hey meissie thnx Wel leuk voor jullie zeg Wss ben je niet ongi geweest maar was dat je innestelingsbloeding, mijn collega heeft dat ook gehad, die dacht dat ze ongi was maar ook zwanger dus wauw wat een super mooi kerstkadootje zeg! Hier nog geen ongi, dacht echt dat ik vannacht ongi was geworden ga ik kijken alleen maar weer wit, en vanmorgen weer bruinig, maar heel weining, lady's help me ik weet t ff niet meer haha... ik heb ook niet echt de kramp nog gehad van ongi, dit speelt nu al vanaf woe... om gek van te worden Dikke knuffel terug ink En ben flink voor je aan het duimen lieverd echt want gun het jullie natuurlijk ook heel erg Kus
Hey hey meiden, Meisie wat leuk... heel voorzichtige gefeliciteerd voor jou... de test geeft enkel een posi aan wanneer er HCG gesignaleerd wordt, dus die houdt je echt niet voor het lapje... fijn.... Ink... Ik hoop het zo........... Maaike... hoop voor de dat de ongi niet doorzet en dat je een vette posi test hebt... ***BEGIN EGOBERICHT*** Pfff, ik word gek van mijn lichaam! Ben nog steeds niet ongesteld, maar heb wel last van m'n krampen, en zwanger is gewoon ONMOGELIJK! Ik wilde gewoon dat die stomme ongi komt, dan kunnen we opnieuw van start en hebben we weer zekerheid... hier wordt ik echt gestoord van. Ben er gewoon chagerijnig van. Daarbij moet ik ook nog eens twee dagen extra werken ivm ziekte en roosterproblemen, wat ook niet echt bevorderlijk is voor mijn humeur... grrr! Een voordeel, mn mannetje is super lief en vrolijk aanwezig, dus dat is dan weer een pre... tenminste geen heibel in de kiet... is er toch niet veel, maar dit zijn wel de momenten waarop het vaak ontstaat... SCHIET OP KLOTE ONGESTELDHEID! ***EINDE EGOBERICHT*** Liefs, Joey
Hey meissie, snap het helemaal hoor dat je gewoon weer verder wilt en een nieuwe start wilt maken... Op een gegeven moment ben je er wel weer aan toe! Ik hoop echt voor je dat het snel doorbreekt Gek he de 1 wil niet ongi worden de ander wel haha Ik duim ook voor mezelf hoor Ga morgen een testje doen denk ik of dinsdag! Durf alleen totaal niet! Kussies
Hallo lieve allemaal.. Heb een griepje te pakken, overal spierpijn, verkouden, hoofdpijn.. Maar m'n manneke zorgt goed voor me! Altijd fijn! Enorm veel last van witte afscheiding.. Veel sexen momenteel! Deze rond moet gewoon onze ronde zijn! We hope so.. Verder erg emotioneel, gisteren ff lekker gejankt, vind het soms gewoon zo moeilijk en zwaar.. Maar m'n manneke is erg begripvol.. gelukkig! Hoe is het met iedereen hier? Meissie, stiekem feliciteer ik je toch al! Leuk! Ink, ik duim voor je! En Maaike, wie weet! Ik hoop het echt voor je! Ik blijf vandaag lekker binnen, heerlijk bankhangen en lekker niets doen.. Dikke x
Hey hey! Dat schelden en tieren heeft geholpen... halverwege de middag is het eindelijk gekomen. Zet nog niet echt door, maar zal vanacht wel zijn. Een nette cyclus van 33 dagen, dus we kunnen en mogen er weer vol voor gaan! Heel m'n weekend is weer goed! Liefs en slaap lekker allemaal! Joey
lj gelukkig dat je er weer tegenaan mag gaan. hier is het echt een kwestie om gek van te worden geval heb nu waarschijnlijk boven op me blaasontsteking WEER een schimmelinfectie grrrr ZO komt die baby er nooit. Ga dalijk ff weer de HA bellen en ff me hart luchten heb echt een rampen jaar gehad . Word er nu wel een beetje verdrietig van.
