Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    heej LJ snap je helemaal meid, en gooi het er maar lekker uit, jammer dat sommige mensen echt alleen maar aan zichzelf denken :(

jeetje ink wat spannend meissie, ik gun het je van harte! laat ff weten he...zit nu al spanning :p

Hoe issie verder hier?

Kus

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    oh en ink tuurlijk ben je een leuke meid haha! en je klaagt/zeurt niet hoor ;) \wij zijn er voor je he dat weet je, dus geen sorry o.i.d :p

Kus

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Haai snoesjes!

@ LJ: lieffie, hartstikke logisch dat je je zo voelt hoor! 't Is ook nog zo dat jullie al flink wat klappen hebben gehad he.... Maar ook bij jullie komt het goed. Echt! En natuurlijk kan je 't bij ons kwijt gekkie. Daar zijn we voor hoor! Juist blij je weer effe te zien hier ;)

@ Cathie: haai mop! Oe spannend! Zou mooi zijn als er leuke dingen tussenzitten he. Ik heb echt superleuke dingen gekocht, dus er is heel veel leuks! Zou al erg tegen moeten zitten als er niks fatsoenlijks bijzit toch? Maar eerst effe echo kijken! Lekker genieten van het hummeltje in je buik! Eindelijk beeld :D Echt, het is een HEERLIJK gevoel bijna uit de gevarenzone te zijn. Omdat de echo goed was hebben we er voor gekozen het iedereen te vertellen. Het roddelcircuit trad al in werking en we wilden dat mensen het van ons hoorden en niet via via! En eerlijk gezegd heb ik nu ook zoiets van: op die week zal het vast niet meer aankomen. Laten we hopen dat ik gelijk krijg en het gewoon supergoed blijft gaan! Reacties zijn al geweldig geweest :p Leuk om te delen dit hoor! Voel me goed - moe dat nog steeds wel! Af en toe "steekjes" in m'n buik maar ja - het groeit ook allemaal he! Dus ga er vanuit dat dát allemaal goed is ;)

@ Miesje: echt giga buik hoor... En die darmen heb ik ook, maar dan nog hoor.... Die buik van jou is echt vooral beeb ;) Ik heb nu hele leuke spijkerbroeken van mamalicious (is zeg maar vero moda voor zwangeren) en van noppies. En verder heel veel leuke dingen bij de prenatal. Je hoeft dus niet meer voor schut te lopen he! :)

@ Inks: och lieffie toch... Ik snap het echt wel hoor... Alle klachten die je omschrijft kunnen zowel posi als nega test geven. Doe wanneer je het aandurft! Uitstellen heeft denk ik weinig zin, want je blijft er toch tegen aan hikken... Maarrrr... Als het beter voelt om nog te wachten, doe dat dan gewoon! Enne... stel dat ie nu nega is... Probeer je dan niet te teleurgesteld te voelen. Je weet zelf ook wel dat de kans heel klein is he? Enne... wat voor baan lieffie? Beebjes gaan voor hoor ;) Twijfel er niet aan dat je gewoon een schatje bent hoor! Je zeurt niet, je deelt gewoon je gevoelens! Kussie!

@ Maaike: how's your holiday?

En hoest met de rest?

Liefs Xx Deb

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier gaat ie prima al 2 dagen 1 flinke steek gekregen
    en heb het koud brrrrr
    oja laaste ovu test was toch al lichter alleen tussen die van gister en eergisteren zat geen verschil dus nu hopen dat de klus beurt zondag ochtend toch een beetje resutaat heeft.

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieffies!

@LJ, ik kan me voorstellen dat je je echt ontzettend klote voelt door heel de situatie! Het is me nogal wat allemaal. Uit het hier maar allemaal hoor lieverd! We zijn heel graag een luisterend oor voor je. Ook al kunnen we niet veel voor je doen, als wat we kunnen doen we heel graag! Knuffel xx

@Maaike, lekker aan het genieten van je vakantie meis? Heerlijk hoor, doe alleen maar dingen waar je zin in hebt!

@Cathie, al bijna je echo meis wat ontzettend spannend! Geniet er maar lekker van hoor! Fijn zeg dat je zoveel leuke positiekleding kunt krijgen. Hoe is het nu verder op je werk?

@Miesje, wow alweer 14 weken en wat een mooi buikje heb je al! Fijn dat alles goed met je gaat!

@Debs, wat heerlijk om te horen dat alles goed met je gaat lieverd! Wat moet het fijn zijn om het tegen iedereen te kunnen vertellen en dan al die lieve reacties te krijgen! En lekker weeste shoppen, altijd leuk! Wanneer volgen de volgende aankopen voor kleine Pip?

