kan ook geen afstand nemen hoor haha Ahh wat zielig voor die kitten, goed dat je voor hem/haar zorgt en dat je straks naar het asiel brengt... Verder gaat ie redelijk hoor, en met jou? voel je je goed? Kus
Ik ga afsluiten moet oppassen, moet alleen wel door de regen Blegh, hou ik niet zo van en moet zeker 15 min op de scooter... nou ja regenpak aan en gaan Fijne middag nog allemaal -xxx-
Hey meid, ja ik voel me goed hoor Moeheid wordt al wat minder, al kan ik toch nog heeeerlijk slapen 's nachts hoor. Veel plezier met oppassen en tot gauw!
JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ongi is goed doorgezet. Flink aan het bloeden nu. Eindelijk! Haha.. dat ik nog eens zo blij zou zijn om een ongi. Nu kunnen we verder! Tevens alles een beetje afsluiten en aan een nieuw begin beginnen! KEI BLIJ ----------------einde ego-bericht---------------------------------
Lieve Ikheid wat een ellende allemaal, veel sterkte! @debbedebs en debsel; gezellig 3 januari. Jullie zijn van harte welkom. Kom maar lekker vroeg hoor, altijd goed. Even kijken natuurlijk wat jullie het beste uitkomt! Dikke kus
hoi hoi mijn ongie zet nog neit door dus zal morgen wel zo zijn . Ben ik iig vrij als de pijn gaat komen hahaha Ik heb voor mezelf besloten deze maand even over te slaan met zwanger worden gewoon lekker ff drinken en eten wat ik wil En komt dan beter en zo niet dan niet. In januarie gaan we er dan weer volop tegen aan. Heb wel rot geslapen maarja hoort erbij vriend snapte het eindelijk een keer . Heb nu me wii terug van ombouwen dus het gamen kan beginnen . Maar eerst nog ff me wii fit uitproberen .
Hey girlzzz! Zo! Vanmiddag weer lekker naar Pip gekeken. Nu hadden we een andere echoscopiste En die was helemaal verliefd op ons schatje! "O wat een mooi kindje!" Prachtig neusje (is ook een indicatie dat het géén syndroom van down heeft) ennnnn.... ook het nekje was prima! Dus hoogstwaarschijnlijk is de uitslag van de combinatietest een zeeeeeer lage kans op Down. En verder heeft ze ook nog 'ns naar de hersentjes gekeken en alle gebruikelijke dingetjes. Pip ziet er hartstikke goed uit Wij zijn blij! Morgen naar de verloskundige toe en heb wel wat kleine vraagjes. Gisteren en vandaag wat roze verlies gehad, en vind dat toch een beetje eng. Ook al heb ik dan Pip z'n hartje zo krachtig gehoord en 'm lekker zien bewegen. En het is echt maar een heel klein beetje natuurlijk; 't is niet eens écht bloed ofzo! Misschien teveel getild en gedaan met de verhuizing? Moet ik nu 'helaas' dus gewoon op m'n kontje blijven zitten en schatje alles laten doen @ Debs: jeetje zeg... je wordt gewoon mama! Ontzettend gaaf! Die test in je album is superrrr duidelijk hoor. Geen twijfel meer over mogelijk Wát een verschil met vrijdag he? Ben je niet (te) misselijk? @ Inks: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat ontzettend geweldig zeg... Een nieuwe start als het ware. Heerlijk Inderdaad ironisch daar zo blij mee te zijn, maar ach! En hoe ging je solli? Exact tijd voor 3 januari spreken we nog wel af dan. Heb er kei-veel zin in! @ Maaike: je zeurt toch echt helemaal niet! Ik vind het ook niet eerlijk dat jullie dit overkomt... En die gyn helpt er ook niet echt aan... Maar laat je niet gek maken hoor schatje! @ Cathie: ooooo! Een lief klein poesje! Jeetje, ik zou op dit moment écht niet zoiets in m'n handen moeten krijgen want zou er nooit meer afstand van kunnen doen geloof ik Kei-schattig! Bij jou schiet het ook flink op nu he... Bijna de 12 weken voorbij! Joeppieeeeee! @ Melanina: balen dat het is doorgezet meis. Effe een maandje pauze is misschien wel erg lekker. Gewoon eten en drinken wat je wilt met de feestdagen. Als dat goed voelt, doen! @ Ikheid: heftig allemaal meis.... blij je wel weer wat vaker hier te zien dan @ Meissie: wat lief dat je af en toe effe meegluurt hier! Hoe gaat 'ie? @ Missy: voel je je nu trouwens wel weer wat beter? Nou meiden, een dikke kus van mij! Xx
het is juist nog niet echt door aan het zetten dus verwacht echt morgen Het is nu nog veel slijm en wat roze maarja dan komt de rest morgen .
