Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    HOi meiden, even snel een berichtje van mij. Ik ben namelijk strontziek. Ja echt waar, sinds gisteren al. Ik heb koorts en mijn keel doet enorm pijn. Plus veel hoesten en dat doet ook weer zeer. Dus ik kan helaas niet echt genieten van de feestdagen :(

Gisteren zijn we bij m'n schoonouders geweest en we hebben een hoop kadootjes voor uk gehad. Op kerstavond zijn mijn ouders geweest en heb ik me uitgesloofd in de keuken: gebakken aardappels, boontjes, gevulde kalkoen uit de oven. Lekker hoor.

Hoe waren jullie feestdagen? Nou lieffies, ik ga weer op de bank, want ik stort zowat in hier achter de pc. Wou jullie toch ff gedag zeggen. Veel liefs..

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goedemorgen allemaal :D

Balen cathie dat je ziek bent, ziek maar ff goed uit en lekker uitrusten!
    Onze kerst was erg gezellig, leuke kadootjes gehad en heerlijk gegeten!
    Verder gaat t redelijk! kijk uit naar 8 jan, maar eerst oud&nieuw en onze date :D

Heb toch maar aangehouden toen ik bruin ging verliezen dat mijn ongi toen is begonnen want heb maar 2 dagen echt bloed verloren en normaal ben ik er een dikke week zoet mee, en met dat bruin erbij geteld komt dat weer op een week uit haha :D
    DUs betekend wel dat ik maar 34 dagen cyclus had! JEEJ ;)

Hoe issie verder hier meiden?

Kus Maaike

3. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Goedemorgen Allemaal.....

zo ik ben nu even rustig aan het wakker worden en bijkomen van de feestdagen.
    Eerste kerstdag kwam mijn famillie en schoonma bij ons. En gisteren zijn we naar Hans zijn familie geweest.
    Was erg gezellig!

Afgelopen week heb ik via marktplaats een angelsound gekocht.........en na lang zoeken hoorden we het hartje kloppen :D:D
    Echt zo super. Ons babeetje is volgens mij nu ook nog erg bewegelijk. we moesten steeds met de angelsound op een heel anere plek om het hartje te kunnen horen.....helemaal links en dan opeens weer hlemaal rechts hahaha.....maar goed. Ik heb nu wel wat regels opgesteld...ik mag van mijzelf maar 1 keer in de week luisteren anders maak ik mezelf denk ik een beetje erg gek.

@cathie
    Ziekjes.....bah hopelijk trek het snel weer bij en voel je je weer super fit.

@melanina
    Hopelijk is het snel maandag en krijg je een receptje mee wat nu eventjes een keertje wel goed werkt. Zonde van je ei.....maar goed 2009 wordt jou jaar:d

@sjaantje..
    En nog steeds geen duiveltjes? Nog aan de borrel gezeten of toch maar netjes aan de fris?
    ben benieuwd hoor!

@Inkie
    Gefeliciteerd met je nieuwe job. Helemaal super! Hopelijk zul je snel je eigen plekje helemaal hebben gevonden. Heerlijk zo het nieuwe jaar in.....nu alleen nog een kleine uk in je buik. Denk echt niet dat ze dat erg zullen vinden hoor op je nieuwe baan. Ze hebben zelf voor een jonge meid gekozen!
    Owja ik er trouwens ook bij de derde;)

@debbedebs.
    Hoe waren jou kerstdagen? een beetje genoten?

@debsel
    Nog veel rekening moeten houden met het eten en drinken? Ik was bij mijn schoonfamilie de enige die niet aan de wijn zat en mocht het toetje niet hebben. zat rauwe ei in.
    Ik heb me wel lopen ergeren aan mijn schoonzus hoor. Die is ook zwanger maar eet en drinkt ales wat verboden is.....pff wijn, filet american, dat toetje met die rauwe ei:S:S ik snap dat mens niet hoor maar goed.

En hoe gaat het met de rest? allemaal fijne feestdagen gehad? Nu op naar oud en nieuw! Hopelijk wordt het voor iedereen een geweldig jaar!

