Om gek van te worden...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by debsel82, Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ola!

@ Marleen, nog gefeliciteerd met Hans! :p En wat super dat je weer ff naar je beeb hebt kunnen luisteren.
    Inderdaad, je moet nu echt aan jezelf en de beebie denken hoor, dat staat nu op nummer 1. Doe rustig aan wijffie..

@ Maaike, ook al een zieke thuis? :( Hem goed aan het verwennen/verzorgen? Met die zaadjes komt het helemaal goed.. Zul je zien dat je nu gewoon zwanger bent, dat zou kei gaaf zijn! Maar we w8en vol spanning af..

@ Cathie, nee heb geen schimmelinfectie.. Weet wat dat is en dat is het nu niet, totaal geen jeuk, de reuk neemt nu ook af.. Eisprong heb ik gisteren gehad. Nu nergens meer last van. Lekker zeg die halve dagen werken :D

@ Melanina, ronde 6.. Ik ronde 5. Inderdaad goede instelling heb je! lekker relaxen en op z'n tijd klussen. Komt helemaal goed! :)

@ Sjaantje, onbeschofte mensen zijn dat! Alleen maar aan zichzelf denken.. Gelukkig kan het ook anders!
    De dagen duren nu echt lang ja.. :(

@ LJ, ik hoop met je mee lieverd! Het is gewoon balen.. We w8en gewoon af op het w8bankje, gezellie! Zit ik er in ieder geval niet alleen.. Inkie, Melanina en Maaike zitten er ook ;)

@ de rest? Hoe is het?

Zo de week is eindelijk ver over de helft.. Nog 2 dagen werken en dan weer lekker weekend, heerlijk!

X

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oei spannend! We w8en en we w8en.. Das het enige wat we kunnen doen..
    Hoest op je werk?

Kus

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh ik slik trouwens sinds gisteren van Centrum het supplement Materna + DHA.
    Speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn of borstvoeding geven..
    Is goed voor o.a. het immuunsysteem, hersenen, botten, huid, ogen, bloed, hart en de energie van het ongeboren kindje.

Zijn wel prijzig.. 25 euro voor 30 dagen..
    Ach ja, tis voor een goed doel hè!

Kus

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Hey ikheidje;

Ja op het werk is het goed hoor.
    Nog steeds vermoeiend en denk steeds meer; m'n priveleven voor alles!

@marleen; nog proficiat met Hans!
    x

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hallo meiden,

Zo heb weer lekker in de keuken gestaan :D
    Spanakopita gemaakt en soeppie ;) En heerlijke gekruide gehaktballetjes ;)

Heeft goed gesmaakt :D Mannetje is wel een beetje opgeknapt, komt vast door de goede zorgen hahaha :D

Morgen bloed prikken en thomas brengt me gelukkig ff snel heen en weer en duikt daarna z'n bedje weer in ;)

@Marleen, nog gefeliciteerd meissie :D
    @Inkie, meis wat ik het toch spannend... waarom toch niet een testje?

Hoe is het met de rest?

Kus

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Tja maaik, je hebt wel gelijk hoor. Test biedt (wellicht) duidelijkheid maar.... wat debsel ook al zei. Ik ben dan misschien áls het al zo is.. net in de week dat het vorige keer mis ging en dan ben ik me zo druk aan het maken denk ik.

Ik houd de eerste cyclus na mk aan van ruim 8 weken dus mocht het wel zo zijn, ben ik misschien al ietsje verder.

Maar ik heb geen idee.. Volgens LJ zou de eerste cyclus na de mk lang zijn en daarna zou je toch wel weer je cyclus terug moeten hebben..

ik weet het echt niet.
    Ben wel misselijk én m'n (.)(.) zijn om te janken zo pijnlijk!
    x

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik geef je groot gelijk hoor! Dat is ook het allerbelangrijkste!

Dikke x

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Joo Hallooo!
    Where's everybody?!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ben er weg van..

Iedereen fijne avond! En alvast welterusten!

Knuf en kus

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Ink,

Je hebt wel recht op een vervroegde echo... dus als je nu test, dan krijg je vrijwel meteen je echo en dan heb je in iedergeval al iets gezien. En misschien controleren ze nu de week erop ook meteen om het vruchtje nogmaals te meten ;)

Maar, doe waar JIJ je goed bij voelt!

Kus

Nee, ik ben niet zwanger, die kutongesteldheid moet gewoon komen. Ik kan niet zwanger zijn, onmogelijk. HCG wordt immer in de bloedspiegel weergegeven.

Kus kus....

