Ik zou ook de dokter bellen, heb je in ieder geval wat zekerheid. eker als je zwanger wilt worden is het belangrijk te weten waar je aan toe bent. Die onzekerheid op deze manier is ook niks.. Liefs Heidi
Ooh wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat.. Hier ook alles goed! 2009 wordt gewoon ons jaar, kan niet anders! X
Nou en hier komt ie dan, mijn ego-berichtje.. (nu ik de meeste ff heb gekrabbeld hier.. sorry voor degene die ik niet persoonlijk heb gekrabbeld). Gisterenavond voordat ik naar bed ging heb ik nog een nieuwe tampon in gedaan. Vanochtend haalde ik de tampon eruit en er zat geen bloed meer aan, dus ongesteld is weer weg.. (dacht je..) Ik om 17.00 uur vandaag op het werk nog snel ff naar het toilet en wat zag ik (ik was net optijd) ik plaste allemaal bloed mee.. Ik had niks bij dus heb ff wat wc-papier in m'n string gedaan.. Thuis gekomen (nadat ik snel nog ff wat booschappen heb gedaan..) dacht ik dat het wel weer over zou zijn, maar het blijft heftig bloeden! Ik heb nu maar weer ff een tampon in gedaan. Wie heeft dit ook eens mee gemaakt? Dat je niet meer ongesteld bent en een dag later in één keer weer bloed? Het is niet het bloed dat ik kan vergelijken tijdens mijn ongesteldheid.. Ik weet echt niet wat het kan zijn.. Iemand van jullie wel? Ik heb ons mam al gebeld, maar die was nog op het werk.. Kan iemand me een beetje op weg helpen? Anders ben ik toch echt in staat om morgenochtend ff met de HA te bellen. Sorry voor de vieze details.. Maar kon het niet anders neer zetten. Dikke knuffel Heidi
Thanks ikheid. Weer een telefoontje vandaag voor een uitnodiging voor een gesprek. Nou.. mijn eerste ongi na de pil was gek.. Begon met bloeden op dag 1 .. daarna bruin, toen weg.. na 3 dagen begon het opnieuw. Bij mij was het wellicht ontpillen maar ik weet niet of het dat bij jou kan zijn. Hoe lang ben je al gestopt met de pil en hoe verlopen de cyclussen normaal gesproken. Liefs
Goeiemorgen meisjes. Wat is het hier extreem rustig de laatste tijd. Iedereen druk bezig voor de feestdagen? Wij wel hoor. En we zijn al bezig met dingen opruimen/wegruimen in het kamertje waar straks de uk komt, want dat is nu een soort opslagplaats. Nou, gisteren moest mijn auto gekeurd worden, gelukkig is ie helemaal goedgekeurd Hij had helemaal niks, dus dat scheelt weer een hoop geld. Nadat ik de auto had weggebracht, moest ik naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken :-# Getver, daar heb ik altijd zo'n hekel aan. Ik vind naalden niet erg, maar bloedprikken doet zo'n zeer bij mij. Nou goed, heb nog steeds een blauw plekje ervan en mijn arm deed zeer de rest van de dag. Nu gaat het weer goed hoor. Toen ik klaar was heb ik m'n ventje gebeld of ie me naar huis wilde brengen, dus die is vanaf z'n werk even heen en weer gereden. 's Avond is schoonpapa langsgeweest en hebben we eindelijk ff met hem kunnen praten. Ik vind het allemaal wel meevallen met hem. Hij zit in een dip ja, maar dat hebben we allemaal weleens, toch? Dus daar probeer ik me minder zorgen om te maken nu. Helaas belt m'n schoonmoeder me regelmatig op om me dingen op te leggen die ik moet zeggen/vragen aan m'n schoonvader ](*,) Dacht het dus niet he? Dus dat is wel erg vervelend en daar zit ik nu ook niet echt op te wachten. Nou goed, dat was mijn ego-berichtje. Hoe gaat het met jullie meiden?