Goedemorgen.....bijna middag! Nou de misselijkheid komt nu bij mij goed op gang hoor. De eerste 12 weken niet echt last van gehad en vandaag alles eruit gegooit:S Nou jah nu maar hopen dat het eenmalig is........ Hoe gaat het met de rest van de meiden? @ meis...Gefeliciteerd! zoals de andere al zeggen. en test geeft niet 3 keer positief als je niet zwanger bent hoor....... @ maaike Hoe gaat het nu met jou? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden....ik hoop echt voor je dat het nu een keertje raak is.....Ik duim met je mee! @ inkie.... Speldenprikjes? hoe gaat het nu? ben erg benieuwd. @debsel82 Eej meis, eventjes niet gezien.... erg drukjes? Hoe gaat je zwangerschap? nog veel last gehad van kwaaltjes? zoals je kan lezen beginnen ze bij mij nu pas:S:S @debbedebs Hoi zwangere....beetje aan het genieten? wanneer krijg jij je eerste echo? spannend spannend of niet! hihih geniet er van meid! @ikheid Hopelijk is je griepje snel voorbij. heerlijk het die mannen.....kunnen ze je lekker verwennen hahaha Nou hopelijk is het voor jullie ook raak deze ronde....ik gun het iedereen zo erg! @lady joey Ook voor jou hoop ik dat deze ronde DE ronde word......het is allemaal zo slopend he...die onzekerheden gatsie......ik ben zo blij dat ik dat nu niet meer heb. Ik werdt er altijd zo gek van..... Heb echt respect voor jou hoor, dat je je zo goed houd ondanks alles! Dikke knuf! @melanina Lucht even lekker je hart....wat een rampenplan kan het soms zijn he... Nou 2009 wordt gewoon jou jaar en dan hopelijk begin 2009 he! @de rest van de meide Hoe gaat het er allemaal mee? Liefs marleen
hallo iedereen hoe is het met jullie?met mij goed drukjes heb nu nog iemand onder het masker liggen en moet 1u gaan werken.....mja ik spring een gat in de lucht als het woensdag aaf 6 uur is!nou heb ik ook niet zoveel tijd om over na te denken dat is ook wel fijn! nog geen duivel bij mij!dus we wachten rustig af kheb besloten als ik oudjaarsdag nog niet ongi ben dan ga ik testen!als ik het volhoud hihi marleen hoe issie meis lang niet gezien beetje misselijk?tja je moet er wat voor over hebben haha knuf voor allemaal
Hey meiden, nu beginnen ook m'n borsten beetje gespannen aan te voelen. Nou ja, we zien wel! Ik ga waarschijnlijk al eerder bij m'n nieuwe baas beginnen! Kei veel zin in .... Dus ineens vind ik het niet zo heel erg als het deze rond niet raak is. Wat stom he.. zo wisselvallig gevoel steeds bah. Aan de ene kant wil ik het zóóó graag. Gisteren feest van pap want die wordt 65 morgen en dan denk ik.. dat ontbreekt er nog aan voor die 2 lieve schatten van ouders van me! Als ik dan m'n nieuwe directeur spreek dan schijt ik in m'n broek als het deze ronde of de volgende wél raak zou zijn.. Ik laat alles maar op me afkomen en het loopt toch zoals het loopt... Dikke kus!
goedeavond meissies, Bij mij is het aan het doorbreken denk ik, nu af en toe een veegje bloed maar meer bruin nog steeds Maar ja op naar de volgende ronde maar weer, heb zin in 8 jan Bijna kerst lieffie's, heerlijk Heb er zin in en dan komt onze date Jeej Hoe issie verder hier? kus
Hey schatjes! Daar ben ik ook weer eens hoor Druk druk druk en soms erg weinig puf... Maar heb wel meegelezen hoor.. Hier gaat alles goed! Buikje groeit aardig en als ik nu met de angelsound luister, dan 'knalt' kleine pip er echt uit! Vorige week had ik één moment (na alle hectiek van die dag, toen ik eindelijk ging zitten) dat ik dacht 'm al te voelen. Ik voelde een aantal keer achter elkaar 'plopjes', dus denk dat m'n bm toevallig een beetje naar voren werd geduwd door m'n houding. Daarna heb ik 'm niet meer gevoeld hoor, maar is ook nog wel errug vroeg! @ Debs: hoe gaat het meis? En met je vader? @ Inks: oe.... toch wel erg spannend he! Speldenprikjes én gespannen borsten... En ik zou me niet op voorhand al te druk maken. Die nieuwe baan klinkt super, dus dan zullen ze daar echt wel begrip hebben voor je situatie. Ze willen jou gewoon en ze weten dat je jong bent en er dus een reële kans is dat er kindjes komen. Wanneer ga je beginnen? @ Maaike: balen meis... Heb je toch niet teveel last dan? Nog effe en dan onze date én 8 jan. Woepieeeeee! @ Cath: hey meis! Veel leuke reacties gehad intussen? En lekker genieten van je vakantie? @ Sjaantje: las op hyves dat je niet kan komen 3 januari... Ontzettend balen zeg Maar dat komt een volgende keer dan wel goed he! En ik duim voor je dat het raak is... Maar wel heerlijk als je wat afleiding hebt he! @ Marleentje: hey meis! O bah! Je gaat toch niet nu alsnog beginnen met misselijkheid?! Hier alles prima. Weinig klachten, behalve de nog steeds aanwezige vermoeidheid en soms flink last van rug en bekken. Nog steeds helemaal in de 7e hemel met ons kleintje Heb je al leuke reacties gekregen op hyves? @ Melanina: balen meis.... ben je daar altijd al gevoeliger voor? Voor SI? @ Lady: hahahaha, good for you! Dus nu weer lekker aan de slag 't Is te hopen dat je 3 januari je ogen nog open kunt houden bij onze date! Al dat klussen is erg vermoeiend natuurlijk he... Hoop dat je niet teveel last hebt van je ongi... Enne... Werk ze! @ Heidi: ach meissie toch... Soms moet je 't er gewoon even uitgooien inderdaad. En als je je dan ook nog 'ns niet helemaal lekker voelt... Heb vandaag ergens gelezen dat huilen écht wetenschappelijk bewezen helpt! Dus.... Lief dat je ventje je zo vertroetelt zeg... @ Meissie: ook ik denk dat je niet zomaar posi test! Vals nega kan, maar vals posi NIET. Dus dat betekent toch echt dat je zwanger bent! En nu maar hopen dat het allemaal goed gaat deze keer. @ Missy: waar ben je mutske? @ de anderen... Hoe gaat ie allemaal? Liefs en een hele dikke kusssss Xx Deb
zo lieverdss tja debsel ik kan niet komen en ik vindt het echt zoooow NIET leuk...kahd me er echt op verheugd om jullie in het echt te zien en de zwangere buikjes maarja hier kom ik echt niet onderuit snik snik...... mja idd de volgende keer en jullie laten mij toch wel weten hoe gezellie het was? ik weet niet waar ik last van heb maar ik ben echt heel erg lichtgeraakt al een paar dagen ik kan echt niks hebben....terwijl ik zo helemaal niet in elkaar zit dus ik denk dat toch de duivel onder weg is.... nou zo nog een klantje en dan zit mijn dag er weer op!lekker vroeg naar bedje mijn mannetje komt heerlijk morgen al weer thuis! dus kruip vanaaf lekker met mn hond in bed lekker warm hihi...(alleen roy wil t niet hebben). nou meiden fijne aaf en ik wil even zeggen dat ik echt heel blij ben dat ikjullie ken en altijd ff lekker mijn hart mag luchten bij jullie! knuf sjaantje
Lieverd, we gaan je echt missen de 3e, maar zullen je zeker vertellen hoe het was hoor... Hoop dat het niet je duivel is, maar je weet het eigenlijk nooit met dat stomme vrouwenlichaam. Kroel maar lekker met je hondje! (dat vond ik ook altijd zo lekker! Zo'n warm lijfje tegen je aan ) Dikke kusss Xx
Hey liefies, hoe gaat het hier? @ikheid; ook op onze hyvespagina staat dat je van harte welkom bent de 3e meid..dus tot dan he! @lj; ik hoop voor je dat het doorbreekt, wachten is ellende i know! @debsel; ik ga halverwege januari beginnen. En inderdaad.. ze weten als ze een meid van 27 aannemen dat er een kans is maar ik ben iemand die zich daar alweer druk om kan maken zucht! hoe is het verder liefie? @debbedebs; hoe is het met je vader meid? En op je wolk? @maaike; hoe gaat ie lieverd xxx
