Wat zijn de ervaringen met testen, wanneer zou het op z'n vroegst kunnen? Zou ik dat nu al kunnen? Nee hè? Wheheheheheh! Ik heb geen engelengeduld..
ligt eraan hoe regelmatigje cyclus ook is?die van mij was niet helemaal regelmatig dus ik heb t gemiddelde genomen....ik heb nml ook geen engelengeduld haha
Lieverd.. ik heb je teruggemaild. Ik zie dus echt wel een kruisje. Je gaat je allerlei rare dingen in je hoofd halen. Oké, hij is niet superscherp, maar ik zie niet één streep, nee ik zie een horizontale streep en een verticale.. Tuurlijk snap ik de onzekerheid, je gelooft je eigen ogen gewoon niet! Dat livhaam van ons is ook gewoon zoooo raar! Dinsdag gewoon nog ff een test er tegenaan gooien, dan weet je het 200% zeker. Maar voor nu zou ik zeggen, geniet er stiekem maar van met z'n tweetjes. En na dinsdag weet je het helemaal zeker.. Niet zo twijfelen mop! Laat de rest ook nog ff oordelen over de test, ik weet zeker dat zij hetzelfde zien als dat ik zie.. Dikke x
He sjaantje wat leuk voor jullie Mail mij je test ook eens ff dan, zal ik eens kijken meis! Wauw, weer een zwangere erbij Gaat goed zo Ik merk wel als je je test hebt gemaild! Hoe gaat het hier meiden? Ik ben verkouden maar verder gaat ie wel hoor, enOngi is bijna over dus das wel weer fijn, kijk uit naar oud&nieuw en de date natuurlijk En dan is het alweer 8 jan Pff ben blij als ik dat gehad heb zeg, het blijft maar spoken in mijn hoofd en denk er erg veel aan de laatste dagen... Liefs Maaike
maaike heb er alle vertouwen in al zal het met een beetje hulp moeten je kan zwanger raken Een vriendin van mij is nu zwanger van 2 na een paar iui behandelingen .
Hey meiden! Hoe gaat 'ie hier? Ik zie dat iedereen kerst weer overleefd heeft en heeft genoten. Gelukkig! Hier alles prima! Ons kleintje groeit goed en begin al een aardig buikje te krijgen. Het hangt er erg vanaf wat ik aanheb, maar ik voel het goed. Hij is ook erg 'strak' en gespannen soms. Worden steeds nieuwsgieriger of ik nou een jongetje of een meisje in m'n buik heb zitten We zien het wel.... @ Debs: lieverd, maak je geen zorgen. Bruin is normaal gezien oud bloed, en dat heb ik laatst ook gehad. Je schrikt je rot, maar meestal heeft het echt niets te betekenen. Is het intussen al weg? Leuk dat mensen zo enthousiast reageren he.. Dikke kuss! @ Inks: baalt ons kerstmonstertje dat kerst nu voorbij is, of valt het mee? Nog een weekje.... Joehoeeeeee! @ Maaike: hoe gaat het lieverd? Zie je 't nog zitten, straks al die giechelende en kletsende meiden volgende week in je huis? @ Ikheid: balen dat je ziek bent meisje... Je weet het nooit natuurlijk, maar 8 dagen eerder testen lijkt me echt te vroeg. Ik zou dus toch nog even geduld proberen te hebben meid! @ Sjaantje: WÁT?! Dat meen je niet! Een streep is een streep! Ik zou zeker die goedkope van kruidvat een keer nemen, want die zijn gewoon supergevoelig en daar hebben we hele goede ervaringen mee hier Je kan 'm ook altijd nog op onze hyves zetten he, die foto! Dan kijken we daar allemaal effe @ Marleentje: hihihi, wat gaaf dat je 't hartje gevonden hebt! Ik dacht de eerste keer dat ik 'm had, maar dat was m'n eigen hartslag. Woeps... Mooi moment om samen te delen he? Hoe gaat het met je buikje? @ Cathie: hoe gaat ie met jou lieffie? @ Mies: ben jij er trouwens volgende week niet bij? En wat raar trouwens dat je niks voor je SI hebt gekregen?! Er zijn ook middeltjes die je wel tijdens de zwangerschap mag gebruiken heb ik begrepen. Verder alles goed? @ Joey: leuk je volgende week te zien! Hoe gaat 'ie? Met deze dagen ook veel aan je vlindertjes gedacht of valt het mee? @ alle anderen: hoe gaat ie?! Dikke kusss! Xx
haha hey debsel ,ja hoor zie het nog wel zitten Komt goed al die meiden, denk eerder dat Thom een beetje gek wordt haha hoe issie meissie? Thnx melina, ben gewoon erg benieuwd wat er komen gaat er wat er precies aan de hand is met me -xxx-
