ik vond dr in show 1 erg irirtant maar dat ging snel over na dat ze dat eene liedje zong waar ze aan dr moeder moest denken was dat zo over tranen liepen echt over me wangen. En ze is ook zo nuchter en positief erg leuk .
ja idd eerst irriteerde me ik een beetje aan haar stem en accent, maar nu merk ik dat ze heel oprecht is Leuk! -xxx-
He meissies ik ga afsluiten Melina wens je alvast een fijne verjaardag en stuur morgen nog wel ff berichtje hier voor je hoor maar voor nu alvast een fijne dag Liefs Maaike
happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, happy birthday, happy birthday to you * zingend lezen he * Gefeliciteerd meissie maak er een leuke dag van Hoe issie verder hier? Kus
hoi hoi ja dank u dank u hier is hij goed zo me huisje ff visite klaar maken . Net hema taarten gehaald staan in de tuin haha is koud zat Te koud om nu nog de deur uit gaan
dank je moet zo nog ff de laatste dingen doen en dan is het wachten geblazen . Maar heb nog tot 11 uur en dan ga ik aan de slag
Fijne verjaardag melanina! Maak er een feestje van Hey maaike! Je vakantie is alweer voorbij.... Balen he? Wel lekker tot rust gekomen? Hoe gaat 'ie verder hier? Redelijk rustig geloof ik he... Ik ben straks ook weer weg... Verjaardag van m'n oma'tje! Dikke kusss Xx Deb
@debsel, heee lieverd, ja was heerlijke vakantie Niks moet alles mag haha Hier gaat ie redelijk en met jou dan? 11 weekjes, haha snel he Kus
Melanina gefeliciteerd! @Maaike, fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! @Debsel, hoe is ie lieverd? De week weer overleefd! Geniet nu maar lekker van het weekend! Ik ben er ook weer zo vandoor. Moet nog cadeautjes inpakken, rijmen en boodschappen doen. Verder zit ik nog in m'n pyjama, dus douchen, aankleden, opmaken en haren fohnen is ook verstandig . Dikke kus
Hey meiden, Melanina, gefeliciteerd meis! Dikke kus voor jou en een hele fijne dag gewenst! Voor allemaal: Het is een lang verhaal, maar volgende week ga ik er jullie mee vervelen... Volgende week zal ik namelijk weer veel meer bij jullie te vinden zijn. Heb jullie gemist! Dikke kus!
heeeej LJ Haha spreek je op dit moment op msn haha maar vind t super dat je weer meer hier te vinden zal zijn -xxx-
dames hoe issie hier? Mannetje kwam pas om kwart over 2 uit bed rollen terwijl we nog samen weg zouden gaan... was wel een beetje pissig haha Maar goed, ben misselijk meissies ook al vanaf mijn ogi ff een klein dipje haha, die stomme ongi krampjes gaan ook maar niet weg.... LJ gaf raad om miss toch ff een testje te doen... wat denken jullie? Heb ze in huis dus kan eventueel morgenochtend een testje wagen? Kus