He Inkie, ja gaat wel goed hoor Had stiekem gehoopt dat het deze maand raak zou zijn zodat ik niet naar het ziekenhuis hoefde maar heeft helaas niet zo mogen zijn Maar goed we gaan gewoon door en blijven posi ook al is dat af en toe heel erg moeilijk en vraag ik me af waarom? Maar ja ook wij zullen ooit mogen genieten van dit mooie wonder! Helaas heb ik wel heel naar gedroomd; we hadden van het ZK te horen gekregen dat we nóóit zwanger zouden raken! Toen ik wakker werd lag ik gewoon echt te huilen Maar gelukkig werd ik wakker zeg Wat fijn dat je weer zin hebt om te werken lieverd Gaat weer de goede kant op met je he? Hoop natuurlijk wel dat het raak is en idd het loopt zoals het loopt Komt echt wel goed meisje Kus
goeiemorgen allemaal!nog twee daagjes!o verheug me zo op 4 dagen rust maar kvindt het ook niet erg om nu te gaan werken tis heel gezellie nu in de winkel!het is echt zo'n dorpssuper! ik kom ff klagen hoor kheb namelijk heel erg last van mijn onderbuik en straalt helemaal naar rug en liezen dus ben bang dat de duvel eraan komt en DAT WIL IK NIET. ik hoop zo dat het gewoon s een keer raak is....ik weet dat het nog maar kort is maar in juli gestopt en was er toch stiekem wel vanuit gegaan dat ik al zwanger was maarja....ik mag niet klagen er zijn genoeg meiden die er 2 jaar over doen..... nou jullie lezen wel weer hoe ik me voel he....ook dat komt goed!ik ga nu lekker werken mn koppie even ergens anders naar zetten!spreek jullie vanaaf nog even knuffie sjaantje
goodmorning lady's, zo vannacht is het dan eindelijk doorgebroken, jeetje wat een heftige pijn weer zeg, heb dan ook nauwelijks geslapen, nu eerst ff wat eten en dan ibropufen innemen en dan bloed prikken hoe issie verder hier meiden? Morgen tot 17.15 en dan vakantie Kus Maaike
Heej lieffies, hier ook weer even een berichtje van mij! @Maaike, wat ontzettend balen meis dat je ongi is door gezet en dat je er weer zo'n last van hebt! Doe rustig aan lieverd! @Sjaantje, jammer meid dat je er de 3e niet bij kan zijn! Heerlijk dat je over een paar daagjes lekker vrij bent, kun je een beetje bijtanken. En voor jou nu ook weer de spannende dagen! Ik ga voor je duimen hoor! @Ikheid, heej mop je bent altijd welkom hoor op onze date, je hoort er toch bij! Jammer dat je er deze keer niet bij kan zijn, maar volgende keer date je gezellig mee! Hoe gaat ie verder met je meis? @Inki, ik ben zo blij voor je lieverd dat je zo'n geweldig leuke baan hebt gevonden! En dan nu je klachtjes weer, spannend hoor! Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is nu! Maar alles gaat echt goed komen hoor mop! En hoe was het feest van je papsie zondag? @Debs, heej lieffie, fijn om je hier weer even te zien! En wat een mooi buikje heb je al, helemaal geweldig! Wel balen dat je nog steeds moe bent en last van je rug en bekken hebt. Rustig aan doen he mamsie! En zou je kleine Pip al echt gevoeld hebben? Zo gaaf...... @LJ, fijn lieverd dat je ongi is doorgezet nu. Dan kun je er weer volop tegenaan! Ik hoop zo dat alle positiviteit nu een keer aan jullie kant staat, het is je zoooo gegund! Heb je nog leuke dagen voor de boeg? @Cath, heb je een hoop leuke reacties gehad op jullie nieuws meis? En hoe voel je je nu? Lekker aan het genieten van je vakantie? @Marleen, balen zeg meis dat je zo misselijk bent. Hopelijk was het maar eenmalig! @de rest, hoe gaat het met jullie meiden? Hier gaat ie wel goed! M'n vader mag gelukkig vandaag uit het ziekenhuis, dus dat is echt een hele opluchting! Nu kunnen we gezellig met het hele gezin 1e kerstdag vieren! Ik ben nog steeds helemaal super gelukkig met ons kleine mupke in m'n buik. Al heb ik de laatste dagen erg veel buikpijn, waardoor ik me dan weer heel veel zorgen maak. Pffff, het duurt nog zo lang voordat ik naar de verloskundige mag! Afgelopen zaterdag met een vriendin gaan shoppen en al 2 zwangerschapsbroeken gekocht. Ik heb normaal al nooit zo'n platte buik, maar nu komen m'n darmen helemaal opzetten . Maar dat hoort er allemaal bij, ik kan ook niet wachten tot ik straks echt m'n buik kan tonen! Vandaag ga ik lekker een dagje niksdoen, even een beetje bijtanken. Vanavond gaan we naar vrienden waar we tot kerstochtend blijven, erg gezellig! 