Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey debseltje; wat denk jij dan....? Ben benieuwd ;)

Slaap lekker meissies, wij hebben net visite gehad, wilde nog eventjes hier kijken en duik zo m'n bedje in.

Morgen hebben we meidendag. Gaan hi-tea doen met z'n 9en en daarna de stad in.
    Ik ben alleen heeeeeeel moe en voel me niet op en top dus probeer er een rustig en bescheiden dagje van te maken.

Verder alle kwaaltjes nog ruim aanwezig. Vrienden van ons keken mij aan en zeiden; ben je zwanger?
    Nou ja zeg...
    Vind het wel grappig worden nu hoor haha. Nou ja, hoop maar niet teveel.
    Toch geloof ik er stiekem wel in.

Truste, ik zal wel weer diverse malen wakker worden vannacht, sowieso om te piesen :)

Dikke kusxxx

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goedemorgen...

@Ink, meis hou ons niet langer in spanning hahahhaha ;) Nee hoor zit te dollen! Veel plezier vandaag :D
    @Debsel, wauw meissie mooi buikje zeg, en wat gaat het hard allemaal, alweer bijna 20 weekjes :D

Hoe is het met de rest?

Best goed geslapen, mannetje nog steeds doodziek :( Erg rot om hem zo te zien :(
    Zo naar de markt fruit halen voor em en ff kleine boodschapjes doen....

Kus

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    hier alles goed gisteren een gesprek had met mannetje nou ja gesprek ik heb gezegd wat me dwars zat en volgens hem zie ik spoken maar goed.

Ik hoop dat hij het wel snapt dat ik het niet leuk vind dat hij zo weinig met het zwanger worden bezig is.
    Hij gaf mij het verwijt dat ik alleen wou seksen tijdens me ovulatie de laatste maanden nou dat is niet niet waar maarja we hebben de laatste maanden veel te maken gehad met gezondheids problemen hij had een abces wat erg zeer deed en daarna beide 2 maal een schimmel dus ja dan is sexen niet leuk.
    En hij kwam alleen maar als ik ongie was.

Nou hopelijk word 2009 gewoon gezond en kunnen we ook vrijen als we gewoon zin hebben .

Hier rustig dagje heb nog steeds stomme steken haha valt me steeds meer op na me ei.
    Verder huisje beetje bij beetje aan het uitmesten en verders beetje wii-en.
    Vanmiddag met de auto lekker boodschappen vind het te koud brrr..

Maaike veel plezier op de markt en hopelijk is je ventje snel beter.

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    he Mel, ja dat is ook niet leuk he?
    Ik denk zowieso wel dat mannen er altijd minder mee bezig zijn dan ons ;)
    Maar wel goed dat jullie er over hebben gepraat ;)
    Hopelijk is het ook voor jullie snel raak :D

Hoe issie verder hier?
    net ff fruit gehaald op de markt :D Heerlijke sinasappels en peren :D

Kus

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    moet nog ff wat kwijt hoor ;) Gelukkig heb ik jullie haha :p

Vorige keren als ik rond mijn nod zat had ik het gevoel van: ja ik ga wel testen maar wist toch eigenlijk wel dat het nega was....
    Nu heb ik niet zo zeer het gevoel dat ik zeker weet dat het raak is maar ook niet het idee dat het niet raak is terwijl ik de vorige keren juist heel sterk dat gevoel had...
    maar ja daarintegen heb ik niet echt erge klachtjes ofzo....
    Wie van de zwangeren hadden dit ook?
    of wisten jullie zeker dat het raak was?
    pff nog 6 dagen wachten haha.......

kus

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey maaik ik had precies hetzelfde!ik was er echt niet 100%van overtuigd dat het raak was maar ook niet dat het niet zo was.....en op een gegeven moment zat ik in de auto bij mn schatje....en dacht als ik zo thuis kom ga ik testen terwijl ik eigenlijk nog een week wou wachten.....
    verder had ik ook niet echt klachten alleen dat ik iets mee pukkels kreeg.......dus tja meis je bent deze maand met andere dingetjes bezig geweest als echt met puur zwanger worden en eisprong en dat schijnt ook te helpen ik duim zo voor je meissie!

de rest van de lady's hoe is het!

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meissie. Ik had juist het gevoel dat het die ronde helemaal niet raak was. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de boot gemist had en dat we door zouden gaan voor ronde 6. Maar toen raakte ik een aantal dagen overtijd en dat werden er meer. Uiteindelijk heb ik toen met 4 dagen overtijd de test gedaan en kwam er positief uit! Ik had ook weinig kwaaltjes (nu ook nog steeds). Ik had dus niets waaruit ik kon opmaken dat ik misschien zwanger zou zijn, behalve de speldenprikjes en het drukkende gevoel in mijn onderbuik. Maar meis, als je twijfelt, gewoon testen he? Ik heb ook een aantal keer een teleurstelling gehad, maar ineens zit er een posi tussen!
    Enne...die vent echt naar de HA schoppen :p ;)

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij. Hoe is het met jullie allemaal? Björn en m'n schoonpa zijn in het kamertje bezig (verfen, behangen) en vanavond gaan we lekker bij mijn moeder eten. Altijd gezellig. Ik heb Uk ook even aan opa hier laten horen en die vond het prachtig natuurlijk. Uk was weer behoorlijk aan het trappen, maar dat voelde ik deze keer niet.

