Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hai Cathie, heerlijk zeg 2 weken vakantie :D
    Ja het gaat redelijk ;) Ik heb t op het moment gewoon moeilijk maar dat komt wel weer goed.
    Hopelijk is de misselijkheid snel weer weg, ben echt niet van t thuis blijven maar vannacht alleen maar wakker gelegen :(

Werk ze nog ff he meis! kijk je vast naar uit, die vakantie ;)

kus

2. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he catthie, yep dat ben ik op hyves. heb je toegevoegd.

@maaike:beterschap meisje, denk aan je hoor.
    goed uitzieken.
    liefs mies

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Maaike: ja kijk zeker uit naar de vakantie en morgen weer VK. Maar hoop echt dat je je snel weer beter voelt. Vind het zo naar voor je. Denk maar lekker aan jezelf hoor.

@Mies: heb het gezien! Je hebt zeker al een buik zeg! Trots op natuurlijk he :D Ik begin ook al een buikje te krijgen. Lekker hoog nog, dus zijn m'n darmen, maar ach, het hoort erbij en zelf mijn broeken gaan niet meer dicht. Heb al leggings besteld, want volgens mij is dat het enige wat nu nog lekker zit :(

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    lady's ff een vraagje voor de meiden die misselijk zijn geweest of zijn nu ze zwanger zijn... Wat is dat voor een misselijkheid? gewoon normaal of dacht je toen van; nu weet ik zeker dat ik zwanger ben?
    Net alles uitgekotst :(
    Blegh blij als het weer voorbij is ;)

Kus

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Maaike: bij mij waren het vlagen van misselijkheid bij bevoorbeeld bepaalde geuren of met tanden poetsen ineens kokhalzen. Dat kwam dan heel snel opzetten, maar verdween (godzijdank) ook wel weer snel. Maar ik vond het geen andere misselijkheid als anders... Denk je dat je misschien zwanger bent? Zou wel gaaf zijn he?

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hai Cathie, thnx voor je antwoord meis, ja bij mij zijn het ook meer vlagen hoor, en nadat ik vanmiddag alles eruit heb gegooid voel ik me beter, heb nu ook het idee dat ik een griep heb ofzo, mijn rug doet zeer en heb een raar gevoel in mijn buik, wat ik nog nooit heb gehad :(
    Ook is mijn nek helemaal stijf...

Ik hoop nergens op hoor maar vroeg het me af hoe jullie dat ervaren hebben?

Spannend, nog 1 week geduld iig ;)

Kus

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieve meiden,

even snel een berichtje van mij.
    Reageer even niet op iedereen, even geen puf voor, Sorry!

Hier gaat ie even iets minder. M'n vader ligt in het ziekenhuis met een darmontsteking. Hij moet waarschijnlijk geopereerd worden en dan halen ze een stuk darm weg. Is dus allemaal erg vervelend voor hem.
    Met mij gaat ie verder wel goed. Ben alleen echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moe, waardoor ik na een dagje werken helemaal voor pampus op de bank lig. Vandaar dat ik hier ook wat minder ben geweest.

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk! Hopelijk gaat het met iedereen goed!
    Ik kom af en toe tussendoor wel even bijlezen en bijkletsen.
    En ik heb al heel erg zin in 3 januari!

Hele dikke kus voor mijn lieve dinnetjes!

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meis, klinkt wel als een echte griep hoor, vooral dat rare gevoel in je buik. Is ook een heel vervelend gevoel he? Als ik jou was zou ik maar lekker vroeg mijn bedje induiken en rustig aan doen. Lekker koppie thee zetten of warme melk en lekker niks doen.. beterschap meissie

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Debs, fijn je weer even te zien. Wat vervelend van je vader joh! Als hij geopereerd wordt, krijgt hij dan ook een stoma of was dat niet nodig dan? Hopelijk is je vader gauw beter meis.
    En die moeheid...tja, klinkt echt zoooooooooooo bekend. In het begin van mijn zwangerschap was ik ook zo vreselijk moe en futloos. Naarmate de zwangerschap verder vorderde werd het minder. Ik kan alleen maar zeggen, geef er zoveel mogelijk aan toe als het even kan. Sluit af en toe je ogen of ga 's middags even liggen. Je lichaam heeft de rust en alle energie momenteel hard nodig meis. Doe rustig aan meissie!