1e kerstdag gaan we naar mijn ouders en 2e kerstdag naar de familie van m'n hubbie. Dan gaan we ons grote nieuws ook vertellen en ik ben erg benieuwd naar de reacties! Maar dta gaan jullie zekers horen! Voor alle lieffies hier hele fijne kerstdagen en voor 2009 heel veel gezondheid, liefde, HCG, lieve kleine beebjes, vriendschap en geluk toegewenst! Dikke kus xx
Hoi liefies! Zijn we weer. Ik ben lekker aan het genieten van m'n vakantie. Heerlijk zeg! Geen stress en alleen maar lekker doen wat ik wil. Vanmorgen zijn we weer bij de VK geweest omdat ze donderdag het hartje niet kon horen en als ze hem vandaag weer niet zou horen dan zou ze een echo maken. Maar wat denk je? Ze zet dat ding op m'n buik en tadaaaaa, daar was uk dan...in 1 keer NIet te geloven he? Ik was natuurlijk wel heel blij dat alles goed gaat met uk en hij doet het nog steeds heel goed. Daarna zijn we met m'n ouders naar de Baby-dump geweest en we hebben ons kinderkamertje besteld Jaja, het is nog vroeg, maar we zagen hem en we waren op slag verliefd. Hij was ook nog eens niet duur en bij deze gold op=op, dus konden we hem niet laten liggen. Half februari wordt hij geleverd. Het matrasje hebben we ook besteld. Mijn ouders betalen de helft mee van het kamertje, dus komt het voor ons nog voordeliger uit. We hebben ook al een gave kinderwagen gezien, maar die krijgen we van m'n schoonouders, dus die gaan we volgende week bekijken. Van mijn zusje hebben we een hele lieve mobiel gekregen voor boven de box van Woezel en Pip en ikzelf heb 2 hele grote knuffels van Woezel en Pip gekocht voor op de kast straks. Vriendlief heeft wat kleertjes gekocht. DUs kleine uk wordt goed verwend nu al Oh ja, de reacties op mijn zwangerschapsbericht waren erg leuk. Iedereen is dolenthousiast! Vergat ik bijna te zeggen.... 15 januari heb ik een afspraak staan bij een echobureau hier om echo's te laten maken van uk. Dan ben ik 18 weken en dan wordt het waarschijnlijk eerst nog 2D en als ik dan rond 26 weken ben dan laten we nog een 3D maken. Tja, het zit maar 1x in je buik he? En dan het laatste: ik heb ook een babysite aangemaakt. Dat is: www.babyvanwees.beebiesite.nl Daar staan ook 2 buikfoto's van mij. En dan moet je erbij denken dat ik "normaal" altijd een platte buik heb... Maar goed, dat is dus zo'n beetje hoe het bij mij gaat. Hoe gaat het met jullie meisjes? Ik lees af en toe wel mee hoor, maar heb niet altijd tijd om te reageren. @Debbedebs: Hoe voel je je meis? Gaat alles goed? @Inkie: wat leuk dat je eerder kan beginnen bij je nieuwe baan! Wanneer ga je starten? @Maaike: toch ongi meis? Ik vind het wel heel vervelend dat je er elke keer zo'n pijn aan hebt. Normaal ongi zijn is al niet leuk, maar nog meer pijn is ook niks. Lekker rustig aan meis, nog even en het is 8 januari. @Debsel: hey mama, hoest met jou? Wanneer ga je nieuwe buikfoto's plaatsen? Ik heb in mijn album ook al 2 buikfoto's staan. Ben bij jouw wel benieuwd hoor! Wanneer moet je eigenlijk voor je 20-weken echo, weet je dan al? En hoest met het huisje? Ben je al helemaal gesetteld? @Sjaan: jammer dat je er 3 januari niet bent. Maar hoe gaat het verder met je meis? @Anderen: met jullie ook alles goed? Ik wil jullie alvast hele fijne feestdagen toewensen en een super spetterend en gezond 2009!