Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wat een ontzettend dotje meid! Echt heel erg lief :D Ik moet het toch niet persoonlijk opvatten dat je mij vergeten bent in je reacties he? (grapje hoor, ik merk dat ik zelf ook wel eens mensen niet noem)

Hoop dat het klussen met resultaat is meis... Zou toch heerlijk zijn?! Ik ga voor jullie duimen hoor... Enne... Het mooiste is nog wel dat je gewoon nog lekker geniet van het klussen! (het is natuurlijk ook geen straf he! ;) ) Fijne zondag meis!

@ Inks: hoe ist meis? Nog steeds niks te zien.... Tja, ik durf er niks van te zeggen liefje. Even afwachten maar! Beetje uitgerust in het weekend? Zo'n eerste week is natuurlijk behoorlijk vermoeiend..

@ Debs: zo geweldig dat je mupke hebt gezien! Ben echt superblij dat het zo goed gaat! Laatste dagje weekend schat. Geniet ervan!

@ Maaike: hoop dat je daar gewoon wat last van hebt gehad meis... Voor een innesteling is het nog net te vroeg denk ik he ;) Hoop zo dat het raak is!

@ Miesje: wat leuk dat je een kaartje hebt gevonden! Enne.. je mag best paracetamol hebben hoor! Ik weet niet hoe je erbij komt dat je niks mag nemen? Heel veel mag niet, maar paracetamol dus wel. Mochten de tips van Heidi dus niet voldoende helpen, dan zou ik zeker wat innemen.

@ Cathie: ben je niet bang dat mensen je hier ontdekken en er zo toch achter komen dat jullie een meisje krijgen? Wel superleuk dat je ventje helemaal in de wolken is zeg... Schattig is dat he? Maar jij bent zelf natuurlijk ook behoorlijk in de wolken! Voel je je verder goed? Gaat het een beetje met je rug?

@ Sjaantje: hoe gaat ie meis! Ik zag op je hyves dat je je mobiel kwijt bent? Das echt kl*&%te zeg... Met de beeb en jou verder wel alles goed?

@ LJ: wat Maaike zei, kan er ook te vroeg bloed geprikt zijn? Of is er echt no hope? Als dat laatste waar is, laat de duivels dan maar snel komen... :S

@ Marleen: hoe gaat ie meis? Goed dat je 't zware werk niet meer hoeft te doen, maar kan me voorstellen dat je toch wel een wat minder druk werkschema zou willen. Denk wel goed aan jezelf he!

@ Melanina: veel plezier vandaag dan meid!

@ iedereen die ik ben vergeten (ik presteer het elke keer weer iemand te vergeten, dus....) hoe gaat ie?!

Liefs en een dikke kusss Xx Deb

Vandaag lekker naar m'n ouders toe!

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey lieve debsel;

Heerlijk aan het lamballen geweest gister. Vrijdag kwamen zijn vrienden wezen gourmetten en vandaag oppasdagje op ons neefje.
    Heerlijk ventje! Hij ligt nu te slapen.
    Is net lekker onder de douche geweest met ome Joost, zó schattig.

Ach ja... we zien het wel.
    Ben er, ondanks m'n nieuwe baan, toch weer wat rustiger onder. M'n priveleven gaat voor alles!

(lief smsje.. alles komt goed maar wordt soms beetje onzeker, dat bedoelde ik)
    xxx

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    nou zusje kwam niet is ziek :(
    Dus lekker me visjes even verwend door hun onderkomen te kortwieken enz.

Net lekker HP wezen lezen en nu ga ik ac spelen.

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden. Hoe gaat het hier?

@Debsel: hey meis, nee ik ben niet bang dat mensen me hier vinden. Niemand weet dat ik op een forum zit en er bestaan sowieso tig zwangerschapsforums. Daarnaast gebruik ik in mijn priveleven de naam "Cathie" niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken.

@LJ: hey meis, hoest met jou? De echo was supergaaf, foto's staan in m'n album

@Maaike: hoest met jou meis?

@Ikheid, met mij alles goed en met jou?

@Debbedebs: hoest met je meis, voel je je al wat beter?

@Melanina: met jou alles goed?

@Inkie: hey meis, hoe is je 1e week bevallen? Ik geloof dat je het wel naar je zin hebt he? Goed zo hoor!

@Anderen: met jullie ook alles goed?

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoi hoi
    ja cathie alles goed hier hoor in afwachting van me ei dus....

Met jou ook alles goed?
    Wat heb jij eigenlijk snel je geslachtsbepalende echo gehad mijn schoonzus is 21 weken als ze haar geslachtsbepalingsecho heeft.

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    lieffies even een snel berichtje van mij!alles gaat goed!we gaan zo eten met schoonpaps en mams en zwager en vriendin....lekker pannekoeken dus ga zo ff lekker tutten...
    idd kwas mn mobiel kwijt maar heb m gelukkig weer terug!
    nog 1 weekje en dan naar de vk ben benieuwd of ze dan al hartje gaan luisteren of is dat niet gebruikelijk?
    nou meiden fijna dag nog en morgen ben ik even uitgebreidt back!
    dikke knuf sjaantje!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    veel plezier sjaan en blij dat je mob weer terrecht is want een mens kan tegenwoordig niet meer zonder heh.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sorry! Shame on me!
    Wast leuk bij je ouders? Hoe hadden ze het in Turkije?
    Ja en nou hopen dat het deze ronde gaat lukken, anders hebben we gewoon nog een volgende ronde..

