Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Welkom Missy24,

Spannend allemaal he. Veel succes met zwanger worden.

Inkie

2. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Inkie

zeker spannend! Jij gefeliciteerd meid! Super voor je!

kusss

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Dankje!

Gek om zo ineens aan "de andere kant" te staan.
    Voor een maand of anderhalf terug was ik ook continu met de eisprong bezig enzo.. kei spannend was dat.
    Maar.. nu ik positief getest heb, zijn de spanningen echt niet weg hoor. Eerst heb je die voor het testen en dan begint het; "als het maar goed zit...!"
    Maandag maar eens kijken hoe het er van binnen uit ziet. Ik hoop zo dat het allemaal goed is met onze kleine boon.

Liefs!

4. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    heey,

ja dat kan ik me voorstellen, ik word ook echt gek van mezelf, en maar tellen en uitrekenen, en klussen en weer gek worden van het wachten. hihi
    nu ook kan niet wachten tot volgende week, want ik maak mezelf en mijn vent echt gek hahah

heb je maandag je eerst echo! Spannend meid,

Nou ik hou je in de gaten hier, super.

Kus

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    @Missy welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen!
    Erg he al die onzekerheden, we kunnen er hier allemaal over meepraten.

@Inkie, hoe is ie nou meis? Hoe voel je je?
    Ik kan me voorstellen dat je flink de zenuwen hebt voor maandag. Is toch ook super spannend!
    Maar ook wel heel leuk, dus probeer er wel zo veel mogelijk van te genieten!

Ik heb vandaag ontzettend veel last van miselijkheid, steken in m'n buik en lage rugpijn. Hoop maar dat het met m'n ei te maken heeft!
    Zijn nu wel weer de lastige dagen voor de NOD!
    Je kan er niets meer aan doen, alleen maar afwachten. Pfffff.......

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Yep maandag de 1e echo.
    Ben dan als het goed is 7 weken en 1 dag..
    onwerkelijk allemaal hoor!

we houden contact!
    kus

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    debbedes volgens mij is dat je ei ik heb t ook gister en vandaag ook nog beetje gister geklust en mn mannetje komt vrijdag nacht pas weer terug van zn werk...khoop dat t voldoende is....nja we zien wel weer dan wordt t weer aftellen he !spannend
    liefs sjaantje

8. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey dames,

Balen voor mij vandaag, ben net ongi geworden denk ik... op 25 dagen, dus 4 dagen vroeger dan normaal... kan dit?

Groetjes,
    Nanske

9. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    @ inky...Ik ga voor je duimen maandag!

@debbedebs ook voor jou dus weer een spannende tijd...hihi gaan we elkaar ff lkkr gek maken ! ik hoop voor je dat het je ei is, en dat je geluk heb deze maand!

@Nanske: Jeetje meid, weet je zeker dat het ongi is? het is wel echt balen!

Kusss

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    @ Sjaantje. Ik denk inderdaad ook dat het m'n ei is. Nu alleen maar hopen en afwachten....

@ Nanske. Wat ontzettend vervelend zeg! Heb je een onregelmatige cyclus of kun je er eigenlijk wel redelijk van op aan?

@Missy. de super spannende tijd is inderdaad weer aangebroken! Dit vind ik ook echt de meest "vervelende" periode. je kan niks meer doen, alleen maar afwachten.
    Ik maak mezelf ook altijd helemaal gek door alles wat ik voel! Erg hè .......

11. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    @debbedebs

meid dat doe ik ook, denk nu ook bij alles wat ik voel en doe...oh dit en oh dat..en oh voelde ik me nu misselijk....echt om gek van te worden.
    En bang zijn dat het weer een nee gaat worden verschrkkelijk!

mijn cyclus is heel onregelmatig..dus ik ben nu uitgegaan van 29dgn. maar er zitten maanden bij van 21 en 25 dus ik durf ook niet eerder te testen dan volgende week.

