hallo lieverds... pff veel gelopen vandaag haha En niet eens geslaagd haha Nou ja ik heb op internet ook mooie jurkjes gezien dus ga daar maar eens snuffelen hehe Hoe is het hier meiden? Kus
Hoi meiden! Ik wou jullie even snel allemaal een fijne avond wensen alvast. Ik ben de hele dag op pad geweest met m'n ventje en straks om 19:00 gaan we met 2 vrienden van ons uit eten bij een BBQ restaurant. Met jullie alles goed verder? Fijne avond meisjes!
lieve meiden, ik moest ff voor mezelf zorgen, ..maar ben er weer! heel veel gepraat met mijn lieverd. Ik had vanmorgen nog iets bloed, nu de rest van d edag weer niet, heb ook nog steeds de zwangerschapssymptonen...dus ik blijf maar positief1 anders wordt ik gek! Jullie zijn zo lief! ben ook echt blij dat ik jullie heb, want anders pffff...... heb het vandaag wel mijn schoonouders verteld, omdat mijn schoonmoeder veel miskramen heeft gehad, ik moest gewoon met der praten..huilen enzo. gelukkig waren ze echt super lief en blij en verdrietig... Alle meiden hoe is het? ?ik zag een zwangere erbij! gefeliciteerd meisie! LJ dank je voor al je lieve woordjes! LOve ya all! Dikke kus van mij
He mupke! Hoe was shoppen? Wat gekocht? I ben de hele dag op pad geweest, vanmiddag een nieuwe auto gekocht, een volvo station, makkelijk met de honden en als we straks een beeb hebben.. Pfff heb nu echt steken in mijn buik.. Ik weet het niet, ben er gewoon zenuwachtig door, ben egt benieuwd. Morgen weer klussen in huis.. Maar ik houd jullie op de hoogte X Dadelijk bij de buurtjes op visite, dus ben er vanavond ook nie
Hé Ink.. Hoe ist met jou? Hier alles goed, steken in m'n buik, kweet nie wat ik ervan moet denken. Maar ik hou je op de hoogte.. Pfff, heb me vol zitte vreten met gebakken banaan.. Whehehehe! Dat ben ik, heb ik er kei veel zin in, vreet ik me echt er te vol mee Nouh.. fijne aaf Ink! X
Hey Ikheid toe maar hey een volvo station! En die steekjes in je buik vind ik alleen maar positief (zo begon het bij mij ook tenminste ) Met mij gaat het redelijk. Ben niet zo met wel/niet zwanger bezig. Heb een rare ongi gehad na de miskraam en ik zie het gewoon wel.. Ik richt me meer op het vinden van een nieuwe baan. Ga je morgen trouwens ook testen? @Missy; hey lieverd! Wat fijn dat je goed met je schoonmoeder kunt praten joh.. ik snap heel goed dat je, gezien het feit dat zij weet wat het is áls het fout kan gaan, haar in vertrouwen hebt genomen. Huil het er maar lekker uit en weet; ze hebben op de echo gezien dat het goed is meis dus wellicht dat je nog wat oudbloed ofzo bent verloren.. Als het mis is, dan zien ze dat echt wel.. geloof me, ik kan er over meepraten! @Maaike; niet geslaagd in A'dam! Hoe krijg je dat voor elkaar? @Cathie; jij ook een fijne avond meis, geniet van het uit eten gaan. Weten die vrienden het gewelige nieuws eigenlijk? @Melanina; schiet niet echt op met die jeuk he meis.. Errug vervelend .. tja, het ís een afleiding maar niet de juiste! @Miesje24; hey meis.. hoe gaat het? long time no 'see' @Iedereen; fijne avond liefies! x van Ink
haha tja ik weet t niet, miss is t nog iets te vroeg voor kerstkleding haah, en bovendien zitten er veel dezelfde winkels hahah Ach ja nu wat via i-net besteld Ook leuk toch?!?! Kus Maaike
Hé Ink! Tja die steken kunnen inderdaad ook positief zijn, maar ik ben gewoon een onzekere muts, ik weet het egt nie! Nee ik ga niet testen. Mijn ventje en ik hebben afgesproken het gewoon af te w8en, als ik echt een paar dagen overtijd ben halen we een test.. Fijne avond meis en je hoort het morgen van me.. En wordt ik het morgen niet dan hou ik jullie ook de dagen daarna op de hoogte. Dikke x
spannend hoor ikheid, en nee ben niet geslaagd haha, had je al wel gelezen denk ik ben benieuwd hoor meis, duim voor je Kus Maaike
