hee lieve meiden, hihi debs, jah mijn schatje is al paar dagen nu thuis is echt goed ziek, dus heb niet veel tijd en zin om hier te zitten,...ben druk met hem verwennen hihi. Zijn bloeddruk was veel te hoog, en had last van hyperventilatie. Maar ik ben er nog hoor! ik ben nu drie dagen bloedvrij! @maaike, ben zoo voor je ant duimen! en anders idd positief! @debs, hoe gaat het met jou dan meis? heerlijk aan het genieten? @sjaan? meis en hoe gaat het met jou? ik heb ook altijd last van mijn borsten als ik ongi moest worden, en nu ik zwanger ben, kreeg ik er ook last van dus wie weet! @debbedebs...hoe is het met jou? @inks..oee lkkr ff geshopt altijd leuk! wel fijn dat het weer goed gaat met je meis! @de rest! hoe is het met jullie? Dikke kuss
Hey iedereen, Bij mij is het weer zover hé.... wachten, wachten, wachten...om te testen...pfff. Hoe houden jullie dat vol? Nou, ik kom er in ieder geval gek van. Ik luister naar alles wat mijn lichaam te vertellen heeft op het moment... Nog een weekje volhouden, want wil niet vroeger testen omwille van de teleurstelling weer... Liefs Nanske
nanske ja het wachten dat is een ramp heh hou vol de dagen vliegen om Ik weacht emt smart op me ovu testen hopelijk zijn ze er morgen. Ga ik daar een maandje mee aan de slag heb ik iig iets om naar de Ha te gaan als er iets mis is.
Melanina, je moet er vanuit gaan dat je het eerste jaar niet zwanger wordt, dat hoort bij het ontpillen, voor die tijd zal de huisarts ook vrij weinig doen. Bij ons kwam het pas 1,5 jaar na stoppen op gang, en daarna kostte het nog twee miskramen tot nu.... ik weet dat het lastig is, maar dit is echt even geduld hebben. Liefs
maar dat is het nou juist ik hoef niet te ontpillen niet elke vrouw slikt de pil Ik mag de pil niet eens vandaar mijn ongerustheid
Hey Melanina, Die ovu testen daar ga ik nog even mee wachten. Al kriebelt het soms wel om ermee te beginnen. Maar zit pas in de 3de ronde. Hopelijk zijn ze er morgen en kan je direkt aan de slag. Ik duim alvast mee met je! Liefs Nanske
hallo meissies, nou het bloeden is begonnen Tis nog niet echt rood maar ook niet meer bruin laat maar zeggen Baal er wel van hoor... maar ja doe er toch niks meer aan nu... op naar ronde 3... ja zit nu op dag 40 wss breekt het morgen echt door! Erg jammer maar ja.... *einde ego-bericht* Kus voor jullie dinnetjes
balen maaike maar wel weer 9 dagen minder dan verleden ronde dus het gaat de goede kant op . Alleen snap dat je ff baalt ken het gevoel maar al te goed.
ja baal idd heel erg maar zit niet in een dip... gek he miss is de teleurstelling van een nega test erger dan ongi worden? Thnx melina voor je berichtje.... kus
Hey maaike, dat is balen joh. Het was je van harte gegund... Wel fijn is, is dat je cyclus nu korter is.... wordt deze toch meer regelmatig hoop ik! Hoe is het met de andere dames? Vanacht had ik toch een wazige droom... ik droomde dat ik bloedde van onder en dat ik wederom een miskraam kreeg... terwijl ik zoiets nog nooit heb gedroomd haha. Kan wel komen door gister. Had zo mega krampen en pijn aan mn stuitje en druk beneden dat ik dacht dat het er weer afkwam. De vk zei echter dat het waarschijnlijk mijn bekken zijn die op de hormonen reageren en dat het absoluut geen miskraam is. Dus nu ga ik maar afwachten... Als de pijn blijft moet ik naar de fysio ivm bekkeninstabiliteit...beetje vroeg, maar wel echt een zwangerschapskwaaltje. Daarnaast zitten mn darmen zo overhoop, dat ik er een hele bolle buik van heb. Het ziet er echt lelijk uit! Heb dus vandaag maar vast twee zwbroeken gekocht, kan ik deze aan wanneer de krampen er weer zijn en ik geen band aan mn buik kan hebben.... Liefs!
thnx LJ... had het ook gehoopt maar ja Miss droom je er ook wel van omdat je er zo bang voor bent?! Probeer rustig aan te doen meissie en hoop gewoon echt voor jullie dat het allemaal goed blijft gaan lieverd Kus
lieve maaike, vind het echt klote voor je meis....duimen voor de volgende ronde Dikke kuss voor jou! LJ: meis, niet aandenken, komt dit keer helemaal goed, ik heb toevallig ook een zwbroek gehaald heb soms echt last van mijn broeken, dus lkkr een wijde broek doet mij goed! Liefs,
Hey meissies, @debsel; heeerlijk avondje mylene haha. Jij ook goed bezig geweest voor 45euri. Heb afgesproken om het volgend jaar hier te houden. (In februari ofzo..) Als je zin hebt om ook te komen @maaike; wat balen voor je meis. Dikke digiknuffel voor jou! @sjaantje; hey das ook leuk zo'n party die jij hebt vanavond. Ben benieuwd hoe het is geweest. @LJ; enge droom LJ.. niet te veel over denken goed? @debbedebs; hoe is het met jou meis @cathie, missy, miesje24, marleen; hoe is het op jullie roze/blauwe wolk? @ikheid; hey lieverd, alles goed? @nanske; hoi! alles goed? Spannend he.. het wachten op testen? @melanina; is de jeuk minder geworden? x
hey lieve meiden het was heel erg leuk vanaaf heb me redelijk ingehouden hihi!kheb 3 engeltjes gekocht die horen zien en zwijgen uitdrukken......heel mooi!en een engeltje met een bolletje met sterretjes als gaatjes waar je een kaarsje in kunt zetten.... verder gaat t wel goed me nog geen duivel dus ik blijf posi! Maaike wat rot voor je dat de duivels er nu toch echt zijn.....ff balen en dan weer fris voor een nieuwe ronde! LJ ik kan me wel voorstellen dat jeo droomt is denk ik ook een beetje angst.... Lieve ink nou je hoort het he hoe mijn party was hihi... de rest van de meiden alles goe....tis rustig hier kus sjaantje
goedemorgen meissies, Nou mijn ongi is nog niet doorgebroken, sterker nog helemaal niks, noppes, nada vannacht... gisteravond alleen bruin en nu niks meer.... heb ook geen krampen ofzo.... vorige keer brak het ook in 1x door, nou ja we wachten wel weer af Nog 1 dagje en dan samen weekend, oh wat ben ik daar aan toe zeg Hoe is het met jullie meissies? lekker geslapen? moet iedereen weer werken vandaag? Kus Maaike
hey maaike wat vreemd....nja ff aan kijken dus hoe voelt het dan heb je wel last van buikpijn of andere ongi klachtjes? met mij gaat t goed heb vanacht gedroomt dat ik posi teste hihi kun je zien hoe je er mee bezig bent...... nou vandaag weer werken idd morge nog een dagje en dan weeeeeekeeeend! dikke knuf sjaantje