@Debsel: jeetje meis, wat een mooi buikie krijg je! Flink mee pronken hoor ;) Ik groei ook wel lekker door, maar wacht nog even met foto's tot volgende week denk ik.

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    thnx meiden voor jullie reacties, tis gewoon ff afwachten haha, heb besloten om niet te testen totdat ik een week overtijd ben, dus nog zo'n 12 dagen :( hahahha :p
    Ik wil het niet meer die teleurstelling, dan liever ongi worden dan een nega test...
    Heb nog niet echt klachten, ben alleen moe en steekjes in mijn buik en linker (.)
    Dus we wachten af....
    Leuk cathie dar jullie met het kamertje bezig zijn, wat lijkt me dat heerlijk zeg ;)
    En spannend voor jou Sjaantje maandag ;)

Kus

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!

Effe snel tussen het (echte ;) ) klussen door: we zijn het kamertje van Pip aan het behangen! Het is behoorlijk heftig met al die felle kleurtjes, maar het wordt heel mooi!

Maaike: ik had hetzelfde. Ik dacht niet dat het zeker raak was, maar had wel zoiets van "maandverband hoef ik niet in m'n tas te stoppen, want dat heb ik toch niet nodig". Heel vreemd ;) Hoop dat het bij jou ook een goed teken is en je gewoon zwanger bent!

Cath: jullie ook veel plezier met behangen enzo! Leuk om te zien hoe het opknapt he?!

De rest: I'll be back :D My help is needed now :)

Xx

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey debsel, thnx voor je reactie meis, wat leuk dat jullie ook bezig zijn met het kamertje ;) Maak er wat moois van :p

Kus

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    en natuurlijk willen we fotos zien van het resultaat :)

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Foto's komen op de beebiesite. Er zijn er al een paar genomen! Komt helemaal goed ;)

Xx

14. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he debsel

succes he meid met het behangen leuk he. wanneer komt het kamertje. wat zijn jullie allemaal snel,haha. wij moeten nog verven enzo. behangen hoeft niet gelukkig, want de muren zijn gespoten. maarre denk dak volgend weekend maar ook is ga beginnen haha.
    hier gaat het verder allemaal wel goed. alleen veel last van rug en heupen, krijg van de therapie een buikband ofzo, nou ja zie en hoor het maandag in iedergeval. de kleine is druk bezig! gelukkig maar.
    kan niet wachten om 3 februari weer het hartje te gaan beluisteren. en te horen hoeveel ik ben aangekomen haha.
    ga nu foto's van de vakantie verder in album plakken want daar zal straks niks meer van komen, haha.

maaike: he meisje, wel balen dat het weer een week langer duurd de uitslag. maar waarom eigenlijk, hebben ze meer tijd nodig ofzo.

debbedebs: hoe gaat ie meisje, al weer iets beter?

cathie: he meisje, hoe gaat het allemaal. denk wel dat je de kleine voelde hoorde. ik twijfelde eerst ook dat het dat was ja of nee, maar dadelijk gaat het steeds harder. mijn placenta ligt ook voor, maar ga het nu ook beter voelen hoor.
    geniet er lekker van meid.

marleen: hoe is het allemaal meid?wanneer heb jij je 20 weken echo?

inkie: ohh wat ik nou allemaal lees meid. zal het zo zijn, spannend meid. wanneer ga je testen dan?

ladyjoey: he meid, hoe is het allemaal?is ongi al in aantocht of nog niks? (dus kan nog zo zijn, of niet)

ikheid:hoe is het met jouw meid. heb een foto in album gezet van het geboorte kaartje, maar weet het nog niet zeker. wil er nog meer zien. maar over 5 weken weer hoor, ff rust met al die kaartjes, haha.

alle andere meiden, hoe is het allemaal met jullie?
    zo ga nu even lekker plakken. fijn weekend allemaal

liefs miesje

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    wauw debsel, wel heftige kleuren idd maar wel erg mooi hoor ;)
    Hebben jullie nou al meubeltjes? welke kleur nemen jullie? zijn jullie daar al uit?

@meisje, veel plezier met plakken haha, al een beetje opgeschoten?

Blegh ben misselijk en heb het al een paar dagen bloedheet, temp is ook hoger dan normaal :D
    Zou het deze maand dan toch zo zijn?
    Ga nergens van uit maar zou wel leuk zijn :p

Kus

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Effe snel voor ik m'n badje induik: de meubeltjes komen vrijdag en zijn hoogglans wit. Vandaar de 'heftigere' kleurtjes. Anders zou het wel erg saai worden ;)

Temp is een goed teken maaik.... Duim voor je!

