hahah leuk hoor ik heb avonddienst ik werk op het rembrandplein in een gokhal.. veel plezier hahah kuss
Goedemorgen allemaal! @meisje; is het inmiddels gelukt met je foto? Je zult hem wellicht moeten verkleinen en dat kun je links in de balk doen bij foto verkleinen. @maaike; have fun in a'dam meis @sjaantje; weer 1 die er op uit trekt vandaag, veel plezier! @LJ; heey meis.. hoe is het op de roze wolk!? Ik ben zó blij voor je! @cathy; hier gaat het goed meisje, echt vol gas naar de 1e ronde doe ik niet.. ik zie het wel.. denk dat we de jasjes opmaken @debbedebs; hoe gaat het met je lieverd.. komt goed he dat weet je! @missy; ik heb veel aan je gedacht, ben heel erg benieuwd hoe het met je is @debsel; hoe is het met tante debsel... lekker aan het groeien! @miesje; hey zwangere vrouw! De 12 weken voorbij! fijn hoor.. ik zit me net te bedenken dat ik nu morgen 13 weken zou zijn.. Tja.. komt vast wel weer ooit. @melanina; de wachtbank.. zo irri @ikheid; hoe issie! @nanske; hoe is het eigenlijk met jou? @marlies; en met jou? Iedereen gehad hoop ik! Fijne dag meissies! Dikke kus van ink
tss ik haat wachten ja hahaha Maarja eerst maar kijken of er symtonen komen aangezien de innesteling er aan zit te komen. En wat is nou 11 dagen hahaha al zou ik pas de 29ste gaan testen
Hey lieffies! Zooooo.... daar ben ik weer Gisteravond had ik een make-up party bij een vriendinnetje. En vertelde een ander vriendinnetje dat ze zwanger is! Nog pril, namelijk maandag 8 weken, maar ze vertelde het nu al omdat ze met een hoge bloeddruk kampt. En dan héb ik me toch op m'n tongetje moeten bijten zeg! Maar heb zelf niks verklapt. M'n ventje wil daar toch echt wel bij zijn, dus voor hem heb ik keurig m'n mondje gehouden. Maar wát moeilijk zeg Zij is een week na mij uitgerekend maar heeft wel al een echo gehad. Pff... ik begin intussen toch wel ERG nieuwsgierig te worden naar ons kleintje hoor! @ Meissie: zoek je foto'tje op en klik met linkermuisknop op "bewerken" (staat als 4e of 5e van boven in het rijtje). Dan opent paint. Vervolgens kies je dan in paint voor: Afbeelding > uitrekken/hellen > en vul je bij de twee bovenste bijvoorbeeld 25% in. Dan opslaan op je computer (als foto "klein" ofzo) en proberen of je 'm hier in je album krijgt. Is 'ie dan nog te groot, dan herhaal je bovenstaande stappen tot 'ie klein genoeg is. Succes! @ Inks: donkerder?! Geen blondje meer? Heerlijk dat je arbo arts dit heeft weten te bereiken he. Ben echt zó blij voor je! En dan is de rest maar bijzaak... Die nieuwe baan komt wel, maar dan is gevoelsmatig de ergste druk er even af he?! Enne... gaan jullie er weer voor of vind je 't toch nog wel erg eng? Kan het me voorstellen hoor.... @ Sjaantje: hey meis! Dirty Dancing is wel mooi hoor. Ik vond zelf Tarzan véél en véél mooier, maar das persoonlijk denk ik. Sowieso een lekker avondje/dagje uit Enne.... Doe wat goed voelt liefje.... Er zijn hier geen verplichtingen en het is de bedoeling dat je je beter gaat voelen, niet slechter. Probeer gewoon af en toe even wat voor jou het beste werkt? @ Maaike: hey meis! Dat zaaltje klonk trouwens wel echt super he?! En nu lekker shoppen in Amsterdam! Ik wil binnenkort ook weer 'ns die kant op. Wil heel graag eens naar de Blond Amsterdam-winkel. Heb daar 'best wel' veel van, dus zou daar graag eens snuffelen. Veel plezier in elk geval en we horen wel wat je allemaal hebt gekocht! Enne.... Gisteren die beurs klinkt echt te absurd voor woorden. Logisch dat je pissig was hoor! @ Debbedebs: gaat 'ie meis? Is de klap niet al te groot voor je? Hoop echt dat het snel wel raak is lieffie.... Je verdient het zó! Alle andere lieffies: even in z'n algemeenheid -> alles goed? Dikke kuss en liefs, Deb