Hoi lieffies, Nou, m'n griepje heb ik weer overleefd een uk ook hoor Ik ben nog wel erg verkouden en m'n keel is nog wat gevoelig en ik hoest nog wel, maar het gaat al veel beter. Gister weer naar uk geluisterd en die kreeg ik nu meteen te pakken! Uk doet het prima, lekker aan het trappen tegen de microfoon aan hihi. Kerstavond waren m'n ouders hier en toen heb ik hen ook uk's hartje laten horen. M'n moeder was zo trots en blij om haar kleinkind eens te horen Uk was ook toen meteen te vinden, dus hoefden ze geen uur te wachten . Oh ja, had ik al verteld dat we het kamertje al hebben besteld enzo? En 2 hele grote knuffels van Woezel en Pip gekocht en kleertjes en van m'n zusje hebben we de Woezel en Pil mobile gehad voor boven de box. We worden in ieder geval al goed verwend. @Sjaan: JOEPIE! Dat zou gaaf zijn meid. Zet die test inderdaad op onze hyves, kunnen we allemaal kijken. Gaaf kerstkadootje dan wel hoor! @Maaike: hey meissie, bijna onze date he? HOe laat gaan we afspreken? En mail jij ons je adres dan even? Ik moet namelijk wel een stukje rijden hoor Hoest verder met je meis? @Inkie: wat gaaf dat je weer een leuke baan hebt meis! Wanneer ga je beginnen? Alles goed verder met je? @Debsel: hey mama, je krijgt zeker al een buikje joh! Ik ook hoor, al zie je het inderdaad bij bepaalde kleding beter als bij andere, dat klopt. Maar toch pronken he? @Debbedebs: hoest met jou moeders? Alles goed? @Miesje: jeetje, alweer bijna 20 weken! Je zit al bijna op de helft! Wat gaat dat hard! Hoe voel je je? @Ikheid: jij ook al ziek meis? Balen he? Ik zou idd nog even wachten met testen. Is nu toch wel erg vroeg hoor! Ik teste pas 4 dagen na m'n NOD. Durfde niet eerder Beterschap hoor. @Anderen: alles goed met jullie? Lekker verwend tijdens kerst ook?
@cathie, ik ga 12 jan beginnen! Veel zin in. Verder gaat het goed met me. Lekker zin in een nieuw jaar. @debsel; haha.. nee hoor, vind het niet heel erg dat het voorbij is. De dagen er naar toe zijn vaak leuker dan de dagen zelf. Heb ook zin in de date meis. We contacten nog even over hoe laat okidoki? @sjaantje; mail de test maar naar me meis, kan ik ook voor je kijken als je wilt Fijne zondag meiden. Zometeen even lekker de bossen in.. heerlijk wandelen!x
he cathie, zet mijn adres wel ff op onze hyvessite Wel zo makkelijk, ik weet niet precies hoe laat we afspreken, zat zelf te denken rond een uurtje of 3 of eerder? Ik hoor het wel! Verder gaat ie redelijk hoor, leuk hoor kamertje enzo... lijkt me heerlijk om alles te kopen! Kus
Heej lieve meiden, @Ink, thanx mop voor je lieve woorden, je bent echt een schat! Hoe gaat ie nu met jou lieverd? @Debs, fijn lieverd dat je me gerust kan stellen. Ik ben echt zo blij met jullie! Bruin is nu weer weg, heb alleen nog wel regelmatig last van buikpijn. Ik zal blij zijn als ik eindelijk naar de verlos kan en het hartje zal horen! Zo fijn dat met jou en Pip alles goed gaat. Ik ben heel benieuwd naar je buikje volgende week! @Sjaantje, JOEHOE gefeliciteerd meis! Een streep is een streep hoor. Bij mij was ie in het begin ook errug vaag, maar hij wordt steeds duidelijker! Gewoon over een paar dagen weer testen. @Ikheid, ik zou toch ook echt even wachten met testen mop. 9 dagen voor NOD is echt te vroeg hoor! Ik snap dat het heel lastig is, maar een nega test in je handen houden is helemaal vervelend. Nog een dikke week wachten meis en in die tussentijd ga ik heel erg voor je duimen! @Maaike, echt zo fijn dat we volgende week allemaal bij jou terecht kunnen meis. Je bent echt een topper! @Cathie, fijn meis dat je weer een beetje bent opgeknapt. Wel vervelend dat je net deze dagen ziek bent geweest! En wat gaaf dat je moeder het hartje van Uk ook hefet gehoord, zal ze wel heel speciaal hebben gevonden! Wij zijn er ook over aan het denken om een Angelsound aan te schaffen, lijkt me heel speciaal! @Meissie, ik las net terug dat jij ook een posi test hebt gehad! Super gefeliciteerd meis! Ik hoop dat alles goed met je gaat! @Melanina, hoe is het met jou meis? Hier verder alles wel goed. Ben erg misselijk en daar heb ik best veel last