Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier alles ok
    heb heerlijk lang geslapen :)
    ongie is ook bijna voorbij :)

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Fijn Melina dat je ongi bijna over is :D Toch altijd weer fijn, vind t gewoon ook echt niet leuk, bah haha :p
    Ik ga ff mijn konijntje d'r kooi schoonmaken en verschonen haha :D

Kus

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ga zo ff gamen

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hellowwwwwwwww,

@ Sjaan: Ik slik tyrax. Eerst 3 tabletten van 25, nu moet ik 4 van 25 of 1 van 100 pakken. Dat komt omdat je waarden hoger moeten zijn wanneer je een zwangerschapswens hebt. Door de hormoonverandering in je lichaam, verandert natuurlijk ook het schildklierhormoon. Deze zakt. Maar wanneer die zakt, heeft het vruchtje teweinig hormoon om te ontwikkelen... Snap je het een beetje? Ik vond dit niet meer dan logica, en de internist ook... maar de huisarts vond het maar vreemd. Daarom het ik gister bij de apotheek ook even mijn verhaal gedaan, en ze waren dankbaar voor de informatie want ze wisten nergen niets van. Vanaf nu gaan ze dan ook de tyraxslikkende (of anderen met schildklierhormoon) wat de kinderwens is, zodat dit probleem uit de wereld geholpen kan worden.

@Debs: Ik ben zooooo blij dat je een posi test had... Meid, ik hoop dat je mega kunt genieten van het mooiste cadeau in de wereld. Het is je gegund... maarre, dat weet je al he ;) Dikke kus voor jou!

@Debs: Goed aan het ruimen lees ik! Dalijk fijn als alles op z'n plekje staat, heb je weer overzicht en kun je je weer volledig op die frummel storten! Je zal wel voortaan een buikje hebben?

@Maaike: We zien ons regelmatig op msn, maarre dan vergeet ik je hier nog niet he! Het is alweer 13 december... dus... de maand vliegt gelukkig voorbij!

@Ink: Meis, goed tweede gesprek gehad? En wanneer heb je nu de uitslag? Is het iets wat je wil? En hoe gaat het met je periodes? Is er al wat meer duidelijkheid? Blijft bij jou wel soebatten zeg... vervelend!

@ Missy: Meis, las het van je. Ik hoop dat het nu een stuk beter met je gaat!

@ Melanina: Volgende ronde vol goede moed, brengt vreugde en voorspoed! Ga ervoor!

@ de rest... ik ben het allemaal ff kwijt, Cathie, Ikheid, miesje, meisje, pffffffffff en alle anderen lieverds waar ik ff niet zo een twee drie op kom... Hoop dat het jullie allemaal goed afgaat!

Joey is back...
    better than before...
    positive energy 4 life!

Dikke kus!

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    thanks lady joey voor je informatie fijn dat het met jou goed gaat!
    maaik ik kan maandag tussen half 2 en 2 uur bellen ben benieuwd...

zo vamorgen al heel vroeg op om alle mensen mooi te maken voor de bruiloft(vrienden van ons gaan trouwen en ik mocht iedereen op maken)
    de bruidsmeisjes waren ook zow mooi echt 3 kleine prinsesjes zow schattig *zucht*
    zometeen even bij het gemeentehuis kijken en dan vanaaf party!
    leuke dag vandaag dus dikke knuf voor jullie allemaal!

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    OMG We hadden net lekkage aan het plafond in de woonkamer, ik had gedoucht en blijkbaar was er iets mis met het putje en liep alles er naast, gelukkig valt het uiteindelijk mee, wat een pech zeg allemaal :(
    Pff flink geschrokken maar gelukkig valt het mee allemaal :D

Hoe issie verder hier?
    Have fun Sjaantje ;)

Kus

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    nou maaike das niej zo leuk meis wat een pech wat een pech....
    ow zucht het was erg mooi vamiddag in t gemeente huis....ik wil ook trouwen geweldig!
    nu voorbereiden op vanaaf lekker tutten enz heerlijk!
    fijne avond iedereen kussie

8. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedemorgen meissies,

was helemaal vergeten te vertellen dat ik gisteravond moest oppassen haha :D
    van 18.00 tot 00.30... was wel lang maar gelukkig was Thomas mee ;)

Hoe is het hier? thomas is paintballen vandaag dus ben tot in de middag alleen :(
    Nou ja ff de stad in denk ik maar ofzo... ik zou ook ijs gaan maken vandaag dus dat ik ga ik straks maar eens doen :p

Kussies -xxx-

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Hoe is het hier meiden? Het is wat rustiger op de site... zijn ook drukke tijden nu. Wij zijn weer wakker na een onrustige nacht... Vreemde geluiden rondom het huis wat ons allebei wakkerhield. Echt heel raar, want ik ben niet zo bang aan gelegd en hub ook niet... maar ja, we hebben het weer overleefd.