Hey meiden! Ikheid: een volvo station, toe maar! Een echte family car Wel handig idd.... Enne.... Goed van je dat je nog even gaat wachten. Moeilijk, maar het lukt je vast! Missy: wat goed dat je steun hebt aan je schoonouders. Gelukkig was de echo nog goed, dus wie weet valt het allemaal mee en komt het helemaal goed. Positief denken meissie... Hoe moeilijk het ook is. Denk aan je! Maaike: jeetje... niet geslaagd! Wat jammer! Maar als je 't maar naar je zin hebt gehad, das het belangrijkste. En het duurt nog effe voor het kerst is he. Dus op veel plaatsen hebben ze de feestkleding nog niet eens. Als je via internet wat gezien hebt en dat zit eenmaal in je hoofd, dan is het ook wel erg lastig natuurlijk om iets anders te vinden Cathie: have fun! Benieuwd of het BBQ-restaurant was is.... Vast wel gezellig en daar gaat het om he! Inks: dikke kusss! Debbedebs: je neemt effe wat tijd voor jezelf denk ik he?! Lady Joey: je positiviteit straalt vandaag echt van het forum zeg. Geweldig! Je bent een lieverd @ alle anderen: fijne avond nog! Voel me vandaag niet zo lekker. Heel de tijd misselijk en zelfs wat kokhalsneigingen gehad bij het opruimen van de boodschappen. Sommige dingen vond ik echt TE smerig! Raar maar waar.... Voel me nu nog niet helemaal lekker eigenlijk. Bah! Lekker filmpje kijken op de bank en we zien morgen wel weer hoe het gaat M'n buikje groeit wel hoor! We bestuderen het dagelijks... Binnenkort toch maar eens foto's maken! Dikke kuss voor jullie allemaal lieffies! Xx Deb
he meissie, wat naar dat je je niet lekker voelt, maar ja kan helaas niet anders zeggen dan dan het erbij hoort Niet dat het dan minder erg is hoor Ik hoop niet dat het erger word meissie en dat je lekker kan blijven genieten En idd het word tijd voor foto's haha Kus Maaike
Nee nee, ik weet het ook wel... It's part of the deal! 't Blijft raar dat je dingen die je altijd heerlijk vond, nu gewoon niet kan verdragen! Van sommige dingen draait m'n maag echt om zeg! Ach... Ik hoef in elk geval niet te twijfelen of ik echt zwanger ben En ik geniet tussendoor wel behoorlijk veel hoor! Vanaaf maar op tijd naar bed en dan is het morgen misschien alweer een stuk beter. Die foto's komen nog wel Geduld meissie... Hihi! Ga nu weer film kijken. Doei doei! Xx
haha ja goed voor jezelf zorgen idd, leker vroeg onder de wol en beetje rustig aan doen morgen! komt vast wel weer goed Meis fijne avond en ik spreek je wel weer Oh ja heb je trouwens niet zin in dingen die je eerst niet luste? Liefs Maaike
Hey hey! Dat heb ik gister voor het eerst meegemaakt debsel! Jeezus miranta! Ging over mn nek van de geur van frikandellen... bah bah! Kreeg er kotsneigingen van! Fijne avond! Dikke kus! Enne, Joey is moe en moet morgen weer werken, dus is zo weg
jullie zijn allemaal van die lieverds!ik ben net thuis en toch even gluren bij jullie....het was echt super maar ik vondt tarzan ook mooier...morgenvroeg ga ik beschuit met muisjes eten bij rune kheb vandaag hele leuke kleertjes gekocht voor hem'.... nou lieffies ik a ook mijn ogen sluiten hele dikke kus en knuffel voor jullie allemaal!
goedemorgen allemaal pff heb ontustig geslapen weer allerlei dromen gehad en word ik echt wakker heb nu een loop neus en ben beetje misselijk . En boobs doen pijn. Kan dus zijn dat me ongie misschien wat vroeger is als normaal . Word ook nog steeds gek vd jeuk dus ga zeker testenz odra het mag zodat ik daarna aan een agressiver middel kan als ik niet zwanger blijk te zijn. Wat zijn jullie plannen voor vandaag ?
Nog geen duivel te bekennen hierzo.. Ff ontbijten nu en daarna klussen. Tussendoor houd ik jullie op de hoogte Dikke XXX
oh wat spannend ikheid ik hou het hier in de gaten... tja melina of je bent zwanger Ik zou ook gek worden van de jeuk zeg.... dat is iets waar je echt gek van kan worden haha... LJ balen dat je weer moet werken zeg zo op zondag sjaantje wel fijn dat je het leuk hebt gehad en heel veel plezier bij rune Apparte naam idd Wij gaan zo ff naar bataviastad en daarna ga ik het huis schoonmaken Ouders komen trouwens volgende week zaterdag op visite gezellie Kus Maaike
melanina zolang de duivel er niet is hoe is het met de jeuk?heb je dat over je hele lichaam heb t niet helemaal meegekregen? owe ikheid spannend meissie!wanneer ga je testen? dikke kus sjaantje
sjaantje de pukkeltjes begonnen bij me liezen en nu zit ik helemaal onder morgen weer ff naar de dokter want het tubbetje creme is op Maaike ik durf niet zo te denken hoor dat het gelukt is want dan is het wel een grote domper hoor . Vorige maand wist ik al een dikke nee maar nu is er al een lichte twijfel bij .