hey lieverds effe een snel berichtje van mij!vandaag was heel leuk maar ben echt helemaal naar de knoppe......moesten net nog ff snel naar verjaardag maar we zijn nu alweer thuis ik ben echt zo moe.....verder nog steeds geen duivel te bekennen hier!ik heb we de hele tijd van die rare steekjes net of ze aan de binnekant van die velletjes aan t knijpen zijn.....dus we wachten rustig af.....morgen ga ik jullie allemaal uitgebreid terug berichten maar heb er nu ff geen kracht meer voor! dikke knuf sjaantje!
ga lekker genieten van je aaf meissie... doe rustig aan en hoop zo voor je dat je een post test hebt... heb je het leuk gehad op de fair? leuke dingen gekocht? Fijne aaf en spreek je weer Kus
Heej lieve meiden, hopelijk hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad! Ik zit nog steeds niet zo lekker in m'n vel, ik denk dat de vorige ronde me toch meer gedaan heeft dan gedacht. Vandaar dat ik hier ook wat minder ben. Komende week ook erg druk, maar ik probeer af en toe wel even mee te schrijven. Dikke kus voor iedereen xx
hey lieve debbedebs... doe rustig aan meissie... Het is ook gewoon allemaal niet makkelijk lieverd! probeer posit te blijven (moet ik ook weer helaas) en hopelijk is het de volgende ronde wel raak... Ik denk aan je en het komt allemaal goed lieffie, Dikke kus voor jou Hoe is het verder hier? Ik heb wel goed geslapen alleen een beetje kort haha Vandaag HA als mijn werk het toelaat ga ik zo meteen dus gelijk ff regelen. Ben morgen echt een dagje helemaal vrij Dus dvd's kijken en heerlijk op de bank niksen, S'avonds spaghetti maken voor mijn dinnetje die komt eten en daarna gaan we naar ladies night, film en er wordt nog wat verloot en we krijgen een tasje met leuke dingen altijd leuk! Meissies doen jullie rustig aan en voor iedereen die het nodign heeft een dikke knuffel En natuurlijk ook voor degenen die het willen he Denk aan jullie, love you -xxx-
Hey lieffies! Pfff... Ik had nog wel een paar uurtjes kunnen slapen hoor Ben echt nog supermoe! Wordt een heel druk weekje op het werk, dus ook ik ben van de week iets minder hier. Denk ik Vertoon soms toch wat dwangmatig gedrag en kijk desnoods 's avonds laat nog effe! Hihi! Verder alles goed hier. Heb gisteren geholpen met schoonmaken bij vrienden die gaan verhuizen, maar nu wel last van m'n rug. Das effe een stuk minder maar ja... Hoop dat het snel betert! Ik denk aan jullie lieffies! Debs, doe wat goed voelt! Het belangrijkste is dat je je lekker voelt en als je nu het gevoel hebt dat je het forum een beetje moet laten rusten, doe dat dan. Denk aan je hoor! En Maaike, als het lukt: succes bij de HA! Ben erg benieuwd. Dikke kusss voor iedereen! Xx Deb
goedemorgen deb ik weet porecies hoe je je voelt hoor heb hier ook dip momenten en denk jeetje ik wist niet dat het zo met me zou spelen . Maar goed eens zullen wij ook op een roze wolk zitten. Met of zonder een beetje medische hulp. Maaike succes bij de HA en lekker hoor morgen vrij ik woensdag weer Kan niet wachten .
Hoi meiden, ben ik (eindelijk) weer. En helaas weer aan het werk. Ik ben nog steeds niet helemaal lekker, maar ja, helaas moet ik na een week thuis zijn toch maar weer wat doen... ik merk nu echt dat ik het helemaal niet meer naar m'n zin heb hier. Maar het is nu zo lastig van baan te switchen nu ik net zwanger ben. Maar goed, hoe gaat het met jullie meisjes? Allereerst LJ: wat een rotbericht zeg! Schrok er ontzettend van! Doe rustig aan meis en denk aan jezelf... Hoe gaat het met jullie verder? ALles goed?
