Hoi dames, Hoe gaat het hier? Met mij wat minder helaas. Vandaag weer aan het werk (bleh) en of dat niet erg genoeg is, heb ik ook sinds 2 weken enorme pijn in mijn rug/bekken. Ik heb een aangeboren bekkenafwijking (is bekend bij VK) en daar heb ik ook fysio voor, maar sinds 2 weken (sinds de hormonen flink zijn ingeslagen) is het allemaal nog veel pijnlijker als normaal. Ik zit hier op m'n kiezen te bijten van de pijn . Volgens fysio komt het omdat door de hormonen de boel weker aan het worden is en mijn bekken daarom meer te verduren krijgen. Het is geen bekkeninstabiliteit (want dat zijn eigenlijk gewoon te slappe bodembekkenspieren), maar echt m'n gewricht zelf. Vanmiddag heb ik weer fysio en dan ga ik even babbelen, want als ik de komende 6 maanden zo doormoet wordt ik gek! Nou, moest het ff kwijt hoor! [EINDE EGOBERICHT] @LJ: ja leuk he een meisje! Nu maar kijken of ze gelijk had, maar lijkt me wel. De foto is best duidelijk. Enne..dan maar hopen dat die ongi snel komt he, als je niet zwanger bent. Ik ken het gevoel hoor. Laat het dan maar komen.. @Ikheid: hier ook 1 met een zieke vent thuis. Het heerst volgens mij enorm momenteel, dus kijk maar uit @Sjaan: fijn dat je foon terug is! Alles goed verder? @Anderen: met jullie ook alles prima?
Hey schat! Nu weer lekker aan eht werk dus. Goed dat je er weer wat rustiger onder bent. Je leeft maar 1x, dus kan je maar beter zo veel mogelijk genieten he! En als een klein Inkske of Joostje jullie gegund is, dan is al de rest niet meer (zo ) belangrijk. Hier alles prima! Ben dood-en-dood-op, dus vanavond maar weer (voor de verandering ) vroeg naar bed. Als het met Pip maar goedgaat, en dat gaat het volgens de laatste berichten! Liefs Xx
goedeavond allemaal meissie Zo drukke dag gehad... Vandaag ook rot bericht gehad, een moeder van een kindje op onze opvang is gister bevallen van een jongetje alleen zijn navelstreng zat om zijn nekje en is tijdens de bevallng overleden... blegh, zoiets hakt er flink in Maar goed, zo ff boodschapjes doen en daarna op de bank ploffen, morgen half dagje oppassen en zaadjes van thom inleveren Hoe issie verder meiden? Xus
Haai dotjes! SNIF!! Had al een heel bericht getypt en ineens is het weg Hoe gaat ie hier allemaal? Pfff... ik lees allemaal verhalen over zieken en ik hoor ook bijna niet anders van vrienden! Buikgriep heerst echt flink... Laten we hopen dat we straks niet allemaal ziek zijn :S @ Debs: hey meis! En en en? Leuke reacties gehad nu jullie het écht bekend hebben gemaakt? En hopelijk niet al te misselijk meer... Geniet lekker van alle felicitaties meis! @ Cathie: hey lieverd. Poe... Dat klinkt echt super *** Zonder afwijkingen aan je bekken is het soms al erg genoeg (ik kan er ook soms flink last van hebben), maar als ik je berichtje zo lees ga jij echt door de grond van de pijn. Pas wel goed op jezelf he meid. Het is niet goed als je constant pijn hebt; zo kan je echt niet werken! Je moet nog langer mee dan alleen deze zwangerschap dus als het té erg wordt: gewoon ziekmelden hoor. Hopelijk kan de fysio íets voor je betekenen... Sterkte meis! @ Ikheid: oeh spannend hoor! Ik hoop dat je klachten nu eindelijk een goed teken zijn! Je kan er echt geen zinnig woord over zeggen, maar ik ga in elk geval voor je duimen! Enne.. wel mooi dat je in jouw functie zo makkelijk naar 2/3 dagen kan. Geruststellende gedachte toch?! Beterschap met je mannetje! @ Maaike: ook bij jou is het spannend nu natuurlijk. Ik ben zo blij dat de arts geconstateerd heeft dat alles normaal functioneert én dat je eitje toen op springen stond. Dan weet je in elk geval dat je nu alles eraan