Hey hey! @ Ink en Maaike en de rest: Het gaat super met me... Ik sta er zelf van te kijken, maar ik ben vrolijk, actief, heb zin om dingen te doen en ben super positief ingesteld. Ik heb een mega gevoel bij deze zwangerschap. Juist nu ben ik niet verwoed aan het zoeken naar leuke kinderkamertjes en dergelijke, maar ben ik aan het genieten van mezelf en wie ik ben... zooooo wazig. Normaal heb ik toch wel een minderwaardigheidscomplex, maar dat lijkt sinds een week al compleet verdwenen haha. Ik heb helemaal geen kwaaltjes (nou, dat is overdreven, maar ik heb er geen last van, laat ik het zo zeggen) en ook niet het gevoel dat het er vanaf zou kunnen komen. Dus... afwachten maar! Vandaag om half 11 was ik klaar met werken, en de kids bedankte me voor de leuke avond. Errug lief van ze, vooral omdat het pubers zijn met een verstandelijke beperking en gedragsstoornissen en sociaal emotionele problematiek. Dus was erg verrast! Daarna ff boodschappen gedaan en meteen wat plantjes en bloemen gekocht voor in huis, dus dit staat er ook weer vrolijk bij! Huisje had ik gister al gepoetst, dus ga vandaag denk ik even de oprit vegen en de ramen wassen @ Ink: Hoe is het vrouwke? Weer van de rooie klats af en op naar de volgende ronde? Regenjas bleef op de kapstok toch? dus kluskledij aan en lekker aan de slag dame Maarre, mocht je er niet aan toe zijn.... alles op zijn tijd! @ Debbedebs: Een beetje over de klap heen? Je voelde zoveel... Volgende ronde moet ie echt eens raak gaan schieten hoor @ Missy: He lieverd, heb je een beetje kunnen slapen? Ik hoop zo voor je dat je jezelf rustig kunt houden en dat alles goed gaat met jullie boontje. Heel veel succes, ook voor je hubbie. Knuffel! @ Sjaan: Ik begrijp je wel hoor, neem alle tijd voor jezelf wat je nodig denkt te hebben, wij blijven toch wel aan je denken hoor! Heel veel succes bij het klussen en op de wachtbank, ook voor jou is er een boontje gereserveerd hoor! @ Mies: Jeetje meid, schiet al op hoor! Had je foto's van de echo? Ben nieuwsgierig! @ Meisje: Hoe is het met jou? Ik snap ook wel dat je er niet teveel mee bezig wil/kan/durft te zijn... dan wordt het allemaal wel heel echt he? Denk aan jezelf oke? Enne, dan denken wij aan jou! @ Debsel: Heee moederke! Goed je mondje gehouden hoor! Ben trots op je! Ik begrijp dat het super lastig is om je mond op zo'n moment te houden, want je bent net zo blij als je vriendinnetje he! Kop op, nog heeeeeeel even, dan kunnen jij en je hubbie samen genieten van je boon op scherm en dan mag de hele wereld het ook weten toch Wanneer ga je het iedereen vertellen? @ Maaike: Jij shopt ook wat af he Super leuk zeg! Ik kom ook graag in a'dam hoewel dat nu wel heeeeel erg ver weg is om zomaar even tussendoor te doen Shop ze, heel veel plezier, enne laat ff weten wanneer ze iets leuks hadden?! @ Melania: Bah bah, wachten... wachten duurt altijd een dag te lang, vind je niet? Ik wens je in iedergeval heel veel succes op het wachtbankje, enne, wanneer het even teveel wordt, kom hier dan maar schelden, wij kunnen er wel tegen toch @ Ikheid, Marlies, Nanske... hoe is het met jullie dames? Nog iemand vergeten? Niet bewust dan... maar bij deze alvast sorry Dikke vrolijke knuffel voor allemaal, Love you Joey!
