Verschrikkelijk is het ja! En wat een jeuk! Zolang je thuis bent is er niets aan de hand, maar zodra je de straat op gaat en je hebt jeuk... Pffff! Best moeilijk om dan ongezien te krabben, hahahahaha! Hoop ook dat we veel kunnen klussen! En dat het toch raak is deze ronde.. Fijne zondag wijffie! X
@ikheid; bah vervelend hoor zo'n infectie. Goed smeren en rustig aan daar onder ..Hier gaat alles goed meis. We zien het wel wanneer het zover is.. Rustig aan maar en ik ben er niet te veel mee bezig want vind het zelfs kei eng om weer zwanger te zijn na de mk. Dikke kus voor jou Ja maaike; is wel zielig als ze het eng vinden. We gaan na afloop nog even bij m'n neefje kijken (zoontje van m'n schoonzus) hoe hij reageert. Ik denk heel angstig. 5 december vieren we met de familie van Joost sinterklaas en misschien dat hij dan niet meer zo schrikt. Al ben ik er bang voor... Om 13:00 gaan we de schmink in dus ik ga nog even wat doen voor het spektakel begint Om 15:00 komen de kindjes en die kopen dan een strippenkaart voor de pietenkermis. Wij als zwarte piet helpen bij de spelletjes. En om 17:00 brengen alle kindjes sinterklaas naar bed. D.m.v. een lampionnentocht door de wijken heen (lampionnen die ze zelf hebben gemaakt) brengen ze de sint en de pieten naar een flat waar hij zogenaamd zou slapen. Ik ben benieuwd, voor mij ook de eerste keer. x
heel veel plezier meissie met zwarte piet spelen Jij ook nog een fijne zondag he! Spreek je snel weer Kussies
ikheid hoop ook dat het voor jullie raak is deze ronde hoor, klus ze en ook voor jou een fijne zondag he Kus
Heel veel plezier lieverd! Maar dat zal wel goed gaan komen.. Het lastigste is de scmink straks uit je oren zien te krijgen, hahahahaha! X
jeetje lastig heh zon schimmmel wij hadden het 2 maanden geleden allbei nou dat maakte het klussen er niet leuker op. Hier zijn de jeukende bultjes bijna allemaal opgedroogt ( dat jeukt ook nog aardig) maar gaan de goede kant op. Duiveltjes zijn weer vertrokken dus zijn weer flink aan de klus . Nu hopen dat ik me ei vind deze maand . Tempen is niks voor mij ben zo onregelmatig wakker. Dus hopen dat me ovusticks itkomst brengt. Inkie veel plezier met pietje zijn en laat de kids niet te hard huilen heh. Om sminck er goed af te halen is om eerst je gezicht in te smeren met nivea of iets dergelijks. Ik zit nu lekker in me dieren kamertje geeft me altijd ff rust hahaha . Maaike hoe is met jou ventje al wakker ? Mijne is alweer naar zijn werk toe .
he melina, nee mannetje slaapt nog haha... erg he?! Fijn dat je ongi weer over is meis, goed gevoel weer he Ik heb er altijd wel lang last van... blijf nog lang weinig bloed en bruin houden Maar goed de ergste dagen zijn volgens mij wel weer voorbij... Ga mijn mannetje maar eens uit bed plukken heb honger en vind t altijd wel leuk om samen te ontbijten... alhoewel lunchen op dit moment Kus
brunch ze ik vind 7 dagen wat ik heb ook aan de lange kant hoor maarja. Mannetje had gewoon erg veel zin haha zei zo ga ff kijken of je nog bloed :S en dat om 6 uur sochtends hahaha . Dus klusronde 1 is weer geweest
hahah ja die mannen he haha... moet zeggen dat ik ook weer blij ben als we eindelijk weer kunnen klussen hoor... Ga je nog wat leuks doen vandaag? -xxx-
Hey meiden! Zo, lekker geslapen vandaag... Hebben nog effe geprobeerd met de angelsound (van een vriendinnetje te leen gekregen) het hartje te horen, maar das nog niet gelukt. Jammer! Daar hadden we ons ook op ingesteld, dus dan is de teleurstelling tenminste ook niet groot he Sjaantje, wat jammer zeg! Misschien over een paar dagen? Ikheid: have fun bij je ouders! Hier in het altijd mooie Goes ziet het er waarschijnlijk net zo troosteloos uit als in Roosendaal Maaike: hahaha, lui ventje dus! Die van mij was ook wel lui hoor, maar is toch ook al uit bed. Daar is het zondag voor he Inks: hihihi! Leuk, Pietje spelen Ik ben over een paar weekjes voor het eerst zwarte Piet op het werk.... Ben benieuwd Melanina: Mannen! Die van mij heeft nooit zo'n probleem met ongi zijn. Dus de laatste dagen (als het nog erg weinig is) hebben we soms ook wel sex. Sowieso vloei je bijna niet als je opgewonden en vochtig wordt dus... Maar als ik nog heftige buikpijn heb, dan bekijkt ie het maar hoor Debs: hoe is het lieffie? Niet meer chagi? Kuss! Zo meiden... ik ga maar eens effe wat doen! Dikke kuss van mij
die van mij is ook niet zo vies ingesteld ik daar integen wel ik moet er niet aan denken . Verder ga ik vandaag weinig doen ben met me diertjes bezig . Wil corydorassen gaan kweken dus ben me ff goed aan het inlezen . Ook me vuurtjes moeten weer flink aan de kweek gezet worden . Vind het altijd wel leuk met me dieren bezig zijn .
