hye maaike ja erg he dat dromen maar dat komt gewoon dat ik er zo mee bezig ben ..... ik heb btw nog geen tekenen van ongi gister had ik beetje buikpijn en hoofdpijn maar vandaag helemaal niks! hoe is ie met jou maaike dan?ongi voorbij en weer opnieuw begonnen met tellen?en ga je nog naar de gyn?wel fijn dat het serieus genomen wordt he? melanina ga je deze maand op zoek naar je ei haha?ik hoop dat je m snel vindt....en dat t deze ronde raak is! en de rest van de meiden ik mis er zo'n hoop de laatste paar daagjes tis ech theel stil hier vindt ik.....maar het is weer weekend dus zal vast wel weer goedkomen! liefs sjaantje
je sjaantje, ja het is hier echt super rustig... ze vinden ons vast niet meer lief Nee ongi is nog niet voorbij tis donderdag pas begonnen... tis word wel iets minder maar kunnen absoluut nog niet klussen Haha maar ben idd wel posi hoor en ga er met goede moed weer tegen aan.. maandag eerst HA hopelijk krijg ik idd een verwijzing... maar ja de ass gaf het aan om daarvoor een afspraak te maken dus komt vast goed Kus
tuurlijk zijn jullie wel lief maar moest ff me huisdiertjes aandacht geven Ja sjaantje ik ga ff een paar maanden noteren waneer me ei komt en kijk of het ong rond dezelfde tijd is .
hello lady's hoe is het hier Vanaf vandaag moeten we extra lief zijn he Sint is in t land en de zwarte pieten houden alles in de gaten Hahaha Vieren jullie sinterklaas of kerst? Wij vieren geen sint wel kerst... heerlijk Is t al bijna tijd voor de boom Kus Maaike
Hey liefies, Wij vieren ook allebei. Vandaag is ons kleine neefje weer hier.. Kei mooi! 5 december vieren we sinterklaas bij familie van Joost en de 6e bij de mijne. En idd heerlijk bijna tijd voor de kerstboom! @maaike; ja inkie is aan de voorzichtige klus zonder jasje hihi hoe is het met iedereen? @sjaantje; wanneer ga je testen meis @debsel; nog 5 daagjes meis en dan zie je je kleintje! @debbedebs; hoe is het lieverd @LJ; denk aan jou! xx
Heej lieffies, hoe is het met iedereen? Lekker aan het genieten van het weekend? Ik ben vandaag echt stik chagerijnig :x , dus ik zal jullie maar niet langer lastig gaan vallen ! Kussie
hey debbedes hoe kun jij nou chagiue zijn.....of gewoon een baaldagje doe maar lekker rustig aan! @ink ik wou eigenlijk niet testen dit weekend maar heb er toch een gehaald dus mss morgenvroeg....hoe is het met jou gaat het goed zonder jasje hahaha @maaike wij doen dit jaar kadootjes met de sint en met kerst lekker eten samen! bij mij nog geen vlag gelukkig maar verlies wel heel veel vocht nog steeds?wat dat is ik weet t niet hoor heb ook wel tinteling de hele tijd in mn buik en als ik mn onderbuik aanspan steekt t dus tja ik weet t ff niet meer hoor.....kwil morgen testen maar ben zo bang dat ie nega is mja hij kan ook posi zijn.....ik heb halverwege deze week getest tja sorry dames kon t nie laten en die was nega natuurlijk.....ik ga er nog hard over nadenken....ik en mn mannetje gaan zo ff bij rune kijken die alweer 1.5 week is hij is er nog niet geweest vandaar! dikke knuf voor jullie allemaal kussiee!
hee lieverds, LJ meis wat verschrikkelijk nieuws! weet gewoon niet wat ik moet zeggen...ik stuur je iig een dikke kuss en knuff Meiden hoe gaat het verder met jullie? na ff afwezig ben ik er weer hoor, ventje is weer redelijk opgeknapt gelukkig haha Vanaaf ga ik lkkr de schoen zetten ben de hele tijd met me vent ant zeuren geweest dus is zien of er morgen wat in zit hahah Allemaal een super weekend! Dikke kuss Missy
Hey sjaantje, dat klinkt echt wel positief hoor! Vooral de speldenprikjes in je buik en het vele vochtverlies. Ben errug benieuwd naar je test! Kus
hey ink ik ga morge toch maar even een testje wagen.....we waren net nog even bij me neef op bezoek die net papa is nog even lekker geknuffeld met rune wat een schatje hey...... hoe is ie met jou?nja met mij alles nog goed dus haha! kussie
Hey sjaantje, alles goed hiero hoor. Vandaag opgepast op ons neefje, het is zo'n schatje! Leuk he neefjes Morgen met m'n schoonzusje zwarte piet spelen, wel lachen. Ik ben heel benieuwd meis naar je test. Oja.. heb je misschien ook een zere onderrug? Die speldenprikjes zijn heel goed.. Ieder lichaam is anders maar toch! Spannend morgen, ik ga duimen voor je. Kus
hallo lady's, mijn ouders zijn net weg... was echt ontzettend gezellie Hoe is het hier? Ik hoop zo dat mijn ongi heel snel over is Wil graag weer aan de klus Sjaantje check morgen gelijk het forum haha Kus Maaike
jah onderrug en bil....en had van de week ook steken in mn liezen...en weet je wat ik ook heb heel snel vet haar kweet niet of dit iets betekent.....hihi zow spannend allemaal weer ik laat t jullie morgen vroeg gelijk weten..... ja idd leuk die neefjes hihi ik moest lachen want mijn vriend zei alle baby's zijn lelijk (op een grappige manier)maar hij vondt rune toch ook wel heel mooi! ow zwarte piet spelen leuk ik was ook gevraagd voor morge maar ik ga naar de margriet winterfair wel jammer want lijkt me wel super leuk een keer maar nu mag ik volgend jaar meelopen met de intocht hier in het dorp!
melanina fijn voor je meis wordt een drukke maand voor jou op zoek naar je ei en klussen haha je kunt er maar druk mee zijn....als het bij ons niet raak is ga ik ook ovu testjes halen!ben toch ook wel benieuwd hoe of wat....xxx
ik had het liever niet gedaan maar ja met zon onregelmatige cyclus moet het wel heh Sjaantje we gaan er vanuit dat het voor jou al raak is
nou sjaantje das wel heel toevallig, ik had ook heel snel vet haar.. het wordt steeds spannender zo ik moet zeggen, heb nu sinds een week weer zo snel vet haar.......