@Inks, je bent een toppertje, dat weet je toch! Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor! Kan me voorstellen dat je wel op ziet tegen het testen, maar misschien is het ook wel een beetje een opluchting meis! En met die baan van jou, gaat ook helemaal goed komen lieffie!

@Sjaantje, kan me voorstellen meis dat je even wat afstand neemt. Ik had na de vorige ronde precies hetzelfde. Neem even de tijd voor jezelf en we zien je zeker wel weer verschijnen!

@Missy, heej meis heb je iedereen al op de hoogte gesteld van jullie nieuwe geluk? Ik zag iig iets op hves voorbij komen! Hoe gaat het verder met je meis?

@Ikheid, hoe is het lieverd? Trek je het allemaal een beetje?

@Meissie, hoe is het met jou meis?

@Melanina, hopelijk heeft het geklus van zondagochtend toch wat opgeleverd!

Met mij gaat ie wel redelijk. Erg druk op m'n werk waar ik ook niet meer helemaal op m'n plek zit. Wel lastig dus allemaal. Verder ook erg veel afspraken prive, moet nu ook echt af en toe nee zeggen omdat ik het anders zelf niet meer trek.
    Heb als het goed is wel m'n ei gister of eergister gehad. We hebben goed geklust, dus wie weet. Ben er wel minder mee bezig. Komt ook een beetje omdat we anders met vrienden in de zomer lekker op vakantie gaan. Dus mocht het deze maand niet lukken, dan hebben we toch een goed vooruitzicht! Heb wel weer erge last van buikpijnen, strompel af en toe gewoon door het huis van de pijn. Pfff, dat vind ik wel heel lastig hoor. Maar we weten waar we het voor doen, misschien een heel mooi Sinterklaascadeautje!

Kus voor al m'n lieve dinnetjes hier xx

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @debbedebs, heej lieffie, leuk dat ik weer wat van je hoor hier ;)
    wat jammer dat je niet helemaal op je plekje zit op je werk? Waait dat weer over of is het gewoon niet meer leuk? Hoop natuurljk voor je dat het raak is deze maand voor jullie maar een vakantie is ook niet mis toch :p

-xxx-

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meis,
    ik weet niet of het overwaait op m'n werk. Het is nu al een aantal maanden zoooo druk dat ik gewoon alle overzicht verlies. Prop ook al m'n werk in 4 dagen, dus dat schiet ook al niet op. Ook veel reizen en dat is nu in de winter ook zeker niet favoriet.
    Vind het nu alleen wel lastig om eventueel iets anders te gaan zoeken. Dus maar gewoon hopen dat ik snel zwanger ben, zodat ik na m'n verlof op zoek kan naar een andere baan voor 3 dagen!
    xxx

8. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ja er is niks vervelender dan niet lekker in je vel zitten op je werk... wel goed aan jezelf denken en loop jezelf niet voorbij he... en anders tóch op zoek naar iets anders hoor...
    Verder gaat het goed meis?

Kus

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Verder gaat het goed hoor lieverd! Heb alleen zooo veel last van buikpijn! Dat heb ik altijd vanaf een paar dagen voor m'n ei tot aan m'n ongi zeg maar. Erg vervelend!
    En hoe gaat ie met jou meis?

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    he vervelend meis... ja met mij gaat ie ook wel... heb vanaf mijn ongi alleen maar ongi krampen gehad dus weet ff niet wat ik er van moet denken :(
    Maar ja gaat vast wel weer over, ben blij als ik bij de gyno ben geweest ;)

Kus

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ja dat kan ik me voorstellen! Hopelijk kan de gyn iets voor je betekenen.

12. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Goodmorning sunshines!

Hier ben ik weer even... Vandaag zwarte piet spelen op het werk! Ben benieuwd...

Debs super je hier weer te zien! Hou gewoon je ogen en oren goed open.... Je weet maar nooit!

Inks: en... durfde je 't aan?

Maaike: nog leuke dingen op de planning staan?

Ga effe ontbijten en douchen enzo... Poe, zou nog wel een paar uurtjes kunnen slapen hoor ;) (ik ben dus écht geen ochtendmens (gelukkig geen humeur, maar wel behoorlijk T R A A G) he)

Kussie! Xx Deb

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey!

Heb net een test gedaan; negatief

Klein beetje opgelucht :oops:
    Ik weet nu in ieder geval dat wanneer de test volgende keer positief is, het echt van de volgende zwangerschap is en niet van de vorige!

M'n cyclus is nog van slag, dat zal het vast zijn.
    Nou, rustig verder!

