Hey Annie! Bij jou ook spannend dus... Feit is dat de klachten van het ontpillen vaak erg lijken op zwangerschapsklachten, dus je wéét gewoon niet wat het is! Kan allebei... Dus... Blijven duimen! Groetjes!
@ Inkie: ik vond het ook een hele operatie met dat pipetje haha! Hopelijk lukt het ook met m'n ogen half dicht @ Aidualc: als je 's avonds al twee dikke strepen hebt, dan is het 's ochtends zeker goed! Super nieuws voor je! @ de do-ochtend testers: ik duim voor jullie! (en mezelf haha!)
@ inkie had jij last van bruine afscheiding voordat je testte? Ik ben nu namelijk al 14 dagen overtijd, en heb sinds dinsdag beetje last van bruine adscheiding, dus ik denk dat het bij mij al de verkeerde kant opgaat. De laatste keer dat ik testte was zaterdagochtend ... @ alle testers HEEEEL VEEL SUCCES!
Hoi Jessy De ochtend dat ik wilde testen had ik 's nachts bruinverlies gehad en voor de test ook een veeg op toiletpapier. Ik wilde daardoor eigenlijk niet testen, dacht dat heeft geen zin maar... zie album. Dokter heb ik gesproken en die zegt dat het bruine gewoon heel onschuldig kan zijn (innesteling, oud bloed). Ik test zondag pas.. Áls het mis zou zijn, dan geeft de test die je een dag erna doet (of 2) toch positief aan. Hopelijk blijft het bruin weg. Tot nu toe goddank geen last meer van en het was gisteren in de loop van de ochtend ook al weer weg dus..Zondag ga ik nog een keer testen en dan bel ik maandagochtend de huisarts voor het maken van een afspraak. Ik heb ook gelezen dat er meiden zijn die gewoon 2 weken lang last hebben gehad van bloedvelries en bij wie er niets aan de had was... Dus ik probeer me er maar niet al te druk om te maken. Is moeilijk want bij ieder krampje of trekje ga ik kijken en hoop ik niks te zien. Heb je 1 keer getest? Ik zou zondag ofzo ook testen en dan zul je vast zien dat het goed is. Ik heb maar 1 keer getest zie album. Maar ik kan het niet geloven dus denk steeds dat de test niet goed is of niet klopt! Liefs Inkie
deb! laat me niet langer in spanning! hoe was de test? ik was al vanaf 5:00 wakker er gaat zoveel door m'n hoofd joh! x
Goodmorning lady's Vette nega test in mijn handen vanmorgen..... Jammer ma ja... miss toch te vroeg getest Ja je gaat van alles verzinnen nu he! Debsel hoe is het gegaan meid? Ja heb jullie berichtjes dus gelezen prive hihi lag heel vroeg in mijn bedje want voelde me beroerd Liefs maaike
Negatief! Ik snap er niks van... Gisteren toen ik ging slapen gevoelige borsten en last van m'n buik, maar geen Had ook gedroomd dat ik zwanger was dus ging die test echt doen met het idee van, zo, nog effe voor de vorm. Nou niet dus! Laat die stomme dan maar doorkomen dan weet ik tenminste écht dat ik doorga voor de 2e ronde. Nu vóelt het gewoon allemaal zo raar. @ Maaike: daar snap ik echt niks van. Ik was ervan overtuigd dat je zwanger bent, dus zolang je niet doorbreken... zou echt over een paar dagen nog 'ns testen. Word er ook helemaal chago van dat ik heel de tijd met mv rond moet lopen "voor het geval dat". Heb er al een hekel aan als ik wél ongesteld ben, laat staan nu! Xx
mmmzz net getest negatief frustrerend....niet ong..maar ook geen positieve test wat moet je dr nou mee.....we wachten gewoon weer rustig af!
@maaike: huh? misschien toch te vroeg? @debsel NEEEEE.. nog even wachten met testen dan.. het moet gewoon goedkomen! Jij had ook kruidvat he.? Niet een heeeeel klein streepje te zien dan? @sjaantje: Ja afwachten, ookal is dat soms zó frustrerend! keep in contact Knuf Inkie
Snif! En nu had ik ineens ook weer wat bloed bij het afvegen (roze afscheiding), dus ik denk dat ik echt pas later bij je aan kan sluiten Ink! Hoop dat het vandaag gewoon doorzet, dan is dat in elk geval gebeurd. Heb ik net zo'n geval als jij had, dus dan ook volgende maand zwanger? Haha!
sjit debsel....maarja nu weet iig waar je aan toe bent je gaat gewoon voor de volgende ronde!maaike heel veel succes gewoon rustig afwachten!en inkie lekker genieten!ik ga zo bij een vriendin op kraamvisite daar alvast voorgenieten dames succes!
Lieve schat, ik werd ook de 1e ronde ongi. En kijk in mijn album voor de 2e ronde...... dat ga jij ook doen meis... Ik heb er vertrouwen in en gun het je zó! Houd er alleen rekening mee dat wanneer je zo'n test in handen krijgt net als ik, dat je het niet gelooft en vanalles bedenkt waarom het niet zo zou zijn... Dikke kus!
Hey lieve Ink! Het is vandaag volle bak doorgezet hoor :S Maar ben ook wel weer blij. Weet in elk geval waar ik aan toe ben. Op naar de 2e ronde! En ik geniet gewoon met jou mee Dussss... geloof het nou maar! Als je eenmaal de echo hebt gehad, zul je 't wel geloven! En voor allemaal die nega hebben getest... Ik baal met jullie mee!
Op naar ronde 2 deb.. hoop dat je dan ook zoveel mazzel hebt als ik. Zou leuk zijn! Zijn we toch samen zwanger alleen lig ik dan waarschijnlijk iets eerder te puffen.. Bruin is weggebleven JOEPIE Liefs van ink