Jezus! Krijg er gewoon kippevel van.. Ik heb zelf 2 honden, ik zou niet weten wat te doen als die er niet meer zouden zijn, dus ergens begrijp ik je wel ja! Sorry! Dikke x
Sorry is helemaal niet nodig hoor! Ik ben dan alweer hartstikke trots dat iemand vraagt naar dat 'mooie hondje' Xx!
Gelukkig.. Een heel mooi beestje ja! Nou ik ga ff douchen en dan naar een verjaardag. Misschien spreek ik je vanaaf nog. Fijne zondag en een dikke x Ennuh, bedankt hè!
Hey meiden, zo weer ff bijgelezen hoor. Het restaurant gisteren was geen succes Het was wel gezellig hoor, met m'n vrienden, maar ik kreeg geen vlees weg. Ik werd na 1 hapje vlees al zo misselijk, dat ik de rest heb moeten laten staan. Het vlees was best zout en de kruiden ook, dus misschien dat dat gewoon niet goed viel. Broodje kruidenboter en salade ging wel, dus dat heb ik maar gegeten en een ijsje. Dat viel ook goed. Alleen het vlees smaakte me totaal niet en ik werd echt misselijk. Volgende keer dus maar wat anders zoeken denk ik haha! @Sjaantje: meid wat een k*tbericht zeg! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar als hij jullie zoveel pijn heeft gedaan, moet ie misschien hulp zoeken bij iemand die hem kan helpen met z'n problemen? Doe rustig aan meisje! @Debsel: hey mama, hoe is het met jou? Lekker luie zondag aan het houden? Ikke wel hoor @Missy: hoe gaat het meis? Bloeden al iets gestopt las ik? Voel je je al wat beter? Nog 1 week tot de echo he? @Maaike, Inkie, Melanina, Meisie, Miesje, Debbedebs, Ikheid, Marleen..hoest met jullie? Als ik nog iemand vergeten ben...sorry.
Hey cath! Wat balen dat het eten je niet goed bevallen is... Ik heb het ook hoor, dat sommige dingen gewoon echt niet smaken. En dan met name: vlees! Als het maar gezellig was, das het belangrijkste he Ja, lekker luie zondag! Ik ben sinds gisteren al behoorlijk misselijk (een "weeïg gevoel" en héél veel boeren ) dus niet te veel actie vandaag! Heb ook écht geen idee wat we vanavond moeten eten zeg... Bweeeeeh! Maar komt allemaal wel goed hoor Morgen meld ik me uiteraard om te melden hoe het was bij de VK... Toch wel zin in hoor! Xx en geniet nog effe van je relax-middagje!
Hey meis, ja was echt balen van het vlees. Ik eet vanavond tosti met ham/kaas...misschien een ideetje? Lekker makkelijk en snel klaar. Ik ga lekker bankhangen en filmpje kijken. Ben weer wat moe aan het worden...bleeh. Morgen weer werken, maar ik kom zeker checken hoe het bij de VK was! Veel succes morgen hoor! Liefs
Hey ladies, Net gewerkt, nu uit eten en filmpje met mn hubbie. Zijn vandaag 7 jaar samen en wonen sinds een jaar in limbabwe, en ons boontje zit nog steeds in mij, dus redenen genoeg om vandaag te vieren! Dikke kus!
zo ben ik weer geslaagd voor de 2 leuke vestjes Ben er blij mee... verder lekker rondgelopen met z'n 2-tjes... jeetje sjaantje wat een bericht Hoe gaat het meis? ikheid en melina das balen zeg Op naar de volgende ronde al kan ik me voorstellen dat dat natuurlijk niet is wat jullie willen maar probeer positief te blijven lieffie's.... denk aan jullie Ik ga ff lekker douchen en daarna roti maken mmmm Kus
hey melanina wat balen hey....maarja nu effe rust en dan gewoon door voor de volgende ronde lady jouy fijn dat je zo'n leuke dag hebt geniet ervan! maaike weer geshopt en weer heerlijk aan t koken! chatie wat balen he van je etentje ben je de hele tijd misslijk of met vlagen hoe voel je je verder? hoe is het met de debjes? en de rest van de meiden? tis rustig vandaag.... met mij gaat t wel weer een beetje hoor probeer het maar gweoon van me af te zetten en een beetje afstand te nemen want ook dit komt weer goed... verder denk ik dat het deze maand niet raak is ik voel helemaal niks in mn lichaam en het is ook gewoon een bepaald gevoelletje...we zien het wel weer dikke kus sjaantje!