Sorry te snel gelezen allemaal... Eerst had je een berichtje dat je ongi was geworden en later dat het niet echt doorzet. Nu weet ik het weer! Hopen dat het dan óf snel stopt, óf snel doorzet... Morgen maar even afwachten dan!
Heej lieffies, Hoe gaat het met iedereen? Even een kort berichtje zodat jullie weten dat ik aan jullie denk! Maar ben zooooooooooooooooooooooo moe! Zometeen even kijken of ik iets kan eten en dan duik ik denk ik m'n bedje in! Heb 12 januari pas de 1e afspraak bij de verloskundige, dat duurt nog zo lang, pffff! 1e echo zal pas in de laatste week van januari zijn ! Vanochtend belde een collega mij op om te vertellen dat ze zwanger is, ze had zondag getest. Ze is maar een paar dagen na mij uitgerekend ! Echt super grappig! Nou lieffies, ik sleep me weer even omhoog. Miscchien dat ik straks nog even langs kom om te beppen. Dikke kus xx
En lieve Debs, test van vanochtend was nog duidelijker! Probeer nog wel even een foto in m'n album te plaatsen. Hubbie is net ook nog een digitale test gaan halen (voor de zekerheid he ), dus die doe ik morgenochtend. Ben niet echt heel erg misselijk, maar wel heel de dag er zo tegen aan. Heb weinig eetlust en moet mezelf echt dwingen om wat te eten. Ben namelijk al 4 kilo afgevallen ! xxx
Oh ja, net belde ze van Moeders voor Moeders om een afspraak te maken. Ze komen vrijdagochtend al langs, dus ik ben benieuwd!
Oh ja en Debs (zwangerschapsdementie begint nu al ), wat gaaf dat de echo zo goed was! Super fijn zeg! Geniet maar lekker van jullie lieve mooie kleine Pip! Pip en ons mupke worden straks vast dikke speelmaatjes ! xxx
Ohhh lieverd, wat ontzettend fijn! Is toch wel een opluchting denk ik! En nu over een paar daagjes weer druk aan de klus om een mini Ink op de wereld te kunnen zetten! Gaat helemaal goed komen lieverd, 2009 wordt voor jullie een TOP jaar! Dikke kus
goedeavond lieffie's zo dat zit er weer op Ben moe en mijn onderrug doet pijn Vreemd, meestal als ik ongi moet worden, maar je die ongi kramp is ook niet weggegaan dus weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet denken haha! Super debsel dat alles goed is lieffie Heerlijk idee he debbedebs, fijn dat je test nog duidelijker is Nu begint t lange wachten ook voor jou op de echo's enzo Spannend Melina wel balen, goed van je dat je even een pauze neemt, you never know wat er dan gebeurd Hoe issie verder? Oh jaaaaaaaaaaaaa suuuuuuuuuuper inkie dt het is doorgezet... Kunnen jullie het een beetje afsluiten en weer een nieuwe start lieverd Kus
Woehoe! Heerlijk voor je meissie! Ik ben ook weer ongesteld.. Dus wij gaan er hard tegen aan deze ronde! X
He zwangere Deb! Hoe is ie daar op de roze wolk! Zo te lezen gaat het allemaal super! Echt super voor jou en je hubbie! Mijn ventje en ik.. wij gaan gewoon weer voor de volgende ronde! 2009 gaat gewoon ons jaar worden.. Ik zal proberen er weer iets vaker te zijn.. Dikke x
He meis, balen dat je ongi bent geworden! Maar wel fijn dat je zo positief de volgende ronde in gaat! Ik ga voor je duimen! xxx
balen ikheid dat je ongi bent geworden maar wel goed dat je zo posi bent hoor 2009 wordt hét jaar voor jullie meissie... Kus
Ik moet wel zeggen dat ik nu zoiets heb van 'en nu wil ik ook van de daken kunnen gillen dat ik zwanger ben'. Ik wil het zooooo graag! Maar ja, ik moet wel positief blijven, ik heb mezelf er het hardste mee als ik bij de pakken neer ga zitten, heeft geen nut. Ik hoop in ieder geval dat ronde 4 mijn ronde wordt.. Dankjewel Deb! Dikke x