Nou lieffies, hier volgt effe een update: Vandaag lekker de intake gehad bij de VK. Bloeddruk gemeten, ijzer gemeten en gewogen. Alles helemaal goed! Hartje luisteren kon helaas nog niet, want de bm zit nog achter het schaambeen. Maarrr.... Er werd ons gevraagd of we ook een combinatietest wilden (nekplooitmeting) om te checken op syndroom van down etc. Dat willen wij wel! Als je dit wil, dan moet de termijnecho vóór de 12 weken. Dus nu krijgen we 'm 20 november al! En dan binnen 1 of 2 weken de echo voor de combinatietest. Krijgen we eindelijk bevestiging dat er echt een klein hummeltje in m'n buik zit! Pfffff.... Fijn hoor Kijken er echt naar uit! Ow, en we hebben een tas met allemaal info en wat kleine hebbedingetjes erin. Leuk leuk! @ Mies: natuurlijk is alles goed meissie! Ga nu maar lekker genieten hoor En wat leuk om het kamertje uit te gaan kiezen enzo. Spannend! @ LJ: gelukkig nog niet misselijk Ik heb ook nog niet overgegeven hoor, dussss.... misschien blijft het ons allebei wel bespaard! @ Missy: "fijn" dat je lekker kwaaltjes hebt! Wanneer moet je nu weer terug voor een echo? Wel blij dat je vruchtje er toch nog bleek zitten hoor Het is ook wel eens mooi om te horen dat het wél goed gaat he! @ Debs: hey lieffie! Wat fijn dat je een leuk weekend hebt gehad zeg... Lekker even helemaal bijgekomen. En jouw tijd komt nog wel hoor! Dikke kusss! @ Maaike: begint het al een beetje spannender te worden voor je? Ben erg benieuwd wat het wordt. Ben je nog wel eens misselijk bij het eten of niet? Spannend! @ Marleentje: hoe is het meis? @ Cathie: voel je je al wat beter lieverd? Alle anderen... Dikke kusss! Xx
he debsel, jammer dat ze het hartje niet konden hoor. bij mij ging het net hoor. maar fijn dat je snel een echo krijgt. ik had h'm ook bij 9 weken en 4 dagen..dus je ziet het straks best goed hoor. leuk meid. wij doen de combitest niet, maar groot gelijk meid dat jullie dat wel willen. geniet er lekker van meid. liefs mies
hee lieverd, Meisie, weet je echt zeker dat het mis is? ik bloed ook nog dagelijks maar mijn vruchtje zit er nog steeds! ik duim voor je! debs: spannend joh! wij doen die test ook, als ik maandag de echo heb dan geven wij dit aan, dan krijgen we waarschijnlijk in december de test. Ik ben ook zo blij dat het tot nu toe gewoon blijft zitten, en mijn klachtjes blijven! nooit gedacht dat ik daar blij mee zou zijn... misselijk moe enzo haha Dikke kuss voor jullie
Ik ben nu vooral erg blij dat de echo dan eerder is... Je bent nu soms toch wat onzeker! Is het wel echt zo?! Dusss.... nog maar 1,5 weekje wachten! Hou jullie op de hoogte hoor.... Heerlijk dat jij weer effe lekker naar het hartje hebt kunnen luisteren! Kun je er weer even tegen he Xx
Hey lieve deb; Sorry dat ik meteen weg moest. M'n schoonpapa is er nog, heeft op schatje gewacht en die is net thuis dus ik dacht; even snel iets laten weten. Hij is degene die 2 keer een zwaar hartinfarct heeft gehad en is nu naar ons gefietst! Klinkt makkelijk maar voor hem is dat alles behalve. Ik fiets zo met hem mee naar huis, is maar 10min hier vandaan maar anders wordt vrouwlief toch wat ongerust want hij valt nogal eens een keer. Zielig he. Fijne avond meissies! Kus van Ink
hallo lieffie's @meise, wat k*t dit zeg... ik denk aan je en doe idd rustig aan, en we snappen best dat je tijd voor jezelf moet hebben! Sterkte lieffie, @debsel, he meis ik had het al gehoord via sms maar wat super allemaal zeg Nu komt de echo wel ineens snel dichterbij he geniet ervan lieffie! @de rest, voel me goed, af en toe misselijk maar niet overdreven ofzo.... dus weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken, iig nog 12 dagen wachten haha... maar wil zowieso langer wachten hoor met testen want die teleurstelling, nee daar heb ik geen zin meer in Hoe is het verder hier? Kus
Hey lieverd! Maakt toch helemaal niet uit! Snap ik echt wel hoor Wat super lief van je dat je met 'm meefietst. Hij boft maar met zo'n schoondochter! Liefs en kus Deb Xx
lieffies! wat is het de laatste dagen stilletjes hier Ik heb echt zin in onze date hoor Gaan zo lekker broodje gyros eten mmmmm -xxx-
Inkie das toch ook lekker. Ik heb soep gemaakt maar ben sinds gisteren kotsmisselijk dus krijg niks naar binnen . Snap niet dat jullie meiden die al veel langer bezig zijn nog zo vrolijk en positief zijn ik hier kan nu wel ff janken . Maar mannetje en ik hebben besloten ovu testen te gaan gebruiken. Pfff buiten het beetje bloed om voel ik me niet echt ongie .
