Zo dames ben ik weer, eten was heerlijk, alleen toen ik uit de auto wilde stappen thuis kreeg ik een ontzettend harde ongi kramp... dat wil ik dus zoooooooo niet he Ook bruine afscheiding nu.... nou als ik ongi word zou ik zo balen maar goed geen bloed geeft moed! en anders wel op naar de 3e ronde... hoe is het verde hier meissies? alles goed? Kus Maaike
oew dat wordt ff spannend maaike maar inderdaad geen bloed geeft moed haha en melanina ik snap jou helemaal je gunt t een ander wel maar het doet wel pijn....ik had het vorige maand met een meid en dat was nog niet ineens gepland dan is het echt heel moeilijk maar meisje jou tijd komt echt nog wel.....lekker klussen en genieten dan komt het helemaal goed... ik weet t even ook niet meer ik heb behoorlijk pijnlijke borsten maar dat heb ik ook als ik ongie moet worden ik heb wel last van mn darmen dat is nieuw en heel veel wittige afscheiding....mja je weet t niet he....ik ga zo lekker slapen ik ben heel erg moe....weltrusten allemaal dikke knuf
truste sjaantje, jij ook rustig aan he meissies Knuffel terug ga ook lekker slapen, morgen weer lange dag van 8.30 tot 18.30... Kus Maaike
Hoi Hoi Vandaag valt het wel mee met het bijlezen .pffff dan kan ik gelukkig de draad nog een beetje volgen hihihi @ Maaike Lekker gegeten zo te lezen ..pfff wel spannend dan he, als je van die ongie krampen hebt ..Ik begrijp het helemaal .de eerste rondes bij mij waren ook erg Kl*te .. @ Sjaantje 85 Met mij gaat het allemaal wel prima .zit natuurlijk nog wel in spanning maar dat zal blijven totdat ik die eerste echo heb gehad. Nog 4 dagen wachten zie ik spannend hoor ..Ik duim voor je! @ ladyjoey Zie dat je nu een banner hebt, lekker aan het genieten van je zwangerschap? En wat was er nou gebeurd dan op je werk? (en wat voor werk doe je dan eigenlijk?) @debsel82 Hihi dank je wel! Soms is het even lekker een ego berichtje ..maar het voelt ook weer zo aso Ik snap dat je, je inhoud hoor nog met baby spulletjes shoppen. Aan de ene kant voelt het erg leuk om samen met je mannetje door een babywinkel te lopen maar het voelt allemaal wel erg spannend. Heb nog geen echo gehad, dus alles is eigenlijk nog best wel onzeker. @Inkie27 Lekker een mylene-party Toe maar weer .Ik zou zeggen verwen jezelf maar eens lekker´ heb je wel verdient. @Melanina Hoop dat je snel weer een beetje uit je dipje komt .this allemaal best wel spannend en lastig .Hoop dat het snel raak is bij je ..(en natuurlijk ook bij de rest) @Cathie Hoe ist met jou? Ook nog een beetje last van kwaaltjes? We zijn even ver, dus we kunnen gezellig gaan vergelijken hahaha. Ben benieuwd! @debbedebs, missy en Ikheid Hoe is het met jullie? Alles een beetje ok? Nou ik zal nu niet zo veel antwoord meer krijgen ..this nu ook al weer bijna tijd om mijn bedje op te zoeken. Morgen weer vroeg op, moet even mijn man naar de fisio brengen en daarna het hele huis boenen pfffff Nou welterusten allemaal en tot snel! Liefs marleen
@Marleen; Jawel.. je krijgt nog antwoord Ik vond ook dat ik mezelf wel even mocht verwennen; Ik heb dus goed ingeslagen op de party.. Voor een euri of 70 maar liefst! Heerlijke parfum van mylene (zusje van issy miagi, lodysee GEWELDIG en scheelt 45 euri in je portomonee ) En omdat ie maar 15,- kost.... hek er 2 besteld. Van dezelfde heerlijke geurlijn bad/douchegel, mooie lipstick gloss en nog mooie heldere verstevigende nagellak. Zo..... ik vond ook dat ik dat wel verdiend heb @Maaike; bruin is idd geen rood .... spannend weer bah bah.. We hopen er het beste maar van. @Sjaantje; die witte afscheiding klinkt errug goed, ik had er enorm veel last van toen ik zwanger was! Ieder mens en ieder lichaam is natuurlijk anders máár ... het zijn wel goede symptomen hoor! Ik ben erg benieuwd. @Melanina; balen de dip en ja.. fijn dat sommige wel het geluk hebben bah! Mag je best zeggen hoor. Sommige komt ook alles aanwaaien. Op de myleneparty was ook iemand zwanger, die ken ik en dat wist ik al. Toch vraag je je dan af waarom haar het geluk wel wordt gegund. Ik zeg dit omdat ik dit misschien minder zou hebben als ik nog niet zwanger zou zijn geweest maar temeer omdat het mij niet gegund was dat ik het mocht "houden" zeg maar.. Anyway; onze tijd komt! Echt! Inkie gaat naar bed. Truste meiden! Veel liefs en een dikke kus