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Je bent er van overtuigd dat het raak is bij mij of nie? ;)
    Ik wil niet lullig doen hoor maar denk je dat een goede echo mij enigzins gerust stelt.... :rolleyes:
    Dat ken ik inmiddels dat had ik de vorige keer ook, nog wel mét kloppend hartje!

Maar.. als het zo is, probeer ik toch wel positief te blijven hoor..

Ik zie het wel.. Wacht wel af!

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    Almere
    ik snap je helemaal hoor ink, maar je bent op dit moment ook onzeker toch? en als je wel zwanger bent zul je je altijd "druk" maken volgens mij ;)
    Maar idd doen waar jij je goed bij voelt, ik duim igg erg hard voor je dat weet je :D

ik ga zo lekker slapen, op tijd op staan om bloed te prikken, late dienst morgen, half 7 pas klaar :(

Ik heb op het moment niet echt ergens meer last van... af en toe een steekje in mijn (.)(.) En heel licht misselijk soms... wachten duurt zoooooooooo lang ;)

Truste allemaa...
    Xus

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Thanks lieve maaik,

Ik ben de hele dag al met vlagen misselijk.. het begon 's ochtend en is nu nog niet over..

Truste meis en werk ze morgen
    kus

14. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Goedemorgen
    Was er gisterenavond neit wou ff me hoofd leeg hebben hahaha.
    was boos op mannetje want die ging gelijk slapen omdat hij om 2 uur al naar zijn werk moest kan ik best begrijpen maar bij hem is het een beetje meer aan zijn werk denken dan aan zijn prive leven.
    Maar goed denk dat me ei geweest is me boobs gaan namelijk weer pijn doen dus misschien was de klus van DI genoeg .

NOu ik heb late dienst hoef om 10 uur pas te beginnen dus ga zo lekker uitgebreid ontbijten.
    Ik ben weer helemaal in me harry potter mood dus moet nog 3 boeken uitlezen .

Hoop iig dat het droog blijft .

LJ misschien stelt je menstruatie uit omdat je een beetje te gestresst bent dat het moet komen was bij mij ook met me 42 dagen cyclus.

Ink kan me voorstellen hoor dat je bang bent mocht het zo zijn dat je zwanger bent het is natuurlijk al eens een keertje mis gegaan.

Maaike de dagen dat jij mag testen komen steeds sneller. Hoop voor je dat het raak is dan doet die test 3 feb er ook niet echt meer aan toe.

Cathie alles goed met jou?

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen :D

@Mel, kan me wel voorstellen hoor dat je er dan ff van baalt, je wilt toch het liefst elke kans grijpen he? Hopelijk hebben jullie idd genoeg geklust, komt vast wel goed meissie :D
    Eet smakelijk ;)

@Ink, was wel ff gezellie op msn ;) Nou ja je weet wat ik er van denk, al met al hoop ik gewoon dat je zwanger bent, vergeet gewoon niet dat jullie eigen geluk voor gaat! ;) Dan komt het allemaal wel goed meis! Ik denk aan je.

Hoe is het met de rest? Beetje slecht geslapen vannacht, mannetje ligt constant te hoesten en te draaien in bed, op een gegeven moment was ie ook bloed heet, hoge koorst en liggen ijlen, over helicopters :p haha

Zo eerst bloedprikken en dan aan het werk...

Kus maaike

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goede avond alweer :D (bijna weekend)

Hier alles goed.. Vandaag met vlagen misselijk/duizelig geweest, enorm veel last van witte dikke afscheiding :oops: . Verder voel ik me prima!

@ Maaike, Hoe was bloedprikken? Wanneer krijg je daar uitslag van?

@ Melanina, Dat is balen.. Goed gesprek voeren doet wonderen. Ik hoop dat al dat geklus nu z'n vruchten gaat afwerpen voor je! We w8en en w8en.. ;)

@ Inkie, Ik duime voor je meis? Hoe voel je je vandaag?

@ LJ, Ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt! Dit is ook niks!

@ de rest, Hoe is het met alle (niet) zwangere?

Liefs Ikheid

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Hey die ikheid, vandaag weer hetzelfde.
    Met vlagen misselijk zo door de dag heen..
    We zien het wel, misschien toch gewoon ongi, geen idee!
    x

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tja dat is het enige dat we kunnen doen..
    Ik had het vandaag ook.

We zien het wel..

X

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Spannend voor je meis, wanneer wilde je nou testen?
    x

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ga niet testen. Ik zie het wel, dat zeg ik nu! Hahahaha! Maar goed, we gaan nergens vanuit en we wachten het gewoon af..

Ben ff opruimen hier (de vaat) en m'n joggingpak aan doen..
    Mocht ik je niet meer spreken, fijne avond en alvast welterusten!

Kus

Share This Page