloed heb op me papiertje het zit ook gewoon nog tussen me oren....maar word wel steeds voorzichtig positiever dikke kus
Hallo meiden, zo hehe eindelijk lekker weekend! @Missy: gelukkig meid! Dat is goed nieuws. Zei ze nog wel wat het bloed kon zijn dan? Misschien toch oud bloed? Doe rustig aan meis! @Debsel: hey wijffie! Ik ben ook niet geobsedeerd door eten hoor, maar mijn vriend zei het toevallig van de week ook tegen me en mijn moeder belde ook nog. Het schijnt nu namelijk echt een stuk erger te zijn, vandaar dat ik iedereen maar waarschuw . Hoest met jou verder? @Debbedebs: hey meis, hoe gaat het met jou? Lekker weekend nu he? Ga je nog wat leuks doen? @Miesje: Jeeeey! Je bent in de "safe zone"! Lekker echt genieten nu he? Hoe voel je je verder? @Meisie: hoest met jou? @Inkie, Ikheid, Melanina, Maaike hoe gaat het met jullie meiden?
ben erg moe en heb nog steeds jeuk en heb er ook weer 10000 bultjes bij dus ga toch maandag weer ff langs de HA denk ik. verder zitten we op het wachtbankje .
he cath ja het gaat wel goed mijn weekend is helaas weer voorbij heb erg last van me rechter boob hahah en hoe is het met jou zwangere dame kusss
@Melanina: echt rot van die jeuk! Ik weet hoe vervelend het kan zijn hoor! Zou toch idd dan maar weer langs de HA gaan en eventueel doorverwijzing naar dermatoloog halen ofzo! Sterkte wel hoor! @Meisie: met mij goed hoor meis! Voel me goed en nog steeds geen echte klachten. Die krampen in m'n buik zijn opgehouden. Althans, niet meer dagelijks, das wel apart. Moeheid gaat iets beter nu. Kan weer 's avonds af en toe een serie kijken, maar vaak genoeg dat ik toch nog wel in slaap val hoor... en m'n (.)(.) beginnen al te groeien! Hoest met jou verder? Voel je je goed?
hallo! jeetje wat een k*t dag zo dat is eruit.... de beurs was wel leuk maar heb daarna van 6 tot kwart over 8 moeten wachten tot ik kleding mocht passen Niet normaal meer en had om 1300 voor t laatst gegeten werd niet eens wat op het werk geregeld! Sorry hoor ben echt ff boos.... voel me ook niet lekker, vanmiddag weer super misselijk en die ongi krampen! gek word ik ervan! @missy, sterkte meis hopelijk pakt het allemaal goed uit.. @debbedebs, jeetje wat heeft jouw lichaam je voor de gek gehouden zeg! balen dus helaas weer op voor de volgende ronde Kus Maaike
Hey missy... Heb de hele tijd aan je gedacht... hoop dat het je goed gaat! Denk aan je oke? Kus, Love ya!
Lieve missy; ik ben zó geschrokken. Kan me je onzekerheid en angst heel goed voorstellen. Gelukkig dat er toch nog hoop is meid. Ik leef met je mee en steek een kaarsje voor je aan. Ik weet wat het is, de onzekerheid enzo. Ik hoop dat wat mij overkomen is, jou bespaard blijft. Lieve debbedebs; tjonge jonge, ik kan het niet vatten hoor. Alles weer erop. Volgende ronde, nieuwe ronde....... Hoop houden, doe ik ook. @de rest; ja m'n haartjes zijn weer mooi. Heb het donkerder gemaakt. En ik voel me heerlijk na het gesprek met de arbo. Kom ineens tot rust. Ik ga nu slapen. Ben de hele dag druk geweest, had geen tijd om te kijken maar voor het slapen gaan (zijn net thuis van bezoek aan schoonzusje en zwager) móet ik even weten hoe het met mijn dinnetjes is. Liefs en knuffel van Inkie PS: hoe ist met m'n zussie
goeie morgen meisies wil iemand mij aub helpen om een foto erop te zetten? wat ik ook doe het lukt niet of kan niet word er echt gek van kusssss
lieve meiden allemaal! missy hoe is het met je meis....ik denk aan je en doe rustig aan meissie ik wil je met alle leifde helpen maar ik weet ook niet hoe het moet? cathie krijg je al grotere boobs haha das das weer zon leuk kwaaltje haha de rest van de meiden hoe is het hier... met mij gaat t weer iets beter....nog een weekje wachten en dan heb ik gelukkig weer meer duidelijkheid.....pff wel fijn hoor mocht de duivel er zijn dan heb ik besloten om me eigen even terug te trekken ook van hier....ik vindt jullie echt allemaal super maar ik maak mezelf gewoon gek....maar mischien is het wel helemaal niet nodig.. ik ga vandaag naar utrecht eerst shoppen en dan naar dirty dancing...dus lieve meiden fijn weekend en tot morgen dikke kus sjaantje
leuk dagje dus voor de boeg sjaantje geniet ervan Voor de rest doe maar rustig aan ik merk het ook aan mij hoor dat nu ik nog 11 dagen moet wachten de kriebels er weer zijn. maar het is minder erg als verleden maand.
he sjaantje gelukkig gaat het wat beter en heb je een leuke dag vandaag en wat afleiding ik begrijp het hoor meid en jezelf gek maken dat hoort er helaas bij gaat vanzelf heb ik ook... ik ga ook een beetje afstand doen van hier maar probeer wel soms te kijken fijne dag meis en hoop dat je posi test volgende week dikke kus
goedemorgen lieffies.... Hoe gaat het met jullie? Met mij nu weer goed, ben lekker op tijd gaan slapen en we gaan straks shoppen in A'dam! Heb er zin in @Missy, ik heb aan je gedacht hoor en hopelijk kun je een beetje rustig blijven... snap dat het moeilijk is en dat volgende week alles gewoon ok is meis! Ik hoop het echt voor je lieverd! @debbedebs, ik vind t zo k*t voor je zeg Had het ook niet verwacht eerlijk gezegd... Hopelijk kun je je aandacht een beetje verzetten met het drukke weekend dat je voor de boeg hebt! ik denk aan je meis @debsel: Meissies hoe is het met jou? Voel je je goed? Spannend bijna VK @Inkie, he lieverd! Hoe issie? Zijn jullie nu klaar voor jullie 1e volgende ronde? Hoop zo dat het voor jullie snel raak mag zijn meissie... @sjaantje, als je afstand moet nemen moet je dat gewoon doen lieverd... aan jezelf denken, maar miss is het deze maand wel raak Ik denk aan je en heel veel plezier vandaag he @meisje: hoe is het met jou meis? al een beetje aan het genieten? @LJ: He zwangere vrouw Hoe issie? Heb je het al een beetje kunnen bevatten? Hoe voelt het deze keer? En hoe voel je jezelf? @ikheid: Hoe voel jij je dan meis? Ik zie nog maar 1 dag tot testen! Heb je een goed gevoel deze maand? En hoe voel je je verder? @miesje: Hoe voel jij je? wauw je bent over de 12 weken Wat goed zeg! Super, wanneer heb jij weer echo? @Cathie, hoe issie met jou lieverd? voel je je goed? @melina, meid hoe is het met jou? de spannende weken zijn weer aangebroken voor jou he Kus Maaike
he maaike met mij gaat het goed gelukkig gaat het met jou ook goed wat leuk dat je gaat shoppen in amsterdam daar woon ik ook in het centrum hahah kuss
oh haha das toevallig hehe Ik ga kerstkleding shoppen en dacht dat moet daar toch wel lukken Ga jij nog wat doen? Kus