he meiden!zo de eerste keer vk zit er weer op bloed geprikt bloedruk gemeten die was goed!verder wat vraagjes gesteld....en wat info gekregen! alles is goed op 1 ding na....ik ben best wel flink...en heb ook een flink overgewicht....daardoor mag ik ?NIET thuisbevallen.....nou hadden we die keuze nog niet gemaakt maar het mag gewoon niet....ik weet dat ik te zwaar ben en heb al van aales geprobeerd maar t lukt me niet om af te vallen! de vk was echt super vriendelijk en meelevend!en ik vond dit heel fijn ze zei je bent verder hartsikke gezond en je rookt en drinkt niet dus als je dit gewoon beetje onder controle kunt houden niks aan de hand!nu moet ik naar de dokter voor een verwijsbrief naar de dieetste voor begeleiding tijdens de zwangerschap ook is het verstandig om daar lichamelijke begeleiding bij te krijgen wat hier ook in het dorp kan!dus het was ff schrikken terwijl je het eigenlijk wel weet maar ik werdt zo serieus genomen en ze was zo lief dat het gewoon goed voelt! de eerste echo wordt ook inwendig gemaakt want dan is het allemaal iets duidelijker omdat mijn isolatie laagje...(hihi)iets dikker is als normaal!dat vindt ik wel een beetje eng want behalve mijn vrien heeft er nog nooit iemand daaronder gezeten!(ik ben verder niet preuts hoor)maar vindt het wel een beetje raar!kzal er tochaan moetne wennen! nou meiden dit was mijn verhaal kmoest het ff kwijt ! liefs sjaantje
goedemiddag meiden Hey sjaantje, wat fijn dat je je wel op je gemak voelde hoor dat is idd heel belangrijk, en fijn dat ze zo lief was en nu op naar de echo he Super spannend... Zo heb flink last gehad van mijn buik, misselijk en ontzettend moe Maar ja we zien het wel Hoe is t met jullie allemaal? Kus maaike
Hey meiden! 't Is lekker rustig geweest vandaag! Haha, ik ben blij dat iedereen ons kamertje leuk vindt tot nu toe. Ik ga er tenminste van uit dat iedereen "wow fel" en "ow, lekker knal" positief bedoelt We lopen elke dag wel een paar keer even binnen om te kijken. Wow! Enne.. Nog een leuk nieuwtje: gisteren heeft papa voor het eerst kleine Pip gevoeld. Pip was zó druk dat ik gewoon zeker wist dat het ook aan de buitenkant te voelen moest zijn. En dat was ook zo! De laatste dagen voel ik 'm echt met regelmaat en ik vind het heerlijk! Als ik met mensen in gesprek ben, wil ik ze bijna onderbreken met de mededeling dat de kleine schopt. Willen ze vast horen, 10x per dag hihi! @ Debs: als je je nog niet top voelt, kan je dan niet beter gewoon thuisblijven? Ik snap wel dat je dat niet steeds wilt doen, maar je moet wel aan jezelf denken hoor. En ben zo benieuwd naar jullie mupke! Bij 12 weken kan je echt al goed zien dat het een beebje is Leuk leuk! En hopelijk dan ook langzaamaan van die misselijkheid af. Ga duimen! En schiet nou 'ns op met die buikfoto @ Inks: Ik ben het wel met Debs eens dat ik het super knap vind dat je 't nog steeds uit kan stellen. Maar ik word nu wel erg nieuwsgierig hoor... Hoe is het met de speldenprikjes? @ Sjaantje: ik kan me voorstellen dat je even 'schrikt', maar als ze zó lief en medelevend en meedenkend is dan scheelt het natuurlijk een hoop. En ik kan je ook geruststellen over die inwendige echo. Het is niet het allerleukste natuurlijk, maar het doet geen pijn. En de gêne ben je zó kwijt, zodra je jullie kleintjes op het scherm ziet. Bij mij dimde de echoscopiste ook de lichten, zodat het toch wat 'makkelijker' werd. Meldt gewoon dat