Enne.. thanks debsel, toen ik in jouw berichtje las dat je me vroeg "durf je het aan" dacht ik: NU moet ik het doen!

Oja.. had nog nooit een negatieve test in handen gehad dus nu weet ik zeker; die van kruidvat zijn tóp. Als je niet zwanger bent zie je écht geen streep, ook geen inimini. Dat zal me de (mogelijk) volgende keer direct overtuigen als ik een streepje zie!

Wachten op ongi óf ik heb 1 nov een soort van ongi gehad en het is nog te vroeg om te testen ;) Zucht haha!

x

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Inkie dus dubbele gevoelens kan me voorstellen
    Blij: omdat je geen hormoon van je vorige zwangerschap in je heb.
    Verdrietig omdat het niet posi is.
    En top dat je nu vertrouwen in de kruidvat testen heb.
    Ja bij mij bleven zo ook witter dan wit hoor .

Hopelijk duurt je cyclus niet te lang en mag je snel naar de volgende ronde.

15. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    thanks melanina!

Ik wacht gewoon af.
    Hoe gaat het met jou?

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden. Zo dit is ff een vreemde dag voor mij..werken op de woensdag. Normaal ben ik op woensdag vrij, maar ik heb geruild met morgen omdat ik morgen mijn echo heb om 08:45 uur :D en dan wil ik daarna niet nog eens naar m'n werk. Dan ga ik lekker bij moeders een bakkie doen en 's middags op kraamvisite bij iemand. Dus nog ff de dag doorkomen.

Oh ja, die positiekleding gaat niet door. De man van die vrouw wist niet dat het voor mij was en zag de zak liggen en heeft het weggegooid! :cry: Lekker dan hoor! Mijn zusje belde me gister om me dat te laten weten. Errug jammer, maar dan maar zelf kleding aanschaffen.

@Inkie: toch aangedurfd meis, die test? Goed zo hoor! Het zou best kunnen dat je lichaam nog van streek is. Maar wie weet is het de volgende ronde weer raak.

@Debs: hey meis, ja ben echt nerveus voor morgen nu. Kijk er zo naar uit! Mocht eens tijd worden zeg, wacht er al 5 weken op haha! Met jou alles goed verder?

@Debbedebs: hey meis, alles goed? Wat jammer dat je het niet meer naar je zin hebt op je werk. Ik weet hoe het voelt hoor, hier nog altijd hetzelfde. Als de ochtend eenmaal voorbij is, gaat de dag wel redelijk snel verder, maar dat is het voordeel als je maar tot 16:00 uur werkt..dan is de ochtend het langst.. Had je trouwens nog wat gehoord op die ene keer dat je je ziekgemeld had? Je had toch op je kop gehad van die belgische leidinggevende? Heb je daar verder nog wat op gehoord?

@Missy, Maaike, Melanina, Meissie, Miesje: hoest met jullie?

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoi hoi
    hier alles prima moeders komt zo mee helpen me huisje schoon te maken voor zaterdag want dan ben ik jarig :)
    Word ik 30 :)
    Hier alles weer rustig ovu test was weer lichter aan het worden gisteren.
    Dus nu is het tot ong 7 dec wachten geblazen .
    Of misschien is mijn wachtbankje langer en word het wel gewoon een cyclus van 35 dagen .

Hoest verder met jullie allemaal.?

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wat ontzettend stoer dat je 't gewoon gedaan hebt. Top meis! Ben trots op je ;) En dat het mixed emotions zijn, is logisch. En wie weet is het inderdaad wel goed om ook eens een échte nega test te zien... Bij mij bleven ze toen ook echt stralend wit hoor! Zodra je dan wél wat ziet, weet je meteen dat er 'echt' wat is. Nu maar afwachten dan.... Ga er voorlopig even van uit dat begin november een ongi is geweest! Duurt effe voor je weer helemaal 'back on track' bent natuurlijk... Maar komt goed hoor!

Moet nu vlug gaan dus geen tijd meer om op alle andere lieffies te reageren, maar dit kón ik niet laten natuurlijk :D

Dikke kussss Xx

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Bedankt lieve deb! Luv ya
    x

20. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Lieve Ink,
    ik ben het helemaal met onze Debs eens, super trots op je! Je hebt het toch maar gedaan hoe erg je er ook tegenop zag. Zal wel heel dubbel zijn geweest om die test in je handen te hebben, je blijft toch altijd stiekem wat hoop houden. Maar het neemt nu ook je twijfel weg, dus dat is wel fijn!
    En misschien inderdaad te vroeg geweest met testen en wordt het straks toch december! Kan toch ook bijna niet anders gezien je pendels!
    Komt goed lieffie!
    Dikke kus

Deel Deze Pagina