Goedemorgen meissies! @Debsel; balen dat je je niet lekker voelt meis. Ik denk aan je! @Maaike; zeker gezellig meissie, de ouders op bezoek. @Debbedebs; hoe gaat het meis, hoe voel je je.. @de rest; hoe is het? Fijne zondag allemaal.. kus van Ink Oja Debsel; jas gisteren aan de kapstok laten hangen brrr...
ja je hebt gelijk melina, je kunt er beter van uit gaan dat het niet zo is dan is de domper niet zo groot, je bent wel teleurgesteld dan maar je hebt het dan al in je achterhoofd.... wel raar hoor die pukkeltjes Kan je niet een ander zalfje vragen wat je ook mag gebruiken als je wel zwanger zou zijn? Kus Maaike
haha die inkie, hoe je dat ook schrijft van je jas op de kapstok laten hangen Goed hoor van je meis Hopelijk pakt het posi uit voor jullie -xxx-
mijn dokter zegt dat elk medicijn slecht voor een zwangerschap is. Maar wil een doorverwijzing naar de dermotoloog .
oh okeej dan Das wel minder dan... hopelijk kom je maandag weer een stapje verder bij de HA want is dan ook niks zo..... Sterkte ermee meis. -xxx-
Hé Sjaantje, Ik ga nie testen.. Ik w8 het gewoon af. Als ik nu een paar dagen overtijd ben dan pas ga ik testen. Is heel erg moeilijk, maar wel het beste, anders maak ik mezelf alleen maar gekker denk ik.. X
Wow das wel heel erg vroeg! Hoe komt dat? Klote weer is het vann8 trouwens geweest! Waaien, regen enzo..
tja ben altijd vroege vogel en heb het vannacht ook gehoord zo eindelijk ff aan me ontbijtje tosti hawaii
ow meiden kwas net bij rune op kraamvisite..........oooo ben helemaal in love wat een schatje.....ik mog m de fles geven......pfff kwas helemaal ontroerd.....dus k ga nog even verder zwijmelen......tot straks kus
Kloteweer hè?! Bah bah Tis ook egt koud buiten.. Ben net weesten lopen met de honden. Nou das geen pretje, al vinden de honden dat wel.. Smakelijk!
Hahaha, Ink toch! Had al niet gedacht dat het lang zou duren hoor... Het is toch een stuk prettiger zonder jasje Hihi! Vandaag voel ik me nog steeds niet helemaal lekker. Ik kan wel gewoon eten (ik dacht, misschien voel ik me zo omdat ik te weinig heb gegeten?!), maar blijf een beetje een rotgevoel houden. Poepuh daarentegen gaat als een speer op het moment... Hahaha! Dus das wel fijn! Ach... het zullen de hormoontjes wel zijn he. Wel heerlijk geslapen vannacht. Het klokje rond! En nu ligt m'n ventje nog lekker te dutten. Misschien vanmiddag nog effe naar de bios. We dachten eigenlijk aan de film van 13.30u, maar dat gaat niet lukken denk ik! Lief dat je aan me denkt meis. Denk ook aan jou hoor! Toch wel spannend.. morgen naar de VK.. M'n ventje gaat wel vragen of ze wil proberen naar het hartje te luisteren. Misschien lukt het niet, maar als het wel lukt hebben we toch een soort van bevestiging dat er echt een klein mini-mensje in me zit! Alle andere meiden: hele fijne zondag! Enne.. voor degenen die dicht tegen de test-datum aanzitten (ikheid, melanina, sjaantje): ik denk aan jullie hoor! Maaike veel plezier in Bataviastad Shoppert! Sjaan: heerlijk he! Zo'n klein warm lijfje tegen je aan Geniet nog maar lekker effe na! LJ: wel erg leuk om het op die manier te vertellen.... Gaat vast helemaal goed deze keer! Dikke kusss allemaal! Xxxx (Debs, Cathie, Mies, Marleen (vergeet ik nog lieffies?) : denk aan jullie! Alles oké?)
De duivel is er! Het was zo erg, dat het eruit gutste! (sorry voor de details), maar het is heeel erg donker rood.. Zucht.. En we gaan weer verder.. Dikke x
Balen meissie.... Weet je gelukkig wel waar je aan toe bent. Vol goede moed op naar de volgende ronde! Xx
Maar het voelt wel heeeeeeel kut! Ik stond ik de keuken, voelde iets lopen, rende naar de wc en ja hoor, daar was het.. Echt de nachtmerrie op dit moment. Ook al houd je er rekening mee, tis echt zo kut als het eenmaal echt zo ver is.. X
hey lady's vamorgen nog in de wolken net weer een k#t telefoontje mijn broer heeft 1.5 jaar terug een zwaar auto ongeluk gehad en gaat lichamelijk gelukkig goed maar geestelijk is ie helemaal losgeslagen....waardoor ie gewoon thuis mijn ouders gek maakt....nu hebben ze hem eruit gezet en een groot drama dus ik voel me zo klote ik ben echt helemaal over de zeik dus moet egt ff mn hart luchten sorry meiden.....