Kus

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik denk dat m'n ei eraan zit te komen, beetje chago momenteel, veel afscheiding en zo af en toe een lekkere steek in m'n onderbuik..
    Vanavond nog ff er tegenaan!
    Ventje is nu lekker frietjes met kroketten aan het bakken, lekker! Meet veel joppiesaus, hahaha!

Pfff weekend alweer bijna voorbij, morgen weer werken, blèh!

Nou ik kom vanavond nog wel ff gluren..

Kus en veel liefs

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    mijn ei is ook onderweg denk ik
    heb rare vlokjes in me urine en krampjes in me buik.
    Heb vandaag me 2 de ovutest gedaan afgelopen 2 dagen vergeten te doen :(
    Nou nog geen ei op te spotten dus afwachten maar.

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mijn ei is er bijna denk ik.. Steken worden steeds heftiger!
    Nee daar heb ik geen last van, ik moet sowieso wel veel naat het toilet. Verder voel ik me prima!

Morgen lekker ff naar de kapper, weer ff de puntjes laten knippen.. Verven doe ik zelf. Scheelt me bijna 70 euro..

X

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goedeavond moppie's...
    zo gezellig dagje bij mijn ouders gehad!
    Nu lekker tatjes eten ;)
    Hoe is het hier meiden?
    Morgen weer vroeg opstaan :( Maar ja daarna weer 2 dagen vrij :D

Kussies maaike

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

He Maaike..

Wij hebben ook tatjes op, mjam!
    Ennuh werk jij part-time?

X

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    haihai, heerlijk he op de zondag :D
    Ik werk 30 uur in de week, 3 dagen zeg maar 10 uur per dag ;)

Wat deed jij ook als weer meis?

Ik heb mijn ei al gehad want dat hebben ze met die echo gehad, heb em ook weer gevoeld hoor maar normaal heb ik na mijn ei geen klachten meer zeg maar en nu constant krampjes en mijn (.)(.) doen zeer :( En mijn tepels zijn heel gevoelig...
    Ik weet het ook niet meer hoor....

Kus

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik zit in de hypotheken en verzekeringen.. Gewoon 40 uur per week.
    Maar mocht er straks een kleine zijn ga ik 2,5 dag tot 3 dagen werken. Dat is mogelijk in mijn functie, dus dat ik wel lekker om dat al te weten. Hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
    Ooh ok.. Jeetje mijn borsten doen niet zeer maar heb enorme knobbels erin.. Helemaal opgezwollen. Niet teveel voelen dus, want ik maak mezelf alleen maar gek!
    Ik weet het ook niet meer hoor.. We zien het allemaal wel, dat is de beste instelling, nergens vanuit gaan..

Nou Ik ga slapen, morgen weer een dag.

Dikke x voor alle meiden!

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    goeiemorgen meiden!
    hoe is ie?maaik en ikheid spannende klachtjes weer voor jullie!
    pfff kheb vanacht echt beroerd geslapen joh...ben nog zo moe.....en tis zo'n lange dag vandaag kheb om 8u vanaaf de laatste klant maar mss ga ik die verzetten....
    nu ga ik me eigen effe omkleden doggie uitlaten en dan kan ik er tegen aan!
    hoest verders met iedereen?
    knuf sjaantje

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Goedemorgen
    begin te vermoeden dat me ei al geweest is of ik moet een lange cyclus hebben deze keer.
    Ovustreepje word lichter dus en zou nu toch donkerder moeten worden.
    Hoop dat hij nog niet geweest is want we zijn zaterdag pas aan het vrijen gegaan toen kon het weer zonder ellende.
    Maar goed we merken het wel.

Hoest verders met jullie ook zon moeite met de maandag?

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haai ladies!

Maandag... blèh! Jammer dat het weekend iedere keer weer zo snel voorbij is!
    Hier alles goed, steken zijn aan blijven houden.. Nu nog steeds last van. Gisteren niet meer geklust, vanavond maar weer.
    Vriendje is ziek thuis, buikgriep te pakken.
    Straks ff lekker fruit halen voor 'm op de markt.

Iedereen werkse vandaag! Als maandag voorbij is is de kop er weer af! :)

Dikke x 2 u all

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

ff weer snel tussendoor een berichtje van mij... of er te vroeg bloedgeprikt is weet ik niet... zat 3,5 week na mn laatste ongi. Ik wacht wel af, zoals het er nu naar uitziet, word ik gewoon ongi hoor!
    Verder ink... na een mk is het normaal dat je een cyclus van 6 tot 8 wkn hebt, maar de volgende moet toch weer echt bijgesteld zijn hoor...
    Cath, wat een mooie foto's en wat leuk... een meisje!
    Debsel, jij weet het ook vast, maar je hebt het nog niet gedeeld neem ik aan? ;) Hoe was de echo meis?
    Ikheid en maaike, voor jullie is het spannend nu he! Ik duim met jullie mee!
    Mies... dat je alles goed meemaakt, voor je het weet tik jij die 40 weken aan!

Kus kus kus
    Joey

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mopke, je bent 2 dagen over tijd, waarom denk je dat je alsnog ongi gaat worre?

Kus.. Er is toch nog hoop of niet dan?

Deel Deze Pagina