gedaan hebt Nu nog een flinke portie geluk erbij.... Duim duim duim! @ LJ: hey meissie! Nou, laat die ongi maar komen dan he... Bah! Enne.. we weten nu inderdaad wat het is Hebben het toch aan wat mensen verteld, maar tegen niemand via telefoon of sms. Allemaal face 2 face! En ook hier ga ik het dus niet opzetten! Sorry @ Melanina: balen als je ei al geweest is... Even afwachten maar en anders op naar de volgende ronde! @ Sjaantje: op tijd je rust pakken he! Zo'n kleintje vreet echt superveel energie hoor... @ Miesje: hoe gaat 'ie oppermama? Ongelofelijk hoe ver je ondertussen al bent he. Ik ben nog blij als ik af en toe Pipje voel, maar jij krijgt al échte schoppen Leuk joh! @ de rest: dikke kusss en hoe gaat 'ie? Liefs Xx Deb
Hoi meiden, Zo ik ben lekker hutspot met gehaktballen aan het koken. Ventje is ziek, dus moet ik goed voor hem en de kleine uk zorgen he? Net bij de fysio geweest en zij zegt dat mijn lichaam aangeeft dat het nu even teveel is allemaal. Zij heeft me geadviseerd voorlopig halve dagen te gaan werken om de boel tot rust te laten komen. ALs dat goed gaat, dan kan ik weer langzaam meer gaan werken. Morgen zal ik kijken of ik mijn detacheringsbureau te pakken krijg, zodat ik het kan gaan bespreken. Hoe gaat het hier? Ik ga snel weer op jullie allemaal persoonlijk reageren hoor, maar nu ff snel weer naar m'n eten kijken. Ik dacht, laat ff weten wat de fysio gezegd heeft...
Hallo @debsel, ja spannende tijden breken weer aan, banner loopt 2 dagen voor Maar goed das alsnog wel weer snel hoor. @Cathie, goed idee dan hoor dat je dan wat minder gaat werken want je moet na je zwangerschap ook weer goed op de been zijn @de rest, hoe issie? Wij gaan lekker soep eten met stokbrood Kus
Hey hallo dames, @cathie; ja de eerste werkweek was goed bevallen. Wel allemaal nieuw zeg poepoe! De 2e werkweek is al aangebroken! @lj; tja.. na de mk was m'n cyclus rond de 8 weken idd en nu..... 9 dec zag ik rood dus das morgen alweer 6 weekjes geleden. De cyclus na de pilstop was (ben maar 1 keer ongi geweest) 33 dagen dus ik denk dat ik sowieso nog niet ontpilt heb ofzo.. kan dat? Verder hele zere (.)(.) Last van ongipijntjes en steken onderin m'n buik maar ... niks te zien. Wel veel afscheiding. Misschien heb je toch wel gelijk? @debsel; heb je teruggekrabbeld! @debbedebs; hey zwangere meis, hoe issie? @maaike; hey maaik, alles goed? Waren de tatjes lekker haha @de rest; how you doing? x Inkie
Haha, "how you doing" -> moet gelijk aan Joey uit Friends denken. Met een dikke knipoog erbij Hihi! Wacht je 't nog even af voor je er een testje tegenaan gooit? Liefs Xx
Sow.... Dat voel ik effe goed aan he! En nu maak ik in m'n hoofd allemaal sprongetjes en linkjes en denk ik ineens aan Smelly Cat Bijzonder.... Hahaha! Enne... Goed dat je 't nog effe volhoudt met niet testen! Trots op je! Xx
He hallo dametjes! Alles goed hier? Met mij alles goed.. Net lekker gegeten, mannetje is al weer veel opgeknapt en gaat morgen gewoon weer werken. Zo ik heb mijn puntjes laten knippen.. Kan er weer ff tegenaan. @ Sjaantje.. poeh poeh jij hebt een lange dag achter de rug! Jèk! Maareh gelukkig is de maandag bijna voorbij, vind het zo'n k.. dag! @ Melanina, de maandag weer overleefd? Is je ei al geweest of toch nog niet? @ LJ, inderdaad een spannende periode breekt aan nu, maar ik probeer me er zo weinig mogelijk mee bezig te houden. Makkelijker gezegd als gedaan! Ben je ongi? @ Cathie.. pff wat balen zeg! Hoop dat je je snel beter voelt en dat je wat beter uit de voeten kan zonder pijn! Die K.. hormonen ook, grrr! @ Maaike, nou dat hakt er zeker in ja! Het leven is soms echt