Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Meissie!

Alles prima ;) Ik ben er zo weer vandoor... Lekker naar bedje toe! Zou geloof ik wel een hele week kunnen slapen :confused: (of in elk geval in bed liggen hahaha :) ) Hoe gaat 'ie met jou?

Xx

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    ben ook moe zo lekker beginnen aan deel 5 van HP.
    dalijk ff weer een klusronde in :)
    en dan wachten maar .
    moet ook echt gaan lijnen haha heb een rare buik die al op 3 maanden zwangerschap lijkt en is door me anitbiotica alleen maar groter geworden :(
    Maar goed .

Hoest verder met jullie ook moe ?

3. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Zo daar komt een iets langer berichtje aan:

@Ink, och lieverd wat spannend! Het is ook allemaal zo dubbel. Doe waar jij je nu het beste bijvoelt! En wij zijn er altijd voor je, niet vergeten! Knuffel xx

@Debsie, mamsie Deb! Alles goed mop? Lekker weekend gehad? Ga maar lekker op tijd naar bed om goed uit te rusten! xx

@Cathie, wat ontzettend vervelend meis dat je zoveel pijn hebt. Goed hoor om even gas terug te nemen en halve dagen te gaan werken! Jouw lichaam is nu even het belangrijkste, want daardoor kan Uk goed groeien!

@Maaike, spannende dagen weer voor je meis! En wat een verschrikkelijk nieuws op je werk zeg. Daar wordt je dan wel even stil van.....

@Ikheid, goed weekend gehad meis? Fijn dat je manneke ook weer aan de betere hand is. Over een kleine 2 weekjes voor jou ook meer duidelijkheid! Ik ga voor je duimen hoor meis!

@Sjaantje, fijn he dat iedereen het nu mag weten!

@LJ, kan me voorstellen dat je nu wel wilt dat de ongi zo snel mogelijk komt. Kun je toch weer verder. Maar misschien toch iets te vroeg bloed geprikt?

@de rest van de meiden: hoe is ie?

Met mij gaat ie wel goed hoor. Ondanks de ontzettende misselijkheid, beroerdheid en vermoeidheid de hele dag door, ben ik gewoon ontzettend gelukkig! Hoop dat de klachten snel verdwijnen en ik alleen maar kan genieten! Maar dat doe ik nu tussendoor ook zeker hoor!
    Het is echt super dat nu iedereen het mag weten! Hoef ik m'n buik ook niet meer te verbergen :)!

Dikke kus

4. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Slaap lekker lieffie! Ik ga zometeen je voorbeeld volgen hoor!
    Zoooooo moe, pfff........
    Heb al lekker gedoucht, dus nog even relaxen en daarna heerlijk slapen!

Moet morgen ook om 6.30 uur alweer in de auto zitten voor een overleg in Voorburg, daarna voor het werk nog een bijeenkomst in Lelystad die tot 's avonds laat duurt :confused: ! Ik denk dat je me morgen weg kan dragen, hahaha!

Kussiesssss

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    M'n hubbie heeft gister trouwens nog een buikfoto gemaakt, maar kan 'm even niet vinden op de computer. Probeer 'm deze week wel even in m'n album te zetten.
    Lijkt of ik al 20 weken zwanger ben :) :)

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hello lady's...
    *egobericht*

Pff mijn darmen spelen sinds gister erg op, krampjes en kan een beetje té makkelijk naar de wc haha :D Ik weet echt ff niet wat ik er van moet denken hoor, heb het bloedheet elke x....
    Wil gewoon weten of ik zwanger ben of niet, ben zoooooo moe :p
    Ik zou er deze keer wel echt van balen hoor als het niet raak is, elke x die stomme echo's gehad en die eendenbek :( Blegh... ff een kleine dip

