Hey Maaike, fijn dat je naar de gyn mag meis. En dat nog wel op Sinterklaasdag.. Toch wel fijn die extra controle he?
Wonderbaarlijk goed! Leuk dat je het vraagt, het nog onthouden hebt Mijn schoonzus en ik kwamen zingend binnen (wat hij altijd leuk vindt als we zingen "de toeters van de bus doen toet toet toet" enz.) en hij lachte naar ons en kwam bij ons zitten. Niks aan de hand. Hij heeft ons wellicht aan de stemmen herkend. Hoe gaat je deze cyclus af meis? Anders dan anders.... 'klachtjes' erbij? Ik heb weer wat bruinverlies ondekt.. als m'n bruinverlies van de vorige keer een ongi voorstelde, dan moet ik tellen vanaf 1 nov...... zou het m'n ei kunnen zijn dan? Snap er nix meer van! Dikke kus van mij
Het zou ook m'n ongi kunnen zijn hoor... dan begin ik gewoon te tellen vanaf wanneer ik nu bloed zie. No problem. Weet ik tenminste weer hoe het zit We wachten af....
Geweldig zeg dat je neefje er zo goed op reageerde! Dochtertje van vrienden van ons (3 jaar) vroeg zaterdagochtend, toen Sinterklaas op tv was, of ze alsjeblieft naar bed mocht ! Ze vond het dus errug boeiend, hahahaha! Cyclus gaat goed denk ik. Heb weinig getempt en ben er niet zo mee bezig. Maar over een paar daagjes als het goed is ei, dus we gaan maar eens flink aan de klus de komende dagen ! Ik snap er bij jou echt niets meer van! Bij ei is het volgens mij geen bruin maar roze, maar weet het ook niet zeker hoor. Misschien innesteling? Hoe lang duurde vorige keer je cylcus. Vervelend he, dat je gewoon niet weet wat waar al die klachtjes vandaan komen! Maar we gaan ervoor he lieverd! Dikke kus
Ja we gaan ervoor liefie! Maar ik iets minder actief dan jij... ik vind er ook weer nadelen aan zitten als het raak is klinkt belachelijk en voor sommige misschien zelfs spottend maar je snapt dat vast wel na een miskraam; de angsten en zorgjes! Kijk, die heeft iedereen maar na een miskraam natuurlijk extra. Haha! geweldig dat dat meiske vroeg of ze naar bed mocht. Das een lekkere bijdehand ding dan.. Ik weet ook niet meer hoe het zit met de cyclus. 1nov begon het bruinverlies met zo goed als geen rood te bekennen. Misschien dat nu m'n ongi doorzet.. zou kunnen! dan was dat van 1nov gewoon even niets ofzo.. tja weet het ook niet. Óf het is m'n ei.. maar wat je al zei dat is dan rozig van kleur.. Of een innestel? Lijkt me bijna niet mogelijk ... gezien 1nov ook dat bruine. Heb nu voor het eerst wel lichte krampjes wat lijkt op ongikrampjes. Dat had ik bij het bruinverlies op 1 nov absoluut niet. Ik zie het wel.. laat maar komen hoor, kan ik weer rustig gaan tellen! Dikke kus en oja.. nog bedankt op hyves he.. Je hebt er 1 terug. Kussie
@debbedebs... goed om te horen meis dat het weer wat beter met je gaat, drukke week heb je voor de boeg zeg pff... op tijd naar bed dus Hopelijk meer geluk voor jullie deze ronde lieverd, jullie verdienen het @inkie, wat leuk dat het goed is gegaan zeg... Ook leuk dat je neefje goed reageren is wel het leukst toch Hopelijk ook voor jullie veel geluk deze ronde, en snap best dat je het allemaal eng vind, vooral omdat je eigenlijk niet weet waar het aan heeft gelegen he? Toch heel veel geluk en succes gewenst en ook jullie gun ik het zooooo erg @Cathie, wat balen dat je ziek bent geweest zeg... gaat ie weer beter? en niet leuk dat je het niet naar je zin hebt op je werk hoor... dan duren de dagen wel errug lang hoor Hoe voel je je met betrekking tot je zwangerschap? kan je er van genieten lieffie? @Sjaantje, ooooh weer spannend meis, miss heeft je lichaam idd wat meer tijd nodig om hcg aan te maken?! Duim voor je lieverd Kus
@missy, ben benieuwd hoe het gaat meissie, laat je het ons ff weten, wel leuk zeg dat kadootje in je schoen Kus