je een beetje zenuwachtig bent en dan komt het vast goed @ Maaike: ik ben erg benieuwd wat er uitkomt meis... Ik vind je klachten best wel typisch, maar weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Bovendien is de kans natuurlijk ook aanwezig dat je ziek wordt en dáár klachten van hebt. Maarrr.... jullie hebben wel precies op tijd geklust, dus in elk geval de volle 30% kans per keer benut Ik duim voor je hoor! @ Cathie: jammer dat het kamertje niet af is gekomen, maar lekker weer shoppen voor een behangetje is ook leuk toch?! En een woezel en pip behangstreep is zóó schattig! Ben erg benieuwd naar de foto's En ik heb volgende week dinsdag de 20 weken echo. En dan 's middags weer controle bij de verloskundige. Hou jij 't een beetje vol nu, met je halve daagjes? @ ikheid: je hebt de beebiesite gevonden begrijp ik Hihi! Hoe gaat ie nu? Voel je je al wat beter? Die wachtdagen zijn verschrikkelijk he... Hopelijk gaat de tijd snel en weet je dus ook snel meer. Ik duim voor je in elk geval! @ de rest: een dikke kusss van mij Liefs Xx Deb
had zo'n zin in chinees, dus lekker gehaald, maar het smaakt me niet zo... gelijk misselijk na het eten Blegh, toch maar eem beetje doorgegeten is anders ook zonde Hoe is het meiden? Xus
heej debsel, bedoelde het idd positief hoor over het kamertje errug mooi Kan me voorstellen dat je nu een paar x binnenloopt Ja typische klachten idd maar ja het lichaam houdt je idd voor de gek Hoe issie verder met je lieverd? Kus
goed maar moe pfff geen eens tijd gehad om te ademen en dat teriwjl de kids rustig waren maar moest dingen voor BiiB maken en me hoeken opnieuw organiseren boodschappen opruimen . Had neit eens tijd om de bedden af te halen dus dat moet morgen ochtend maar. Ben blij als ik op bed lig Hoe was jou dag?
ook wel rustig, netjes verdeeld, 3 grote en 3 kleine kids Heerlijk kroelen met die ukkie's.... Wij hebben gelukkig keukendienst en hoeken hebben we niet haha Mijn lieve collega was weer terug na 4 weken dus dat werkt altijd lekkerder... beetje bijgeklets en maskers gemaakt voor carnaval Kus
Hey die debsel; de speldenprikjes voel ik nog wel hoor. Maar ook ongipijntjes maar die had ik voorheen ook. Heel soms wanneer ik moet hoesten, voel ik wat druk in m'n onderbuik.. Ja knap he.. niet testen. Alleen eind deze week is het mooi geweest! x
spannend inkie, dus eind van de week maar testen? laat je het wel weten meissie? want ben heel erg benieuwd en gun het je zo wijffie Kus
Gelukkig Dacht het wel hoor! Het is soms echt ongelofelijk dat volgende week echt de meubeltjes erin zullen staan... We krijgen gewoon echt een beebietje! Ga je sowieso nog wachten met testen tot je bij de fertiliteitsarts bent geweest? Zal toch wel fijn zijn als zij bevestigt dat alles in orde is bij jullie. Verder alles goed, maar keimoe! Dus wordt weer niet laat vandaag hoor Zo lekker vis eten en aardappeltjes uit de oven. Yummie! Ventje z'n trein had vertraging dus ik verwacht 'm over een kwartiertje ofzo.... Xxx
Hmmmm... Speldenprikjes... Je weet wat je er zelf over zei! En ik zeg nu even lekker niks.... (Denk je dat het al bijna einde van de week is? Want ik ben reuze benieuwd. En je knuffelneefje of -nichtje ook ) Ik vind het écht heel knap. Toen ik zwanger was, kon ik me ook heel goed inhouden en niet testen. Dusss..... En mocht het tóch niet zo zijn, dan weet je in elk geval dat alles werkt. Alleen maar win-win-situaties! Dikke kusss Xx