Wie komen er trouwens nou de derde allemaal? Ik ben erg benieuwd maar beetje de kluts kwijt. hihihi
    Ik kom iniedergeval wel:p
    Hoe laat worden we verwacht? En waar moeten we zijn (bij maaike in almere maar waar staat je huis?)?

Haha nou allemaal een fijn weekeind en een leuk uiteinde van het jaar en de meeste tot 3 januari!

xxx marleen

4. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @ maaike
    Ik was druk aan het typen, was jij ook bezig!
    Nou ik wil je nu trouwens alvast bedanken dat we allemaal bij jou mogen komen! Super vind ik dat!
    Beetje leuke kerst gehad? heb je foto's al bekeken. Zag er gezellig uit hihih!

Nou fijne dagen verder nog en 2009 wordt gewoon jou jaar!

knuf marleen

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hey marleen :D

Ja kerst was ook echt heel erg gezellig hoor :D

En jullie zijn heel erg welkom, ik PB je wel ff waar mijn huis staat haha, niet iedereen hoeft dat te weten he ;)
    Wat leuk dat jullie het hartje kunnen vinden, super!
    En idd 2009 wordt ons jaar (voor de niet-zwangere maar ook voor de zwangere natuurlijk he)

Kus

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey hallo allemaal,

De feestdagen allemaal goed doorgekomen?
    Bij ons was het gezellig!

Kerstavond hebben schatje en ik gezellig samen gevierd met pakjes onder de boom!
    Ik heb lekker warme sokken gekregen, sloffen, een mooie grote rvs pedaalemmer voor in de keuken en een mooie zijde pyama!
    Ben goed verwend, m'n verlanglijstje is gehoord ;)
    1e kerstdag zijn we gezellig bij mijn ouders wezen eten! Was echt verrukkelijk, as usual. En vantevoren zijn we eventjes naar m'n schoonouders geweest waar iedereen bij elkaar kwam.
    2e kerstdag belde mijn lieve schoonmama op of ik daar kwam eten, mijn schatje moest werken dus ze wilde niet dat ik alleen was. Echt heel lief. Eerst nog naar m'n ouders geweest, spelletje gespeeld en daarna dus bij m'n schoonouders wezen eten!

Hoe was jullie kerst? Voor het eerst voor sommige met dikke buikjes! Ligt nu een keer niet aan het eten :)
    En nu..... is het alweer 3e kerstdag! Schatje is lekker weer thuis en m'n vriendinneke komt zo om mee boodschappen te doen alvast voor oud/nieuw!
    We gaan gezellig gegourmetten van te voren met een man of 10. Veel zin in!

Verder... nog steeds speldenprikjes!
    We wachten wel af...

Hey Marleen, wat leuk dat je er bij bent de 3e!
    Fijn dat het goed met je gaat.

Cathie; wat leuk allemaal cadeautjes voor uk!

Lieve Maaik; fijn hoor, een cyclus van 34 dagen! Eindelijk he!

Hey meissies..... vandaag over 1 weekje gaan we meeten!
    Kei en kei leuk. :D

Dikke kus voor jullie allemaal

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieve meiden,

hoe is het met iedereen? Allemaal heerlijke kerstdagen gehad zo te lezen! Super hoor!
    Over een paar daagjes oud&nieuw en volgende week onze dat, JOEPIE!

Wij hebben ook een paar heerlijke dagen gehad. Kerstavond hebben we bij vrienden gegourmet en 's avonds toen de kids op bed lagen cadeautjes uitgepakt. Er gezellig! Daar blijven slapen, kerstontbijtje genuttigd en toen naar mijn ouders gegaan. Mijn hubbie en de vriend van m'n zus hebben een 8-gangendiner klaargemaakt en we hebben 6 uur aan tafel gezeten. Heerlijk gegeten, goede gesprekken gehad en veel gelachen, was echt super!
    Gister zijn we bij mijn ouders gaan brunchen. Ik was alleen ook zo ontzettend misselijk dat ik bijna niets gegeten heb. 's Middags zijn we samen geweest met de familie van mijn hubbie en hebben we ons grote nieuws verteld! Iedereen vond het zo ontzettend leuk en was zo blij voor ons, helemaal super!

