Hoi meiden. Zo hehe, ik heb even Uk's babysite "gepimpt" Als jullie op m'n banner klikken komen jullie op Uk's site. En ook even je geluid aanzetten Oh ja, op de site staat ook weer een nieuwe buikfoto! Van 17w5d (tja, officieel ben ik nog net geen 18 weekjes he ) Vanmiddag voor een nieuw behangetje geshopt. Althans, nog niks meegenomen, want ik kon niet kiezen Dus heb ik een paar strooktjes meegekregen, zodat ik ze hier thuis kon vergelijken met het mintkleurtje. Het kamertje wordt dus niet meer groen, maar mint/turqoise. Moeilijk te omschrijven die kleur. Heeeeeel lief in ieder geval en geschikt voor beide geslachten (mochten ze zich vergist hebben ). En dan komt de Woezel en Pip behangstreep in het midden. Ook zo schattig. En ik heb 2 grote foams van W&P gekocht en die komen op de muur. Als het kamertje af is, maak ik foto's en als de meubeltjes erin staan ook. Voor degene die de meubeltjes nog niet gezien hebben, foto ervan staat in mijn album. @Debsel: ja shoppen is ook leuk! Enne, we willen sowieso het beste voor Uk, dus als ik niet tevreden ben, gaat het gewoon over haha! Geldt ook voor ventje hoor Met de halve daagjes gaat het goed, maar ik merk wel dat die 4 uur ook echt wel voldoende is nu. Dan gaat het echt weer zeer doen. Dus lekker thuis hup op de bank met boek en dan gaat het weer goed. Maar wat gaaf dat je Pip zo goed voelt! Zat net op je beebiesite te lezen! Lijkt me heerlijk om dat zo mee te maken. Uk blijft beschaafd. Ik heb haar zaterdagavond nog even gevoeld (denk ik) en nu is ze rustig. Ik merk het vanzelf wel hoor. Ik ga er niet op wachten. ALs het komt, dan komt het! Geen haast. Verder alles goed met jou? Enne, je kamertje is zeker gaaf! @Ink: hmmmmmmm....speldenprikjes he Je houdt me wel in spanning hoor! Kan niet wachten tot je test, maar alles op z'n tijd. Als jij er klaar voor bent... Bevalt je werk nog steeds goed? @Maaik: jammer dat je eten je niet smaakte meis. Ik heb hier lekker groentesoepie gemaakt, maar Chinees is zeker 1 van mijn favorieten. Hmm, moet ik ook maar weer eens halen Met jou alles goed verder meis? @Ikheid: ach ja, wat ik al zei, we willen alleen het beste en als we niet tevreden zijn gaat het gewoon over Ik moet me er zelf ook prettig bij voelen bij het kamertje, ja toch? Hoe gaat het met jou meis? Ik ga zo even een bakkie koffie maken voor m'n vent. Die is weer bezig in het kamertje. De leidingen en radiator aan het verfen, want die zagen er ook niet uit. En ja, het moet wel mooi zijn he? Daarna lekker weer met m'n neus in m'n boek. Fijne avond meiden en tot morgen!
Hey lieve Cath, Ja hoor goed naar m'n zin maar rete-vermoeiend. En.. ik heb me toch een hónger. Nie normaal. Paar weekjes terug nog prima aan het sonja bakkeren maar nu.. Ik blijf honger hebben, boer me een ongeluk en als ik eenmaal eet, zit ik meteen vol. Ik ga eind deze week een testje wagen maar diep in m'n hart denk ik het wel te weten. We wachten af! Hoe gaat het met jou? x
Natuurlijk is het spannend meissie... Maar het is ook fijn om zekerheid te hebben he. Zélfs als het niet is wat je wil horen. Enne.... Echt pas dan testen hoor! Nog effe doorbijten Te vroeg en vals negatief is niet leuk... Je hoeft niet veel klachten te hebben he. Het lichaam is echt iets raars! Hihihi, gekkie! Woehoeeeeee! Xx
God wat erg... Dat gevis van mij naar complimentjes over het kamertje! Als ik het nu zo teruglees... Hihi! Wanneer ga je dan precies testen meis? Ik wil echt nieuwe zwangeren erbij (naast Inkie natuurlijk), dus.... Je zult er aan moeten geloven 's Avonds doodmoe, of supermisselijk, heel de tijd boeren en scheetjes laten , uitdijen... Sorry meis... I hate to be the one to tell you all that Enne... Een hele dag niks uitgevoerd? FOEI! Hahahaha, kan gebeuren toch?! Pip zit nu alweer te trappelen van "Hey, MAMA! Ik ben HIE-IER!" Heerlijk Xx
Ow meis... Ik heb net naar heidi getypt wat er allemaal gebeurt als je zwanger bent. En wat stond daar ook bij... BOEREN! Hahaha! Laat je 't wel meteen weten als je getest hebt? Kussie Xx
Ow en Cath, ik ga zo meteen naar je beebiesite kijken! Ben benieuwd De eerste weken na het eerste teken van leven van Pip voelde ik 'm ook verre van regelmatig hoor. Pas sinds afgelopen donderdag voel ik 'm echt goed en nu hij heeft ontdekt hoe het moet, kan 'ie d'r geen genoeg van krijgen lijkt het wel Ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien hoor! En ik ga zo eerst naar je buikkie kijken! Altijd leuk toch? We hebben net weer kleertjes besteld voor Pip op kleertjes.com . Echt superleuke aanbiedingen nu! Heel veel leuks van noppies enzo. Aanradertje hoor En goed dat die halve daagjes zijn ingevoerd dan. En zo kan je ook lekker flink doorlezen. Das echt ontspannen he! Ik ga ervandoor ladies! Lekker bedje in en ANTM kijken en héél misschien nog wat was opvouwen.... Oud oma'tje is alweer moe! Liefs en een dikke kuss Xx
goedemorgen weer een nieuwe dag aangebroken . Hoest met jullie allemaal? En zijn er al nieuwe meiden die gaan testen ? Merk wel dat er geen nieuwe meiden echt meer bijkomen bij dit clubje .