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    helaas ongi aan het worden hier :(
    Maar goed had ook niet anders verwacht eigenlijk... Heb vanaaf hot stone massage maar dat kan niet als je ongi bent dus dan maar vragen of ze miss een normale massage kan doen, zal vast wel :D
    Zo dat wilde ik even met jullie delen meiden!
    Hoe gaat het hier meissies?
    Ik ben druk bezig met boodschappenlijstjes voor kerst ;)
    En morgen ff kerstkaarten versturen :p
    Ben ik altijd laat mee haha :D

Kus

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden! Zo hehe, EINDELIJK VAKANTIE! :D \:D/ :whistle: Wat ben ik blij zeg. Zometeen om 15:00 hebben we onze 2e controle bij de VK en natuurlijk hoop ik dat we ff hartje gaan luisteren. Vanavond gaan we dan het grote nieuws bekend maken o.a. op hyves. De kerstkaarten met het zwangerschapsgedichtje gaan er dan ook uit. Tja, en dan maar reacties afwachten he?

@Maaike: jammer dat je ongi aan het worden bent meid. Maar hoezo mag je eigenlijk dan geen hot stone massage? En je weet zeker dat je ongi bent? Kop op meis, voor je het weet is het 8 januari..

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    jeetje dat is jammer maaike dat je net ongie bent als je die hote stone hebt :(
    Maarja dan volgend jaar een keer nemen .
    Wel een leuke ticker heb je .
    Cathie spannend hoor wat de reacties zullen zijn .
    En veel plezier bij de VK.

Hier komt dit weekend me ei.

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hai Dames het mag in principe wel maar je vloeit dan veel meer van die hitte ;)
    Krijg nu een 'gewone' massage van 2 uur :D

Have fun Cathie! hoop dat je er weer van kan gaan genieten ;)
    Hoe issie met jou mel?

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meissies,

Nou, bij het ene bedrijf mag ik deze maand de arbeidsvoorwaarden komen bespreken maar..... het andere bedrijf waar ik het 2e gesprek had en meteen een heel fijn gevoel bij had, heeft voor mij gekozen. Ze waren heel enthousiast en.. ik ga er nog op vooruit ook ondanks dat ik al een heel goed salaris had!
    Alleen nog maar tekenen. Wéér een zorgje minder.
    Heeeel veel zin in. Lekker een verantwoordelijke functie met veel zelfstandigheid en een knipoog naar doorgroei ;).

Zei nog wel tegen m'n mannetje; wat als ik nou meteen weer zwanger ben?
    Stom eingelijk he dat ik daar aan denk want je moet al blij zijn áls je zwanger wordt..
    Komt gewoon omdat ik heel veel zin heb in deze nieuwe uitdaging en bang ben voor reacties wanneer ik zwanger blijk na korte tijd.

Hoe is het verder hier meissies, ik zag maaike dat je toch nog regelmatig hier bent, gelukkig maar!

@debsel; he zusje, hoe is het? En met jullie huis.
    Lekker druk zeker

@debbedebs; hoe is het met mijn vriendinneke op de wolk?

@LJ: jouw pendel klopte over een baan die rond is in december.... je pendel zei december 2008 meisje.. Maar... dat kan een innestel zijn in december, een posi test óf de bevruchting..
    Gisteren zei ik nog tegen een vriendin; hoop zó dat de pendel klopt... ik zag weer wat pakjes hangen voor de kleintjes en dan wordt m'n verlangen weer zo sterk.. Nu ik ga tekenen voor een nieuw contract word ik weer bang. Belachelijk, ik weet het maar kan er even niets aan doen. Vervaagd vast weer want ik wil het heel graag hoor!

@cathie; nou meis, je zit nu bij de vk. Ben erg benieuwd!

