thnx meissie, pff tis gewoon echt moeilijk, mijn gevoel zegt zwanger, en dan heb ik nog nooit gehad! Maar het kan ook zijn omdat ik precies weet wanneer ik mijn ei heb gehad dat ik mezelf gek maak haha Hoe issie meis? Kus
Zo.. heel wat te lezen gehad! Hier alles goed. Voel me niet helemaal op en top, maar dat zegt niks heb ik geleerd uit de andere. Ik ga nog steeds nergens vanuit en ik hoop ook maar niet te veel.. Gisteren lekker geshopt voor mijn manneke.. 's Avonds gaan eten bij mijn oom en tante met mijn ouders en vriend. Vandaag lekker niks doen, heerlijk! Misschien zo nog ff lekker wandelen met de honden in de bossen/duinen. @ Maaike, lieverd.. Moeilijk hè dat w8en!? Maar we slepen elkaar er doorheen, we w8en gewoon af. Te vroeg testen kàn een teleurstelling zijn.. Ik ga in ieder geval NIET eerder testen, w8 gewoon mijn NOD af. @ Inkie, mijn twijfels hebben betrekking op het feit dat ik dus echt denk dat je zwanger bent! Ik denk het echt als ik je zo hoor.. Maar ook jij hebt danoontje powerrrrrrr want je w8 het ook af, hoe moeilijk het ook is.. Wat leuk die Hi-Tea! Lekker bijgebept dus.. Nu lekker bijkomen en lamballen? @ Debsel, ik ga zo foto's kijken.. Ben benieuwd. Wat leuk om als het kamertje dan af is om er telkens naar binnen te lopen en te weten dat daar straks je hummeltje komt te liggen.. Leuk! Wij hebben de muren nu een beetje lime-groen en groene gordijnen en ik wil het kamertje straks aan gaan kleden met paars. We hebben daar al hoopollig leverkleurig tapijt liggen (overal boven trouwens, is lekker zacht en warm) en de meubeltjes worden off-white, een beetje een oude en versleten look zeg maar.. Kan niet w8en om te shoppen, maar moet ècht nog ff geduld hebben.. @ Miesje, ik ga zo ff naar je kaartjes kijken, maar inderdaad, geen overhaaste beslissingen nemen, je hebt nog ff de tijd hè! Ennuh doe rustig aan met jezelf.. Soms ff de rem erop! Spannend 3 febr. Leuk om de kleine weer ff te zien/horen.. @ Cathie, leuk hoor dat klussen aan het kamertje! En wat leuke voor de trotse opa om de kleine te kunnen horen, mooi moment! @ LJ, hoe is het? Ongi al in zicht? @ Marleen, hoe is het met je? Hoe voel je je? Wanneer mag jij weer naar de VK? @ Debbedesb, alweer wat beter? @ Sjaantje, hoe gaat ie bij jou? Lekker aan het genieten van de zondag? @ de rest die ik vergeten ben, solly! Hoe ist met jullie? Liefs Ikheid
Hé topper! Goed hoor! Last van een beetje een opstandige buik.. Weet niet wat ik er van moet denken. Hoest bij jou? Ook zo'n moeite met dat w8en? Grrr! X
heej Ikheid, met mij gaat ie wel goed hoor idd erg ongeduldig op dit moment Komt goed, ff geduld hebben nu Kus
Dat gaat ook snel bij jou zeg, mooie buik, lekker mee pronken! En dat kamertje, helemaal leuk joh! Lekker fleurig! Goed gedaan! X
Ja tis gelukt.. Zooo dat gaat echt snel met die buik! Ben benieuwd hoe er dat bij mij uit gaat zien.. Ben niet heel erg groot (1.65 m) en dan zo'n toeter van een buik, hahahaha! X
ik ben gewoon benieuwd wanneer het uberhaupt raak is Belgh vind t maar niks elke keer, maar omdat ik nu echt het gevoel heb dat ik wel zwanger ben (heb ik nog nooit gehad) lijkt het helemaal lang te duren Kus
Lieverd! Ik snap je helemaal! Ik wil het zooooooo graag, maar ben me ervan bewust dat ik niet te veel moet hopen, valt iedere keer weer tegen. Ik voel me deze ronde ook niet veel anders als andere rondes.. Dus ik weet het echt niet, ik ben blij als we weer een week verder zijn, dan hebben jij en ik en nog een aantal meiden met ons wellicht iets weer meer zekerheid.. Òf een nieuwe ronde, òf een beebje op komst.. Dat zou zoooooo gaaf zijn. Ik kan niet omschrijven hoe graag ik het zou willen.. Zo'n klein propke, helemaal voor jezelf.. Heerlijk! We slepen elkaar er doorheen Maaike! Ook de rest van de meiden.. Kus
