Daar ben ik ook weer.. Wat een leuk nieuws Sjaantje.. Leuk als zij straks ook een kleine heeft. Wij zijn lekker naar Domburg gereden, naar het strand en lekker ff uitgewaaid samen met de hondjes. Die liggen nu lekker te dromen in de mand, mijn vent is chinees halen en ik heb net ff de administratie weer uitgezocht en veel dingen opgeborgen en weg kunnen gooien.. Heerlijk! Wij gaan misschien een 2e huis kopen.. In Schotland (daar woont de vader en familie van mijn vriend) dat gaan we dan verhuren en als we dan naar Schotland willen hebben we een eigen onderkomen.. Ben benieuwd, nog veel uitzoek werk.. Nou fijne aaf nog allemaal! Morgen weer aan die arbeid! Blèh! Kus en veel liefs
@Sjaantje. Als ik je niet meer spreek morgen heeeeel veel plezier meis, ik hoor het morgen avond wel @Ikheid, wat leuk meis, heerlijk lijkt me dat zo'n 2e huisje Zo net ineens een poetsbeurt achter de rug, moest gewoon schoonmaken haha! Maar moet wel zeggen dat als ik veel dingen heb gedaan mijn buik helemaal zeer doet, kleine steekjes en ongi krampjes.... Hoe is het verder hier? Kus
haha ja ik ren er nog net niet voor de wc, maar dat komt vast over een paar dagen wel de krampjes nemen toe en mijn onderrug is super pijnlijk.... hmzzz wat zou het allemaal toch betekenen! Maar meis wat denk je van jezelf eigenlijk, ook dat je zwanger bent, of twijfel je toch wel? Kus
Ja leuk hè! Ben nu op MTV van G's to Gents aan het kijken, die kunnen echt mega goed dansen zeg! Ik ben nog niet aan het broekloeren, dat komt volgend weekend wel.. X
haha ooow wat een spanning, ben ook ff aan het koken Had ook wel zin in chinees, miss wil mijn mannetje dat morgen wel eten als ik hem heeeel lief aankijk Kus
wij gaan over 10 min eten, en ik duik heel vroeg mijn warme bedje in... ben al een paar dagen erg moe dus ga mijn rust pakken. Ook moet ik morgen alweer 5.30 naast mijn bed staan Kus
Smakelijk en alvast welterusten! Pfff dat is vroeg, mijne gaat iets voor 7 uur af.. Ik ben er weg van, fijne avond nog.. Kus
ik ga ook afsluiten.... truste allemaal, ik heb zo'n last van mijn buik ineens.... oh echt buikpijn Blegh was de week maar weer voorbij ik spreek jullie morgen weer meiden Kus
Wat ik denk maaik of het raak is bij mij... ik wacht het wel gewoon af. Zo'n week gaat toch vanzelf wel weer voorbij ook al is wachten vreselijk! Ik laat me verrassen.. Wij liggen al lekker in ons bedje. Beetje tv kijken, boekje lezen en beetje internetten. Morgen weer vroeg dag... en voor het eerst kan ik zeggen (nu al ) BLEGHHHHH de wekker! Truste allemaal xxx
Heej lieve meiden, ff snel een berichtje van mij om te laten weten dat ik jullie niet vergeten ben! Voel me nog steeds niet lekker. Gister er weer alles uitgegooid en ben nog steeds heel de dag door misselijk. Vandaag wel lekker rustig aan kunnen doen, dus dat was wel fijn. Heb vanmiddag 2,5 uur op de bank liggen slapen. Zie er wel tegenop om morgen weer te gaan werken, maar ook deze dagen gaan weer voorbij. Donderdag gaan we naar ons mupke kijken en daar hebben we echt super veel zin in! Vrijdag alweer 12 weken, dus dan hoop ik dat de misselijkheid ook minder wordt! Zo dat was even een ego berichtje. Ik reageer snel weer op iedereen! Dikke kus
Debbedebs! Wat balen meid dat je nog steeds zo beroerd bent bah! Hopelijk zakt het idd nu je bijna 12 weken bent. Heel veel plezier donderdag met het kijken naar kleine uk. Laat je weten hoe het was? Dikke kus van mij xxx