Vandaag gaan we ff de stad in. Ik wil perse een knalrode lange trui met een zwarte legging, zwarte brede riem en rode pumps of laarsjes... ja, als ik iets in mn kop haal, dan moet het ook gebeuren he....

Liefs!

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    haha LJ heb jij dat ook al? :p
    Veel plezier met shoppen en hopelijk kun je slagen :D

Hoe issie verder hier meiden? tis rustig ;)

Kus

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja ben helemaal aan het gamen geslagen .
    Misschien is het ff beter meer me gedachten bij gamen en minder bij zwanger worden.
    dus spreek jullie misschien dalijk nog wel bye

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haai ja idd erg rustig hier.....ik ben vandaag naar een kerstmarkt geweest net thuis!ben moe van gister nog het was een super feest lekker gedanst!
    nu wachten opmn man die is airsoften(soort paintballen)dus net als maaike home alone!
    ga zo maar weer grey's anatomy kijken ben echt zoooow verslaaft eraan!
    xxxsie

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meis. I KNOW! Ben ook beetje erg safe side. Komt door de verhalen denk ik :oops: ](*,) Maar dinsdag ben ik 12 weekjes dus dan "mag" het officieel he? En nee, je verwart geen mensen..de kleren van m'n moeder waren zeker leuk :D

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, hoe gaat het hier? Het is wel rustig hier de laatste tijd. Allemaal druk bezig met de feestdagen? Hier zijn we bezig met de grote opruimactie in huis :( Ons logeerkamertje (toekomstige babykamer) staat vol met spullen. Is nu een soort van opslagplek geworden, maar we zijn al begonnen deze leeg te ruimen. Ik ben al m'n kleren aan het uitzoeken wat ik nu en straks wel en niet aankan en ruimte aan het maken. Pfff, dus we zijn volop bezig hier!

Hoe gaat het bij jullie?

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    GEEN rode trui en GEEN rode schoenen... balen.. maar wel rode lipstick, een kohl voor DE perfecte smokeyeyes en een gloss en nieuw penseel... ching ching!

Die rode schoenen en trui komen nog wel.... ;)

Fijne avond allemaal!

Kus!

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Heey lieverdjes,

LJ; wat goed meis dat je positiever en energievoller dan ooit bent! Heerlijk!

Maaike; hey meissie, nog lekker de stad in geweest?

Cathie; bijna 12 weekjes meisje.. lekker!

Sjaantje; spannend dus morgen de uitslag meis?

Debbedebs; hey meissie.. hoe is het op je roze wolk?

Debsel/zussie; en... schiet het al lekker op in jullie mooie huissie?
    Hoe voel je je?

Melanina; ook bijna van je ongi af... mooi zo.. op naar de volgende ronde

Ikheid; hoe gaat het meis

Hier gaat het goed. Lekker aan de klus en genieten van de kerstsfeer in en rond om ons huis.
    En natuurlijk heeeel veel zin in 3 januari.
    Het begint aardig op te schieten he ;)

Dikke kus

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden! Zo nog 3,5 dag en dan heb ik 2 weken vakantie! :D :thumup: :D Ik ben er ook zoooooo aan toe. Heb sinds de zomer geen vakantie meer gehad. Donderdag hoef ik alleen 's ochtends te notuleren en dan ben ik daarna vrij, dus dat scheelt ook weer.

Nou, verder ben ik morgen alweer 12 weekjes :D Je kan je voorstellen hoe blij we daarmee zijn! Ventje wil het donderdag bekend gaan maken aan iedereen. Dan hebben we vakantie, dus als ze dan willen bellen zijn we tenminste thuis en niet op het werk :oops: .

Hoe gaat het hier? Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerst?

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lieffies even snel een berichtje want nik ben mega druk!
    maar kwil jullie even laten weten dat de bloeduitslag goed was en dat mijn schildklier keurig werkt ben echt heel erg blij!
    tot straks knuffie

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Wat fijn Sjaantje!

Good for you meis.

Kus

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is goed nieuws Sjaan! Weer een hele geruststelling he? Geniet ervan hoor!

Deel Deze Pagina