Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Maaike, dat is apart zeg! Ik hoop dat ze gelijk heeft! Spannend hoor, laat maar gauw wat weten.

@Inkie: Nee, achtbanen lijkt me nu niet zo'n goed idee :(

@Debbedebs: spannend hoor, ben benieuwd

Wat boxers betreft. Die van mij draagt geen strakke onderbroeken, gewoon normale boxers of de strakkere boxers, maar niet die slips. 's avonds ook een trainingsbroek en overdag een losse broek voor z'n werk. Nooit strakke spijkerbroeken!

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hihi, ik was er ook niet echt mee bezig, maar zeg het ergens op dit forum voorbijkomen ;) Volgens mij moet het gewoon kunnen... Bovendien, als ik 'm daarin zie krijg ik ook zin, dus is het dáár weer goed voor :)

Hou je 't nog een beetje uit meis? Enne.. wat zei je ventje over je verhaal van vandaag?

Liefs!

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    haha hij kwam me ophalen met de auto van mijn werk... (jaaaaa prive chauffeur :p)
    En toen ik instapte zei ie meteen: Kruitvat!? Moest gelijk een test kopen...
    Had t hem al in een smsje verteld ;)
    Ja hou t wel uit, kan met deze ook nu al testen maar wacht tot morgenvroeg... Ben wel heeeeeel benieuwd hoor ;)

Enne over die boxers.... Tis zeker sexy hehe!

Liefs Maaike

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Maaike: aaaaaah wat lief! Hij leeft tenminste echt met je mee. Die van mij ook wel hoor, maar hij is er minder mee bezig als ik...kan ook niet anders denk ik hoor...

En debsel: zo'n strakke boxer is zeker goed voor je libido hahaha!

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Maaike wat spannend zeg! Hou je ons op de hoogte?!

Mijn manneke draagt ook strakke boxers, inderdaad errug sexy... Ik denk ook niets dat ie iets anders aan zou trekken, maar dat hoeft van mij ook niet hoor!

Ik denk dat ik met de achtbanen toch maar een beetje rustig aan ga doen. Normaal stap ik overal zo in, maar m'n zus weet dat we bezig zijn dus dat is wat makkelijker!

Heb denk ik vandaag m'n ei. Gister en eergister vruchtbaar slijm. vanochtend erg lage temp en vandaag steekjes in m'n buik, paar druppels rozig bloed en ben nu ook misselijk. Vanavond nog maar eens klussen voor de zekerheid! M'n manneke is pas laat thuis van z'n werk, maar zodra hij er is, sleur ik hem mee ....... :)

Liefs

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Ja dat is wel zo... Hij is er ook wel mee bezig hoor :D.... Vind t wel fijn :D Hij praat me constant goede moed in, dat voelt wel goed, maar hij is er inderdaad lang niet zoveel mee bezig als mij hahahah :p

Liefs Maaike

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Zekers fijn als je manneke zo meeleeft! En misschien maar gelukkig dat hij er toch minder mee bezig is dan wij allemaal.
    Zou anders wel heeeeel erg worden in huis, hahaha.....

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ow wat lief van 'm Maaike! En dan morgen saampjes testen.... Spannend!

Ik denk ook inderdaad dat de mannen nooit zo veel er mee bezig zijn als wij, maar m'n mannetje is er wel errug veel mee bezig hoor! Soms begint ie er ineens over -out of the blue- als ik het niet verwacht. Wel lief hoor!

Hahaha, cathie, debbedebs en maaike: we zijn het wel eens he :)

Liefsss

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Eigenlijk moeten we vooral van Ink en miesje weten of hun ventjes strakke boxers dragen ;) Dan weten we meteen of het veel uitmaakt! Haha!

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Haha ja idd Debsel, tis wachten op hun antwoord hehe ;)

En we zijn het zeker eens hihi, zitten bij het goede clubje :p

Liefs Maaike

11. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Absoluut! Ik lees ook wel eens bij andere onderwerpen mee, maar hier is het echt het gezelligste :D

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Mijn manneke is er niet echt mee bezig. Vind ik soms wel jammer hoor, want hij zal er nooit uit zichzelf over beginnen.
    Hij is wel geinteresseerd in alles wat ik vertel, dus dat is iig iets, hahaha!
    Zal straks vast wel meer gaan leven voor hem!
    Maar ik ben wel heeeeeel blij met m'n vent hoor, het is een schatje. En als ik dan zie hoe de met de kindjes van vrienden en zijn nichtjes omgaat, dan vind ik dat echt geweldig! Ze zijn helemaal stapelgek om, dus hij zal vast een geweldige papa worden!

13. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ben ook errug benieuwd wat hun ervaringen met strakke boxers zijn, whahaha!

En we hebben inderdaad een super groepje, errug gezellig :) :) !

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    aaahhhh wat lief debbedebs :D
    Dat ie in ieder geval luisterd is heel wat hoor... w8 maar als je straks echt zwanger bent... hiiihi ;)

En debsel het is hier zeeeeeeeker het gezelligst

xxx

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Iedere man is ook weer anders natuurlijk... De een uit zich beter in dat soort dingen dan de ander. Ik denk niet dat 'ie het erg vindt dat je 'm vanavond bij thuiskomst nog 'dwingt' ;) Wel jammer dat ie er soms niet zelf over begint, maar je kent 'm zelf het beste dus als je weet hoe hij er in z'n hart over denkt.... dan maakt de rest toch niet uit! Bovendien is het soms ook wel goed als de mannen het niet óók steeds over de beeb hebben... There's more to life! (hoewel het er nu wel errug om draait allemaal! haha!)

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey dames alles goed hier!zo te zien en horen wel.....maaike spannend ik geloof er helemaal in!pendelen en dat soort dingetjes ik ben een paar keer bij een paragnost geweest enne wat die allemaal vertelt incl pendel!zijn serieus al wat dingen van uitgekomen dus meid ik duim voor je!ja en de rest t zijn er zoveel dus ik zeg gewoon eventjes in het algemeen.....allemaal succes met alles hihi
    liefs sjaantje

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Haha, je maakt je er wel erg makkelijk vanaf he Sjaantje :)

Hoe gaat het met jou?
    Xx

18. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ja dat klopt ook hoor! Hij is gewoon niet zo'n prater, dat weet ik.
    Hij wacht gewoon een beetje af hoe het gaat lopen, maar als ik straks zwanger ben dan is ie echt super blij hoor!
    Hij is ook een beetje onzeker, dus dat is wel schattig!

En dat klussen vind ie inderdaad helemaaaaaal niet erg, hahahaha!

19. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej Sjaantje, alles goed meis?

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008