Hey debsel, Ik denk als de jasjes op zijn... we de natuur d'r gang laten gaan. Das mooi gezegd he! Dikke kus
Hoi meisje, Ja wel goed hier. De arbo heeft mijn stress wat verlicht.. Ik ga me ook niet meer druk maken met; wát als ik zwanger ben en ik heb een nieuwe baan. Dat zien we dan wel weer.. Is het inmiddels gelukt met de foto? Ik zag dat debsel nog voor wat extra uitleg heeft gezorgd. Liefs x
Heel goed! Klinkt prachtig Niet geforceerd, je ziet wel wanneer je 't zonder doet. Go with the flow zeg maar! Ik ga me maar eens aankleden.. Wel al gedouched maar zit nog steeds in m'n badjas ACTIE! Dikke kuss lieffie
Enne LJ: wat super dat je je zo voelt zeg... Positiviteit heeft soms een onverklaarbare kracht, dus super Vasthouden! We willen het 1 december gaan vertellen. Dan krijgen we de sleutel van ons huis (en dus de echo) en dan willen we 's avonds onze 'verhuiskaartjes' rondbrengen. Maar daar staat ook op dat we met z'n drieën daar gaan wonen Erg benieuwd naar de reacties. Ik wil gewoon echt die eerste echo gezien hebben. Hoewel ik het het liefste van de daken zou schreeuwen! Hihi! Grappig trouwens dat die kids je zo bedanken dan he... Zo zie je maar dat ze jouw positieve uitstraling overnemen he! Gaaf hoor... Lekker gevoel als je gewaardeerd wordt. Xx en een fijne dag he! Geniet lekker verder
Thanks, jij ook he! Het is prachtig weer, dus geniet ervan! Enne, wanneer het hier zo goed blijft gaan als nu, sturen we kerstkaartjes rond met ... na onze namen Leek ons wel grappig hihi. Onze ouders vertellen we het waarschijnlijk of 21 nov wanneer we de echo hebben gehad, of met een cadeautje op 5 dec Fijne dag allemaal dikke kus!
LJ en waneer verander je je banner of durf je nog niet wat ik best kan begrijpen Gelukkig heb ik iets anders met afleiding vh wachten en dat is die stomme bobbeltjes jeuk grrrrr maarja het neemt wel het wachten stress een beetje af. Maar ik kan door die jeuk geen leuke kleding meer dragen dus heb net ff 2 trainingsbroeken gekocht die er weer netjes uitzien zo dat het toch iets verzorgder overkomt op me werk. En leuk idee hoor met de echo vertellen. Ik hoop dat ik me mond kan houden als het deze maand wel gelukt is want de 29ste heb ik me 30ste verhaardag en dan komt er natuurlijk allemaal visite langs. En ik wil op die dag eigenlijk ook testen zodat ik me langste cyclus gehad heb al denk ik dat ik wel weer 35 dagen aan kan houden hoor. Maar als ik op de 29ste geen duiveltjes heb gehad dan weet ik bijna zeker dat het raak is en een mooier cadeau kan je niet krijgen.
ja goed he echt bedankt maandag ga ik de dokter bellen en dan krijg ik een inwendige ego om te kijken of het goed zit zeg maar meis bedankt hoor en goed dat je nix gezegt heb gister knap hoor kusssssss
he LJ; ja het is ff spannend nog maar dat is het voor jou ook natuurlijk is je gevoel goed erover? ik heb helaas nix aan me gevoel had vandaag wel een beetje kramp dus dan komt de angst een beetje terug zeg maar.. geniet lekker meis en een fijne dag kussss
Ben benieuwd! Nu weet je hoe je een foto erop kan zetten, dus volgen die echo's vanzelf hahaha! Ben ook best trots op mezelf eigenlijk! Helemaal niks gezegd... Stond van mezelf te kijken! Fijne dag nog! Zo effe vrienden helpen met klussen in hun nieuwe huisje... Xx
Hey lieve positieve LJ! Goed joh, ben trots op je dat je zo lekker positief aan het doen bent. En je hebt het zó verdient dus gaat helemaal goed komen. Of ik van de rode klats af ben.... hij is niet eens echt geweest. 3 dagen bruinverlies, iniminibeetje rood slijm gevonden op m'n tampon op de 3e dag en de dag daarna dus de 4e dag ... weg bruin... Gek he? Ik hoor weleens dat je ongi na een miskraam juist méér wordt maar dit was volgens mij niet een echt ongi wel? kus