Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lieffieieieieie!

Hoe is het?!
    Wat fijn dat het zo goed gaat met pip! :D

Dikke x

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lieverd...

Zoals ik al had teruggekrabbeld.. ik kan nie!
    Maar de volgende x ben ik er ook bij! Dat staat!

X

Vakantieieieieieieie>>>5 dagen, dan weer 3 dagen werken en dan weer 4 dagen vrij! Jeuheuj! :D

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey schatties!

Hoe gaat 'ie?

Cath: wat heerlijk dat ze nu meteen het hartje gevonden hebben. Je wist al wel dat het goed zat, maar extra bevestiging is altijd fijn toch! En het kamertje is al besteld? Leuk hoor! Die van ons hebben we zaterdag geregeld. Kan haast niet wachten tot het hier staat! En al een aardig buikje hoor! Je ziet het verschil echt per week! En je kan duidelijk zien dat je normaal een superplat buikje hebt! Maar ook zeker dat jullie hummeltje goed groeit... En ik heb net weer een nieuwe geplaatst! Enne.. we weten nog niet wanneer de 20 weken echo is, maar hebben voor die tijd een pretecho, dus we wachten rustig af! (zie onderschrift!)

Debs: thanx voor het compliment lieffie! Ben ook wel trots op m'n buikje hoor. Hoop zo dat ik 'm snel écht goed ga voelen... Nu is het nog zo onduidelijk allemaal! Balen dat jij wat buikpijn hebt steeds... Maar onthou maar goed dat het erbij hoort. Ik had er ook flink last van in het begin, dus maak je niet teveel zorgen! En wat heerlijk dat je vader lekker thuis is met kerst! Kunnen jullie lekker samen genieten. En dat buikje van jou komt vast snel goed! Echt, ineens is het er :D dus geniet nog maar effe van je figuur! Hihi!

Inks: dus nog effe een paar weekjes rust en dan weer lekker aan de slag. Gaaf joh! Probeer je niet te druk te maken. Komt goed! Hoe gaat ie verder met jou? Voel je nog steeds speldenprikjes en gevoelige borsten? Vind het erg spannend lieverd....

Maaike: gaat het lieverd? Is het een beetje te doen? Wat gaan ze nu met de uitslagen van het bloed doen? Waar kijken ze eigenlijk naar? Ik ben ook toe aan vakantie meis, net als jij!

Sjaantje: is het nog niet tevroeg voor je duivel meis? Ik dacht dat je banner nog niet was afgelopen... Dus ik hoop echt dat je 't mis hebt en het níet je duivel is! En als je wel zwanger bent, kan het net zo voelen als ongi worden hoor.. Dus zegt niks!

Ikheid: jammer dat je er niet bij kan zijn meis. Zou leuk zijn geweest....

LJ: hoe gaat ie lieffie?

Hoe is het met de andere lieffies?

Dikke kussss van mij! Xx

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hihihi! Thanks moppie!

Enne... heb je je ventje wel duidelijk verteld dat ie deze ronde raak moet schieten?! Dan kunnen we jouw buikje tenminste in de gaten gaan houden ;)

Xx

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Echt, jij typt altijd van die ellenlange en leuke berichten, heerlijk om te lezen. Vandaag mijn eisprong gevoeld, overduidelijk.. Zondag voor het laatst echte sex gehad, gisteren deed het echt zeer, mijn ventje kwam steeds ergens tegen aan, deed echt pijn, dus zijn we ermee gestopt..
    Ik kon vandaag niet eens ff goed de pas erin zetten (bijvoorbeeld een hupje maken of rennen) dat deed zo'n zeer aan mijn buik (steken). En nu nog steeds last van enorm veel afscheiding, ik voel het er gewoon uitlopen (ahum ahum, sorry voor de ranzige details).
    Is het verstandig om vandaag nog een keer te klussen?

Jammer dat ik er niet bij kan zijn, 3 januari, maar de volgende keer ben ik er zeker bij.

Super voor je pa en voor jou en de familie! Heerlijk met de feestdagen thuis.
    Jullie vermaken je wel met de kerst lees ik.
    Ooh en laat ff weten wat de reacties zijn, ben zo benieuwd!

