Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he cathie

ja er zit er echt maar eentje in haha. maar het zijn ook nog m'n darmen die nog een beetje zijn op gezet. onder m'n navel word het ook steeds harder.
    en dat betekent dat m'n baarmoeder goed aan het groeien is.

maar idd ben je ook nerveus. je wilt het gewoon zien en zien dat het hartje klopt. het is gewoon dat jij weet dat er idd een beedje in zit dat leeft. ohh spannend meid. het zal allemaal wel goed zijn.krijg je een inwendige echo dan?
    liefs miesje

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey mies, ja ik wil het gewoon zien nu. Mag ook wel na 4 weken spanning. En ja, het zal waarschijnlijk een inwendige echo worden. Als ik het maar goed te zien krijg (en natuurlijk een fotootje meekrijg).

3. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he meid,

ja idd ik begrijp precies wat je bedoeld.
    en met een inwendige heb je mooier beeld dus ook een mooie foto. bij mij was het uitwendig en m'n foto vind ik niet zo mooi, maar dat komt omdat ie bij de vk is gemaakt. de 20 weken echo heb ik 2 januari en die word in het ziekenhuis gemaakt, die zal wel mooier worden.
    alvast veel succes en plezier donderdag meid.
    ik kijk 's middags meteen op het forum en lees hoe het was.
    ga nu even bij manlief kijken, die is aan het koken, en volgens mij is de keuken ontploft, hahaha.
    fijne avond meid.
    liefs mies

4. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he dames als jullie het goed vinden heb ik me aangemeld op hyves bij omgekvantewordenhyves.

liefs miesje

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    heb je toegevoegd miesje...

Hoe is het hier verder? Alles goed hier?
    Met mij wel lekker op de wii geweest... nieuwe spelletjes, altijd leuk... morgen de hele dag oppassen... maar ja de rest van de week weer lekker vrij ;)

Kus

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    lekker hoor vrij :)
    Hier een 2de posi ovu test dus weet nu ff niet hoe en wat .

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    tja melina hij zal binnenkort springen dan je ei... als ie net zo donker is is je ei heel dichtbij toch? is ie al donkerder of lichter de streep?

Kus

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    had liever nu een lichte gehad hahaha want klussen deze ronde word hem echt neit meer mannetje heeft nog steeds auw :(
    Dus dacht joepie goed geklust gisteren ochtend maarja nu word het wel erg kielekiele

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    tja das balen ja :p
    Nou op goed geluk dan maar haha ;)

Kus

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lieve meiden allemaal hier even een berichtje van mij!
    ik ga deze maand even een beetje afstand nemen van deze site....aangezien afgelopen 2 weken behoorlijk slopend waren voor mij....en wil het even een beetje van me af proberen te zetten...

wel wil ik even kwijt dat jullie zo langzaam aan wel heel veel betekenen voor mij en dat ik het heel fijn vond om mijn ei en mijn gezeur bij jullie kwijt te kunnen!

en kzal af en toe beat nog wel eens een berichtje achter laten maar gewoon niet meer dagelijks(voorlopig dan he)

hele dikke knuf en ik wens de zwangere onder ons heel veel geluk en geniet ervan en voor de nog niet zwanger heel veel succes met klussen en hoop dat t snel raak is voor jullie!

knuffie sjaantje

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hallo allemaal.

Vandaag bij de dokter geweest. Ik moest een afspraak maken om gewoon te kijken hoe het nu met me gaat...
    Ik vertelde van dat gekke bruinverlies en nog geen normale ongi.. Ze gaf me het advies om te testen!
    Ja hey.. da vink eng.

Ik zie het wel.. heb wel de testen in huis, weer kruidvat ;)

Kus van mij.

@sjaantje; ik begrijp je volkomen meis, take your time. En we hebben ook nog hyves he ;)

xxx

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    oh ink, spannend lieverd ;)
    wanneer ga je dan een testje wagen? Snap best dat je het eng vind hoor :D Maar ja tis wel de enige manier voor duidelijkheid :p
    Verder was volgens de HA alles goed?

