wat leuk lieffie Super idee van jullie Fijne dag dan vandaag... Nu hoef je je mond iig niet echt meer te houden Lekker genieten lieverd Kus
hey meiden het is onvoorstelbaar maar ben net ongi geworden.......wat kun je tyoch lekker voor de gek gehouden worden!maargoed op naar de volgende ronde en kan nu lekker een borrel drinken vanaaf ik ben nu weer ff weg tot straks dikke knuf!
Nou wel balen hoor sjaantje, maar aan de andere kant was die onzekerheid ook niks toch? Denk aan je en doe rustig aan... veel plezier vanavond he Knuffel voor jou lieffie -xxx-
Hoi meiden, zijn we weer. We hebben net lekker geshopt! Nieuwe kerstboom gekocht (kunstboom). Die we vorig jaar hadden hebben we aan m'n zusje gegeven, omdat we hem iets te klein vonden en nu hebben we een grotere kerstboom! Leuk hoor! @Sjaantje, toch ongi geworden meis? Je lichaam kan je idd goed voor de gek houden. Op naar de volgende ronde dan maar, he meis? @Maaike: hier alles goed hoor. Ben gister vroeg naar bed gegaan, had zo'n krampen in m'n darmen. Jakkes. Nu gaat het wel weer beter! Hoest met jou? @Debsel: wat een leuk idee om het zo te vertellen! Zul je wel leuke reacties op gehad hebben zeker? Hoe voel je je verder? @Melanina, Inkie, Missy en alle anderen: hoest met jullie? Ik ga zo ff tosti eten en dan even afwassen. Moet ook gebeuren he?
he cathie hier alles goed op een ongi kramp na haha, snap t niet heb nog steeds die kramp Net lekker gedoucht en een gezichsmasker, ff lekker tutten, heerlijk haha Lastig joh die kramp, is echt niet fijn... eet smakelijk en afwas ze haha, daar heb ik gelukkig de vaatwasser voor Kus
Ja vaatwasser is wel luxe idd. Helaas zijn wij hier zelf de vaatwasser. Ik heb ook niet zo'n grote keuken, dus ik zou hem niet eens kwijtkunnen denk ik. Wel raar die kramp ja! Hopelijk weet de gyn daar een antwoord op. Dan heb je in ieder geval wat meer duidelijkheid..
tja tis dat de vaatwasser in de keuken zat anders hadden wij er ook geen hoor haha Kijk wel uit naar de gyno hoor, ff wat meer duidelijkheid miss.... Kus
goedemorgen gisteren vergeten te testen maarja denk niet dat het me ei dag was dus geen man overbord. Gisteren lag ik er al vroeg in lekker tv gekeken enz. Hoe is het met jullie ?
goedemorgen allemaal Net wakker, ohohoh wat erg he Wij gaan vanmiddag ff naar een woonboulevard ofzo, lekker weg met z'n 2-tjes He melina alles goed meis? Kus Maaike
Hé hallo! Hier ff een ego-berichtje van mij.. Mijn oom is afgelopen maandag overleden en gisteren is hij gecremeerd. Deze ronde slaan wij over, aangezien ik nog steeds met de kuur bezig ben en mijn meest vruchtbare dagen weer bijna voor bij zijn.. Wij gaan gewoon voor de volgende ronde! Hier alles goed met iedereen? Dikke knuffel Heidi
Hey liefies, Hier is Inkie weer! Nog nieuwtjes hier? Heb even vlug gelezen want ben zo weer weg.. @Ikheid; gecondoleerd meis en veel sterkte! Meidenmiddag/avond gisteren was kei leuk. Heerlijk 's middags een wijntje (tja, is een voordeel dat dat nu wel mag ) met z'n allen gedronken gezellig in het ozo mooie Oss met een schaaltje tapas en heel veel kletsen. 's Avonds lekker gegeten en daarna nog een afzakkertje genomen in een leuke tent. Super gezellig. Op naar 3 januari, weer zo'n leuke meidenmiddag/avond Liefies, ik ga knutselen met manlief voor sinterklaas. Hele fijne zondag voor jullie allemaal. Dikke kus van mij
gecondoleerd ikheid Das niet zo best nieuws, sterkte meid! Leuk inkie dat je het leuk hebt gehad Idd op naar 3 januari Kus
hoi hoi hier alles goed en wit sneeuwt aardig zo Ben verslaafd aan een nieuw spel op spelpunt . nl pictonairy erg leuk Net met mannetje naar huisartsenpost geweest mannetje heeft nu last van een steenpuist heeft nu dus antibiotica. Weet een van jullie of dat kwaad kan voor zijn zwmeers?
hello allemaal.... net weer veel geld uitgegeven haha... nu staat er een grote lcd tv op de kast mannetje wilde al heel lang zo'n tv en nu was ie in de aanbieding vast een kerstkadootje Melina je hebt wel kans ja dat door de antibiotica het zaad wat slechter word, tenminste dat lijkt me hoor.... Hoe issie verder hier? bij ons lekker wit maar wel koud brrrr.... -xxx-
Hey schatties! Wat een weer vandaag he?! Gingen 'effe' bij m'n ouders langs (want het regende toch alleen maar), maar ineens werd het superveel sneeuw en hebben we er dus bijna 2 uur over gedaan om thuis te komen.... Maar heel voorzichtig gedaan en alles is gelukt! Hoe gaat het hier allemaal? Dikke kusss Xx
he debsel ,ja wat een weer he lieverd Pff ligt hier gewoon een dikke laag sneeuw, ben ik blij dat ik een weekie vakantie heb haha Fijn melina dat je ei onderweg is haha Als het deze ronde niet raak is wil ik het miss ook wel proberen Kus
ik heb gelukkig nog genoeg voor de volgende ronde hopelijk is het niet nodig hebben vanmorgen nog geklust