Goeiemorgen meiden: @Inkie: hahaha, al die symptonen Ik hoop echt zo dat dat een posi wordt! Kan bijna niet anders gewoon! Ik had ook zo'n last van boeren. Niet normaal Ik hou ook wel van eten nu, maar ik verspreid het wel over de dag. Maarre...ga je zaterdag dus testen? @Debsel: thanks voor je krabbeltje in m'n gastenboekje meis! Ik ben ook heel blij met Uk's site nu. En aangezien Woezel en Pip toch een beetje het thema is geworden bij ons, mag die natuurlijk niet missen op de achtergrond Echt zo stoer dat je Pipje zo goed voelt. Ik wacht het allemaal rustig af hoor. Zulke dingen laten zich niet haasten. Ik weet dat Uk heel veel trapt (kan ik horen met de Angelsound), maar ik voel nog niet alles. Ik krijg ook een beetje het vermoeden dat mijn placenta misschien ook wel voor ligt. We zullen het over 2 weken weten En ja, die halve dagen zijn echt heerlijk. Ik heb wel elke week fysio, moet ook wel, maar die 4 uur is ook echt lang genoeg nu. @Maaike: morning! Hoe gaat het met jou meis? @Mel: goeiemorgen meis. Ook alweer lekker vroeg? Zit ook alweer op m'n werk, maar bleeeeh, geen zin. Gelukkig maar een half dagje. Nou, ik ga vanmiddag een nieuw behangetje halen voor Uk's kamertje. Kleur wordt dus mint/lichtturqoise met beige en Woezel en Pip. Mannetje vond het behangetje wat ik gezien had ook mooi (had een strookje meegekregen), dus vanmiddag de rollen halen!
gelukkig half dagje voor je ik moet van 10 tot 6 uur dus dat is ook lekker. Leuk hoor behang kopen dan kan het echte kinderkamertje maken beginnen Inkie zal voor je duimen zaterdag . Zoveel symptonen moet het haast wel weer raak zijn. Maaike al een beetje minder misselijk? Hier bijna helemaal geen symptonen alleen wat prikjes in me zij en me aan de zijkant van me borsten maarja dat kan alles betekenen. weet iig wel dat me darmen weer raar doen grrrr maar goed heb ik altijd in de week na me ei. Over ong 12 dagen weten we meer .
goedemorgen.... en ja hoor kan weer eens niet verder slapen haha Nou ja straks lekker douchen enzo... @Cath, wat een mooie site meis, en het liedje ook zo mooi En jouw buikkie groeit idd ook goed hoor @Mel, hey meissie, ja hoor voel me goed... alleen niet meer kunnen slapen he! haha, wat een lekkere tijd van 10.00 tot 18.00 heerlijk Zo nou op dit moment eigenlijk nergens last van, tenminste beetje misselijk maar dat is zo 'ver weg' lijkt t wel dat het me niet stoort eigenlijk Nog maar 4 daagjes, nu gaat de tijd snel maar heb besloten dat ik pas volgende week woe test, dan ben ik al overtijd en dan zien we wel weer hoe ik me voel! Hoe issie hier? Kus
als ik niet ongie word ga ik ook pas testen op dag 35 ongeveer hoor. dus dat over 12 dagen pas hahaha. Ik heb het koud en heb buikpijn stomme darmen en heb het weer mega druk op het werk maarja .
@Maaike: hey meis, ben je vrij vandaag? Of moet je gewoon werken straks? Nog een paar daagjes he en dan hopen dat de ongi wegblijft..ik duim hard mee met je. Hoe is het met Thomas? @Mel: ook al druk op het werk? Ik ook, maar heb geen zin. Gelukkig is er niemand vandaag, dus kan ik rustig aan doen.. En dan om 11:30 weer naar huis..
ja het is ook wel het beste om te testen na je NOD maar dat is ook zooooo moeilijk Druk op je werk? hoeveel kids hebben jullie per dag ongeveer? Kus
hey cath, ja ben lekker vrij moet alleen straks ff oppassen en vanaaf vergadering En morgen gewoon een hele dag lekker vrij, lekker niks doen. Jij maar een half dagje meis? Kus
Hey meis, ja ik gelukkig maar weer een half dagje. Maar goed ook, want ik heb gister weer fysio gehad en vanmorgen was ik weer ontzettend stijf en pijnlijk (net een bejaarde). Dus ik moet echt ff goed rust houden. Nog wel even behangetje kopen vanmiddag natuurlijk Lekker dat je vrij bent! Oppassen is toch ook leuk? Hoe oud zijn die kids eigenlijk waarop je past? En morgen lekker vrij? Ja ik donderdag weer. Heerlijk. De weken gaan gelukkig hard nu!