thnx meissies, k*t dat je je zo rot voelt Melina Snap wel hoe je je voelt hoor meis, soms lucht het ook wel op hoor om ff lekker te janken... hoop gewoon dat jullie ook heel snel zwanger zijn Kus
komt denk ik nu omdat ik het nog totaal niet verwachtte en nu het idee heb dat mijn lichaam me in de steek laat Hoop ook dat jij snel zwanger mag zijn je bent altijd zo lief en positief.
thnx meissie, ik snap echt wel wat je bedoelt hoor, ik had het laatst met testen al die klachten en een nega test... waarom niet alleen iets voelen als het echt zo is Miss is ovu testen een goed idee... miss meer inzicht idd... hopelijk dat dat wat meer zekerheid biedt dan maar gewoon een beetje op tijd en klachten klussen Tis moeilijk maar probeer het leuk te houden en positief te blijven dan is het vast ook snel raak voor jullie meissie Kus
het is niet echt dat ik dacht dat het raak zou zijn maar ik had eerste verwacht te moeten testen en dan zou me ongie komen en nu pats boem wanneer ik dacht een innesteling te moeten hebben komt me ongie. Stom lichaam krijg ik ineens een korte cyclus pffff hahaha maarja hopelijk trekt me misselijkheid nu snel weg en kunnen we over 5 dagen er weer tegen aan me ovu testen. Alleen ff goed inlezen waneer ik het beste kan beginnen met testen.
@Melanina: Ondanks de miskraam bij bijna 9 weken probeer ik positief te blijven. Alleen zal ik, wanneer ik weer in verwachting ben, doodsbang zijn dat ik weer een mk krijg. Ik snap dat je genoeg hebt van de teleurstelling, is kei vervelend. Ik weet verder niet goed hoe dat is want ik was in ronde 2 al zwanger en heb nooit negatief getest. Hoe is het met de jeuk? Wordt het wat minder? @maaike; hoe ist met de gyros? Zijn we nou met z'n 7enen op 3 januari? x
ja jeuk word al minder kan nu me iets agressievere pilletjes nemen nu ik niet zwanger blijk te zijn. Pfff Inkie en ik maar zeuren terwijl jij een MK hebt gehad dat wens je echt niemand toe. Alleen het enige wat je troost is dat je weet dat je zwanger kan worden ) hoe cruw het ook misschien klinkt' Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een gezondvruchtje wat snel uit mag groeien tot een kern gezonde baby
ja ik snap wat je bedoelt hoor Ook ik probeer elke x posi te blijven met mijn 49 dagen haha maar is het echt wel een ongi wat je nu hebt dan? geen valse hoop hoor, maar ik bedoel maar.... Is het zoals elke maand? @Inkie, mannetje gaat nu bakken Ja ik geloof dat we met zijn 7en zijn ja Gezellig hoor, lekker eten en bijkletsen Goed van je hoor lieverd dat je zo posi blijft en die angst is heel begrijpelijk Kus
lieve meiden hoe is het hier? Als jullie het niet erg vinden ga ik niet iedereen persoonlijk terug beantwoorden heb zo klantje maar wou toch even komen buurten! Ik lees dat er wat dames met een dipje zitten kop op meiden en lekker je hartje luchten hier mag altijd he! En natuurlijk ook wat blijde meiden op de roze wolk hihi Met mij alles goe!vandaag lekker naar de intratuin geweest altijd leuk. Ik voel me redelijk ben wel heel erg moe en nog STEEDS misslijk....en weet je wat ik ook heb....ik moet wel 2 a 3 keer op n dag poepen sorry voor de details! Ik heb besloten om zaterdag te testen dat zit ik op 31 dagen....is ie nega dan wacht ik een weekje af spannend weer..... Maar kga er vanuit dat t nie raak is eigenlijk beigin van de maand veel geklust maar afgelopen anderhalve week bijna niet....andere dingen aan onze hoofdjes! maar stiekem hoop ik t natuurlijk wel he! dikke kus voor jullei allemaal!