hallo lieffie's... pff ben elke x zo misselijk tijdens het eten Maar ja nu breken voor mij ook weer de spannende tijden aan.... ik ben er deze maand veel minder mee bezig geweest en hou t testen nu ook wel vol hoor Hoe is het verder hier? -xxx-
hey maaike spannend he!ik ben ook al dik een week misselijk maar toch heb ik geen goed gevoel!ik ga zaterdag testen als ie dan nega is dan wacht ik gewoon dik een week......wel stiekem weer spannend he?jij nog 12 dagen en dan testen ik hoop het zo voor je meissie!
thnx sjaantje, mijn gevoel zegt eerlijk gezegd helemaal niks haha daar heb je ook niks aan hihi, we wachten maar geduldig af, ben van plan pas de 27e te testen 1 week overtijd in mijn vakantie... dan wonen we ook 1 jaar samen Leuk kadootje toch? duim ook voor jou meis Kus
Heej lieve meiden, ben ik ook weer! Heerlijk weekend gehad! Vrijdag zijn m'n ouders langsgekomen om mij te helpen met ons huisje schoon te maken. Zo lief! Ze weten dat ik me al een tijdje niet lekker voel, maar niet waardoor. 's Middags naar de kapper geweest en 's avonds bij vrienden gaan eten. Zaterdag zijn we weer naar ons liefste vrienden vertrokken waar we een weekendje hebben doorgebracht. We zijn net weer thuis. Zij weten alles van ons, dus lekker helemaal mezelf kunnen zijn en fijn kunnen praten! Het was ook echt heerlijk om twee dagen, twee fantastische kids om ons heen te hebben! Gaat met mij nu gelukkig ook weer beter! Onze tijd komt wel..... @Inki, lekker weekend gehad lieverd? En de jasjes laten hangen, spannend hoor ! @Debs, hoe gaat ie mop? Balen zeg dat je je de afgelopen dagen wat minder hebt gevoeld! Maar morgen naar de verlos, spannend ! Zou wel echt super zijn om misschien het hartje te horen kloppen! @Maaike, weer flink geshopt meis? Fijn dat je toch nog geslaagd bent! Komen voor jou wel weer spannende tijden aan hoor! @Missy, ben blij lieverd dat het beter met je gaat! Misschien nog even spannend, maar hou hoop he meis! Ik denk aan je. @Ikheid, wat balen meis dat je ongi bent geworden. We gaan samen door naar de volgende ronde! @LJ, wat ben jij een positieve lieverd! Ben zo blij voor je dat je je zo goed voelt! geniet er maar lekker van meis! @Sjaantje, wat vervelende situatie meis! Hopelijk kun je het een beetje van je af zetten! @Cathie, vervelend meis dat het uiteten niet zo goed was gevallen! @Marleen, Meissie, Miesje, Melanine, hoe gaat het met jullie meiden? Fijne avond allemaal meiden en tot snel! Kussie
goedemorgen...pff wat is het toch altijd vroeg op maandag haha Debbedebs, goed om te horen dat je je weer beter voelt Top, en idd jullie tijd komt wel net zoals voor de andere die nog niet zwanger zijn Met mij gaat het goed eigenlijk, heb nergens last van dus ben bang dat het deze ronde weer niks is maar goed.... voor de zekerheid klussen we nog door Heb alleen nog wel steeds last van pijn tijdens de sex Alsof ie ergens tegen aan stoot laat maar zeggen haha Dat heb ik vanaf het moment gehad dat ik volgens mij mijn ei heb gehad! Nou ja verder dus toppie alleen een beetje moe dus vanaaf weer lekker vroeg onder de wol.... Oh ja eind nov een weekje vrij Heerlijk kijk er nu al naar uit! Werk ze allemaal en ik spreek jullie wel weer Kus Maaike
hey hey, ik was vandaag al om 5 uur wakker. t stormde lekker, maar had liever geslapen... ach, het zal er wel bijhoren denk ik. Op dit moment schrik ik van elk krampje, vooral omdat we de vijf weken gepasseerd zijn. Toch maar een banner aangemaakt, positief blijven denken he... Hoe is t met iedereen hier? fijn weekendje gehad? Aankomend weekend gaan we lekker een weekendje naar port zeelande... heb er zin in! Kus
Oja, nog vergeten te vertellen.... De vader van een super goede vriend van ons heeft afgelopen weekend twee hersenbloedingen achter elkaar gehad. Gister leek er alleen maar meer druk te komen op de hersenen en hij kwam niet uit de narcose... het gaat dus alleen maar slechter. En toen we gisteravond uit eten gingen, belde mn vriendinnetje dat haar vliezen waren gebroken... met de 30 weken! Ze ligt nu in veldhoven en ze mag niets behalve naar het toilet en op bed liggen... Ik ga er woensdag even heen... Pfff... nu tijd voor goed nieuws... xxx