Haai lieve schatjes van me! Pfff... drukke weekje wordt toch iets minder druk: m'n bespreking in Amersfoort komende woensdag gaat niet door. Dus dat scheelt! Verder heb ik sinds gisteravond best wel veel last van m'n onderrug (bekken? ) met uitstraling over m'n bil heen naar m'n been. Niet fijn! Maar m'n ventje heeft me vanavond een heerlijke massage beloofd, dus gaat goed komen! Ben ook erg moe en vandaag weer eens wat meer last van m'n buik gehad. Ik denk dat het groeipijn is... In elk geval geen krampen en heb ontzettend veel witte afscheiding (soms lijk ik wel in m'n broek te plassen! ) dus het zal er wel bij horen! En o ja, ik wil een dutje doen! Werken is echt een opgave op het moment... Zou me bijna ziek willen melden om gewoon een hele dag NIKS te kunnen doen. En das écht niks voor mij! Ik meld me zelden ziek! (ga het ook nu niet doen hoor, niet 'zomaar' in elk geval ) Maaike wat goed dat je serieus genomen wordt zeg! En lekker snel bij de gyn. Sowieso goed om daar je verhaal eens kwijt te kunnen. Super! Pietje! Uhm... INKS! Haha, leuk dat het zo leuk was joh. Ben ook wel erg benieuwd naar de foto's hoor. Die reacties van die kleintjes zijn geweldig he? Enne... ze leggen de verbanden niet altijd hoor! Ook al denk je zelf dat ze 't wel door hebben gehad. Maakt ook niet uit! Als ie het maar naar z'n zin heeft gehad! (en z'n tante Inks natuurlijk ook!) Dat bruinverlies snap ik ook niks van hoor lieffie... Ik kan er niks zinnigs over zeggen. Wat ik eerder ook al zei: je vorige bruinverlies kon ook al innesteling zijn geweest en nu geldt hetzelfde. Maar het kan ook zijn dat het nog wat oud bloed is van je MK. Toch maar even afwachten lieffie... Wou dat ik je écht kon helpen! Wel goed dat je een beetje afstand ervan neemt en er niet dwangmatig mee bezig bent. Trots op je! De angst die je hebt is hartstikke logisch, maar ook voor jou komt er een klein eigenwijs dropvetertje hoor KNUFFIE! Debsje! Jij bent toch ook een lieffie he?! Wat balen dat je zo'n drukke week hebt zeg. Zeker als je al niet helemaal toppie in je vel zit... Gaat het met jou en hubbie wel weer helemaal lekker nu? Jullie hebben toch een open haard? Vanavond lekker aandoen, daar knap je vast van op! Als je echt niet lekker in je vel zit op je werk, waarom dan tóch niet rondkijken? Je kan altijd aangeven dat je een kinderwens hebt en dus wellicht snel zwanger zult zijn. Tegenwoordig hoeft het echt geen belemmering meer te zijn en je bent niks verplicht! Kijken mag en wie weet wat er voor leuks voorbijkomt? En op jou ben ik ook trots: goed dat je het tempen effe wat los hebt gelaten.. Even wat "rust". Dikke kuss! Cathie: ook weer aan de slag? Misschien voel je je toch gewoon een beetje beroerd door de zwangerschap. Je zou de eerste niet zijn he... En ook voor jou geldt: hou gewoon lekker je oogjes en oren open en kijk wat er eventueel voorbijkomt? Wie weet zit er wel wat voor je bij Ik heb trouwens niet het probleem van jou en Missy met de boobies hoor hahahaha! Wel een echte zwangerschapskwaal! Missy: pfff... ben wel benieuwd wat die k*t schoonzus van je ervan zal zeggen, maar ze bekijkt het maar hoor meis! Heb je nu vanaaf een echo? Hoop dat alles weer helemaal goed is. Zal voor je duimen! Nou meissies.. Ik ga zo maar eens de boodschapjes (die al een uur in huis staan, maar ben te lui / moe / tam om ze op te ruimen! ) wegzetten en koken. Luvyou! Xx Deb
En Sjaantje! Ik hoop zo dat het raak is! Ik testte ook eerst negatief he (hihi!) Wel supergoed dat je zo lang kunt wachten zeg... Wow! Ook op jou ben ik trots dus! (Jeetje, ben op iedereen trots vandaag... Hormonen ofzo?! ) Dikke kuss lieffie en af en toe je rust nemen he! Xx
hey lieve debsel... jij ook dus druk, druk Fijn dat je je wel goed voelt meis? kun je er wel lekker van genieten... en die echo he? komt steeds dichter bij oeeeew zooo spannend Doe rustig aan meissie... Kus
Echt, ik word helemaal gek als ik eraan denk! Vond het ergens wel fijn dat het een drukke week zou zijn, minder tijd om aan de echo te denken! Misschien heb ik daarom nu ook wel wat buikpijntjes... Zenuwen voor donderdag Maar ik laat het jullie meteen weten hoor! Hoe voel jij je verder meis? Opgelucht dat je bij de HA bent geweest? IK HEB ZO'N ZIN IN 3 JANUARI! Xx
thanks debsel dat is fijn om te horen dat jij ook eerst nega teste!tja ik moet nu wel wachten tot zaterdag want kheb geen tijd meer om een test te halen haha! en jij moet af en toe ook je rust nemen he!want jij ben alweer 10 weekjes zwanger wat gaat dat snel joh! kussie!
