Om gek van te worden...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by debsel82, Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    hey melanina hoe is het met jou dan?

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    haha sjaantje ik heb al 3x gedroomd over posi test haha :p Komt volgens mij echt omdat ik er erg mee bezig ben geweest ;)
    Miss voor jouw wel een goed teken haha :D

Nee heb verder helemaal nergens last van, alleen net wel weer wat bruin verloren maar niet veel ofzo... heb dinsdag alleen echt een ongikramp gehad maar daarna niks meer... raar he... kunnen idd niks anders doen dan afwachten ;)
    Voor jou ook spannend meis. Wanneer ga je testen? Of ga je het eerst afwachten?

Kus

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    Almere
    goedemorgen melina, ja irri he haha, we wachten maar af hopelijk breek het vandaag dan echt door... hoe issie met jou? nog jeuk?

Kus

4. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ja nog steeds jeuk morgen ff naar de dokter ervcoor.
    Verder gaat ie wel dipje ebt al weg nu me ongie steeds minder word :)
    Op naar de 1ste ronden met ovu testen.
    Hopelijk vind ik me ei .

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    tja ik weet t eigenlijk niet.....ik heb niks in huis....mischien haal ik ook gewoon niks in huis en wacht ik het weekend af lastig hoor....ik zie het wel de twee dagen kan ik dan ook nog wel wachten....we zien het wel!ik ga nu ff ontbijten en dan moet ik alweer gaan!
    voor degene die werken werkse allemaal en de andere een fijne dag vandaag kussie.

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    Almere
    @melina, fijn meis dat je je weer wat beter voelt, het is altijd k*t maar ja we kunnen er niks meer aan veranderen he? Fijn dat je ongi bijna over is... ik heb er wel 1 week last van zelfs nog wel langer miss....Ik haat t echt hoor ongi worden...
    @sjaantje, ben benieuwd meis, we horen het wel ;)
    Werk ze en we spreken je weer :D

Kus

7. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    normaal ben ik het ook langer maar zag al weer oud bloed dus ja dan word het weer minder.

Kijken hoelang me cyclus nu weer is
    Maarja eerst nog ff 2 dagen werken en dan weekend :)

8. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    Almere
    ben jij ook zo toe aan weekend? ;)
    Nou ik wel... he ik ga zo afsluiten want ik moet over 15 min gaan... nog ff verder klaar maken :D

Werk ze en we blijven positief he :p

Kussies

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Hoe is het hier? Gister bij ons paniek in de tent, bij het afvegen had ik wat rose, dus ging helemaal door het lint. Hubbie had vk maar gebeld, en gister om 22.15 uur nog een echo gehad. Ze zag nix, geeneens een baarmoeder! Zoveel lucht zit er in mijn darmen. Dus ik moet vandaag om 1600 uur naar de gyn.... waarschijnlijk zou die het veel beter zien omdat die er ook op getraind zijn om in zo'n vroeg stadium te kijken... ben best gespannen, maar ga veel slapen vandaag, gaat de tijd vlugger. Heb mezelf ziek gemeld op het werk, voel me emotioneel zo beroerd dat ik toch niets nuttigs kan betekenen en ik wil mn afspraak perse goed uitzingen....

@ Maaike: Geen bloed is goed, hou moed!
    @ Melanina: Fijn dat je dip bijna over is. Voor die jeuk zou ik inderdaad ff nogeens naar de huisarts gaan. Dan weet je het ook zeker he!
    @ Sjaan: Heb je zeker goed gedaan meis! Hoop echt dat je een leuke avond hebt gehad. Bijna testtijd voor jou, spannend!
    @ Missy: Inderdaad... die broeken zitten heerlijk... ik zou ze zelfs nog aandoen wanneer ik niet zwanger zou zijn maar gewoon last van mn buik heb ofzo...
    @ Debsel, Mies, Marleen en Cathie aan het genieten? Heb by the way een geweldig babykamertje gezien... was 450 euro.... Ook al naar wandelwagens gekeken... maar die krengen zijn duur en wat is nu eigenlijk goed? Ik denk zelf dat ik voor een Mutsy of Quinny ga.... en dan met maxicosi opzet erbij... die Mutsy heeft fijne bredere banden en ruime boodschappenruimte, Quinny is supergemakkelijk met in en uitklappen.... pfff, lastig hoor!
    @ de rest: Hoe is het met jullie?