goodmorning meissies, nog steeds geen bloed hier... ook geen kramp meer gehad, we blijven positief en merk dat ik er eigenlijk ook niet zo mee bezig ben! wil mezelf niet meer zo gek maken hoor Vanmorgen lag er een warm broodje op me te wachten, had m'n schatje voor me gedaan... ahhh wat is t toch een lieverd haha! Vrijdag zijn we samen vrij.... lekker boodschappen doen voor zaterdag want dan komen mijn ouders en t huis schoonmaken natuurlijk.... nog de laatste dingetjes in huis maken en dan gaan we lekker genieten van het weeekend! Hoe is het hier meissies? Me,ina gaat ie weer meis? -xxx-
hey maaike gelukkig maar meissie!gewoon posi blijven! ik ben ff nie zo posi meer want mijn boobs gaan weer zeer doen net zoals dat k ongi moet worden dus ik denk dat mn voorgevoel goed is! maar ben nie chagie ofzo hoor!we zien het wel! ink lekker geshopt meis altijd leuk zo'n party hea!ik heb vanaaf een party met woonacc en sieraden van n dinnetje van mij!dus wordt ook weer gevaarlijk voor de knip hihi nou even mn doggie uitlaten en dan gaan we erweer tegenaan vandaag jeeeehaaaa!heb er zin in(not) dikke knuffel voor jullie allemaal
nou ik ben ongi aan het worden hoor Heel donker bruin verlies en zo begint het altijd bij mij Het word ook steeds meer dus heb maar mv ingedaan zodat ik het kan checken.... maar goed wss dus op naar de volgende ronde.... Liefs Maaike
jaaa ben pas overtuigd als ik echt bloed zie haha.... ik ben benieuwd en anders op naar de volgende ronde maar weer Blijf positief dan is het hopelijk sneller raak haha Jij ook rustig aan he meis Kus
ja idd daar heb je gelijk in laat het dan maar gewoon komen he.....zoiets heb ik ook! ik doe ook rustig aan ik voel me weer lekker in mn velletje dus komt helemaal goe vandaag! kussie
goed zo meissie.... tis natuurlijk wel balen maar ja je kunt er toch niks anders van maken... alleen wel moeilijk wat ik dan weer voor een cyclus aan moet houden haha Kus
ik zou het gemiddelde nemen als ik jou was......maarje ik ben geen deskundige he hihi succes meissie!ik ben werken kussie
de dag waarop het nieuwe rode bloed echt doorbreekt is je nieuwe dag 1. Hou dat maar aan en dan maar afwachten wat er volgende maand gebeurt! Wel jammer hoor... knuf knuf!
haihai klasien, thnx voor je antwoord, dat wist ik wel hoor Maar het was meer mijn vraag van... hiervoor had ik 49 dagen cyclus en als t vandaag echt zou doorbreken met bloed dan zit ik weer op 40 dagen snappie? dus dan moet ik daar maar het gemiddelde van nemen denk ik! iig bedankt hoor voor je antwoord Liefs Maaike
maaike balen meis jeetje maar gelukkig worden je cyclussen wel korter dus misschien volgende maand weer gewoon. Heb ff geen tijd en zin gehad om alles terug te lezen. Heb net ovutesten besteld kijken wat dat gaat opleveren. Ik heb er 24 besteld zou toch wel genoeg zijn voor de 1ste maand?
Hey meissies! @ Ink: die party van mij vorige week was ook van Mylene. Heb me ingehouden, maar vond 45 nog wel genoeg hoor Wel gezellig zo'n avondje he? @ Maaike: balen meis! Het 'mooie' is wel dat je cyclus korter lijkt te worden. Dus je bent wel aan het ontpillen in elk geval. Maar 't is nooit leuk om door te moeten naar de volgende ronde.... @ Sjaantje: jouw party klinkt ook leuk! Soms lijkt het wel of alles en iedereen er voor wil zorgen dat onze portemonnees leeg geraken he?! Nu heb ik al niet veel stimulans nodig, want ben dol op shoppen! @ Marleen: geniet je nog steeds wel van je ventje zoveel om je heen? Het is toch even een moment dat jullie samen kunnen genieten van het feit dat je zwanger bent he En ach, kijken mag hoor! Zeker in jouw geval als je weet dat hij straks geen tijd heeft! @ LJ: hoe gaat ie meis? @ Missy: wat ben je stil? Gewoon een beetje druk of geen zin? Denken toch wel aan je hoor @ Melanina: ik heb GEEN idee hoe het zit met ovulatietesten. Maar goed van je dat je daarmee gaat proberen. Hoe gaat 'ie met je dip? Kom je er al een klein beetje uit? @ Ikheid: meissie! Hoe gaat ie bij jou? @ Meissie: lieverd, ik weet niet of je nog meeleest, maar hoop dat het een beetje met je gaat... @ Debs: dikke knuffel lieffie! @ Klasien: hey, een nieuw gezicht! Wat leuk Welkom! @ Cathie: hoe voel je je? Nog griepig? @ Miesje: hoe gaat 'ie zwangere vrouw? Voel je je al weer wat beter? En hoe gaat het met het buikje? @ alle andere lieffies.... Denk ook aan jullie hoor! Enne.... Ik ga straks lekker bij een collega'tje tutten. Ze heeft een ventje van een half jaar en zij weet dat ik zwanger ben. Dus lekker trutten en over zwanger zijn kletsen Dadelijk nog effe vlug een kleinigheidje voor de kleine halen en dan die kant maar eens op. Leuk leuk! Doei lieffies! Fijne dag! Dikke kusss Xx Deb
hoihoi dioje gaat wel weer komt wel steeds ff terug als ik naar de wc ga maarja. Ja wil gewoon zeker weten of er wel een ei is of niet waarom wachten als ik het ook nu kan doen .