van, maar is voor mij ook wel een teken dat ik nog steeds zwanger ben! Vandaag ga ik het weer lekker rustig aan doen en volgende week nog heerlijk een weekje vakantie. Gister zijn we bij mijn ouders gaan eten en mijn zusje en haar vriend waren er ook. We hebben toen echt een super mooi cadeaupakket van m'n zusje gehad. Er zaten wat Zwitsal spulletjes in, 2 rompertjes, een zacht muziekkussentje wat je ook op je buik kan leggen zodat Mupke straks het muziekje alvast kan horen, een heel lief truitje + broekje + vestje, een heel zacht knuffeldoekje en knuffelpopje en nog een paar spuugdoekjes. Echt zo ontzettend lief! Dikke kus
Heerlijk meis om in de bossen te gaan wandelen! Het is echt heerlijk weer nu! En voor volgende week spreken we inderdaad nog wel even af! Kus
Heej Maaik, uurtje of 3 lijkt me prima! Ik denk namelijk dat we het niet heel erg laat zullen maken, aangezien iedereen nog een heel stuk naar huis moet rijden! Heb je adres al opgeschreven, de TomTom gaat ons zeker naar je toe brengen ! xx
Wat heerlijk hè al die verwennerijen! Ja ik moet inderdaad nog ff wachten.. Nog even geduld hebben. Maar ik heb echt zo'n voorgevoel, heb speldenprikjes, zere (.) (.) en ben misselijk! Zeker als ik zit en dan opsta.. of als ik net uit bed kom. Van bepaalde geuren moet ik niets hebben.. Pffff! We hopen het zo, lief dat je duimt voor me! Ik ga nu lekker online foto's bestellen, zodat ik ons huis een beetje kan personaliseren. Het meeste klussen is eindelijk voorbij (we hebben een heel oud huis, helemaal gestript en helemaal opnieuw opgebouwd) dat is nu eindelijk achter de rug. Dat heeft bijna een half jaar geduurd. Dus nu ga ik het leuk aankleden met foto's van onze droomvakantie in Brazilie, van onze hondjes en van ons familie-bezoek in Schotland, van mijn zusjes, van onszelf natuurlijk.. Ben benieuwd! Allemaal een hele fijne zondag! Dikke kussssssssssssssssssss
hoi hoi hier alles goed beetje afleding gezocht in me wii voor deze maand is aardig gelukt Helaas weer een klus ronde voorbij door een vervelende SI wat er nog zit morgen dus de HA weer ff bellen. Deze inbreng pillen mogen gewoon bij evt zwangerschap. NIet dat het zo is het zou wel kunnen van 1 klusbeurt haha. Heb wel steken in me lies enz maar ik ga uit van niet. Dus 2009 word het gewoon. We zijn druk aan de voedingssuplimenten om er gezond tegen aan te gaan in 2009. Ik word alleen gek van me (.)(.) na me ei grrr ze doen me pijn weer
Zo zo, jullie zijn gezond bezig! Het kan niet anders dan dat 2009 jullie jaar gaat worden! Ik ken het, een SI, echt mega irritant. Ik heb toen van de HA van die inbreng eieren gehad (daar lijken ze op), en ik had zalf die ik er de eerste 3 dagen op moest smeren en na de drie dagen (toen waren die eieren op) moest ik die zalf inbrengen met een inbrenghuls.. Nou dat was echt geen pretje, het liep er de hele tijd uit.. Voelde me echt vies. Ik ben toen eerder gestopt met die zalf en toen is de jeuk ook weg gegaan.. Maar goed, ik ben er van af, ik hoop het niet meer te krijgen, het jeukt zo en is gewoon kei erg vervelend. Bij mij is het gekomen doordat ik het met zeep waste en door teveel sex. Dus nu heb ik van Feminax vaginaal schuim, daar kan je het zonder problemen mee wassen en tast de zuurgraad ook niet aan, het kan totaal geen kwaad. Nou een heel lulverhaal.. Ik heb de foto's besteld. Ga nu ff douchen, ons pap en mam belde net dat ze dadelijk ff op de koffie komen, dus ga me ff opfrissen. Fijne zondag en ik hoop dat je snel van die SI af bent! Want dat is echt balen.. Dikke x
leuk dagje dus. bij mij en me mannetje komt het waarschijnlijk door de antibiotica. en het steeds heen en weer besmetten Maar goed het word zeker ons jaar. Eerst ff ongie worden en dan er tegen aan hahaha
ze was door het dolle heen haha maar....woensdag test ik nog een keer voor een iets duidelijkere test en dan vertel ik het mijn ouders de rest krijgt het pas te horen met 12 weekjes..... spannend.........ik ga nu even jullie berichtjes rustig terug lezen!