Hele fijn feestdagen lieverd, voor jou en je familie.
    Geniet ervan!

En dat die buik maar mag groeien!

Dikke x

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Moppie! Ik las je berichtje aan Debs enne....

Zeker nog klussen vandaag meis! Voor de zekerheid he...

En dan maar hopen dat het niet weer pijnlijk is.... 't Is voor een goed doel he meis!

Liefs Xx!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aah wat lief dat je zo snel reageert..
    Heb het hier al ff gemeld, maar NO PROBLEMO, doet ie graag voor het goede doel.. (heeft ie nooit problemen mee gehad ;)) Hopen dat het geen pijn gaat doen inderdaad!
    Dit is onze ronde!

Thanks!

XXX

I hope so!

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Mijn ventje klaagde ook nooit hoor ;) Hij zou nu nog wel elke dag willen, maar dat trek ik echt effe niet hoor! Dadelijk heeft kleine Pip ineens een kuiltje in z'n kinnetje ofzo! :)

Ga zo lekker naar bed!
    Welterusten lieffie (en alle andere lieffies natuurlijk!)

Xx

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Whahahahaha! Zotteke! Een kuiltje in z'n kinneke.. Hahahaha!
    Ik ga èèrst ff klussen en dan lekker slapen..
    Morgen vrij, de laatste boodschapjes doen..

Slaap lekker mop en de rest natuurlijk ook!
    Ik kom morgen weer ff spieken hier.

xXxXxXxXx

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goedemorgen lieverds :D

@debbedebs, wat fijn dat je paps weer lekker naar huis mag zo voor de feestdagen meis, hoe gaat ie met je? lang wachten dan he als je zo uitkijkt naar de echo ;)
    @debsel, He lieverd wat een mooie buikfoto's hoor in je album ;) je buikje gaat nu echt groeien! Heerlijk, geniet er van meis, en lekker uitrusten in je vakantie hoor...
    @Inkie, hoe issie met jou lieffie? hoeveelste dag van je cyclus zit je eigenlijk? heb je er een goed gevoel over? al die klachtjes van je ;) Zou wel een mooi kerstkadootje zijn he ;)
    @Cathie, hey lieverd, hoe issie meissie? heerlijk aan het genieten van jullie ukkie? jij had ook vakantie nu he? geniet ervan en rust lekker uit joh!
    @Ikheid, zo flink geklust meis? :p Haha tja je moet er wat voor over hebben he ;) Mijn mannetje klaagt ook niet hoor :D Nou ja gelukkig maar haha, heb jij ook vakantie?
    @Sjaantje, he lieffie nog geen duivels toch? hopelijk blijven ze nog 9 maanden weg haha ;)
    k duim voor je meis, jij nu ook lekker vrij?

Kus Maaike

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey debsel ik heb mijn langste cyclus aangenomen en die was 38 dagen maar ik heb ook weleens 34 dagen of 32 dagen dus tja je weet het niet he!
    en maaik nee nog een daggie er tegen aan kmoet tot zes vandaag pfff en deze dagen zijn gewoon echt NIET leuk om achter de kassa te zitten je bent net zo'n robot hihi maarja verstand op nu en gaan met die banaan!kheb mijn thuisklantjes er nu wel op zitten de laatste gister aaf nam super lief een bloemetje voor me mee!klein gebaar maar vindt ik zo leuk!had ik ff nodig.
    zo kga me ff omkleden maak me even leuk op glitters boven de ogen!
    oja mijn mannetje kwam gisteaaf thuis die had kerstpakket gekregen en daar zat heerlijk voor hem en mij een badjas en een badhandoek in!super lekker!
    njah nu ga ik echt stoppen
    voor de gene die nog moeten werken vandaag werkse!en de rest geniet er lekker van dikke knuf sjaantje!

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey sjaantje, vaak zijn dat ook de leukste gebaren toch? ;)
    no g ff volhouden meisje en dan ben je ook vrij ;)
    Ik moet tot 17.15 vandaag, best te doen haha :D

:( Gister bloed geprikt, normaal vind ik het allemaal erg eng maar de laaste paar x gaat het best goed, ze heeft 7 buisjes afgenomen en wat ze precies allemaal testen weet ik niet, die gyno heeft verder ook niks uitgelegd natuurlijk ;)

Werk ze allemaal nog he of geniet lekker van de vrije dagen ;)

Kus

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey lieve schatten!