*einde egobericht*

@Inkie, kan me voorstellen dat je er wel een beetje onzker van wordt hoor, maar je wilt ook weer "verder" op een gegeven moment, vergeten doe je dit nooit maar doorgaan is nu ook weer belangrijk en dan baal je flink als je lichaam je in de steek laat... Ik hoop snel dat je duidelijkheid hebt meis.
    @Debbedebs, tuurlijk geniet je er van... ;) Alleen is het idd wel fijn als je je wat beter voelt, en leuk dat je buikje al een beetje gaat groeien
    @debsel, he meissie, het gaat goed met je he? :D Super meis, heerlijk dat het allemaal goed verloopt en dat je buikje steeds meer groeit ;)
    @Ikheid, hoe issie meis? en idd morgen zaadjes inleveren, ben benieuwd.

Kus

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gossie wijffie.. Het zal wel een buikgriep zijn, het heerst! Doe rustig aan, optijd je nestje in.. Doet wonderen!
    Ik duim voor je! Hoop zo dat het raak is!
    @ Debbedebs, ik wil foto zien! Ben echt benieuwd! Lekker optijd naar bed, morgen een enorm inspannende dag! Ach, lekker pronken met je buik, heerlijk.. Mijn weekend was leuk, idd nog 2 weekjes, spannend!
    @ Melanina, klusze! Hopen op een topronde voor jullie en dat het raak mag zijn!
    @ Debsel, trusten!
    @ de rest.. alles goed?

Kus

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoi hoi pfff maaike ja de wachtdagen zijn erg heh kan me voorstellen dat het nu extra spannend is omdat hje juist geklust hebt haha ik duim voor je.

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Dankjewel lieve debbedebs voor je lieve berichtje!

Ik was gisteren zooo moe, sliep al rond 21:30!

Fijne dag meissies.
    xxx

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hello lady's

zo zaadjes zijn ingeleverd en op 3 febr hebben we een afspraak om alle uitslagen te bespreken :D
    Ben benieuwd.
    Verder alles goed hier ga zo oppassen :D

Spreek jullie snel weer ;)

Kus

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hoe gaat het hier? Ik ben vanmorgen weer bij de VK geweest en alles was weer goed. Bloeddruk weer supernetjes laag en m'n baarmoeder was weer goed gegroeid. We hebben ook nog even naar Uk geluisterd (ja die is nu een stuk makkelijker te vinden) en Uk zat alweer meteen tegen de microfoon aan te trappen ;) :D De VK moest daar wel om lachen, een lekker beweegelijk ukkie dus!

Vanaf nu ga ik halve dagen werken i.v.m. mijn rug. Ik heb het ook al meteen geregeld op het werk en dat is akkoord. Ik moet nu gewoon even aan Uk en mezelf denken 8-[

@Maaike: ooooh, wat spannend meid! 3 februari uitslag? Alles zal vast weer in orde zijn meis, daar gaan we gewoon van uit!

@Ink: hey meis, ik snap dat je onzeker bent. Lijkt me ook helemaal niks om zo te moeten afwachten elke keer. Ik weet zeker dat er niks mis is met je en dat alles prima in orde is. Hopelijk weet je snel meer. Ga je nog testen anders?

@Debsel: ja, je had gelijk meis :p Ik ga idd halve daagjes nu werken. Tja, ik kan het echt ff niet volhouden nu. Hoest met jou? En Pip? VK vroeg me nog of ik al wat voelde kriebelen, maar ik voel helemaal niks nog :( Terwijl Uk toch af en toe flink tekeer gaat. Ben benieuwd wanneer ik wat voel...

@Debbedebs: tja al die kwaaltjes ook! Maar het is voor een goed doel he? Als je straks de 12 weken voorbij is, zal je je vanzelf beter gaan voelen. Als het goed is heb je dan weer wat meer rust.

@Sjaan, Ikheid, Melanina, Miesje en wie ik nu vergeet :oops: Alles goed met jullie?

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey lieverds,

Ivm drukte alleen even een bannercheck... sorry.
    En nee... nog steeds geen ongi! Grrr!