T was weer vroeg in mijn vakantie... 06.15 ging mijn wekkertje :( Haha ach ja 1 dagje en morgen dan weer bijslapen :D

hoe is ie verder hier?
    @sjaantje, begrijp je volkomen meissie... doe maar rustig aan en we zien je wel weer verschijnen :D

Kusss

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden, hoe gaat het? Met mij wel goed. Nog 2 nachtjes slapen en 1 dag werken hierna en dan ECHO! Jippie!

@Sjaantje: ik begrijp het wel meid, je moet ff doen wat jij vindt dat het beste is. Neem de tijd voor jezelf en we zien je vanzelf weer terug.

@Inkie: spannend meis, wanneer ga je testen?

@Maaike: vandaag vroeg op? Ik moet donderdag (mijn vrije dag) ook vroeg op, maar deze keer vind ik dat niet erg :D Veel plezier met oppassen.

@Anderen: hoest met jullie?

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieffies!

Ben ik weer effe... Gisteren super gave positiekleding gekocht. Heb nog niet zo'n mooie buik als Mies (wow! Ben je echt niet al veel verder?! ;) ), maar broeken begonnen toch wel minder lekker te zitten. Er is echt heel veel leuk spul, dus ik hoef er niet als een of andere slons bij te lopen :)

Mies: een prachtige buik hoor! Nu kan je het écht niet meer verstoppen he?! Had jij ook dat het ineens heel snel ging? Afgelopen week leek 'ie wel per dag zichtbaar groter te worden bij mij...

Cathie: lieffie, ik snap helemaal dat je bijna niet kunt wachten tot het donderdag is! Het is zó mooi! We willen 'm wel zien he ;)

Ikheid: superlieve reactie op m'n blogje op hyves meid! Hoe gaat het nu? Xx

Maaike: jeetje meis, in je vakantie is 6.15 echt véél te vroeg hoor :( Bah! Maar gelukkig de rest van de week uitslapen he! Geniet er lekker van... Die ongi krampen van je vind ik echt RAAR, maar misschien kan de gyn meer duidelijkheid brengen

Inks: haai snoes! Tja... Het advies verrast me niet en jou waarschijnlijk ook niet! Maar het is o zo eng... Logisch hoor... Als je niet alleen durft te testen dan hoor ik het wel hoor! Je belt maar en ik lul je d'r wel doorheen ;)

Debs: haai lieffie! Wat heerlijk he, weekend? En zeker als het dan zo gezellig was! Heb je nu gewoon af en toe effe nodig he? Dikke kusss!

Sjaantje: moppie, doe wat goed voelt... Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg lastig is hier. Aan de ene kant geven we je heel veel hoop bij je klachten ("het kán bijna niet anders!"), maar aan de andere kant is de klap / domper dan veel groter als het níet raak blijkt te zijn. We denken toch wel aan je en hebben altijd hyves en msn nog he meis!

Marleen: hoest met jou?

Melanina: nog steeds niet geklust?

Alle anderen... Dikke kussss!

Liefs Xx Deb

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Debs: daar was ze weer! En ja, wordt steeds moeilijker hoor dat wachten. Morgen wordt helemaal een lange dag denk ik als ik eerst nog de dag moet werken. Bleeeeh. Nou ja, even op m'n kiezen bijten nog.
    Hoest met jou verder? Enne, mijn broeken gaan ook met pijn en moeite dicht, maar dan kan ik echt niet lekker zitten. Dus nu heb ik een elastiekje door het knoopsgat en dan om m'n knoop gedaan. Heb ik wat meer ruimte! Een wat langere trui erover en je ziet er niks van :D

Mijn zusje komt zaterdag met een lading positiekleding. Die zijn van de vrouw geweest waar ze voor werkt (die ik natuurlijk ook ken). Die vrouw is onwijs rijk, dus het is allemaal merkkleding. Ben wel beniewd of er wat leuks tussen zit.

En jij! Je bent alweer 11 weken moeders! Is dat niet een lekker gevoel? Je bent bijna door de "gevarenzone" heen! Ik zag op je hyves dat je het grote nieuws verteld hebt? Heb je leuke reacties gehad?