Spannend spannend

12. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    De een heeft nu eenmaal meer vruchtwater enzo als de ander, zo vroeg in de zwangerschap. Don't worry - maandag zie jij een mooi kloppend hartje van jullie boontje! Enne.. die buik komt nog wel hoor!

Ik voel me prima! Beetje 'inwendig gekneusd' van 't klussen ;) maar verder..... Ik zie het allemaal wel! Effe volgende week in de gaten houden of ik bijzondere dingen zie en/of voel. Nu toch nog maar gewoon effe afwachten. Hou je op de hoogte hoor ;)
    Xx

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Deb: ja hoor meis ;) Hij had niet veel 'dwang' nodig! Vanochtend had 'ie alweer zin, maar er zijn grenzen hoor :confused: hahaha! Ik had trouwens voorgaande dagen ook heel veel last van m'n rug. Misselijk ben ik nog niet geweest, maar ieder lichaam is weer anders he.

@ Missy: welkom meis! Hou ons lekker op de hoogte... Wie weet ben je wel zwanger, maar dat ontpillen is ook drama. Hoop dat je snel een posi test in je handen hebt!

@ Sjaantje: je hebt het gewoon niet meer in handen... Pffff... dat aftellen is altijd zo erg! We lopen wel allemaal een beetje gelijk, dus ook tegelijk stressen ;)

@ Nanske: als het helderrood is, zal het wel ongi zijn. Kijk effe of het echt doorzet. Je cyclus is een raar iets, dus het kán wel heel vroeg zijn.... Jammer voor je!

@ Maaike, hoe gaat het met jou meis?

@ Mies: en hoe gaat het met onze andere zwangere dame? Krijg je al een buikje?

Liefs! Xx

14. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    Hoi debsel

Dank je wel! Ik hoef niet te ontpillen , ik heb al vanaf mijn 17e geen pil meer ivm erfelijke ziektes (borstkanker ed.) in mijn fam.
    Maar het blijft spannend en zeker als je telkens denkt ik voel wat anders hhih ben bijna blij als ik denk dat ik me misselijk voel:S

We lopen bijna tegelijk mss is september voor ons allemaal wel een vruchtbare maand geweest!

ik hoop het voor je.
    Kus

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Goed meiden, ik schuif jullie als voorwaardige club door naar het forumonderdeel "Clubs" onder Zwanger Worden.

Ik zal een linkje achterlaten op het oude plekje ;)

Groetjes,
    Josien

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ow okeej... Das op zich wel een voordeel (dat je niet aan de pil zat, niet van die erfelijke ziektes natuurlijk...), dan kan je lichaam je in elk geval niet op die manier om de tuin leiden. Spannend! Ik voelde vorige maand ook steeds vanalles! Nu is het nog rustig, maar volgende week begint het wel weer denk ik... En dan maar hopen dat het raak is inderdaad. We houden elkaar op de hoogte :)

Xx

17. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej hoe is het met onze gekneusde Debsel?
    Zit je nu ook op de "roze" wachtbank of ga je nog even door mel klussen?

18. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    WE HOPE SO!

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha :) Voor de zekerheid toch nog maar effe doorklussen! Heel misschien heb ik m'n ei gevoeld, maar weet het niet zeker (en hoef 'm ook niet gevoeld te hebben natuurlijk). Dus voor de zekerheid... hihi! En hoest met jou debbedebs?

20. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    ja dat is opzicht voor mij wel beter, maar volgens mij wil ik te graag van alles voelen hihihi!

Maar ik zal al mijn bevindingen hier melden, ik lees dat we een echte club zijn geworden dus ... :)

Ik merk wel de laatste paar dagen dat het slapen niks wordt terwijl ik super moe ben :S dat is wel erg raar. En ik heb gewoon continu een vaag gevoel in mijn buik...zo van ik zit vol..ziek worden,..vlinders in de buik geen idee haha

zo ik ga nu maar eens voor het eten zorgen, anders heb mijn ventje al wat te klagen hihi

Kuss

Deel Deze Pagina