En mies: plak ze he! Enne.. wij zijn ook alleen maar zo vroeg omdat de meubels onverwacht eerder geleverd worden. Maar 't is leuk hoor! Kamertje klaarmaken enzo. Gaan wij binnenkort maar eens kijken voor geboortekaartjes - daar ben jij dan weer eerder mee he :D

Debs, al wat beter? Hope so! Liefs!

Inks: nog steeds dezelfde klachten? IK DENK DAT JE ZWANGER BENT! Haha, das vragen naar de bekende weg natuurlijk. En ik denk het niet alleen, ik HOOP het ook heel erg ;)

Cath: is het mooi geworden?

Al de rest: ik ga lekker weken (en lezen) in m'n badje dus misschien tot straks!

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey lieve schatten,

Zo, de meidendag zit er weer op. Heerlijk gegeten, hi-tea was echt heel erg leuk!
    Veel gekletst en als afsluiter verjaardag gehad.
    Ben best gaar nu maar wilde nog even kijken hier.

Haha die debsel; we wachten af meis.. komt vast goed..
    @miesje; ik denk dat ik volgende week een keer test, of 2 februari... de 2e van de maand is namelijk onze dag vandaar....
    @maaike; spannend he meis wachten, ik hoop het zó voor je!
    @debbedebs; hey lieverd, hoe voel je je nu? Ik hoop wat beter!

De klachtjes van tante Ink zijn er nog steeds.
    Het zou mooi zijn, ik probeer er niet té gespannen mee bezig te zijn en houd me maar voor, ik kán gewoon ongi worden ......

Nu gaan de luikjes echt dicht.
    Slaap lekker meiden.

Truste! xxx

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedemorgen allemaal :D

Zo vroeg wakker maar dan heb ik de laatste dagen elke x, ben niet echt super moe meer maar wel het gevoel dat ik nog zou kunnen slapen, maar het lukt niet meer haha :p

@Debsel, wat eel leuke combi, die felle kleurtjes en witte meubels.... wordt vast super mooi :D
    Wij willen ook witte meubeltjes ;)
    Je zal vast bemieuwd zijn naar het resultaat, en dan wachten totdat jullie de kleine in het eigen bedje kunnen laten slapen :D Maar nu kan je er eerst nog ff van genieten, en elke x als je binnenloopt, zul je je vast heel gelukkig voelen :D
    @Ink, wijffie, je houdt ons wel in spanning hoor :D Al ik test test dan test ik ook rond 2 febr, wss 3 of 4 want dan ben ik vrij haha ;) Maar goed dat duurt nog ff he... ik gun het jullie ook dat weet je en duim echt heel veel voor jullie! Fijn dat de meidenmiddag leuk was, heb je een beetje rustig aan kunnen doen? Niet misselijk geworden haha :p
    Geniet nog ff van de zondag want morgen moeten we weer aan de slag ;) Denk aan je :p
    @Debbedebs, heej meis, hoe issie nou? weer een beetje beter of voel je je nog steeds beroerd? wel balen hoor, heb je dit weekend nog iets kunnen doen?
    @Ikheid, hoe issie meissie? wat duurt wachten lang he? :p De eerst 2/3 weken van de maand gingen snel maar dit lijkt een eeuwigheid te duren ;)
    Nou ja jullie hebben genoeg geklust toch? en Thom en ik op het juiste moment dus we hebben goed hoop :p Komt goed meis, we trekken elkaar er door heen :D
    @Cathie, meissie hoe issie? met jou gaat het ook hard he, en je buikje groeit ook goed :D
    Hebben jullie nog leuke dingen gedaan van het weekend? nog iets op de planning vandaag?
    @Miesje, he meis, hoe is het met jou dan? is het gelukt met plakken? haha, lijkt me ook lastig he een geboortekaartje uitzoeken ;)
    Er zijn zoveel leuke kaartjes, dus er moet er vast ook 1 voor jullie bijzitten :p
    @Mel, hoe issie meis? waar zit jij nu in je cyclus? beetje goede hoop voor deze maand? je focust je iig wel veel op andere dingen, dus ben erg benieuwd!
    @LJ, meissie heb je het zo druk? ;)
    Hoe issie met je? en kijk je uit naar je nieuwe baan?
    @Marleen, hey meissie, hoe is het? waren jullie al begonnen met het kamertje? of zijn jullie nog druk bezig met uitzoeken?

Zo heb ik iedereen? zo nee sorry! ;)

Kus maaike

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ooooh meiden heb nog nooit zo'n sterkte drang gehad om te testen haha :p Maar ja nog ff geduld want zit nog 4 dagen voor NOD weet niet of ik het nog 10 dagen volhoud hoor :D

Xus

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Volhouden Maaik, denk maar aan mij.
    We gaan samen NIET testen oke meis. Misschien trekt je dat er een beetje doorheen...

Kus

Deel Deze Pagina