Kus

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hai lieverds,

zo alweer thuis, wij gaan eens lekker pizza eten heerlijk en lekker makkelijk :D
    Ben wel moe maar verder alles goed, alleen heel veel afscheiding *sorry* en zere (.)(.)

@Cathir, fijn dat alles goed was meis en heerlijk dat je nu halve dagen werkt, is ook lekker toch ;)

Hoe is het met de rest?

Kus

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!

Ben ik weer! Kleine Pip is vandaag hard aan het groeien geloof ik.. Buikje staat aardig strak steeds! En af en toe voel ik kleine plopjes. De placenta ligt van voor, dus daarom voel ik het niet overal in m'n buik waarschijnlijk. En in de middagpauze nog effe geshopt met een collega'tje voor kleine Pip! Twee truitjes en broekjes van Imps & Elfs en Noppies met 70% korting! Woehaaaaa! Goed he?

@ Debs: ik wil wel foto's zien hoor! :D

@ Inks: nog steeds rustig aan het front? ;)

@ Maaike: wat een heftig bericht trouwens van de mama op je werk... Bah! Zoiets wil je niet horen en al helemaal niet meemaken. Maar niet te lang over nadenken :( Enne.... we zitten steeds een beetje met dezelfde belangrijke data! Jullie 3 februari uitslag van Thom z'n zaadjes - wij 3 februari 20-weken echo én verloskundige. Grappig!

@ LJ: *think happy thoughts* WOESAAAAAA Maak je niet te druk meissie... Het komt echt snel! En anders is gewoon te vroeg geprikt en moet je toch nog met Ink testen ;)

@ Cath: heerlijk dat alles goed gaat! Afhankelijk van waar je placenta ligt, voel je de kleine misschien ook gewoon niet goed. Als die vanachter ligt, kan je 't vroeg en goed voelen maar vanvoor dan is het een soort stootkussen tussen jou en Uk. Don't worry! Komt echt wel goed. En misschien overheerst je pijn nu ook de kleine tikjes die je van Uk krijgt. Ik voel Pip meestal laag, net boven m'n schaambeen maar dan naar links. Bij iedereen is dat weer anders natuurlijk. Verwacht geen harde schoppen hoor ;) 't Zijn bescheiden plopjes en tikjes. Een beetje als lucht in je darmen die 'knapt'. :oops:

@ ikheid: hoe gaat 'ie meis?

@ de rest: dikke kuss allemaal! Hoe gaat 'ie met iedereen?

Liefs Xx Deb

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    haha debsel das idd toevallig ;)
    Wat heerlijk dat je nu elke keer wat dingetjes kan kopen, moet vast een heerlijk gevoel zijn :D

Kus

16. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he debsel,

hahah, ja leuk he die plopjes. ze gaan echt hard nu bij mij, niels legde gister z'n oor tegen m'n buik en hij voelde het gewoon. echt leuk ook voor de papa natuurlijk. ben benieuwd of mijn buik nog sneller groeit. heb af en toe wel last van harde buiken. Moet dan meteen rusten, das het besten.
    grappig ik moet de 3e ook naar de verloskudige. dus alle drie een spannende dag, maar voor ons maaike meer, ik hoop het goed nieuws mag brengen.

oja ikheid, het word toch niet dat kaartje, haha. zal hem van de week in m'n album zetten welke het wel word. '
    verder gaat alles goed, alleen ga nu al waggelen want ik krijg steeds meer last van heup. maarja niks aan te doen.
    fijne avond allemaal. straks verjaardag van m'n schoonmoeder.
    liefs mies

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Das echt supergaaf! Moet me echt inhouden, want gisteren hebben ventje en ik ook al op liefwinkel.nl vanalles besteld. Weliswaar in de opruiming, maar toch... :oops:

Wij gaan ook lekker pizza eten! 't Is pizza-dag dus goedkoper... Lekker met ananas! Yummie :D

Xx enne... jouw tijd komt snel hoor meis! Dan kan je ook jezelf helemaal gek shoppen!