hey debesel, wel jammer lieverd dat je het nog niet hebt kunnen horen maar gaan ze daar nog naar kijken tijdens de echo? Nou als ik ongi ben hoe veel of weinig ook doe ik niet echt aan sex hoor, vind t zelf niet zo fijn... en voor me er onprettig bij haha Maar goed iedereen is anders toch Heb net gevraagd aan mijn mannetje of ie er uit kwam, maar goed hij ligt nu nog in bed hahaha Hoe issie verder meis? Kus
Ja, bij de echo kijken ze sowieso Maaike. Als het goed is zie je dan een knipperlichtje ofzo. Dus donderdag krijgen we eindelijk bevestiging! Maar ik word bijna gek van het wachten hoor Nog een paar daagjes geduld... *zucht* Haha, nou laat dan maar liggen he! Misschien wil 'ie dat je er nog even bij komt? hahahaha! Kussie! Enne Melanina: succes met het kweken!
ty hopelijk word het hier een vruchtbare bedoeling hier spannend hoor een echo Maaike word dus alleen eten Ik zit nu aan een broodje kaas
haha ben net al ff bij em gekropen en gezegd kom we gaan lekker broodjes eten.... en dat is t van mmm jajaja kom er aan hoor lieffie haha nou...not! hehe... Ik hoor wel gerommel dus hij komt vast zo Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten hoor... maar gelukkig heb je de echo wel eerder Ben zo benieuwd zeg... verder voel je je wel goed? Kus
Verder voel ik me prima! Nog steeds sneller moe en ik moet wel geregelder eten (anders voel ik me zo leeg en "weeïg / misselijk-achtig"), maar allemaal prima te doen! Borsten zijn af en toe gevoelig maar ook niet altijd. En ook buikpijntjes zijn er dan wel en dan weer niet. Kortom: Debje mag niet klagen! (en is ook heel blij dat ie al naar voren is gehaald hoor... Nog maar een paar daagjes!) Dus je wacht toch maar effe op je schatje met eten? Wel zo gezellig he... Straks weer effe schaatsen kijken. Ook wel weer leuk! Nu eventjes aan het kijken welke adreswijzigingen ik allemaal via internet kan regelen. Pfff... Wat een gedoe! Hoe voel jij je nu verder Maaike? Niet meer (zo veel) pijn? Volgende ronde gewoon tegen Thomas zeggen dat ie raak moet schieten hoor Hihi! Xx
goedeavond meissies, wat is t rustig hier zeg wij zijn in utrecht lekker wezen shoppen, thomas had een pak nodig en ik een bolero voor bij mijn jurkje en laarzen... ben echt goed geslaagd en thomas ook Hoe is het verder hier lieffie's? Kus Maaike
oke dan melina, neem aan geen of een hele vage streep? omdat je net ongi bent geweest toch? En als ie net zo donker is of donkerder heb je je ei toch? zoiets was t geloof ik Lekker toch, niks doen... heerlijk... ga ik dinsdag doen, lekker dvd's kijken en s'avonds lady's night met mijn beste vriendinnetje Kus