Nu een paar rustige daagjes voor de boeg en daar ben ik wel aan toe. Ben nog steeds erg misselijk en vanochtend ook bruin bloed verloren....
    Ik probeer me er maar niet teveel zorgen over te maken, maar dat is best lastig.....

Dikke kus

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey lieve debbedebs,

Fijn dat je zo genoten hebt van de feestdagen meis!
    Probeer je niet te druk te maken over het bruinverlies, het hoeft helemaal niets te betekenen!
    Maar ja, ik snap als geen ander dat je je druk maakt.

Ik denk aan je liefie.
    Hele dikke kus

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Ladies!

Ben strontziek.. verkouden, oorpijn, keelpijn..
    Wat betreft m'n buik>>>hele erge krampen en steken en enorm veel afscheiding.
    Ik weet 't niet..
    Kerstavond, lekker met mijn manneke samen geweest. Eerste kerstdag kwamen mijn ouders en 2 zujes bij ons eten, veel in de keuken gestaan, cadeautjes uitgepakt onder de boom. Enorm misselijk en kon zowat kotsen van de geur van het eten.. Raar allemaal! Ik weet het niet, ik w8 wel af..
    De testen heb ik afgelopen woensdag al in huis gehaald, hoef ik daar in ieder geval niet meer voor op pad :)
    Tweede kerstdag echt helemaal niks gedaan, ziek liggen wezen op de bank, nog wel ff met de honden naar de bossen geweest..
    Nu zijn we Shrek aan het kijken op RTL 4.

Dit was ff een ego-berichtje, spreek jullie snel weer!

Dikke x Heidi

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey liefies whaaaaaaaaaaaa ik dacht net doe ff n testje ik had vandaag weer even een stapel gekocht....en nu staat er een heel vaag lijntje zou het dan toch?ik durf gewoon niet blij t zijn maar mijn vriend ziet m ook ik wou m op de foto zetten maar ik krijg m niet scherp :cry:
    maar er staat tog echt een lijntje..........................zou mijn kerstwens dan toch uitkomen?

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden ik heb net nog een test gedaan en weer een vage lijn.....maarja lijntje is een lijntje ik zal nog een keer proberen een foto te maken maar het voelt gewoon goed we zijn zo blij!
    ik wil wel graag jullie mening over de test want ben nog wel beetje onzeker.....dus ga nu nog even een poging wagen!kussie

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    een voorzichtige felicitatie dan maar heh echt top

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey sjaantje wat gaaf!
    Probeer de foto eens te mailen? Ben reuze benieuwd.

En welke test gebruik je?
    x

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey hey ik krijg de foto niet scherp....dus heeft geen zin.....ik heb de test van kruidvat niet de goedkoopste maar die in het roze doosje waar dan een plusje komt te staan....en het plusje had een dikke streep en de verticale streek was heel licht maar wel duidelijk.....ik probeer het dinsdag nog een keer maar volgens mij mag ik gewoon heel erg blij zijn!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Wat mega-super-vet-cool zeg!
    Gefeliciteerd mop!

X

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ikheid ik stuur je ff een bericht met de test kun je ff kijken goe?xxxx

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik zou zeker nog niet kunnen testen hè?
    Daar is het te vroeg voor of niet?

Ik kan niet w8en.. Heb geen geduld meer. Het voelt namelijk alsof het deze ronde raak is..

X

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Is goed wijffie!

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey ikheid ik heb 2 dagen te vroeg getest....ook een voorgevoel maar de test is nu wel wazig beetje onzekerheid als je kunt zou ik nog ff wachten....wil je mij even je mail adres sturen?want het lukt niet via deze site?kus sjaantje

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

hpeijnenborg@hotmail.com

ja ik beter als ik nog ff w8.. wel moeilijk, maar wel het beste

Deel Deze Pagina