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey mies!

Wat een toeval, allemaal 3 feb ;) Ik vind het wel jammer dat ik pip nog niet beter voel, maar dat komt vanzelf. Vandaag voel ik het eigenlijk voor het eerst best wel vaak! Voel Pip ook altijd erg goed draaien. Dan krijg ik echt zo'n druk in m'n buik. Hans heeft nog niks gevoeld, maar dat komt nog wel... Wel supergaaf dat Niels dit nu zo goed heeft gevoeld! Toch extra speciaal voor de papa he :D En rust is inderdaad het beste bij harde buiken. Zolang het er niet teveel zijn, maakt het ook niet uit he. Maar goed dat je naar je lichaam luistert! Zere heup is wel supervervelend... Hoop dat het nog betert hoor...

Have fun bij je schoonmama!

Liefs Xx Deb

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    HAHA toevallig dat van 3 feb maaike ik hoop dat de zwemmers goed zwemmen .

lekker hoor baby shoppen . debsel
    hoe is ie met de rest?

nou ik was bang dat me ei miss al geweest was tot ik om 4 uur een ovu testje ging doen en whoehoe ei moet nog komen denk dat hij morgen positief is of als hij lichter word is hij het vandaag
    gelukkig vanmorgen nog een klus geklaard wantr mannejte is er niet tot morgen aaf

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

He hallo!

Poeh poeh, vandaag voor de verandering op de fiets naar het werk gegaan, heerlijk! Alleen ik heb iedere kuil en bobbel moeten vermijden, dat deed zo'n zeer in mijn onderbuik! Ik denk dat ik vandaag mijn ei heb gehad, de steken/krampen worden nu minder.. Gisteren nog gesext. Dus das mooi!
    Is het verstandig om dan vanavond nog een keer te sexen? (ook al gaat dat gepaard met pijn, deed het gisteren trouwens al, net alsof mijn mannetje steeds ergens tegenaan kwam..)
    En ik ruik heel erg! :oops: sorry! Maar het is echt zo.. Iemand daar ook last van? Heb het alleen nu.. Normaal nooit!

@ Melanina, woow! :) Super dat je ei nog komen gaat, ook nog geklust, hoop echt dat het ook deze ronde raak is! Ik duim voor je wijffie!

@ Debsel, wat geweldig om al beetje bij beetje te kunnen gaan shoppen, echt verslavend! Lekkere pizza? Zeker Hawaï? Bestel ik altijd..
    Wat leuk dat je Pip nu echt heel goed voelt.. Plopjes.. Hihihi! Heerlijk! (en ze stinken niet ;) )

@ Miesje, wat leuk dat Niels het nu ook heeft gevoeld, nu gaat het bij hem ook steeds meer leven.. Zij zien het toch van een afstand en nu hebben ze ook iets tastbaars.. Leuk!
    Ooh, ben benieuwd welk kaartje het is geworre!
    Doe rustig aan met je heup!

@ Maaike, zo dat is dan ook weer gedaan.. Nu w8en tot 3 feb! Ben zo benieuwd! Ik heb ook last van veel afscheiding en het ruikt dus ook :oops:
    Welke pizza heb jij op?
    Wij hebben een maaltijdsoep gegeten.. Mjam!

@ LJ, ben je niet gewoon zwanger?
    Dat kan toch?

@ Cathie, oooh wat heerlijk dat alles goed was! Wat een herrieschopper hebben jullie ;)
    Beter dat je halve dagen gaat werken, je moet nu aan jezelf en Uk denken, dat staat nu voorop! Lekker toch, kun je lekker rustig aan doen.. Ook super dat dat zo snel is geregeld.

@ Inkie, dus je hebt weer ff bijgetankt? Hoe voel je je nu?

@ de rest, hoe is het?

Liefs Ikheid

Deel Deze Pagina