Thanx mop! En tuurlijk laat ik weten hoe het was donderdag! Zet zeker een foto in m'n album. Buikfoto komt er ook nog aan! Hoe is het met jou lieffie? Ik vind het echt super knap dat je het testen nog uit kan stellen hoor! Al moet ik zeggen dat ik er echt een heel erg goed gevoel bij heb ! Doe rustig aan meis! Kussie
goodmoring lieffie's Zo wat is het weer vroeg haha Over 20 min zit ik al weer op mijn scootertje naar mijn werk, gelukkig maar 5 min rijden Heb heerlijk geslapen, sliep om 21.00 ofzo En ben niet moe op dit moment Das ook wel eens lekker, zo'n fris en fruitig gevoel Mannetje is gelukkig alweer opgeknapt Nog wel aan het hoesten maar geen koorts meer enzo... ben ik blij om want hij was wel errug zielig hoor haha @debbedebs, meissie hoop zo voor je dat het snel beter gaat hoor Kan me voorstellen dat het niet leuk is om je zo te voelen ondanks dat je weet waarvoor je het doet Hoop snel dat je nóg meer kan gaan genieten en heel veel plezier donderdag, ben benieuwd meis @Ink, idd laat je verassen en ons ook Ben heel erg benieuwd wijffie Zo ik ga nog ff mijn dingetjes doen en gelukkig ben ik half 5 al klaar, vandaag komt ook mijn collega weer terug p het werk na 4 weken vakantie, pffff heerlijk wil ik ook wel Spreek jullie meiden, werk ze of geniet van je vrije dag..... Oh ja sjaantje, have fun today, ben benieuwd -xxx- Maaike
goedemorgen hier een mega lui weekend gehad hahaha. alleen maar wat in huis gedaan boodschapjes gelezen en heel veel op de wii gespeelt hahaha. Nu is de werkweek weer begonnen en gaan de dagen weer snel. Het word ook steeds langer licht alleen warmer word het er niet op. Deb jeetje hopelijk blijf je neit lang misselijk. Sjaantje leuk hoor hopelijk zwangeren jullie samen nog ff Maaike en Inkie hoop dat het raak is voor jullie. Ik denk dat het niet raak is. Had wel iets heel smerigs zaterdag lekker wel of al het slijm gestold was en in een keer naar buiten kwam was echt een prop witte plak iets blegh en een druppel bloed. Ff in de gaten houden en anders de HA bellen en ik voel weer een SI aankomen grrrr. voor alle andere meiden alles goed en een fijne dag gewenst.
Goeiemorgen meiden. Zo en toen was het weekend weer voorbij. De babykamer is nog niet af. We hebben toch besloten voor een ander behangetje te gaan. We hadden een soort van groen onder en beige boven en dan de andere muur geverfd. Alleen was de verf wat minter als we dachten en dat vinden we niet matchen met het groen. De mint blijft (want die is superlief), en het groen gaat weg. Dus ik ga vanmiddag ff shoppen weer voor behangetje. Oh ja, en er komt nog een Woezel en Pip behangstreep in het midden van de 2 behangetjes. Zo lief. @Maaike: werkse meid. Lange dag voor jou. Fijn dat Thomas weer wat beter is, maar hou hem nog wel goed in de gaten he? @Ink: ben zoooo benieuwd bij jou. Ik heb er ook een goed gevoel bij, dus kan ook niet wachten tot je gaat testen \ @Sjaan: wat leuk dat je vriendin ook gestopt is! Hopelijk is zij ook snel zwanger. @Debbedebs: hey meis, wat rot zeg dat je zo ziek bent van je zwangerschap Ik had het wat dat betreft enorm getroffen.. Hopelijk voel je je straks na die 2 weken wat beter meis. Enne, veel plezier straks he! Ben benieuwd naar de foto hoor! @Debsel: wauw he wat een knalbehangetje! Wel leuk hoor! En je buikje groeit ook enorm door zeg! Wanneer heb jij je 20 weken echo? @Miesje, Ikheid, Melanina, Marleen: hoest met jullie?