okey dan gezellie!komt helemaal goe dat spreken we dan nog af heel fijn kzag er tegen op om in mn eentje ergens naar toe te rijden wat ik helemaal nie ken hihi nou ben ik echt weg truste!
@sjaantje; volgens mij had debbedebs dat al voorgesteld aan jou meis want je had al een keer gevraagd waar iedereen vandaan komt en of iemand je kon halen en je hoeft niet alleen, we kunnen jou vast wel ophalen. We zorgen toch voor debsel d'r benzinegeld @melanina; 3 januari gaan we met z'n allen naar maaike. Ze gaat voor ons koken en we maken er een gezellige meet and greet van. 3 januari valt op een zaterdag
HOOOOOOOOOIIIII ladies Daar ben ik weer hoor! We hebben vandaag heerlijk een dagje geshopt in Antwerpen. Ventje is weer helemaal ingespannen nu Ik heb zelf niet veel gekocht: 1 truitje en lange zwangerschapshemden. Goed he! Lekker veel gekwebbel hier vandaag zeg! Enne Sjaantje, natuurlijk rij je dan gewoon mee. Geen probleem hoor. Autootje is nu wel vol, maar zo kan het precies! Gezellie En ik vind je klachten ook erg typisch hoor! Ben erg benieuwd! En ik had destijds ook te vroeg getest en die was echt nega, dus pin je niet vast op die van van de week. Spannend! Ik ga voor je duimen hoor! En Inks... Ik vroeg het je van de week al... Waarom jezelf gek maken -> kan je niet beter gewoon effe een testje er tegenaan gooien? Dan weet je effe waar je aan toe bent... Of wacht je gewoon tot het moment waarop je denkt ongi te moeten gaan worden? En nu maar gewoon "jasloos" klussen he Debbedebs: chagi mag je ook zijn hier hoor! Kussie! Maaike: wat leuk dat het gezellig was met je ouders! En nu nog effe wiien... Morgen horen we wel of je gewonnen hebt he?! Hihi! Ow enne.. wij doen alleen kerst. Maar dit jaar niet al teveel cadeaus etcetera omdat we met de verhuizing zitten natuurlijk. Missy: welcome back! Hoe voel jij je? LJ: denk aan je lieffie.... En je gedichtje op hyves is prachtig! Melanie: vol goede moed aan de ovutesten. Succes meis! En alle anderen zie ik wel weer verschijnen Dikke kusss! Zo meteen lekker ons bedje in! Heel de dag slenteren is toch wel vermoeiend! Dikke knuffel voor m'n lieve dinnetjes! Xx Deb
Lieve deb! Ik ga niet testen.. Tja, als ik begin dec niet ongi ben geworden dan wel hoor maar nu nog niet. Ben er ook niet geobsedeerd mee bezig. Ik laat alles op me afkomen. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad en leuk die hemden! Dikke kus
Oké.. misschien net zo verstandig! Zolang je jezelf niet gek maakt met al je symptomen, hóeft het natuurlijk ook nog helemaal niet he Gewoon lekker afwachten.... Hoe langer je het kan uitstellen, des te beter! Toch hoop ik het stiekum wel een beetje! Hihi! Was echt een HEERLIJK dagje. Hebben echt genoten. Ga nu écht zo naar bed, want oogjes vallen bijna dicht! Dikke kuss lieffie! Luvya! Xx
goeiemorgen lady's de test is negatief dus we wachten gewoon weer af!ook nog geen duivel dus you never no! ik ga me eigen nu omkleden en dan gaan we richtng utrecht pff wel vroeg hoor slecht geslapen ook..... lieve meiden tot vanavond fijne dag vandaag! dikke knuf sjaantje
Wat jammer Sjaan! Misschien test je over paar dagen wel positief. Fijne dag vandaag! Ook voor de rest xxx
hey sjaantje, wat jammer zeg meis, maar idd zolang er geen boed is.... fijne dag vandaag Hoe is het verder hier lieffie's... ik heb wel lekker geslapen kom net uit mijn bedje rollen, m'n liefje ligt nog lekker te slapen haha Luv ya girls Kus
Hey Maaik, alles goed hiero. Vanmiddag is Inkie zwarte Piet samen met m'n schoonzusje. Lachen! Ik heb er zin in. x
He hallo lieverds! Hier alles goed? Wat jammer Sjaantje! Kop op, next round is our round! Dat zeg ik wel, maar zit nu met een heftige schimmelinfectie.. Teveel sex gehad, en met zeep gewassen.. Dat zijn de redenen die ik me bedenken kan. Gisteren zo'n jeuk, kon er niet van slapen, huisartsenpost gebeld en nu heb ik zalf en zetpillen gekregen.. Vannacht meteen ingebracht en gesmeert, ik moet zeggen, het scheelt al een hele hoop met de jeuk.. Mijn ei heb ik bijna, hoop dat het voor die tijd lukt om flink te sexen, nu gaat het echt niet, door het krabben is het helemaal opgezet en het doet zo'n zeer! Nou ff een ego bericht van mij.. Ben zo weer weg, nieuwe auto showen bij ons pap en ons mam in Tilburg.. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal vanuit het o zo mooie Roosendaal (ahum..) Misschien tot vanavond! X
oooh zo naar he zo'n schimmel ikheid Ik ben er zelf heel erg gevoelig voor en heb er heel vaak last van... zo gauw ik het nu voel aankomen haal ik een pilletje bij de HA en dan is het zeker weer voor een half jaar weg.... Hoplijk kun je nog wel klussen idd.... Veel plezier met de auto showen @inkie, super leuk he zwarte piet spelen, wil het zelf ook wel eens doen Geweldig hoe leuk ze het kunnen vinden maar ook hoe eng ze het kunnen vinden Kus