Contract is getekend meissies, joepie.. zorgje minder!
    Verder zijn de speldenprikjes wat verminderd maar m'n (.)(.) zijn wel gevoelig. Ach.. we shall see.
    Oja.. en toch wel weer veel plassen.... bbbrrrr nu vind ik het weer beetje eng worden hoor.
    Ik heb heel veel zin om in m'n nieuwe job te starten dus ik ben nu niet zo bezig met; het MOET deze ronde raak zijn. Komt omdat ik zo'n onzekere doos ben dat ik zo bang ben dat dan m'n werk in het gedrang komt. Zucht... wa erg he!
    Maar geloof me.. als ik die kleine lieve kleertjes zie, dan kan het me niet snel genoeg gaan ;)
    Lekker wisselend dus.

Mijn laatste cyclus duurde zo'n 8 weken voordat de ongi echt doorzette (even dus los van alleen het bruinverlies).
    Ik denk dat ik 30 dagen aanhoudt... 7 december was de eerste dag van m'n laatste ongi dus dan zou ik 6 januari daar ergens aan moeten houden..
    Maar....het kan alle kanten op zoals iedereen wel weet. Geen idee of m'n cyclus na de miskraam de regelmaat weer terug heeft!

Meiden; ik kan niet wachten tot 3 januari. Echt zóveel zin in.

@debbedebs; Feest van paps was kei leuk! Echt heel gezellig.
    En hoe gaat het nu met jou pappie?
    Al positiekleding gekocht las ik! Leuk he meis.. geniet ervan, het is je van harte gegund!
    @debsel; midden januari ga ik aan de slag! Ben heel blij dat het goed gaat met pip en de 3e ga ik je lekker 's middags verwennen met lekkers! (12:00 toch he? mag ook eerder!) Groeien zul je! :)
    @maaike; laatste 2 uurtjes meid en dan heb je lekker vrij!
    @ikheid; jammer dat je er niet bij bent de 3e maar dan de volgende keer weer!
    @meisje; en... hoe is het met het zwanger zijn
    @lj: hoe issie meis? 2009 wordt óns jaar he! xxx
    @cathie; en hoe gaat het met onze zoveelste zwangere vrouw ;)
    @marleen; hey meissie, hoe gaat het met je? Ben je er ook bij de 3e?
    @mies; lang nix gelezen, ben erg benieuwd hoe het met je gaat!
    @melanina; hoe is het met jou?
    @sjaantje; hey daar ben je weer even!? Leuk om weer wat van je te lezen. Wel ERRUG jammer dat je er niet bij bent de 3e meid! Maar goed, wat niet kan dat kan niet. Volgende keer beter!

Ik wens iedereen HELE fijne feestdagen en alle goeds voor 2009!
    Voor de meeste toch wel een heel erg bijzonder jaar ..het jaar waarin jullie mama gaan worden.
    WOW!
    Oja.. en ikke tante van pip. (he debsel :))

LJ en Meisje; wanneer ik tijdens de jaarwisseling naar het mooie vuurwerk kijk en de mooie sterretjes, denk ik ook even aan jullie vlindertjes!

Dikke kus en kerstknuffel van Inkie
    Tot snel meissies! JOEPIE!

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier alles ok hoor
    vandaag nieuwe kleertjes gekocht
    en tja denk ik 2009 er weer lekker tegen aan te gaan.
    hopelijk zonder blaasontstekingen en schimmels

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

He lieffie!

Ja we zijn er nog ff flink tegenaan gegaan, hahahaha!
    Vandaag voelde ik me alleen zooooooo kut! Echt hoofdpiijn, steken en krampen in mijn buik..
    Ja ik ben nu 5 dagen vrij, moet maandag weer werken..

Fijne feestdagen!

X

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo weer ff bijgelezen..
    Rest mij alleen nog iedereen hele fijn feestdagen toe te wensen!