haha ja heel opgelucht en blij dat ik wel ben gegaan En ook dat ze me niet weer zonder pardon heeft weggestuurd Ik heb ook zin in 3 januari zeg alles komt ineens zo dichtbij -xxx-
Je kan ze ook via internet bestellen he Zelfs bij de wehkamp... Ik wil je niet op ideeën brengen ofzo hoor.... Ik testte zondag nog nega en vrijdag posi. En die was best duidelijk vrijdag. Dus wat een paar dagen al voor verschil uit kunnen maken he?! Hoop het echt voor je... En als de duivels wél doorkomen... Dan maar snel! Maar ik denk het niet hoor Ik zal er op proberen te letten, maar vind het soms wel moeilijk om rustig aan te doen! Succes met wachten meissie! Enne... hou ons op de hoogte van je kwaaltjes he?! Xx
Heej moppekes! Ben ik ook weer, net heerlijk spagetti Carbonara gegeten. Kan m'n hubbie echt heel goed klaarmaken! @Inki, ik snap het heel goed hoor lieverd! Die angsten en zorgen komen straks dan weer dubbel zo hard terug. Maar ook voor jullie komt er straks een tijd dat je een gezond wurmpie in je buik hebt zitten! En wij slepen je dan met heel veel liefde en plezier door die lastige periode heen! Dikke kus voor jou mop! @Debsie! Ik ben ook heeeel trots op jou lieffie! Hoe laat heb je donderdag de echo? Kan me voorstellen dat je er echt al zenuwachtig voor bent en dat de week niet snel genoeg kan gaan! Fijn dat het op je werk toch iets minder druk is, maar kan me voorstellen dat je soms zooooooo verlangd naar een dagje niks! Kan je af en toe op je werk niet extra naar de wc gaan ofzo, kun je ff een dutje doen ! @Maaike, heel fijn dat de HA zo met je meeleefde. Doet je dan toch wel heel goed he! @Sjaantje, spannend, spannend, spannend. Meer heb ik er niet over te zeggen ....... Oooohhh, ik heb ook echt zo'n zin in 3 januari! Komt nu echt al heel snel dichterbij hoor! JOEHOE! Kussie
Ik heb het eigenlijk toch wel heel erg gemist hoor dat kletsen met jullie! Stelletje lieverds dat jullie zijn
Lieve deb; een klein dropvetertje haha Ge bent me d'r een! Ben zoooo benieuwd naar je echo! Nog maar een paar daagjes. Zit donderdag de hele dag op de site denk ik zo Fijne avond meissies, inks duikt de bank op.. Kei moe en voel me vanaf gisterenavond een beetje grieperig. Ook ik heb heel veel zin in 3 januari! Dikke kus van mij voor jullie allemaal
Donderdagochtend om 09.15u (goed gepland he!) Dus gelukkig hoef ik donderdag niet ál te lang meer in spanning te zitten.... Hahaha, ja effe tussendoor naar de wc ja Vinden ze vast erg bijzonder! Kan natuurlijk ook af en toe even m'n hoofd op m'n toetsenbord leggen! M'n baas weet uiteraard wel dat ik zwanger ben, maar collega's nog niet, dus die zouden toch wel raar staan te kijken denk ik! Hmmmm... spaghetti! Hier net macaroni met ham en kaas en tomaten gemaakt. Yummie! Nog een paar minuutjes en we kunnen weer smikkelen Niet aan m'n dagelijkse portie groente voldaan, maar vindt Pip vast niet erg! Hihi! Dikke kusss! Xx
Debbedebs; wat een mooie lieve woorden van jou: <En wij slepen je dan met heel veel liefde en plezier door die lastige periode heen> Jullie zijn m'n steun en toeverlaat. En mócht ik ooit weer een keertje zwanger zijn...... jullie zijn naast m'n schatje de eerste die het weten. Ik heb me voorgenomen om de 1e 12 weken stil te houden, zelfs tegen pap en mam. xxx
Debbedebs; wat een mooie lieve woorden van jou: <En wij slepen je dan met heel veel liefde en plezier door die lastige periode heen> Jullie zijn m'n steun en toeverlaat. En mócht ik ooit weer een keertje zwanger zijn...... jullie zijn naast m'n schatje de eerste die het weten. Ik heb me voorgenomen om de 1e 12 weken stil te houden, zelfs tegen pap en mam. xxx