oneerlijk! Sterkte meis! Morgen eitjes inleveren.. Spannend! Dan nog ff geduld voor de uitslag. @ Debsel, balen ja! Dat had ik laatst ook al ja.. Grom! Is wel een fijn idee dat ik dan parttime kan werken.. Hoe voel jij je? Hoe ist met Pip? @ Inkie, wat fijn dat het zo goed gaat op je werk! Heb je leuke collega's? Wat doe je precies in je functie? Hoe voel jij je? Ben benieuwd! Misschien heeft LJ ècht wel gelijk ja! @ Inkie en LJ, zal ik ook mee gaan testen eind deze maand? Weet niet òf ik dan al kan testen hoor.. Maar als het kan, doe ik mee! @ Debs, en hoe zijn de reacties? @ Mies, weer een dag erop zitten? Hoe voel je je? Gaat het echt dat delfsblauw worden? Heb je al een foto? @ alle overige ladies die ik niet heb gehad, hoe gaat het met jullie?!?! Pfff ik ben benieuwd wanneer we de volgende zwangere welkom kunnen heten! Dikke x
@debsel; "what are the feeding you"... weer een overeenkomst rijker samen @ikheid; tuurlijk meis, enjoy the club
Omdat ik bijgod niet weet hoe die banner eruit zou moeten zien. Heb na de mk zo'n 8 weken of de ongi kunnen wachten en morgen is de 1e dag van de laatste alweer 6 weekjes geleden. Ik ga me dus wel zorgen maken dat dalijk de boel van binnen naar de klote is bah!
Poeh! Sorry.. Maar lieverd, waarom ga je dan niet eens een keer langs de dokter om alles eens goed na te laten kijken en de onzekerheden die je hebt weg te laten nemen, wie weet lucht dat hartstikke op als je weet dat er niets aan de hand is! Ik heb natuurlijk geen mk gehad, hoop ook niet dat dat gaat gebeuren, vind het zo knap dat je zo sterk bent (maar dat is wellicht een masker dat je op hebt, in je koppie gaat natuurlijk veel meer om). Heb echt respect voor je! Logisch dat je onzeker bent.. Het vrouwelijk lichaam geeft signalen waar je soms geen bal van kan snappen.. Ik heb wel tegen mezelf gezegd dat mocht het na een jaar niet gelukt zijn (daar denk ik verder niet over na) maar dan ga ik wel ff langs de dokter om alles te laten checken. Nu zou ik dat niet doen.. Veel te vroeg ervoor. Maar het kan geen kwaad toch.. daar zijn doktoren toch voor? Dikke knuffel
Ik was vrijwel direct zwanger na de pilstop. Toen ik het vruchtje verloren was, was m'n baarmoeder prima en mooi schoon. Een mk is gewoon domme pech en hoeft niet te betekenen dat het allemaal verkeerd is, dat weet ik. Een test biedt wellicht de meeste duidelijkheid. Maar toch hoor ik meer meiden die na een mk een lange cyclus hebben. Ik wil niet meteen naar de arts, zie al meer artsen (met m'n darmen) dan me lief is. Heb controles gehad en alles was prima en daar probeer ik maar aan vast te houden. Zul je zien dat ik zwanger ben... en ik maar druk maken waarom m'n cyclus zo lang duurt! Anderzijds weet ik dat het even kan duren voor alles weer regelmatig is (als ik dat zo lees) Ik weet het allemaal wel.. maar vergeet het door m'n onzekerheid weleens!
"Smelly cat, smelly cat, it's not your FAULT" Wahahahahaha Sow zeg.... ik vind het bijzonder vermakelijk! Xx
@ Ink: don't worry meis. Er is niks mis vanbinnen! Dan hadden ze dat echt wel gezien! Je lichaam is óf nog van slag (dat duurt nu eenmaal bij de een wat langer dan bij de ander) of je bent hartstikke knocked up. Komt goed! Ik stuur je wat positive vibes *zoem zoem* @ Cathie: nou... dat was dus precies wat ik zei Hihi, die fysio heeft er dus duidelijk verstand van! Goed dat je naar je lichaam luistert hoor! @ ikheid: alles prima met mij en Pip! Pipje groeit goed, maar vreet echt energie zeg. Poeh! Op tijd m'n bedje weer in Gelukkig is je ventje alweer wat beter zeg... @ de rest: ga zo m'n bedje in, dus spreek jullie later lieffies! Xx Deb