goeiemorgen meiden hoe is het hier iedereen druk deze week?nou ik ook ik denk dat ik ook niet zoveel hier ben....maar ik moet net zo als debsel altijd even dwangmatig gluren hier.... vandaag heb ik nog een dagje vrij kheb wat klantjes en moet de boel hier beetje opruimen....dus ik zal vandaag nog aanwezig zijn! heeft iemand al de schoen gezet en wat leuks gekregen haha? maaike naar de ha ik hoor het wel van je hoe het gaat? debbedes doe je rustig aan meissie en ook voor jou komt het vanzelf goed..... Debsel druk weekje dus probeer je het rustig aan te doen en wanneer ga je het vertellen op je werk? melanina probeer je ook een beetje posite blijven....ik hou altijd in mn achterhoofd zwanger worden duurt gemiddeld 3 tot 6 maanden maar kan ook een jaar duren klinkt niet leuk maar als je dat in je achterhoofd houd..... en cahtie nog steeds ziekjes meis doe je rustig aan? en de rest van alle meiden hoe is het met jullie? nou bij mij nog geen duivel soms heb ik een beetje raar gevoel en dan denk ik jah het is zover maar telkens niks dus ik blijf nog steeds lachen! knuffie voor jullie allemaal
tuurlijk posi blijven alleen is het moeilijk met zon maf lichaam En toch wil ik wel in me achterhoofd houden dat het ook wel eens niet kan gaan lukken. Pff werkweek is weer begonnen vandaag gaan we sint liedjes zingen hahaha
Hey lieffies! Pietje spelen was super! Was helemaal bekaf gisterenavond. We hebben leuke foto's gemaakt, zet ik nog wel op m'n hyves. Hoe is het hiero? Sjaantje; speldenprikjes klinken als muziek in de oren! x
Hey Inkie, waarschijnlijk omdat je al een tijdje lid bent of omdat je al zoveel berichten geplaatst hebt? Lijkt met het meest voor de hand liggende...hoest met jou verder meis? @Missy: vandaag je 1e echo he? Hoe was het? Ben heeel benieuwd hoor!
haha ink dat weet ik oo niet wat klinkt dat senior he!en tja die speldenprikjes ik weet niet hoor wanneer zou ik nou weer gaan testen?en toen jij overtijd was heb je toen een keer getest en dat ie nega was?ik vindt dat beetje raar die onzekerheid he..... cathie jij mag woensdag naar de vk ofniet leuk!
@cathie; hey liefie. Hier gaat het goed.. en met jou!? Ik ben nog niet zo lang lid en er zijn meiden bij die veel meer berichten hebben geplaatst.. @missy; hoe was de echo! @debsel; nog 3 nachtjes slapen lieverd. ik vind net een beetje bruin in onderbroek Raar hoor.....Geen idee wat dit is.. 1nov begon het bruin en is 3 dagen geweest.. de jas hangt aan de kapstok.. we shall see... xx
Hey Ink..dan weet ik het ook niet van senior member..je leeftijd zal het in ieder geval niet zijn Met mij gaat het wel redelijk. Ben regelmatig niet lekker en vandaag ook weer zo'n dag. Weer heel erg moe en met vlagen misselijk enzo. Ach, na die griep van vorige week kan dit er wel bij hoor...tis voor een goed doel Hoe gaat het met jou verder? Apart van het bruin, maar ik lees dat het jasje weer weggehangen is? Goed hoor! Ben heel benieuwd.. @Sjaan, ja ik heb woensdag m'n intake en dan volgende week donderdag 1e echo. Kan niet wachten haha.
hee lieve meiden, Nou ik heb wat in me schoen gehad hoor hihi, een startpakket van Avent philips, met flessjes, spenen en een borstel om de boel weer schoon te maken! Mijn schatje is ook echt een schatje hahah jah heb vanavond om 18.00 pas de echo,...want dan lief ook mee, dies nu weer werken, ben wel zenuwachtig hoor! vanmorgen weer wat bloed verloren, dus ben echt benieuwd! Hoe gaat het met jullie meiden? @cathie...nog lkkr ant genieten van je wolkje? @inks hoe gaat het met jou meis? en de rest? vertel! Dikke kuss
ow cathie ik zie nu pas dat jij deze week je gesprek ook hebt, en je echo schiet ook al op! super spannend! kus
Hey Missy: vanavond je echo pas? Jeetje, dat is een lange dag voor jou dan als je moet wachten haha... Apart van het bloed, kun je wel meteen vragen aan je VK. Ik heb iemand gekend (die nu 4 kinderen heeft) die bij al haar zwangerschappen bleef bloeden, dus het zegt nog niks...zolang het geen leegloop is hoeft er niks te zijn he? Ben wel benieuwd hoor! Wel fotootje plaatsen dan he?