goedemorgen meiden Hoe issie hier? Wij zijn lekker vrij vandaag Heerlijk, zo ff kerstkleding shoppen jeej haha... hoe gaat het met jullie? Kus
Heej meiden, @Sjaantje, goed dat je naar de HA bent geweest! Hopelijk kan hij nu iets voor je betekenen. @Maaike, jeej wat balen meis dat Thomas z'n baan kwijt is! Echt super vervelend zeg! Hopelijk vindt ie snel een hele leuke nieuwe baan! @Ikheid, ik kan me voorstellen dat je schrikt meis. Mara bij mij is het ook weleens geweest dat ik een dag geen bloed meer had en daarna weer wel. Vrouwelijk lichaam is raar..... Maar hoe is het er nu mee? Als je het niet vertrouwd moet je gewoon naar je HA hè! @Cathie, gelukkig maar dat het redelijk goed gaat met je schoonvader. Wel vervelend dat je schoonmoeder er zo bovenop zit. Hoe is het verder met je? Gaan jullie het blijde nieuws al tegen iedereen vertellen? @Debs, hoe is het met onze mams-2-be? Heb je nu lekker weekend? Ga je nog iets leuks doen lieverd? En hoe gaat het verder met je? Nog steeds weinig klachten? Hoop het echt voor je hoor! @Ink, hoe is je gesprek gegaan vandaag mop? Ik ben nog steeds voor je aan het duimen! @LJ, hoe gaat ie met jou lieverd? @de rest, hoe is het met jullie meiden? Met mij gaat ie goed ! Ik begin eindelijk te beseffen dat ik echt zwanger ben! Helemaal op de roze wolk! Vanochtend is er iemand langs geweest van Moeders voor Moeders. het bleek een moeder van een oud klasgenootje te zijn, wel grappig! Dinsdag kan ik ermee starten, dus ik ben benieuwd. Verder vandaag gebeld voor kinderopvang, over een paar weken hebben we bij 2 kinderdagverblijven een rondleiding. Verder ben ik lekker in allerlei tijdschriften en boeken aan het lezen over de zwangerschap, erg leuk allemaal! Ben de afgelopen dagen wel erg moe geweest, maar vannacht gelukkig goed geslapen, dus nu gaat het wel weer. Verder wel wat misselijk en buikkrampen, maar het valt allemaal reuze mee! Morgen gaan we naar vrienden, 1e verjaardag van hun dochtertje, erg gezellig! We blijven weer slapen en komen zondagavond naar huis! Dan 2 daagjes werken, dagje vrij, weer 2 daagjes werken, weekend, 1 dagje werken en 2 weken vakantie, JOEPIE! Daar ben ik toch wel erg aan toe hoor! Dikke kus
Hey Debs: heerlijk he die roze wolk? Jij bent snel met de kinderopvang! Ik moet dat nog doen. Wanneer moet je naar de VK? Dan moet je daarna ook gelijk kraamhulp al regelen (erg he). Ik ben nog erg voorzichtig Om gek van te worden (nou klopt wel met ons clubje toch?). Donderdag moet ik weer naar de VK voor weer controle en als dan nog altijd alles goed is, gaan we het aan de rest van de wereld bekend maken. Dinsdag ga ik mijn detacheringsbureau inlichten. Die komen bakkie doen hier op m'n werk, dus komt mooi uit. Hoe gaat het met jou verder? @Maaike: jeetje meis! Wat k*t dat Thomas z'n baan kwijt is! En dat zo voor de feestdagen! Zit je inderdaad niet echt op te wachten. Hopelijk heeft ie snel een leuke baan.
hellow lady's Hoe gaat ie hier met jullie? Bijna weekend he? Gelukkig heeft Thomas al die nieuwe banen aangeboden gekregen, ten minste waar ie op gesprek kan komen dus het komt vast helemaal goed! Hoe is het met de zwangeren onder ons? En de rest natuurlijk? Nog leuke plannen? Kussies
SJAAAAAAAN! Ik eis dat je naar de dokter gaat en een lijst voor de internist haalt! NU NU NU NU! Daarom heb ik twee miskramen gehad, en kon ik 1,5 jaar lang niet zwanger worden! Dus Pleeeeeeeeeeeeaaaaaaassseeeee! GA! Dikke Kus voor jou!
