goedemorgen allemaal Hoe is het hier? Met mij redelijk, was gister heel misselijk en de ongikramp is toegenomen... ik snap het ff niet meer (om gek van te worden) Maar goed heb dit eerlijk gezegd nog nooit gehad dat die pijn zo lang blijft hangen... zo ff ego berichtje haha Kus Maaike
Hey Maaike: heb je de HA al gebeld? Vindt het toch wel raar hoor..of kun je het nog uithouden tot volgende week?
ja ik denk dat de HA ook niks zal zien, zij zal dan wss ook zeggen dat ik de gyno moet afwachten... denk ik hoor... en tis niet echt hele erge pijn hoor, t komt met vlagen en tis licht, maar goed lijkt me niet normaal iig Hoe issie met jou meis? helemaal op je roze wolk? Kus
Haai meis, met mij prima hoor. Ja helemaal op mijn roze/blauwe wolkje hoor. Blijf maar staren naar die echo Vind hem echt mooi geworden. Ik ben blij als het weekend is. Wat een chaos dag hier vandaag. Had nog bijna ruzie met een collega ook. Heb wel flink van me afgebeten. Door die hormonen ben ik af en toe echt een bitch En? Nog even van je vakantie aan het genieten? Ga je nog wat leuks doen het weekend?
haha goed zo niet op je kop laten zitten hoor Kan we voorstellen dat je helemaal in de wolken bent Ja thomas is ook vrij vandaag dus zo ff de stad in en nog niet echt wat gepland voor het weekend! Jullie? Kus Maaike
Hoi Hoi Zo hier ben ik dan weer.....ben van plan om weer wat meer te gaan posten hiero...Maar ben dus weg geweest met mijn man...heerlijk genoten van mijn laatste vrije dagen. Gisteren voor de intake bij de verloskundige geweest. Dat was echtzo gaar.....ging ze allemaal dingen vertellen die ik allang wist en dan kan ik dinsdag terug komen voor de echo :s had liever gehad dat ze die meteen gingen doen...maar goed nu moet ik dus nog4 nachtjes geduld hebben grrrr......... Hoe gaat het hier allemaal met jullie meiden? allemaal druk druk of valt het wel mee? Ik heb heerlijk genoten van mijn vrije dagen.....ze zijn nu alleen jammer genoeg voorbij... snik snik.. vandaag aan het oppassen en zaterdag,zondag,maandag, dinsdag, woensdag en donderdag weer werken......dan dagje vrij en dan mag ik weer 6 daagjes...... Volgende week ga ik aan mijn hoofd vertellen dat ik zwanger ben......erg spannend.... we lopen namelijk momenteel met iets te veel personeel en ik werk op een zorgboerderij metschapen en koeien.....dat betekend dat ikin de lammertijdniet op de boerderij kan werken.....dus moet ik waarschijnelijk een soort uitwisseling doen met iemand van een andere groep.....gatsie heb ik echt geen zin in. nou ja ik zie wel hoe het gaat lopen....een collega is ook zwanger....dan doen ze de schapen maar weg hahahaha Nou het wordt een beetje een ego berichie..... Ikga zo lekker even echt alles bijlezen....is wel nodig hihihih en dan kan ik weer even persoonlijk op iedereen reageren.... liefs marleen
Wij gaan vanavond uit eten met m'n ouders (mijn moeder was woensdag jarig) en morgen komt m'n zusje een dagje "over" uit Drenthe en gaan we even de stad in. Zondag ga ik lekker helemaal niks doen..lekker bankhangen enzo..
hehe weekend heb buikpijn ook soort ongie krampjes zullen me darmen wel zijn bleu band brood viel niet goed. zo ff boodschappen doen zit nu in de metro marleen tja nog ff geduld hebben hoe moelijk ook maaike pfff naar hoor zo lang pijntjes
goedeavond meissies Lekker roti gegeten Hoe is het verder hier? Ik heb zo'n last van die ongikrampen het laatste uurtje Pff word er niet goed van dat mijn lichaam me zo bezig houd Hoe issie verder hier lieffie's? Kus
pff hier is het echt om gek van te worden. Heb nu ook zelfs een kwart druppel bruin bloed verlies en ik zei tegen me vriend ik heb auw (.)(.) hij ow moet je ongie worden ik zo nou als het goed is pas over 1,5 week. dus ik begin nu toch 1 % hoop te hebben haha weet niet of dat wel reeel is. zo boodschappen zijn binnen voor morgen alleen smorgens ff een vlaai halen en we kunnen feesten. kijk nu popstars jullie nog iets te melden ?
spannend melina, welke dag zit je nu? ik ben ook popstars aan het kijken Ik ga voor je duimen meis! ben je morgen ook echt jarig? Kus
jep morgen jarig dus zou een mooi verlaat cadeautje zijn al denk ik niet hoor durf het niet te hopen hoor. ik zit nu op dag 5 na me ei ong dus dag 19 ong . Maarja ik dacht doe een witte onderbroek aan en toen ik voor de zoveelste keer moest plassen vandaag zag ik dat deze niet helemaal wit meer was kleine bruine veegjes . Maar bedenk overal excusses voor hoor hahah. Maar ga niet veel drinken dan plas ik ook minder. Popstars is leuk heh alleen jammer dat rebecca nu ineens zo doet Brandy vind ik helemaal geweldig
oh wel leuke dag he zaterdag... heerlijk, kan je het lekker laat maken Ja brandy vind ik echt super hoor Dag 19 he? het zou wel kunnen iig Oh meissie duim zo hard voor je ik gun het je zo -xxx-
Ahh dank je wel lieverd Ik vind jou ook altijd heel erg posi hoor! Heb af en toe ook wel eens mijn momentjes hoor maar probeer idd wel altijd posi te blijven Nee echt hoor duim mijn duimen blauw voor je -xxx-
hahaha moet je n iet doen blauwe duimen is de mode van volgend jaar hahaha lig lekker al op bed had het zo koud brrrr
Haha nou ik heb het er voor over haha Tis ook koud hoor brrr... kwam jij nou ook op onze date meissie? Komt er veel visite morgen? -xxx-
moet nog ff kijken want kan zijn dat ik niet thuis ben Ja me hele schoonfamilie komt en me ma en me zusje met de kleine dus erg gezellig .
oh okeej, nou dan horen we dat nog wel ff he Net ff konijntje snel verschoond en kattenbak haha Morgen heb ik vast geen zin meer Jeetje wat is die brandi toch goed je? Vind haar echt top, denk echt dat ze gaat wennen Kus Maaike
kreeg gewoon tranen in me ogen hahaha moet altijd huilen als ik haar hoor zingen zon mooie stem en zo veel emotie zit erin .