Een hele dikke knuffel

Heidi

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedeavond meissies

VAKANTIE! Yes ben er aan toe, eerst kerst en dan op naar het nieuwe jaar met heel veel geluk hopelijk ;)
    En met baby's :p
    Meiden hele fijne dagen en geniet ervan en van elkaar natuurlijk ;)

Kus Maaike

18. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he dames,

hier ff snel een berichtje. M'n blaasonsteking is gelukkig over maar nu heb ik een schimmelinfectie. aahhhh daar word ik helemaal gek van . van de jeuk dan haha. krijg er niks voor want je kan er een zalfje voor krijgen met hormonen erin. en dat mag niet als je zwanger bent.

nog een weekje en we mogen de kleine spruit eindelijk zien. dat duurd lang hoor van negen weken tot twintig weken. maar goed als alles maar goed is met de kleine. wat het word willen we niet weten. dat word een verrassing. spannend.
    vanmorgen hadden we samen voor de 2e keer een lekkere kerstontbijt. Volgend jaar met z'n drieen. rare gedachten hoor. haha. dat was het wel zo'n beetje.

Melanina: had jij wel zo'n zalfje gehad?is het nu allemaal over?ik hoop dat 2009 een top voor jullie mag worden meid.

Inkie: gefeliciteerd meid met je nieuwe baan, super. 2009 word hopelijk voor jullie een super jaar. het begint al goed in iedergeval.

debsel: hoe is het zwangere? jaja jouw buikje begint ook al aardig te groeien he. mooi he.
    verder alles goed. laat jullie een pretecho maken?
    kamertje al gekocht? leuk he. de onze is al binnen maar eind januari gaan we het allemaal pas ophalen.
    oja nog thanks voor de felicitatie.was goed verwent, nouja de baby natuurlijk, haha.

cathie: hoe is het allemaal meid? leuk en fijn nu he dat iedereen weet dat jullie een kleintje verwachten he. leuk jullie beebiesite. Wilde dat eigenlijk ook doen maarja ik heb daar niet zo geduld ervoor, haha.
    al wat leuks gekocht voor de kleine beeb?

hoe is het met al de andere zwangere dames?
    en met de andere dames?ik hoop echt meiden dat 2009 voor jullie allemaal een top jaar word. ik denk echt aan jullie?
    en voor de dames die 3 jan. een date hebben heel erg veel plezier, maar dat komt vast goed. dat word wel gezellig.

en natuurlijk wie het vandaag nog leest, fijne kerstdagen en voor wie ik niet meer spreek een fijne jaarwisseling.

een dikke kunffel en kus miesje

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lieve meiden hier ook nog even een berichtje van mij!
    miesje 20 weken alweer bijna!zo dat gaat hard man
    en de rest van de lady's lekker aan het eten?
    ik zit nog lekker in de pyjama op de bank slecht he haha maar ik vindt het heerlijk!ik zei net tegen roy half 4 kleedt ik me aan en dan gaan we even naar het cafe van mijn ouders kerstborrel drinken....ik denk dat ik maar aan de fris ga want je weet het maar nooit he hihi!
    njah dus nog geen duivel te bekennen....ik vindt het nu toch wel weer erg spanend worden hoor kan merken dat ik er nu toch ook wel weer meer mee bezig ben khad vanacht gedroomt dat we een jongetje kregen.....
    nou lieve meiden hele fijne dagen!geniet ervan want voor de zwangere de laatste kerst met zn tween en voor de niet zwangere mischien ook wel!

kussie sjaantje

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    zo 1ste feestdag zit er weer op hahaha
    Had het wel ff moeilijk me schoonzusje te zien maar goed.
    NOu heb aardig wat gedronken maar het is niet echt aangekomen dus had net zo goed niet gehoeven haha had het wel ff nodig .

Ja ik heb ook een zalfje gekregen toen en inbreng tabletten.
    Ik heb tableten die je gewoon mag gebruiken hoor bij een zwangerschap .
    Helaas is het terug gekomen en hebben de tabletten nu niet hun werk gedaan dus maandag de dokter weer ff een belletje geven.
    De jeuk is echt erg.

Nou deze week me ei gehad maar dnk niet gebruikt omdat we beide die schimmel infectie hebben :(
    Maar in 2009 gaan we ervoor.

Nou fijne avond nog voor de gene die nog gaan feesten .

Deel Deze Pagina