Hey Ikheid, jeetje meissie, wat een vervelende dingen allemaal, neem de tijd voor jezelf hoor @debbedebs, leuk he die reacties Super hoop ze zelf ook snel te mogen horen Het is allemaal wat rustiger in mijn hoofd, maar voel me heel onzeker Ik weet niet wat ik allemaal moet verwachten, mijn gyno was heel onduidelijk en ja wat ik er nou van moet denken allemaal?! Hoe issie verder hier lieffie's? Balen melina
Heej lieverd, die reacties krijgen jullie ook heel snel hoor! Ik duim heeeeeeeel erg voor je! Heel begrijpelijk hoor dat je zo onzeker bent. Zeker ook omdat de gyn zo onduidelijk was. Maar de fertiliteitsarts is toch een heel aardige vrouw? Hopelijk kan ze jullie wat meer duidelijkheid geven en jullie onrust wegnemen! Kussie
Hey lieffies! Hier ben ik weer heel effe voor ik lekker naar bed ga @ Debs: mooi he? We zijn helemaal verliefd! En tja meis... Die kwaaltjes he! Ik hoop dat je er net zo weinig last van gaat hebben als ik... Maar vantevoren kan je er écht niks zinnigs over zeggen! Wel heerlijk dat je 't meteen hebt kunnen delen met je meest dierbaren. Én dat ze zo blij reageerden natuurlijk TOP! Enne... 3 januari kom ik gewoon lekker vroeg dan. En dan op naar Ink! @ Melanina: balen meis... Wel duidelijkheid, maar niet wat je wilde Volgende keer beter dan maar... Nu had je ook niet zoveel kunnen klussen toch? @ Maaike: had inderdaad niet het idee dat die gyn van jou uitblinkt in tact en duidelijkheid Ik zou ook niet té veel gaan zoeken op internet, want dan kom je allemaal rampscenario's tegen die waarschijnlijk op jou niet van toepassing zijn. Hou het effe bij het foldertje waar je eerder naar verwees? En gooi het er hier maar lekker uit @ Inks: morgen weer solli toch? SUCCES lieverd! Enne.... is het al doorgezet? Ga lekker m'n bedje in meiden.. Dikke kusssss Xx
nee klussen was deze ronde niet echt veel gebeurd maar heb nu wel ff een mega dipje . Kruip lekker vroeg onder de wol denk ik.
Heej Debsie, slaap lekker lieverd! En hoe laat mogen jullie morgen weer voor een echo? En het is gelukt, m'n laatste test van zondag staat in m'n album! Kussie
Hé wijffie! Kop op.. Ff doorzetten! Hier alles z'n gangetje.. Heb de laatste tijd een beetje in een roes geleefd, maar ik moet zeggen dat het nu stukken beter gaat! Dikke x
Hé topper! Nog bedankt voor je hyves berichtje, echt lief! Nee nog steeds geen ongi te bekennen.. Ik voel me wel anders, maar kan niet omschrijven hoe ik me voel.. Raar voel ik me, maar dat woord heeft een erg grote betekenis.. We zien het wel! Dikke knuf voor jou en ik ben echt superblij voor je! Echt gaaf zeg!
Hè gatver zeg! Das balen.. Ik voel me zoooo onzeker, ik hoop echt dat ik niet ongi ga worden.. Maar ik probeer ook weer niet te veel te hopen. X
hey meissies, heb lekker gegeten en ga zo lekker slapen want ben kapot haha Tja probeer er ook niet zoveel aan te denken hoor maar het spookt maar door mijn hoofd Gewoon omdat die gyno zo onduidelijk is geweest, wat heb ik hier nou aan Sorry hoor ff klagen, t zit me gewoon niet lekker, ben nu nog geen steek verder... blegh baal er gewoon van, waarom moet ons dit nou weer overkomen? Waarom wordt iets wat je zo graag wilt zo moeilijk gemaakt? :'( Kus
Hé Maaike, Das inderdaad klote, maar heb ff geduld en je zal veel meer duidelijkheid krijgen. Tis inderdaad balen dat als je iets zoooo graag wilt dat het dan gewoon niet lukt.. Helaas hebben we daar geen invloed op en moeten we de natuur z'n gang laten gaan. Tja en jij moet daarbij een handje geholpen worden. Gaat helemaal goedkomen, met iedereen hier, dus ook met jou! Dikke knuffel en slaap lekker!
thnx meissie, moet ook niet zo zeuren, het komt allemaal ook wel goed, gewoon ff geduld opbrengen en dan zien we wel weer, Kus
goedemorgen Heb een beetje rot geslapen Vandaag hopelijk me wii ophalen kan ik lekker me uitleven op me wii
Goeiemorgen meiden. Nou, gister niet schoonpapa gesproken, want m'n zwager ging al langs Dus nu gaan we vanavond maar langs bij hem. En nu weten we het zeker...gister hebben we ECHT het hartje gehoord met de AS. Zo gaaf gewoon! Was nog wel ver weg en zo'n pfieuw pfieuw geluidje, maar heel duidelijk hoor! Toch wel een geruststelling dat uk het zo goed doet. @Maaike: gooi het er maar lekker uit hoor meis. Het is ook niet niks als je lichaam niet doet wat je wil. En die gyn van jou is niet echt tactisch nee. Misschien voor een volgende keer gewoon gelijk de oren van z'n kop zeiken als ze geen antwoord geven. Geldt voor elke arts trouwens.. Je heb recht om te weten wat zich in jouw lichaam afspeelt, daar horen ze je niet zo mee af te schepen. @Debbedebs: hey moeders, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Toppie dat je zulke reacties had joh! Altijd leuk he? @Debsel: hoe is het met jou meis? Hoe voel je je? @Ikheid: jij hebt het zwaar gehad zeg. Hopelijk voel je je wat beter nu...
lieve meiden even een snel berichtje khad tijd over denk ga eventjes buurten weer druk gebebt hier.... nja met mij gaat het wel de zwangere stellen vliegen ons om de oren dat is best frustrerend hoe blij ik ook voor iedereen ben hoor....maar dan denk waarom iedereen behalve wij...achja onze tijd komt vanzelf! nou ik ga weer lekker naar het werk iedereen wekrse of geniet van je vrije dag en een hele dikke knuffels xxsie sjaantje
@Sjaantje, hey lieffie, snap precies hoe je je voelt Ik zit ook wel te twijfelen of ik miss ff afstand moet nemen van deze site, maar ja aan de andere kant kan ik mijn dinnetjes echt niet missen en vind ik het fijn om hier mijn hart te luchten Hoe issie met iedereen? Met mij wel goed hoor Beetje uitgeslapen en ga zo ff douchen Kus
whaaaaa ik word gek van mijn kat haha, hij blijft constant achter me aan lopen haha Waar heeft ie last van? en constant miauwen he?! haha gek beest! iedereen aan het werk ofzo Kussie voor jullie dinnetjes
Hey Maaike, ja we zijn weer aan het werk. Enne, wel hier blijven hoor! Anders is er straks niemand meer om mee te kletsen als iedereen afstand gaat nemen Je gelooft net nooit, maar een collega kwam vanmorgen vroeg met een kitten aangelopen. Die vond ie op het bouwterrein. Maar ze is wat ziekjes, dus ik breng haar zo maar naar het asiel en dan kunnen ze haar helpen en een baasje voor haar zoeken. Arm ding. Dus nu zit ze in mijn kantoor Hoest met jou verder?