Op zich heb ik er wel een goed gevoel over ja.... Heb nu wel wat buikpijn.. Weet niet zeker wat het is: a) is m'n eisprong later dan berekend en heb ik daar last van? b) heb ik m'n eisprong gehad en heb ik dáár last van c) of heb ik last van het veelvuldig klussen in combinatie met een van de voorgaande?! Maarre... voor de zekerheid toch nog maar effe klussen! Ik hoop het zo! De 2e ronde ís hier in dit topic errug productief.... En heb jij een speciaal gevoel bij deze maand debbedebs?
Haha, misschien wel cathie! Af en toe wordt 'ie ook wel een beetje gek van me hoor.... "ik heb gelezen dat....." en "de meiden op het forum zeggen...." hahahaha!
Ik heb er ineens zo'n goed gevoel bij Maaik! Menn.. echt spannend. Ik had van het weekend vrijgezellenfeest en iemand zei ineens; jij bent zwanger! Ik dacht; mijn god.. staat het op m'n voorhoofd? Maar het kwam omdat ik aan de icetea zat en niet aan een wijntje. Ik zei nog; zo'n zuip ben ik toch niet hoor haha! Heb toch nog niks gezegd. Ik zit al startklaar voor de test van morgen. Succes meissie, ik ga voor je duimen! xxx
Lastig he, dat je niet weet wat je nu precies moet voelen! Ik heb deze maand tot nu toe wel alles "volgens het boekje" gehad. Ben nu m'n temperaturen bij aan het houden via fertilityfriend.com. Daar kun je ook een soort "cursus" via de mail volgen. En daar heb ik best veel van opgestoken. Weet nu waar ik op moet letten en dat klopt deze maand allemaal! Ook is er voor mij gependeld dat ik deze maand zwanger zou raken. En als dat zo zou zijn dan ben ik in juni uitgerekend en laat dan net de maand zijn dat we heel veel verjaardagen hebben (zus + haar kinderen van m'n manneke, een oom van m'n manneke en bij mij m'n zus en vader!). Wil natuurlijk niets zeggen, maar het zou wel leuk zijn! Wil me er ook niet teveel op verheugen hoor, want dan kan het zóoooooo'n teleurstelling worden. Maar ik zit deze maand iig wel beter in m'n vel dan vorige maand. Dus we wachten wel af......
Whahaha, die Ink! Zal vast niet van je voorhoofd af te lezen zijn geweest ! Zal wel heel moeilijk zijn geweest om niets te zeggen! Gaat verder alles goed met je?
Hmmm.... Ik kan het ook nergens op baseren, maar het gevoel is wel goed! We wachten het maar af Ik vind het in elk geval wel prettig me zo (min-of-meer) relaxed te voelen. Volgende week zal wel anders zijn vrees ik trouwens... @Ink: haha, lullig is dat he? Sta je daar met je mond vol tanden. Goed dat je je mond hebt kunnen houden zeg! Superknap!
he dames, al veel gekletst hier vandaag,leuk. maarre mijn vriend draagt ook boxers, maar die zitten niet super strak hoor.(ook niet te los,haha) @maaike: spannend morgen. gewoon doen meid. Ik ken ook iemand die daar allemaal mee bezig is en die zij tegen mij ook dat ik heel erg graag kinderen wil en dat dat niet lang zal duren, nouja gek he. oh meid hoop het echt zo voor je. ik duim morgen voor je. succes ga nu de andere pagina''s lezen. haha was nog niet helemaal bij. liefs mies
Pfff, gezellig druk hier vanavond! 't Is bijna niet bij te houden! Oké mies, goed om te weten haha, de dingen die hier soms besproken worden....
hahaha Heb net ook gevraagd of iemand voor me wilde pendelen, kwam uit: september/jongetje... Ga me er ook niet teveel op verheugen hoor. doe morgen een testje en als ie dan weer nega is ga ik uit van ontpillen xxx
Ja, ik denk dat we volgende week inderdaad meer in de stress zitten! Maar dan hebben we iig elkaar, om ons er doorheen te slepen! Gaat goed komen!
Maar we hopen lekker van niet! Kom op, vandaag al zo'n vreemd verhaal en dan nu met het pendelen.... Morgen posi test! Hiep hoi!
Jeminee wat gaat het snel hier zeg! Niet bij te houden. Paar uurtjes weggeweest en huppa.... 3 bladzijdes erbij. Maar hallo meissies, hoe is het met iedereen. Haha die debsel: mijn schatje draagt mooie strakke boxers. Oja.. hij eet wel 2 eieren per dag (alleen het wit, geen dooiers) en dat is echt waar hoor Hey debbedebs: ja was heel moeilijk hoor. En morgen komen 2 vriendinnen en ik wil nog niks zeggen. Maandag eerst echo afwachten...
Absoluut! Maar ik heb mezelf wel een beetje op dieet gezet, dus geen chocola of Ben & Jerry's om me door moeilijke periodes te helpen.... Sjit! Gelukkig kan ik hier terecht! We lopen niet ver uit elkaar he debbedebs, qua cyclus...
Heej Miesje, hoe is het met jou? Zooo spannend Maaike...... Hopelijk kun je een beetje slapen! Laat je het morgen meteen weten? Ik ga jullie voor vanavond verlaten. Ga nog een paar vriendinnetjes bellen om bij te kletsen en anders wordt het weer zo laat! Fijne avond meiden! Klus ze voor degene die dat van plan zijn! Dikke kus
Mijn mannetje neemt ook geregeld een eitje maar ook het geel.... Moet goedkomen dan! Hihi... Nog effe mondje dicht Ink, lukt je wel... Is ook wel leuk.. Letterlijk en figuurlijk een binnenpretje dan
Komt goed debbedebs.... Morgen zijn jullie de 2e die het weten... Eerst manlief natuurlijk test al vroeg waarschijnlijk..... Slaap lekker en bel ze xxx
Dames ik ga jullie ook verlaten... Ben gewoon echt kaopt de laatste 3 dagen hoe vroeg ik ook naar bed ga ben echt moe de volgende dag Ik spreek jullie morgen weer, en niet teveel kletsen meer hoor dan moet ik zoooooooooveel bijlezen hehe Tot morgen, en een fijne avond nog! Alvast weltrusten Liefs Maaike
Hey dames, goeie avond. Pfff heb me weer niet kunnen houden vanavond en heb toch nog maar een test gedaan.... negatief... Heb sinds vanmiddag een ongi gevoel in mijn buik dus ik denk dat het niet meer lang op zich zal laten wachten... Nu ja het is ook nog maar de eerste maand he en mijn cyclus zal zeker nog moeten aanpassen, maar toch... Ik hou jullie op de hoogte..
SLAAP LEKKERRRR En ik kom morgenochtend meteen kijken voor ik ga werken.. Ladiess, ik ga er ook vandoor! Spreek jullie morgen weer.... Liefs Deb!