Liefs

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden -> effe heel snel!

LJ: don't worry too much schatje.. Ik hoop voor je dat je vanmiddag een prachtige echo krijgt. Super dat ze je zo serieus nemen en er meteen naar gekeken wordt. Ik denk aan je!

Alle andere meiden, denk aan jullie maar heb het effe heel druk. Maak het snel goed, echt! ;)

Xx Deb

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Hey LJ; tjee, ik snap dat je je druk maakt maar het komt vast goed hoor meis!
    Laat vanmiddag wat weten.

Hoe is het met de rest?

xxx

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Wilde jullie even laten weten dat mn vriendinnetje vandaag mama is geworden van hun zoontje Youri... Helaas heeft Youri maar 1,5 uur mogen leven... Ben er kapot van...

Kus

13. Missy24

Missy24 Actief lid

Sep 23, 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    meis toch.....

eerst lees ik je berichje over je echo en dat je vandaag naar het ZK moet en nu dit!

ik wens je heel veel sterkte meis! en duim voor je dat de echo straks wel goed is!

Meer weet ik eigenlijk niet te zeggen hierop! verschrikkelijk!
    Kussssssss voor jou

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Jeetje LJ, wat een verschrikkelijk nieuws!
    Ongelofelijk dat zoiets kan gebeuren.

Heel erg veel sterkte gewenst meisje.

Dikke kus..

15. Nanske

Nanske Actief lid

Sep 18, 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede

Hoi Inkie,

Alles goed hoor, dank je. Het wachten is idd spannend, maar oh zo vervelend! haha
    Nog een weekje wachten en we weten weeral wat meer...
    Alles verder ok met jou?

Nanske

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Ink! Alles goed wijffie?!
    Hier alles ok, vandaag een dagje vrij geweest, lekker aangerommeld in huis, manneke komt zo thuis, lekker eten en dan bankhangen..

XXX

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heel veel sterkte!

X

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    tjee LJ wat een berichten weer heel veel sterkte met alles meis en laat even weten hoe je echo is afgelopen kunf sjaantje

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    de rest van de lady's hoe is het met jullie?
    met mij iets minder ik denk dat ik ongi ga worden heb hoofdpijn en zeurderig gevoel in mn buik.....echt ongi kwaaltjes he......ben ook eruuuug snel geirriteerd...hihi

nja we zien het wel kussie

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieffies!

Ben ik weer :D Met mij gaat het goed. Ben vandaag echt dood- en doodop, maar ga gewoon op tijd naar bed en dan moet het weer goedkomen. Buikpijn gaat eigenlijk vrij goed op het moment, misschien ook omdat ik me niet al te druk maak. Als je lekker aan het werk bent, heb je niet zo'n tijd om er bij stil te staan of je misschien nog buikpijn hebt. Leef wel erg toe naar donderdag... De echo! ;) Heel veel zin in, maar toch ben ik soms wel een klein beetje bang.. Stel dat ineens het hartje niet blijkt te kloppen ofzo?! Heb dat fantastische geluid natuurlijk nog helemaal niet mogen horen of zien. Maar ben overwegend nieuwsgierig hoor! Angstmomentjes zijn héééél zeldzaam!

LJ: ik ben zo benieuwd hoe het was meissie... Hoop echt dat het goed was. Je verdient het! En wat een ontzettend erg bericht van je vriendinnetje zeg. Wat was er mis? Als je 't er niet over wilt hebben, begrijp ik dat natuurlijk he... (K)

Inks: hahaha, zet me er maar bij hoor ;) Zullen al je 'gewone' vriendinnetjes wel raar op kijken als er ineens een nieuw gezicht zit! Hoe gaat ie verder lieffie?

Maaike: balen meis... Is het inmiddels wel écht doorgezet? Als het tóch moet, laat het dan maar komen he!

Sjaan: hoop dat je 't mis hebt... Zolang er geen bloed is...

Ikheid: haai mops! Hoe issie? Lekker bankhangen vanaaf... Geniet ervan!

Cathie: hoe gaat 'ie met jou meis. Al een beetje opgeknapt? En hoe gaat het met het beebje?

Debs: miss you!

Marleen: hoe gaat ie met je zielige ventje? Ben je 't al beu dat 'ie zoveel thuis is? ;)

Alle andere lieffies: dikke kuss van mama2B Deb Xx

Share This Page