Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Spannend maaike!

truste iedereen
    x

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha, ja precies dat doe ik ook...

EN die Inkie....valt meteen op he als je ineens niet aan de wijn zit! En nee..geen achtbanen ;)

Jeetje joh, ik hou het niet eens bij hier!

Maar meides, ik ga met jullie meedoen en jullie verlaten. Lekker mijn series op tv kijken: NCIS en Criminal Minds..heeeeerlijk! Meisjes, tot morgen of tot gauw en we gaan er weer gezellig tegenaan deze maand! We hebben tenminsten hier een supergezellie forum om even van je af te schrijven/elkaar te steunen/te klagen en 2 toekomstige moeders als voorbeeld! Tot gauw! Liefs Cathie

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hallo dames nou nou ik ben effe een avondje weg geweest pffff kmoest eerst mn eigen berichtje terug zoeken om daarnate lezen wat er weer allemaal bijgekomen is haha!
    tja met mij gaat t redelijk hoor!mn stressie gevoeletje is weer overgevlogen haha...moet nu flink aan de klus met mn mannetje want tis alweer 1.5 week geleden dat ik ongi was dus tja kan nu elk moment weer komen kweet eigenlijk ook nie goed wat ik moet voelen ofzo dus idd gewoon op gevoel hihi!
    ik zie dat jullie het erover hadden hoe de man erover dacht.....ik liep al heel lang met een kinderwens maar ben nog jong april 23 geworden mijn vriend is 26 maar we zijn al bijna 9 jaar bij elkaar hij had zo iets van nou ik weet t niet....ik op een dag een heel lief smsje gestuurt en vertelt hoe ik erover dacht nou toen klapte ie eventjes dicht hihi.....paar uur niks gezegt(de shock)haha en toen kwam ie naar mij toe en omhelsde mij en toen zei ie "ja ik wil"en nu zijn we alweer 3 maandjes verder!
    @debsel hoe is het met jou eitje?en hoe voel je je?
    @debbedes en jou eitje moet vlg je banner nog komen ofnie?zelfde status als ik hihi
    @inkie hoe is het met jou boon?zo noemen we de beeb van een vriendin die is ook zwanger haha
    @maaike je ligt vast al te dromen over morgenvroeg
    @cahtie bij jou ook weer spannend de volgende ronde!wel leuk want we lopen allemaal weer beetje gelijk op he!

zo is het nu wel goed hihi khoop nie dat ik iemand vergeten ben is in ieder geval niet mijn bedoeling hoor!

succes meiden liefs sjaantje

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    AAAAh miesje was ik vergeten hoe is het met jou boontje dan!voel je je goed?geniet je er van!

liefs sjaantje

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames, jullie beginnen al op een flinke club te lijken. Is het goed als ik jullie topic doorschuif naar 'Clubs'?

Groeten,
    Josien

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Goedemorgen, ik heb weer nega getest! :(
    Pff weet t ook niet meer hoor
    Voor mij is t nu klaar en wacht mijn ongi af, maak mezelf alleen maar gek zo....
    Ga nu geen testen meer kopen!

Werk ze allemaal :D

Liefs maaike

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Maaike: balen! Ik snap er niks van.... Zeker na gisteren dacht ik.... "JA!" Gaat het wel een beetje met je? :( Dikke knuf!

@ Sjaantje: alles gaat goed! Ik weet niet precies wat ik moet voelen enzo, maar flink geklust dus daar zal het niet aan liggen ;)

Xx en werk ze allemaal vandaag!

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hoi Josien,

houden we dan wel alle berichten? Want is jammer als we dat allemaal kwijt zijn dan... Op zich maakt het me niet uit, zolang we elkaar maar niet 'kwijt' raken ;) Misschien heeft de rest hier ook nog een mening over?

Groetjes, Debbie

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @maaike: nee! Hoe kan het toch. Maar weer afwachten? zucht!
    @sjaantje: met boon gaat het goed denk ik. Maandag gaan we kijken of we hem/haar zien.. spannend! brr
    @miesje: hoe issie meis
    @debsel: worden we nou weer verplaatst?

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Het lijkt er wel op, maar we wachten het even af ;) Vind het niet erg als we verplaatsen, zolang we maar weten waarheen precies en zolang 'onze topic' maar blijft bestaan. We horen vast snel meer!

Word je trouwens al wat dikker ink? Of niks te zien? Xx

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    goeiemorgen allemaal khoop wel dat ik dit zo weer teug kan vinden!nu heb ik even een vraag gisteravond had ik echt een heel zeurderig ongi gevoel in mijn onderbuik....en wordt vandaag wakkeer met een heel misselijk gevoel weten jullie wat dit is?
    liefs sjaantje

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ohh Maaike, wat ontzettend balen :( !
    Hoe gaat het nu met je?
    Ik heb zooo aan je gedacht! Knuffel voor jou meis!

Debsel, jij gister ook nog lekker aan de klus geweest ? :)

Wij iig wel! Had gister echt het gevoel dat m'n ei eraan kwam. Ben vannacht ook wakker geworden van steken in m'n buik en ik was ontzettend misselijk. Heb ik nu nog steeds wel een beetje last van.
    Hopelijk is het allemaal voor een goed doel!

Als ons clubje maar bij elkaar blijft, dan makt het mij allemaal niet uit waar we "geplaatst" worden. Maar ik kan jullie allemaal niet meer missen hoor!

Werkse vandaag! Liefs

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ok dan dus waarsch wat dat t ei!nou we hebben flink geklust dus ben benieuwd!

maaike hoever ben je overtijd nu dan?kop op he....tis wel sjit natuurlijk...

werkse allemaal liefs sjaantje

14. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hoi Sjaantje, kan inderdaad best je ei geweest zijn! Maar je hebt flink geklust, dus helemaal goed.
    Misschien vanavond nog een keer voor de zekerheid!

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mzzz mijn mannetje gaat zo weer werken en komt ie vrijdag nacht pas terug...sjips he!

16. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hmmm, dat is dan wel balen!
    Nu nog even snel, hihihi....

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Pffff, nog een paar dagen wachten... kan hier echt niet tegen ! Succes, voor de rest!

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik heb wel een verdikking boven schaamstreek zeg maar en voor de rest valt het nog reuze mee. Ik heb hier foto's gezien van iemand die 7 weken was en die had me toch al een buik! :confused:

En ja hoor, dan begin ik weer: "er zit toch wel iets" :cry:
    Zucht.

Hoe voel jij je deb?
    Nog 4 dagen voor de echo .. zenuw zenuw

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @sjaantje: eitje!
    en nu begint het afwachten weer.. zucht!
    x

20. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Allemaal,

ten eerste meiden die in verwachting zijn: GEFELICITEERD!

Hier is het nog niet gelukt, we zitten in ronde 5.
    De laatste dagen voel ik me wel anders, maar jah dat dacht ik wel vaker.
    Maar toch,,..ik weet niet, mijn bui kan zo omslaan in huilen om niets?
    voel me niet echt lkkr, ik slaap snachts echt bijna niet..terwijl ik super moe ben.
    Ik moet nog ff wachten met testen, want mijn cyclus is geen touw aan vast te knopen, ik heb hem maar op 29 dgn gezet, want hij is sinds die vijf maanden nog nooit gelijk geweest.

Ik hoop hier gezellig met jullie mee te kunnen kletsen en vragen te kunnen stellen en te beantwoorden.

liefs,

Deel Deze Pagina