@melanina; hoe is het met jou

@iedereen; hoe gaat het hiero? Ben paar daagjes minder online geweest, druk druk druk maar ben er weer!

Dikke kus

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    nou pijn van me blaasontsteking word gelukkig minder baal wel want elke keer rond me ei sprong is er wel iets met me mannetje of met mij .
    Heb deze maand geen ovulatie testen gebruikt ofzo maar denk dat me ei wel gaat komen nu ong zit zondag of maandag weer op dag 14 :p
    Voor de rest ben ik er helemaal niet mee bezig deze maand .
    Hoop dat ik met kerst gewoon ff lekker het jaar van me af mag drinken heb er een keer behoefte aan.
    Morgen nog ff een dagje uitzieken en dan maandag weer aan den arbeid :)

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden. Nou m'n afspraak bij de VK viel een beetje tegen. Ze vroeg hoe het ging en heeft m'n bloeddruk wederom gemeten. Die was wel gestegen sinds de eerste keer, maar was nog altijd goed. Daarna mocht ik gaan liggen en ging ze kijken of ze m'n baarmoeder al kon voelen. Die kon ze al voelen en kwam al boven mijn schaambeen uit. En daarna luisteren naar het hartje.....niet dus. Kleine was niet te vinden en had zich goed verstopt. De VK vroeg of ik anders volgende week wilde terugkomen om het weer te proberen. Als ze dan zelf weer niks vindt, dan zou ze met de echo gaan kijken.

Ik maakte me toch wel zorgen en ben thuis zelf op de bank gaan liggen met de Angelsound en heb hem, na een half uurtje zoeken, toch weten te vinden! Dus gelijk een gerust gevoel. Ik ga toch dinsdag wel naar de VK, want ik denk dat zij het zelf ook willen horen of ik wel gelijk heb. En mochten ze niks vinden, dan is een extra echo nooit verkeerd. Maar goed, ik stond dus snel weer buiten zonder hart geluidje. Gelukkig wist moeders hier hem zelf wel te vinden!

We hebben net op hyves bekend gemaakt dat ik zwanger ben en tot nu toe alleen maar leuke reacties!

Fijne avond meisjes!

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hoi meissie,

Kan me voorstellen dat het dan wel een beetje tegenvalt ja :( Gelukkig heb je het zelf thuis wel gehoord ;)
    Leuk al die reacties :D
    Probeer rustig af te wachten tot dinsdag meissie, het zit vast we goed ;)

Kus

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Jammer dat het tegenviel bij de vk Cathie maar idd... moeder zelf voelt het toch beter :)

Liefs

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Morgen ga ik naar een paranormale beurs met m'n dinnetje!
    Veel zin in... maar ik denk niet dat ik íets durf te vragen brr.. vind het ineens eng!
    Zij wil dat wel dus ik wacht es af...

x

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hallo lieffie's

ff mijn hart luchten hier hoor ;)
    Had gister beetje bruin verlies in de ochtend, eind van de middag roze en nu niks meer :(
    Ook geen krampen of iets waar ik last van heb! Dat begint meestal al als ik dat bruinverlies heb. Heb mijn banner maar aangepast!
    Echt om gek van te worden dit! haha Had mezelf al voorbereid om bloed te laten prikken want dat moest ik dan doen maar ja hoeft dus niet haha!
    Zo nou sorry hoor maar moest ff verhaal kwijt! Wat denken jullie?
    Heb vanaaf kerstborrel maar ben weer misselijk dus weet niet of ik ga... kijk wel miss anders gewoon ff een uurtje ofzo!

Hoe issie verder hier? al mensen die vakantie hebben hierna?
    Ik heb woensdag vanaf 17.15 weekend!
    JEEJ, ben ik aan toe! En dan lekker vrij tot 2 jan!

Oh ja mijn paps is vandaag jarig en daar gaan we morgen heen! heb er echt zin in ;)

Kuss voor mijn dinnetjes! de date komt dichterbij :D :D

Deel Deze Pagina