tja af en toe kan ik wel een potje janken haha Je kan idd niet uitleggen hoe het voelt, maar gelukkig snappen wel elkaar wel, elke keer ook op het werk als je dan zo'n onschuldig hummeltje in je armen hebt en een warme glimlach krijgt of een hele dikke knuffel of kus dan denk je echt, och als ik dit al zo fijn vind hoe moet het dan voelen als het van mijn eigen hummelte komt Kus
Hey maaik, Hier gaat ie goed. We zijn aan het lamballen op de bank maar gaan denk ik vanmiddag heerlijk wandelen in de bossen. Buitenlucht zal me goed doen denk ik. Verder probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn/blijven en denk maar gewoon dat ik ongi ga worden, kan het nooit tegenvallen. Hoe onzeker ik 2 weken terug was omdat ik een nieuwe baan had en hoe ik hoopte dat het nog even zou duren voordat ik zwanger zou zijn, hoe ongeloofelijk ik nu hoop dat het RAAK IS! Zat nog te denken... heb helemaal niet 10 minuten met billen omhoog gelegen na het klussen, was er niet zo mee bezig, meer met "hopelijk zit het goed van binnen na een mk en komt m'n cyclus terug, dan kan ik daarna weer met de benen omhoog hopen op een zwangerschap". Geen idee ook of en wanneer ik m'n ei heb gehad. Dat had ik in ieder geval de vorige ronde denk ik niet. Toen werd ik gewoon ongi, geen zere borsten helemaal niks... Ik houd m'n hoofd nog even koel hoor, anders neemt het broekloeren (naar mogelijk wat bruins ) weer de overhand ben ik bang. Dikke kus en een fijne dag. Liefs Inkie
Ik ook hoor!Wij snappen elkaar zeker weten wel.. Zitten allebei in hetzelfde schuitje. Hahaha, wat ik soms ook doe en dat lukt me heel erg goed zeker net een paar dagen voor mijn NOD is mijn buik uitzetten, net alsof ik al een paar weken zwanger ben.. Hahahaha! Stom he, maar het staat zo leuk.. Dat heb ik ook met de kleine van een vriendin van me.. om op te eten dat kind, zou ik ook willen, helemaal van jezelf.. Een mix van mij en mijn ventje. Kortom, onze tijd komt vroeg of laat ook wel. Je moet zo maar denken, wij hebben die leuke tijd nog steeds tegoed! Kus
Hé Ink, Ook wij zijn aan het lambellen en gaan vanmiddag ook ff de buitenlucht opzoeken met de honden. Ff uitwaaien.. Is ook het beste om er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat is best moeilijk vind ik. Het ene moment denk je dit en dan weer dat. Logisch dat je nu hoopt dat het raak is, zeker met al die kwaaltjes en dingen die je voelt. Ik wens je in ieder geval veel succes.. Ik duime echt voor je en ik hoop het zo! (al hoewel ik gewoon denk dat het raak is bij jou deze ronde). Maar we moeten het ff afw8en.. Wandelse! Fijne zondag Kus
@inkie, joehoe hier ben ik Was ff boodschappen doen en heb ff gedoucht Ik doe verder ook lekker niks! zo eerst een sinsappel eten, vond dat helemaal niet lekker maar ben er nu verslaafd aan haha Xus
hey meiden hier even een kort berichtje van mij hoe is ie met jullie? ik ga zo ff in bad straks nog een verlaat nieuwjaarsborreltje van het werk en heb geen bal zin pfffffff gister aaf was een van mijn beste vriendinnetjes bij me en die is een maand geleden gestopt met de pil dus dat was natuurlijk heel erg leuk nieuws! morgenvroeg vk ben erg benieuwd kheb vd week nog 1 keer heel licht bloedverlies gehad dus dat wil ik wel even navragen en stiekem hoop ik dat ze ook nog even gaan kijken of luiteren maar dat zal wel niet..... verder voel ik me redelijk goed ben wel erg moe en misselijk vandaag njah we doen rustig aan! fijne zondag voor jullie allemaal dikke knuf sjaantje!