He sjaantje alles goed met je? Owwww kan bijna niet wachten om te testen, saampies met mijn mannetje... xxx
Maaike, vroeg naar bed, dan is het zó morgen (tenzij je van de spanning niet kunt slapen natuurlijk....) Duim duim duim!
Ik ben zeker heel blij met hem! Niet altijd hoor, maar meestal wel, whahahaha.......... En als ik dan weer foto's van onze bruiloft terug zie, dan smelt ik! Ohhhhwwwww, wat spannend Maaike..... Ik leef zo met je mee! Het is dan ook wel heel speciaal om samen met je manneke te testen!
hahaha tja heb nu al de zenuwen haha dus of ik goed zal slapen hhihi.... zoek wel afleiding vanaaf Liefs xxx
We zijn het zeker met elkaar eens hier! Dit is inderdaad het gezelligste forum..maar ook de vaste dames hier! Iedere vent is anders inderdaad. DIe van mij is er niet zo mee bezig als ik..inderdaad, dan zou het denk ik alleen nog maar over baby's gaan Misschien maar gelukkig ook, dan kan ik het af en toe even van me afzetten maar ik weet zeker dat als ik zwanger raak, hij wel gelukkig zal zijn hoor! Maaike, ben zoooooooo benieuwd morgen!
Dan ben je meteen ook super-relaxed, dus is een goede methode! Laat 'm effe z'n strakke boxer showen enne.... de rest gaat vanzelf! hahahahaha! Debbedebs: hoe lang zijn jullie getrouwd?
Hahahaaha Thomas zegt: komt goed vanaaf met een big smile Hij lacht hard o mde antwoorden die hier voorbij schieten Liefs maaike
@ Cathie: voor die mannen is het nu nog heel onwerkelijk he... Wij voelen vanalles aan ons lichaam enzo en een beebje zal ook ín ons groeien! Daar kunnen zij zich toch minder bij voorstellen. Logisch wel! Als je straks zwanger bent en de eerste echo ziet, zal het wel anders zijn denk ik!
Die van mij moet er ook steeds om lachen! "Zet je dat allemaal op het forum?! Dat je opgewonden wordt van m'n boxers? Word je daar trouwens echt opgewonden van dan liefje?" hahahahahaha
Hahahahaha, die mannen! Maar ik denk ook dat het voor hun allemaal wat onwerkelijker is. We kunnen wel vertellen wat we allemaal voelen, maar ik denk niet dat ze zich daar ECHT iets bij in kunnen denken. En inderdaad na die 1e echo zullen ze vast echt helemaal into de beebies zijn! Wij zijn sinds 4 juli dit jaar getrouwd, dus nog niet zo lang. We hebben echt een GEWELDIGE dag gehad!
Nog lekker pril dus En nu meteen voor een kleintje... Gaaf hoor! Ik moet echt steeds erg lachen zeg... Is goed voor m'n humeur dit forum!
M'n manneke wilde eerst liever nog even wachten, hij was er nog niet aan toe zei hij. We hebben er tijdens onze huwelijksreis erg veel over gepraat en toen had hij ook dat hij het toch wel graag wilde. Want wanneer ben je er klaar voor? Ik ben 28, hij 31. We zijn getrouwd, hebben een huisje, allebei een goede baan, theoretisch is alles er helemaal klaar voor. En wordt je op een dag wakker, dat je denkt "en nu ben ik er klaar voor"? Ik denk dat het bij hem vooral is dat hij het gewoon heeeeel erg spannend vind. Maar dat vind ik ook. Tuurlijk gaat er een hoop veranderen. Maar we houden ontzettend veel van elkaar, hebben heel veel lieve mensen om ons heen en hebben ook heel veel liefde te geven aan zo'n kleintje! Het gaat vast helemaal goed komen!
Precies... en hij heeft straks bijna 9 maanden de tijd om eraan te wennen! Mijn liefje heeft al 2 kinderen uit een eerder huwelijk, maar die ziet hij helaas nauwelijks. Hij wist altijd zeker dat 'ie geen kids meer wilde, tot wij elkaar ontmoetten haha! Toen moest 'ie er geen seconde over nadenken! Wilden het eigenlijk al eerder, maar toch maar effe gewacht... En nu is de tijd rijp! Dus laat dat beebje maar komen
Debbedebs, dat komt helemaal goed zo te horen... En ik denk idd ook niet dat je op een dag ineens wakker wordt en denkt van nu ben ik er klaar voor Bij mij kriebelde et gewoon en na wat gepraat te hebben zijn we er samen uitgekomen Liefs Maaike
Dat zei ik ook al tegen hem. Je bent niet voor niks 9 maanden zwanger, dat is vooral om die mannen er aan te laten wennen, hahahaha! Fijn zeg Debsel dat je vent helemaal omsloeg met zijn mening toen hij jou ontmoette! Ware liefde....
Als allemaal mensen om je heen ineens zwanger zijn en kinderen krijgen, dan gaat het bijna vanzelf wel kriebelen he! Had ik ook... Wij hadden het er gelukkig al uitgebreid over gehad toen we net samen waren, dus hoefden er niet echt meer over te hebben óf we 't wilden... En we wisten ook al dat we geen jaren meer wilden wachten (m'n ventje is een stuk ouder).... Maar nu toch nog wat eerde gestopt dan we eigenlijk van plan waren
Dan gaat het inderdaad echt kriebelen! Zekers ware liefde..... Ik zie nu ook overal alleen nog maar zwangere vrouwen en kinderen, whahaha! Ik kan me ook wel voorstellen dat je dan niet zo lang wilt wachten. En als je dan weet dat je het allebei erg graag wilt, waarom zou je het dan uitstellen! En nu maar hopen dat we snel zwanger zijn! Debsel, heb jij er deze maand een beetje goed gevoel over?