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey meiden,

zag een paar mooie echo's enzo. Super!
    Hier gaat t wel... langzaam komt het besef. Dankzij mn moeder gister :S die vertelde even dat mn nichtje 7,5 week is (een dag voor mijn uitgerekende datum) en die heeft het NU AL verteld... De tranen waren er hoor. Niet dat ik het haar niet gun, gun haar al het geluk. Maar snap niet waarom het haar zo voor de wind mag gaan en mij niet. Wat heb ik verkeerd gedaan? En wat bezielde haar om het nu al de familie rond te strooien? Ze heeft nu toch wel een megaduidelijk voorbeeld dat het niet allemaal vanzelfsprekend is?! En daarbij heeft ze nog niet eens de moeite genomen om een smsje te sturen na de eerste, tweede en derde keer... helemaal NIX gehoord... dus hoeft ze voorlopig van mij ook geen felicitatie te verwachten, egocentrische trut. Ik verwacht geen medelijden hoor, maar een beetje interesse in je omgeving is lichtelijk gewenst... Maar ja... wie ben ik?
    Pfff sorry hoor, dat ik meteen ff met zo'n egobericht binnen kom vallen, maar kan het denk ik alleen maar bij jullie kwijt... jullie begrijpen het wel...

Mis jullie!

Liefs

17. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he debs

ja idd lijkt al da ik verder ben, maar dat zijn ook m'n darmen. laatste weken ging het snel. onder m'n navel word het ook steeds harder. dus ik neem aan dat het goed groeit. nog twee weken wachten dan naar de vk om het hartje weer te luisteren.
    ze hebben wel leuke positie kleding he. ga van het weekend ook kijken, want op m'n werk loop ik gewoon voor schut, haha.

fijne dag allemaal,
    en inkie: ga je vandaag nog testen dan?spannend hoor, wel gek denk ik he.
    succes meid.

liefs mies

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meissie, gooi het er maar lekker uit hoor. Daar zijn we hier toch voor? Ik wil heel graag zeggen dat ik weet en snap hoe je je voelt, maar dat kan ik niet, omdat ik het zelf niet heb meegemaakt, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je van je nichtje niet vrolijk wordt. Ik snap best dat dat zeer doet. En als jij daar wat afstand van wil nemen, moet je dat zeker doen. Je moet nu goed op jezelf letten. Hoe voel je je verder? Gaat het een beetje met je buikje?

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    tja sommige mensen denken alleen maar zichzelf helaas du kan je frustratie snappen

hier pfff 3 posi ovutest grrr dus word vast een volgende ronde

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey lieve LJ; Ik snap jouw frustraties zoooo goed! Ik herken het compleet. Mijn nicht bijv.. ook zwanger en alles gaat voor de wind. Niet alleen met dit maar echt met álles hoor! Walgelijk! Maar omdat ze mij zo heeft laten vallen (toen ik darmpatient werd en met m'n ex brak) zijn er momenten dat ik het haar niet gun hoor.. Bij haar stond met 7 weken al op hyves dat ze zwanger was! Nou ja! Dat had ik niet gedaan hoor.
    Maar goed, kortom meis; klaag maar lekker, ik snap je volkomen.

Voor de rest die vroegen wanneer inkie gaat testen; ik durf niet! Belachelijk maar waar.
    Heb met schatje afgesproken dat ik zaterdag ga testen maar ben weer zo vochtig :oops: en veel puistjes die ik nooit heb gehad, weer veel plassen. Alleen mn (.)(.) doen niet zeer dus... we zien het wel..
    Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen als ik het durf want schatje komt morgenochtend thuis en dat zou dan een beetje een verrassing zijn he.

Lijkt me zo ontzettend fijn om weer zwanger te zijn want heb een aantal dingen verwerkt en ben er meer klaar voor dan toen misschien.. Je lichaam geeft het zelf wel aan.. Maar...word net gebeld voor een kei leuke baan en dan denk ik weer....tja... dalijk komt het niet uit.

Tis wa met Inkie.
    Ondanks m'n gezeur, getwijfel en gezanik ben ik een leuke meid hoor :)

Deel Deze Pagina