Jaaaaa jullie krijgen een beebietje whoehoe..... ik ga toch maar wel over 6 dagen testen... mijn gevoel zegt het heel duidelijk: zwanger! maar goed mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden, heb niet overdreven veel klachten maar mijn buik, pfew heel erg druk van binnen iig.... Vind het zo spannend Kus
Goede avond dames! @ Debsel, Jep heb hem gevonden! Het gaat, heb onverklaarbare krampen/steken in mijn onderbuik. :x Weet niet wat ik er van moet denken.. Die w8dagen zijn echt verschrikkelijk ja! Maar goed, deze week nog en dan weten we meer.. Lief van je! Heerlijk dat je Uk zo goed voelt en dat Hans Uk nu ook kan voelen, leuk! En dat kamertje is echt WOW en das positief bedoeld hoor @ Maaike, erg hè dat je bepaalde dingen voelt maar niet weet wat het nou precies is?! Ik snap d'r soms echt nix van! Nog ff geduld.. Maar jij gaat dus over 6 dagen testen? Ik denk dat ik niet ga testen, ik w8 komend weekend gewoon af, en dat gaat erg moeilijk worden, maar weet dat het beter is voor mezelf.. Anders maak ik me echt gek. Mocht ik één dag na mijn NOD zitten dan test ik wel hoor.. @ Inkie.. Eind deze week ga je testen? Zooo spannend! Ik duim echt kei hard voor je! Heb ik ook, als ik hoest of als ik moet niesen voel ik druk in mijn onderbuik.. Ook voel ik soms plopjes. Raar hè! @ Melanina, hoe is het? Wanneer ga jij testen? Drukke dag gehad op het werk dus?! Ik niet, heb geen zak uitgevoerd had er echt geen zin in vandaag @ Sjaantje, wat heerlijk dat ze zo begripvol was en dat ze een luisterend oor heeft geboden. Ook goed dat je nu weet waar je aan toe bent.. Fijn toch dat je die begeleiding krijgt?! Dat is alleen maar beter.. Het gaat nu om jou èn je beebje. Komt helemaal goed! Ik zie daar ook best tegenop hoor, ben echt niet de preutse, maar moet daar straks toch wel ff slikken hoor als ik daar lig op een bed.. Maar goed, het is maar beter dat zij er zijn! Zo moeten we maar denken. @ Cathie, hahaha, lekker wispelturig! Kan ik ook wat van. Ach je hebt nog ff de tijd, het behang eroverheen en tis weer helemaal naar je zin. Woezel en Pip, helemaal te gek! Wel foto's maken hè! @ Debbedesb, nog steeds niet de oude? Bah! Snap goed dat je er tegenop zag om aan het werk te gaan.. Hoe is de maandag verlopen? Bijna weer naar je beebje kijken! Wat leuk en spannend. Veel plezier alvast! @ de rest, hoe is het met jullie? Liefs Heidi
ja tis heel vervelend de eerst 2/3 weken voel je niks en na je ei voel je van alles Geen zin vandaag? ik ook niet hoor Ik ga idd wel over 6 dagen testen ja ja weet ook niet wat ik wil he Volgende week woe denk ik testje wagen Hoe issie verder met je? Kus
Heel erg vervelend ja! Blèh! Je voelt van alles en het kan ook van alles zijn.. Klote hoor! Die onzekerheid.. :x Nee echt niet, heb geen zak uitgevoerd, lekker alles op m'n gemak gedaan, heerlijk! Nu een avondje alleen.. Mijn mannetje is naar een vriend van hem. Heb alle kaarsjes aan, bakje kofie d'r bij, zalig! Ik denk niet dat ik dat ga doen; testen.. Maar dat zeg ik nu Ik duim voor je, ik hoop het zo voor je! Hier alles z'n gangetje.. Maandag zit er eindelijk weer op. En met jou? X
ja met mij gaat ie redelijk hoor, alleen mijn buik speelt erg op ben wel moe dus kruip zo lekker tegen mijn mannetje aan in bed Heerlijk... morgen en woe vrij, dus das wel lekker, alleen morgenmiddag ff oppassen en in de avond en vergadering Belgh geen zin in haha.... Kus