hey meiden hoe is ie hier rustig? lady joey dat meen je niet?daarom was ik dus bang om naar de dokter te gaan...ik had al wat op int gelezen ik hoop dat het gewoon allemaal goed is maandag.....thanks meissie voor je reactie maar heb jij medicijnen ervoor dan? knuf sjaantje
Hey schatjes! Aardig rustig hier Ik ben ook heel weinig hier te vinden op het moment hoor. We hebben het hartstikke druk in ons huisje. Net flink wat dozen uitgepakt. Morgen komt ons dressoir dus dan kan de tv aangesloten worden en de home cinema cet enz. en kan ik lekker in gaan ruimen. Maar nu alle accessoires enzo alvast uitgepakt en geselecteerd wat mag blijven en wat niet De rest van ons weekend zal dus ook in het teken staan van kasten inruimen en dozen leegmaken! En als het effe kan.... Ook nog effe de kerstboom zetten! Hoe is het hier allemaal ladies? @ Maaike: gelukkig ziet het er wel goed uit voor Thomas dan... Hoop dat ie snel zekerheid heeft! Met deze zwangere gaat alles prima hoor Jij komt gewoon in 2009 ook bij dat groepje! @ Debs & Cathie: kinderopvang moet je ook snel bij zijn hoor... Wij zijn vandaag wezen kijken maar gaan volgende week nog ergens anders heen. Die van vandaag was ten eerste een verschrikkelijk mens dat ons rondleidde én we zaten wat sommige dingen betreft totáál niet op één lijn. En de kids slapen daar in een soort veredelde konijnhokken Nice.... NOT! En Cath: je moet het vertellen wanneer je 't zelf wilt, maar je bent nu toch wel erg aan de safe side hoor! Geniet ervan! Hey waren die kleren die je via je moeder had nou nog leuk? (Ik gooi toch geen mensen door elkaar nu he....) En Debsje: geniet lekker wijffie! Je verdient het zo! En goed dat je niet (te) misselijk bent. Kan je lekker genieten! Jeetje.. 't Is alweer een week na je eerste posi test! Time flies... Have fun dit weekend he! @ Zussie! Ehm... Ink bedoel ik : al meer zicht op welke baan het misschien gaat worden? Of wacht je nog wat gesprekken af? Hoe voel je je verder? Xx @ LJ: wat ben je toch een lieverd he... Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik Sjaantje d'r berichtje las. Hoe gaat 'ie? @ Sjaantje: hoe gaat 'ie nu? Las ik nou dat je vanmiddag een afspraak had bij de HA? @ Ikheid: ik had dat ook hoor! De eerste 'gewone' keer na de pil. Maandag bloed (een beetje), dinsdag bruin, woensdag NIKS! En toen donderdag en vrijdag weer wél. Dus het is niet heel ongebruikelijk denk ik... Succes meis! Everybody else: hoe gaat het allemaal? Dikke kusss Xx Deb
hey debsel jah ik ben gister bij de ha geweest hij heeft gelijk bloed geprikt ik krijg maandag de uitslag even afwachten dus....jij druk in jullie nieuwe paleisje?is het ook een appartement?en schiet het al op?liefs sjaantje
Oké... Das effe spannend dan! Maar ik begreep dat Joey nu d'r medicijnen aangepast heeft en het nu geen probleem meer zou moeten zijn. Dus hoop dat het voor jou ook geldt! En je dus snel zwanger mag zijn en het helemaal mag voldragen natuurlijk Ja, 't is een appartement! Een maisonette, dus 2 verdiepingen. Echt supergaaf! Niet supergroot, maar groot genoeg voor ons drietjes hoor! Volgende week komt de aannemer om een kamertje voor ons kleintje te maken, maar ook nu zijn we al een heel eind hoor... Voelen ons al helemaal thuis Liefs!
o super leuk voor je meis wij wonen nml ook in een app maar ook vrij ruim!dus gaat ook helemaal goed komen! ik wacht eerst de uitslag van maandag af mischien is er wel niks aan de hand maar het kan toch beter maar even gecheckt worden he! zo ik plof nu lekker op de bank morgen drukke dag vrienden van ons gaan trouwen en ik mag morgen al heel vroeg op om de make up te doen bij bruidsmeisjes getuige enz.....erg leuk dus! fijne avond allemaal nog dikke knuf!
Hey wat leuk! Veel plezier morgen dan meis... Wel een eer dat jij dat mag doen zeg Wij gaan zo lekker ons bedje in denk ik... Echt hartstikke gaar! Welterusten lieffies... Xx
Hey lieve meiden, vandaag een goed 2e gesprek gehad. Ik wacht rustig af.. Heb nog een aantal gesprekken staan. Verder is de ongi wat aan het afnemen, bruinsig nog wat.. Voel me er prettig onder, eindelijk weet ik waar ik aan toe ben en hang ik niet meer van twijfels aan elkaar. Truste meiden, slaap lekker allemaal. Kus en knuffel van Inkie
goedemorgen meissie, Hoe gaat het hier? Met mij wel goed hoor Heerlijk geslapen iig! Het was wel gezellig dat thomas gister ook vrij was! Maandag middag heeft ie al een solli! Dus komt helemaal goed Het was wel ff schrikken haha @Inkie, fijn lieffie dat je ongi bijna weg is, nu is die onzekerheid tenminste ook minder, en hebben jullie weer een nieuwe start Komt helemaal goed met je @Debsel, fijn meissie dat het zo opschiet in jullie huisje zeg, heerlijk dat alles lekker uitgepakt kan worden en een eigen plekje krijgt Geeft gelijk ook meer rust Veel plezier en succes het weekend met alles @Sjaantje, tis goed lieverd dat je ff naar de HA bent geweest hoor, ben je er tenminste op tijd bij alds het was is maar als het niks is ben je tenminste ook gerustgesteld toch? Ik zal aan je denken, hoe laat heb je de uitslag? @Debbedebs, hoe issie lieffie? Vind t zo ontzettend leuk voor jullie echt! Super, lekker aan het genieten al? @de rest: hoe issie? Kus